Показати схожі тендери

Закупівля Системи відображення інформації (відеостіна) зі встановленням (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-003533-a
Id Tender a40c7b2ec60b451ab17bed7075405c93
План UA-P-2025-08-12-002002-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.08.2025 11:13
Остання зміна 04.09.2025 10:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
618 801.62 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 188.02 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 11:12 до 21.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 11:12
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 11:12
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2025 16:19
до 27.08.2025 12:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 12:54
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 12:54
до 04.09.2025 10:39
Період уточнень
з 12.08.2025 11:12 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 11:12 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2025 16:19 до 27.08.2025 12:54
Період кваліфікації
з 22.08.2025 16:19 до 27.08.2025 12:54
Основні параметри
Системи відображення інформації (відеостіна) зі встановленням (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами, Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02 червня 2025 року №63 та рапорта Хоміна Д.М. від 08.08.2025 № Р-3026/47 Мова тендерної пропозиції - українська
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
618 801.62 грн.
Системи відображення інформації (відеостіна) зі встановленням (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Системи відображення інформації (відеостіна) зі встановленням (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами, Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02 червня 2025 року №63 та рапорта Хоміна Д.М. від 08.08.2025 № Р-3026/47 Мова тендерної пропозиції - українська
Очікувана вартість
618 801.62 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6188,02
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2025 15:56
Закінчення аукціону
22.08.2025 16:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системи відображення інформації (відеостіна) зі встановленням
Код ДК 021:2015
32323400-7 - Відеовідтворювальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки по заявці Замовника, передбачені Договором. Граничний термін поставки Товару Замовнику - «15» жовтня 2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СВІТ ІННОВАЦІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ"
Пропозиція:
518 830.96 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ""
Пропозиція:
523 704 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2025 15:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
documentType.tender.clarifications
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Гончар
Електронна пошта
Телефон
+380432326437
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Системи відображення інформації (відеостіна) зі встановленням (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Період вимог/скарг з 27.08.2025 12:54 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 16:19 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 12:54
Довідка НАЗК
27.08.2025 12:54
Повідомлення про рішення
22.08.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 11:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 11:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СВІТ ІННОВАЦІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ» ЄДРПОУ 43440342 в період проведення кваліфікації з 25 серпня 2025 року по 26 серпня 2025 року було виявлено невідповідності в тендерній пропозиції, подання якої передбачалося тендерною документацією Замовника. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ із назвою “2.Додаток1. Підписане технічне завдання Додатку 1.1 до ТД.pdf” в розділі опису технічних вимог Контрастність дисплею — не нижче 12000:1 зазначений параметр обладнання не існує, що не відповідає вимогам Тендерної документації замовника. - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ із назвою “9 Додаток 3. Довідка про погодження з Проектом Договору.pdf” в проєкті договору Додаток 2 до Договору — Комплектність Комплексу до предмету закупівлі відсутній, що не відповідає вимогам Тендерної документації замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо подання тендерної пропозиції Учасником, підготовленої у відповідності з пунктом 2 Додатку 1 за формою викладеною в додатку 1.1 тендерної документації в редакції від 15.08.2025 року; - щодо подання тендерної пропозиції Учасником, підготовленої у відповідності з Додатком 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оновлене підписане технічне завдання (специфікацію) підготовлену у відповідності з пунктом 2 Додатку 1 за формою викладеною в додатку 1.1 тендерної документації в редакції від 15.08.2025 року; - оновлену Довідку про погодження з Проектом Договору підготовлену у відповідності з Додатком 3 тендерної документації.
Створено
26.08.2025 11:39
Надати до
27.08.2025 11:39
Договір
UA-2025-08-12-003533-a-c1
Підписаний і діє
Номер
611
518 830.96 грн.
432 359.13 грн.
З ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Системи відображення інформації (відеостіна) зі встановленням
Номенклатура
Системи відображення інформації (відеостіна) зі встановленням
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38635397

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СВІТ ІННОВАЦІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ"
Повна назва
ТОВ "СВІТ ІННОВАЦІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43440342

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 10:39
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
618 801.62 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 10:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326437
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
618 801.62 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 10:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326437
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності