Закупівля Послуги у сфері охорони здоров’я різні від Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр міста Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; копія ліцензії на послуги, якщо учасник є виконавцем запропонованих послуг, якщо (надання послуг), передбачених тендерною документацію, згідно чинного законодавства вимагає ліцензії
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір на дану закупівлю
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 10:44
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 10:44
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 10:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 10:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 10:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр міста Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону 922 зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації.
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
За вимогами Додатку 2 до Тендерної документації учасники повинні надати наступні гарантійні листи:
- Гарантійний лист про те що: Визначення мінімальної резидуальної хвороби (встановлення цитоморфологічної ремісії, проточна цитометрія за наявністю первинного фенотипу) та Діагностика лімфопроліферативних захворювань (цитоморфологічне дослідження, імунофенотип) будуть виконуватися за допомогою Проточного цитофлуориметра Becton Dickinson FACSCanto II або аналогічного приладу;
- Гарантійний лист про те що: Визначення білків репарації помилок компліментарності ДНК (мікросателітна стабільність/нестабільність пухлини) буде виконуватися за допомогою Автоматичного процесора для ІГХ фарбувань Dako Autostainer LINK 48 або аналогічного приладу.
Примітками до кожної з наведених вимога про надання цих гарантійних листів встановлено, що на підтвердження інформації про те, що відповідне обладнання (тобто прилади Проточний цитофлуориметр Becton Dickinson FACSCanto II, Автоматичний процесор для ІГХ фарбувань Dako Autostainer LINK 48 або їх аналоги) наявне у Учасника та знаходиться у нього на законних підставах Учасник обов’язково повинен надати копії документів на право користування даним обладнанням. У разі використання учасником аналогічного приладу, у підтвердження надати копії документів на право користування даним обладнанням, порівняльну таблицю з технічними характеристиками аналогічного обладнання, технічний паспорт та/або технічну специфікацію з підписом та печаткою виробника та/або офіційного представника та/або дистриб’ютора виробника аналогічного приладу. У разі, якщо технічний паспорт та/або технічна специфікація на аналогічне обладнання надана з підписом та печаткою офіційного представника та/або дистриб’ютора виробника, учасник в складі пропозиції повинен надати документ (договір співпраці та/або сертифікат дилера та/або сертифікат офіційного представника), що підтверджує відносини з виробником аналогічного обладнання та гарантійний лист від виробника, з інформацією, що підтверджує: 1) Достовірність інформації, що була надана офіційним представником та/або дистриб’ютором виробника; 2) Повноваження представника та/або дистриб’ютора на підписання документів та надання технічної документації від імені виробника; 3) Перелік документів, які офіційний представник та/або дистриб’ютор має право надавати та підписувати, включно з технічною документацією, сертифікатами відповідності, паспортами якості тощо; 4) Ідентифікатор даної закупівлі. Гарантійний лист має бути оформлений на офіційному бланку виробника (у разі його наявності) та містити контактні дані для можливості Замовника звернутись до виробника для підтвердження автентичності та достовірності наданої інформації
Скаржник має в користуванні наступні прилади:
- Проточний цитофлуориметр Becton Dickinson FACSLyric виробництва компанії BD Biosciences, що буде використовуватись для визначення мінімальної резидуальної хвороби (встановлення цитоморфологічної ремісії, проточна цитометрія за наявністю первинного фенотипу) і діагностики лімфопроліферативних захворювань (цитоморфологічне дослідження, імунофенотип) та є аналогом проточного цитофлуориметру Becton Dickinson FACSCanto II. Наявність цього обладнання підтверджується видатковою накладною від 12.02.2021 № 203122 (далі – Накладна 203122). Для підтвердження аналогічності обладнання надається порівняльна таблиця.
Щодо обладнання проточний цитофлуориметр Becton Dickinson FACSLyric в Скаржника є Технічна специфікація, завірена дистриб’ютором компанії BD Biosciences, а саме Товариством з обмеженою відповідальністю «Біомедичні технології».
- Автоматична система для ІГХ фарбувань BOND MAX виробництва компанії Leica Biosystems, що буде використовуватись для визначення білків репарації помилок компліментарності ДНК (мікросателітна стабільність/нестабільність пухлини) та є аналогом автоматичного процесору для ІГХ фарбувань Dako Autostainer LINK 48. Наявність цього обладнання підтверджується видатковою накладною від 11.04.2023 № ХА000496 (далі – Накладна ХА000496). Для підтвердження аналогічності обладнання надається порівняльна таблиця.
Щодо обладнання автоматична система для ІГХ фарбувань BOND MAX в Скаржника є Технічна специфікація завірена дистриб’ютором компанії Leica Biosystems, а саме Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛТ Україна ЛТД».
Поряд з цим в Скаржник не має та не може отримати документ (договір співпраці та/або сертифікат дилера та/або сертифікат офіційного представника), що підтверджує відносини з згаданих виробників та їх дистриб’юторів, а також гарантійний лист від цих виробників, зокрема з інформацією, яка вимагається згідно згаданої вище вимоги Додатку 2 до Тендерної документації.
Таким чином вимоги щодо надання у складі пропозиції наведених документів є такими, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, в тому числі обмежує участь Скаржника в Процедурі закупівлі, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, які мають саме Проточний цитофлуориметр Becton Dickinson FACSCanto II та/або Автоматичний процесор для ІГХ фарбувань Dako Autostainer LINK 48, та/або які мають аналоги цим приладами із технічним паспортом та/або технічною специфікацією, завірені саме виробником такого обладнання та/або саме дистриб’ютором із наданням документів, що підтверджує відносини з згаданих виробника та їх дистриб’ютора, а також гарантійного листа від виробника.
Варто також наголосити, що за предметом Процедури закупівлі здійснюється закупівля послуг, а не товару. Частиною цих послуг є виконання певного дослідження (діагностики, аналізу, тощо), кінцем результатом якого є конкретний результат. Незрозумілою є вимога конкретизації здійснення діагностики саме на конкретному приладі (в цій частині саме на Проточному цитофлуориметру Becton Dickinson FACSCanto II чи Автоматичному процесору для ІГХ фарбувань Dako Autostainer LINK 48) без обґрунтування.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 10.04.2025 № 5706-р/пк-пз (далі – Рішення 5706).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, а саме абзаци викладені курсивом, які слідують після абзацу «Надати гарантійний лист про те що: Визначення мінімальної резидуальної хвороби (встановлення цитоморфологічної ремісії, проточна цитометрія за наявністю первинного фенотипу) та Діагностика лімфопроліферативних захворювань (цитоморфологічне дослідження, імунофенотип) будуть виконуватися за допомогою Проточного цитофлуориметра Becton Dickinson FACSCanto II або аналогічного приладу.» та абзацу «Надати гарантійний лист про те що: Визначення білків репарації помилок компліментарності ДНК (мікросателітна стабільність/нестабільність пухлини) буде виконуватися за допомогою Автоматичного процесора для ІГХ фарбувань Dako Autostainer LINK 48 або аналогічного приладу.», викласти у наступній редакції:
«На підтвердження інформації про те, що відповідне обладнання наявне у Учасника та знаходиться у нього на законних підставах Учасник обов’язково повинен надати копії документів на право користування даним обладнанням. У разі використання учасником аналогічного приладу, у підтвердження надати копії документів на право користування даним обладнанням, порівняльну таблицю з технічними характеристиками аналогічного обладнання, технічний паспорт та/або технічну специфікацію з підписом та печаткою виробника та/або офіційного представника та/або дистриб’ютора виробника аналогічного приладу.».
2. Відповідно до пункту 3 розділу 6 Тендерної документації проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 4 до Тендерної документації
Згідно з пунктом 4 розділу 6 Тендерної документації істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
За пунктом 1.2. Проєкту договору Додатку 4 до тендерної документації умови договору про закупівлю не повинні змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Наведені умови проєкту договору визначено з редакції випадків можливості внесення змін до істотних умов договору за підпунктами 2, 7 і 9 пункту 19 Особливостей.
Своєю чергою, як вже зазначено вище, предметом Процедури закупівлі є послуги, а не товар, в тому числі не товар – електрична енергія, чи навіть роботи. Тим самим наведені умови, зокрема Проєкту договору Додатку 4 до Тендерної документації не можуть бути застосовані до закупівлі послуг за предметом Процедури закупівлі. Тобто наведені умови підпунктів 2, 7 і 9 пункту 1.2. Проєкту договору Додатку 4 до Тендерної документації не узгоджуються з видом предмету Процедури закупівлі. Наявність такої неузгодженості призведе до неможливості виконання сторонами договору належним чином.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що не узгоджуються із предметом закупівлі, Замовник повинен внести зміни до Тендерної документації шляхом внесення змін до пункту 1.2. Проєкту договору Додатку 4 до Тендерної документації.
Схожа позиція викладена в рішенні Рішення 5706.
3. Відповідно до пункту 1 розділу 5 Тендерної документації учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Виходячи з оголошення про проведення Процедури закупівлі, пункту 2 розділу 4 та пункту 1 розділу 5 Тендерної документації Процедура закупівлі здійснюється із застосуванням електронного аукціону.
Наведений термін «аномально низька ціна тендерної пропозиції» визначений за приписами пункту 37 Особливостей, яким визначаються умови проведення відкритих торгів за обґрунтованим рішенням замовника без застосування електронного аукціону.
Крім того згідно пункту 3 частини 1 статті 1 Закону 922 аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Таким чином пунктом 1 розділу 5 Тендерної документації встановлено невірний термін аномально низької ціни, що в свою чергу не узгоджується з умовами проведення Процедури закупівлі, які обрав Замовник.
Поточна редакція визначення аномально низької ціни пункту 1 розділу 5 Тендерної документації може призвести до зловживань серед учасників, які можуть спекулювати наведеним визначенням під час проведення електронного аукціону та в подальшому при розгляді тендерних пропозицій учасників, що своєю чергою призведе до порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що не узгоджуються з вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, а саме в умові пункту 1 розділу 5 Тендерної документації привести термін аномально низької ціни у відповідність приписам пункту 3 частини 1 статті 1 Закону 922.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії від 25.12.2024 № 20582-р/пк-пз (далі – Рішення 20582).
Автор:
25587390, ТОВ "МЛ ДІЛА"
01103, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПРОФЕСОРА ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 6 А
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 887 000
грн.
Період подання пропозицій
до
20.08.2025 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр міста Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр міста Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)