Закупівля Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи від ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ К.Д. УШИНСЬКОГО".
Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 830 427 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9152,14
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
9 152.13
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 15:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 -
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65020, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунок за виконанні належним чином роботи здійснюються на підставі форми Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін, впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 09:32
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене).
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Замовником допускається надання учасниками приладів, що повною мірою виконують функції зазначених у п.16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
1.2. З метою підтвердження наявності автотранспорту для доставки обладнання на об’єкт надання послуг учасники підтверджують наявність власного або залученого автотранспорту копіями підтверджуючих документів (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії договорів оренди, купівлі/продажу тощо). У разі якщо автотранспорт орендується, або використовується на інших договірних засадах, для підтвердження права власності орендодавця надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, при цьому дані щодо власника повинні співпадати з даними орендодавця.
1.3. Документи, які підтверджують наявність в Учасника адміністративного приміщення у власності або на праві користування (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договір купівлі – продажу, або договір оренди/суборенди, або договір про співпрацю, або договір користування або надання послуг). На підтвердження відповідності приміщення вимогам пожежної безпеки та на підтвердження мінімізації ризиків для життя та здоров’я працівників у разі пожежі, надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази з питань пожежної безпеки, видану щодо офісного приміщення Учасника згідно вимог чинного законодавства.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 09:32
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.1. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ, освіту, кваліфікацію та досвіду кожного працівника з наданням документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та документів, а також підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (диплом/свідоцтво/посвідчення тощо) та розряд (у разі встановлення вимоги про його наявність).
Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються:
- для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу);
- для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо.
Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність:
- Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію диплому, витягу з трудової книжки/послужного списку).
- Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд).
- Налагоджувальник приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд).
Задля виконання вимог Закону України «Про охорону праці» вищезазначених працівників, учасник має надати наступні документи:
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07;
- підтверджуючі документи щодо навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ) та щодо групи з електробезпеки не нижче ІІІ (надати посвідчення або протокол або витяг з журналу протоколів перевірки знань або довідка тощо);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з питань пожежної безпеки або пожежного – технічного мінімуму;
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) ;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-2/о) та протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-1/о);
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору.
Мінімальна кількість виконавців робіт, які будуть залучатися до надання послуг, інформація про яких зазначається учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та на яких надаються документи, згідно з цим пунктом, має складати дві особи.
2.2. Для забезпечення необхідних умов праці працівникам Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника територіальним органом управління Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Документи мають бути чинними на дату розкриття.
Примітка.
* протоколи/витяги з протоколів мають містити підпис уповноваженої особи представника Головного управління Державної служби України з питань праці або його територіального органу.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 09:32
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.1 Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатору закупівлі в системі Prozorro, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на роботи з капітального ремонту або монтажу або встановлення або улаштування, тощо системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (або системи оповіщення), системи централізованого пожежного спостерігання (або системи централізованого пожежного спостереження). В довідці зазначити інформацію щодо номеру та дати договору, предмету договору, найменування контрагента, з яким укладено даний договір, суми договору.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати аналогічний договір, а також акт(-и) наданих послуг та лист – відгук від замовника, з яким укладено договір, з інформацією про предмет договору, номер та дату договору, суму договору та стосовно вчасного виконання робіт (послуг), в тому числі якості та строків виконання робіт (надання послуг) АБО звіт про виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 09:32
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Гарантія банківської установи у вигляді електронного документу - електронна банківська гарантія (покрита).Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі – 9 152 грн. 13 коп.Подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням КЕП гаранта (в тексті гарантії обов’язково вказується посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис).Гарантія обов’язково повинна містити посилання на актуальне рішення уповноваженої особи, про затвердження тендерної документації, дату та номер оголошення процедури закупівлі та свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п. 3 р. 3 цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами).
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 09:32
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 09:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 09:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 09:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 09:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ К.Д. УШИНСЬКОГО"
Поштовий індекс
65020
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА будинок 26
Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Відповідно до пункту 1.2. додатку 1 до тендерної документації: З метою підтвердження наявності автотранспорту для доставки обладнання на об’єкт надання послуг учасники підтверджують наявність власного або залученого автотранспорту
1. Відповідно до пункту 1.2. додатку 1 до тендерної документації: З метою підтвердження наявності автотранспорту для доставки обладнання на об’єкт надання послуг учасники підтверджують наявність власного або залученого автотранспорту копіями підтверджуючих документів (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії договорів оренди, купівлі/продажу тощо). У разі якщо автотранспорт орендується, або використовується на інших договірних засадах, для підтвердження права власності орендодавця надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, при цьому дані щодо власника повинні співпадати з даними орендодавця.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення власного або залученого автотранспорту. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до пункту 1.3. додатку 1 до тендерної документації: Документи, які підтверджують наявність в Учасника адміністративного приміщення у власності або на праві користування ...надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази з питань пожежної безпеки, видану щодо офісного приміщення Учасника
2. Відповідно до пункту 1.3. додатку 1 до тендерної документації: Документи, які підтверджують наявність в Учасника адміністративного приміщення у власності або на праві користування (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договір купівлі – продажу, або договір оренди/суборенди, або договір про співпрацю, або договір користування або надання послуг). На підтвердження відповідності приміщення вимогам пожежної безпеки та на підтвердження мінімізації ризиків для життя та здоров’я працівників у разі пожежі, надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази з питань пожежної безпеки, видану щодо офісного приміщення Учасника згідно вимог чинного законодавства.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення декларації відповідності матеріально – технічної бази з питань пожежної безпеки, виданої щодо офісного приміщення згідно вимог чинного законодавства. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації: Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації..
3. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: При виконанні робіт з ремонту (реставраційного) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання для забезпечення безпеки та запобігання травматизму та аварійних ситуацій, для зниження ризику професійних захворювань та нещасних випадків на об’єкті, Замовник прагне переконатися в наявності належних знань та навичок для безпечного виконання своїх обов’язків у працівників, що виконують роботи на об’єкті, а також відсутності загрози здоров’ю працівників Замовника та осіб, які перебувають на об’єкті протягом дня. Для цього та для виконання вимог Закону України «Про охорону праці» Замовник вимагає надати документи, які встановлені в пункті 2.1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження наявності необхідних знань та навичок у працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті.
Відповідно до пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації: Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ, освіту, кваліфікацію та досвіду кожного працівника з наданням документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та документів, а також підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (диплом/свідоцтво/посвідчення тощо) та розряд (у разі встановлення вимоги про його наявність).
Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються:
- для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу);
- для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо.
Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність:
- Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію диплому, витягу з трудової книжки/послужного списку).
- Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд).
- Налагоджувальник приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд).
Задля виконання вимог Закону України «Про охорону праці» вищезазначених працівників, учасник має надати наступні документи:
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07;
- підтверджуючі документи щодо навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ) та щодо групи з електробезпеки не нижче ІІІ (надати посвідчення або протокол або витяг з журналу протоколів перевірки знань або довідка тощо);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з питань пожежної безпеки або пожежного – технічного мінімуму;
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) ;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-2/о) та протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-1/о);
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення наступних документів:
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07;
- підтверджуючі документи щодо навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ) та щодо групи з електробезпеки не нижче ІІІ (надати посвідчення або протокол або витяг з журналу протоколів перевірки знань або довідка тощо);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з питань пожежної безпеки або пожежного – технічного мінімуму;
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) ;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-2/о) та протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-1/о);
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до пункту 2.2. додатку 1 до тендерної документації: Для забезпечення необхідних умов праці працівникам Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці
4. Відповідно до пункту 2.2. додатку 1 до тендерної документації: Для забезпечення необхідних умов праці працівникам Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника територіальним органом управління Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Документи мають бути чинними на дату розкриття.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника територіальним органом управління Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації: Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатору закупівлі в системі Prozorro
5. Відповідно до пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації: Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатору закупівлі в системі Prozorro, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на роботи з капітального ремонту або монтажу або встановлення або улаштування, тощо системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (або системи оповіщення), системи централізованого пожежного спостерігання (або системи централізованого пожежного спостереження). В довідці зазначити інформацію щодо номеру та дати договору, предмету договору, найменування контрагента, з яким укладено даний договір, суми договору.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати аналогічний договір, а також акт(-и) наданих послуг та лист – відгук від замовника, з яким укладено договір, з інформацією про предмет договору, номер та дату договору, суму договору та стосовно вчасного виконання робіт (послуг), в тому числі якості та строків виконання робіт (надання послуг) АБО звіт про виконання договору про закупівлю.
У скаржника наявний досвід виконання аналогічного договору на монтаж пожежноі? сигналізаціі? та системи оповіщення про пожежу з ТОВ «ДЖІ ЕЛ ЕС ЕПЛОЙМЕНТ ГРУП» від 08.01.2025 р. №2/1, який додаємо до скарги, проте вказаний договір був укладений без використання електронної системи закупівель, тому Скаржник позбавлений можливості вказати ідентифікатор в довідці.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, які мають змогу вказати ідентифікатор, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до пункту 4 додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження якості виконання робіт, передбачених технічним завданням, Учасники мають надати документи, видані на ім’я Учасника органом сертифікації разом зі звітами аудиту:
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;....
6. Відповідно до пункту 4 додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження якості виконання робіт, передбачених технічним завданням, Учасники мають надати документи, видані на ім’я Учасника органом сертифікації разом зі звітами аудиту:
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення»;
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування»;
- сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення наступних документів:
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення»;
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування»;
- сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення». Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до пункту 5 додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати гарантійний (-і) документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) ...
7. Відповідно до пункту 5 додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати гарантійний (-і) документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (головний прилад адресної системи пожежної сигналізації, сповіщувач адресний пожежний ручний, сповіщувач адресний пожежний димовий, сповіщувач адресний пожежний тепловий), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору та предмету закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (головний прилад адресної системи пожежної сигналізації, сповіщувач адресний пожежний ручний, сповіщувач адресний пожежний димовий, сповіщувач адресний пожежний тепловий) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору та предмету закупівлі.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення гарантійний (-і) документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (головний прилад адресної системи пожежної сигналізації, сповіщувач адресний пожежний ручний, сповіщувач адресний пожежний димовий, сповіщувач адресний пожежний тепловий), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору та предмету закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (головний прилад адресної системи пожежної сигналізації, сповіщувач адресний пожежний ручний, сповіщувач адресний пожежний димовий, сповіщувач адресний пожежний тепловий) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору та предмету закупівлі. Надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до пункту 11 додатку 1 до тендерної документації: Для виконання пусконалагоджувальних робіт та комплексу електровимірювальних робіт, передбачених технічним завданням, Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції сертифікат або свідоцтво або інший документ, виданий уповноваженим органом, який підтверджує відповідність системи вимірювань випробувальної .. лабораторії
8. Відповідно до пункту 11 додатку 1 до тендерної документації: Для виконання пусконалагоджувальних робіт та комплексу електровимірювальних робіт, передбачених технічним завданням, Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції сертифікат або свідоцтво або інший документ, виданий уповноваженим органом, який підтверджує відповідність системи вимірювань випробувальної або електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення сертифікату або свідоцтва або інший документ, виданий уповноваженим органом, який підтверджує відповідність системи вимірювань випробувальної або електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Пунктом 7.4 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» передбачено, що пусконалагоджувальні роботи можуть проводитися під технічним керівництвом підприємств – виробників або їх офіційним представником.
9. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Пунктом 7.4 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» передбачено, що пусконалагоджувальні роботи можуть проводитися під технічним керівництвом підприємств – виробників або їх офіційним представником. На підтвердження того, що пусконалагоджувальні роботи на даному об’єкті будуть проводитися під технічним керівництвом підприємств – виробників або їх офіційним представником, Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що пусконалагоджувальні роботи на цьому об’єкті будуть проводитися під технічним керівництвом підприємства – виробника ТОВ «Тірас-12» (лист, або довідка, або договір, або інший документ, який підтверджує, що виробник ТОВ «Тірас-12» буде присутнім при здійсненні пусконалагоджувальних робіт на даному об’єкті із зазначенням ідентифікатора закупівлі), або надати документи, які будуть підтверджувати, що Учасник є офіційним представником або дилером, або дистриб’ютором, або імпортером ТОВ «Тірас-12» (сертифікат, або свідоцтво, або інший документ). Також в складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати документи щодо проходження навчання у виробника ТОВ «Тірас-12» на тему: «Монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування охоронного та протипожежного обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12» на всіх працівників, які будуть залучені до виконання робіт за цим об’єктом.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документи, які підтверджують, що пусконалагоджувальні роботи на об’єкті будуть проводитися під технічним керівництвом підприємства – виробника ТОВ «Тірас-12» (лист, або довідка, або договір, або інший документ, який підтверджує, що виробник ТОВ «Тірас-12» буде присутнім при здійсненні пусконалагоджувальних робіт на даному об’єкті із зазначенням ідентифікатора закупівлі), або документи, які будуть підтверджувати, що Учасник є офіційним представником або дилером, або дистриб’ютором, або імпортером ТОВ «Тірас-12» (сертифікат, або свідоцтво, або інший документ). Також, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документи щодо проходження навчання у виробника ТОВ «Тірас-12» на тему: «Монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування охоронного та протипожежного обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12» на всіх працівників, які будуть залучені до виконання робіт за цим об’єктом. Надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, Скаржник звернувся до ТОВ «Тірас-12» з метою отримання документів. Запит додається до скарги. Відповіді на момент подання скарги не отримано.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до приміток додатку 3 до тендерної документації:
- всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Усі показники, функціональні можливості, якісні та фізико-хімічні характеристики еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
10. Відповідно до приміток додатку 3 до тендерної документації:
- всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Усі показники, функціональні можливості, якісні та фізико-хімічні характеристики еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
- якщо у найменуванні робіт технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент».
- всі посилання на виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи роботу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, слід читати з виразом «або еквівалент».
- в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
- у разі застосування товарів, що є еквівалентом до тих, вимоги до характеристик яких зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
- документальне підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого ним товарів тим, які передбачені тендерною документацією закупівлі.
Учасник повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого еквіваленту, а також скановану копію паспорту/-ів заводу виробника з переліком технічних характеристик, сертифікату/-ів якості та/або іншу технічну документацію, в якій зазначена технічна характеристика еквівалентного товару, тощо.
- У разі застосування еквівалентного товару, товар за всіма технічними характеристиками має бути ідентичним або з кращими технічними характеристиками ніж визначені вимогами Замовника.
Скаржник може запропонувати еквівалентний товар, проте оціночне поняття «з кращими технічними характеристиками ніж визначені вимогами Замовника» не дає можливості учаснику пропонувати такий товар, оскільки вимогами документації не визначено критерії за якими можна встановити, що еквівалентний товар є кращим.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Автор:
41120093, ТОВ "СПАС"
65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі було затверджено Тендерну документацію рішенням уповноваженої особи протоколом від 12.08.2025 протоколом № 316 зі змінами від 27.08.2025 протоколом № 328/1 (далі – Рішення), згідно з яким уповноважена особа затвердила тендерну документацію за процедурою закупівлі - Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-12-001075-a.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.09.2025 №13588-р/пк-пз зобов’язано Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (код ЄДРПОУ: 02125473) внести зміни в Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни в Рішення від 15.09.2025 протоколом № 338
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 830 427
грн.
Період подання пропозицій
до
20.09.2025 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ К.Д. УШИНСЬКОГО"