Показати схожі тендери

Закупівля Ц_25П-308_71610000-7-Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (Послуги з перевірки якості вогнегасних речовин). від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-011972-a
Id Tender 96a63019acab4dcb90acc27a3e18c15d
План UA-P-2025-08-11-013723-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.08.2025 22:10
Остання зміна 16.09.2025 16:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
79 951.35 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 600 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 22:03 до 19.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 22:03
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 22:03
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2025 12:00
до 02.09.2025 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 16:56
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2025 16:56
до 16.09.2025 16:25
Період уточнень
з 11.08.2025 22:03 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 22:03 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 12:00 до 02.09.2025 16:56
Період кваліфікації
з 19.08.2025 12:00 до 02.09.2025 16:56
Основні параметри
Ц_25П-308_71610000-7-Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (Послуги з перевірки якості вогнегасних речовин).
Загальний строк надання Послуг: до 31.12.2025 року.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
79 951.35 грн.
Послуги з перевірки якості вогнегасних речовин
Назва предмета закупівлі
Послуги з перевірки якості вогнегасних речовин
Очікувана вартість
79 951.35 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1600,0
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевірки якості вогнегасних речовин
Код ДК 021:2015
71610000-7 - Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Місце надання послуг – розташування Виконавця (визначається за результатами закупівлі).
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за наданні послуги здійснюється Замовником на підставі виставленого рахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
Пропозиція:
70 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 22:10
Оголошення про проведення закупівлі
11.08.2025 22:03
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ілля Михайлик
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перевірки якості вогнегасних речовин
Період вимог/скарг з 02.09.2025 16:56 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 12:00 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 16:56
Довідка НАЗК
02.09.2025 16:56
Повідомлення про рішення
20.08.2025 16:42
Електроний протокол про продовження строку
19.08.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 22:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 22:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №510 від 20.08.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАВ: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-308_71610000-7-Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (Послуги з перевірки якості вогнегасних речовин)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-11-011972-a). За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" (код ЄДРПОУ: 43193268). Відповідно до п. 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Відповідно до п. 7.1.2. Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (далі –Регламент): «ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності)». Керуючись пунктом 7.1.2. Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та забезпечення можливості оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" (код ЄДРПОУ: 43193268). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
Дата продовження строку розгляду
20.08.2025 16:42
Дата кінця розгляду
17.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору в якій відсутня інформація щодо строку дії договору, адреси Замовника. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1. пункту 1 частини 1.1. розділу І. додатку №1 до тендерної документації: 1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або склад/наповнення роботами/послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва Замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника (-ів) за договором (-ами), предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену (з усунутими зауваженнями) довідку/лист в довільній формі про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або склад/наповнення роботами/послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва Замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника (-ів) за договором (-ами), предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надано скан-копію) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором № 2356/КТЕЦ-23 від 01.06.2023р. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3. пункту 1 частини 1.1. розділу І. додатку №1 до тендерної документації: 3. Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за *аналогічним(-и) договором(-ами) з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору. Достатньо однієї скан-копії листа-відгуку/рекомендації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати скан-копію листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором №2356/КТЕЦ-23 від 01.06.2023р. про належне виконання зобов’язань з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Лист щодо повноважень посадових осіб вих. №23 від 18.08.2025 р., однак при перевірці даного документу було встановлено, що в «Переліку документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб…» означеного Листа, не зазначено Статут та Рішення №18/08/25-01Т учасника/засновника від 18.08.2025 р., які також надано в складі пропозиції. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1-2. пункту 1 частини 1.2 розділу І. додатку №1 до тендерної документації: «1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. 2. Зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю». 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлений (з усунутими зауваженнями) лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. У переліку документів ОБОВ’ЯЗКОВО зазначити СТАТУТ та Рішення №18/08/25-01Т учасника/засновника від 18.08.2025 р. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності або сам звіт про фінансовий стан за цей період. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Примітки до додатку №1.1 до тендерної документації «Форма листа щодо повноважень посадових осіб»: - Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». Відповідальність за достовірність наданої інформації несе учасник процедури закупівлі. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності або сам звіт про фінансовий стан за цей період. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
27.08.2025 15:33
Надати до
28.08.2025 15:33
Договір
UA-2025-08-11-011972-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1747/УПГГК/25
69 999.93 грн.
58 333.27 грн.
З ПДВ
Підписано
15.09.2025
Строк дії договору з
15.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з перевірки якості вогнегасних речовин
Номенклатура
Послуги з перевірки якості вогнегасних речовин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43193268

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.09.2025 16:25
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
79 951.35 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
79 951.35 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності