Показати схожі тендери
Закупівля Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-011025-a
Id Tender 6f804f41c4e24a3080ee1b23b76f3f35
План UA-P-2025-08-07-013551-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.08.2025 17:12
Остання зміна 11.11.2025 10:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
583 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 917.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 17:11 до 19.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 17:11
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 17:11
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 14:25
до 29.10.2025 16:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 16:34
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.10.2025 16:05
до 11.11.2025 10:18
Період уточнень
з 11.08.2025 17:11 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 17:11 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 14:25 до 29.10.2025 16:05
Період кваліфікації
з 20.08.2025 14:25 до 29.10.2025 16:05
Основні параметри
Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
583 500 грн.
Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.)
Назва предмета закупівлі
Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.)
Очікувана вартість
583 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2917,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 14:02
Закінчення аукціону
20.08.2025 14:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.)
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
21
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВП "ЛВХ"
Пропозиція:
534 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГІДРОГРУПСЕРВІС"
Пропозиція:
535 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 14:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 17:12
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
07.10.2025 16:57
Відповідно до умов тендерної документації, а саме додатоку № 2 Технічні, якісні, кількісні характеристики та додатоку № 3 Проєкт договору, встановлено вимогу, щодо строку надання послуги, а саме: не пізніше 01.10.2025 року. Оскільки строк виконання умов договору є істотною умовою, то його зміна призведе до порушення норм Цивільного кодексу України. Фактично укладення договору та його виконання на даному етапі суперечить чинному законодавству (Цивільний кодекс України, Закон України « Про публічні закупівлі з урахуванням Особливостей) та призведе до нікчемного правочину (недійсного договору). З метою недопущення подальшого порушення норм закону, уповноваженою прийнято рішення про відміну торгів. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
07.10.2025 16:59
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Котюрова Яніна Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380978633195
Замовник
ЄДРПОУ
31948866
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
55000
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Південноукраїнськ
Адреса
вул. Європейська, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.)
Період вимог/скарг з 26.08.2025 16:34 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 14:25 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
дискваліфікувати учасника
Документи кваліфікації
26.08.2025 16:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.08.2025 14:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 28.08.2025 17:03 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 16:34 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
дискваліфікувати
Документи кваліфікації
28.08.2025 17:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.08.2025 16:34
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 29.10.2025 16:05 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 11:57 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
обрати переможцем
Документи кваліфікації
29.10.2025 16:06
Довідка НАЗК
29.10.2025 16:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.09.2025 11:57
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-11-011025-a-a1
Підписаний і діє
Номер
252
534 999.9 грн.
445 833.25 грн.
З ПДВ
Підписано
10.11.2025
Строк дії договору з
10.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
21 (послуга)
Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.)
Номенклатура
Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.)
Кількість
21
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31948866

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГІДРОГРУПСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ГІДРОГРУПСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43494005

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.11.2025 10:18
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-17-000058
Дата створення проекту
17.11.2025 15:08
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
17.11.2025 16:09
Дата завершення моніторингу
09.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 731-74-09
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2025 № 116-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 17.11.2025 № 116-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-08-11-011025-a 11.08.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.11.2025 00:00
Документи рішення
17.11.2025 16:09
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги та матеріальні ресурси, що придбаваються в межах даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.11.2025 09:33
Орган перевірки
22.11.2025 00:00
Документи повідомлення
18.11.2025 09:34
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.) за ДК 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення ( інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-08-11-011025-a) КП ТВКГ ПМР (надалі-Замовник) надає пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області. Очікувана вартість предмета закупівлі та обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом наданих комерційних пропозицій від потенційних учасників. Також до уваги взяті дані з майданчика Prozzoro, шляхом проведення моніторингу закувель інших Замовників. 2. Стосовно інформації щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), то слід зазначити наступне, оскільки КП ТВКГ ПМР відповідно даних рестру не є розпорядником бюджетних коштів ,таким чином, відсутня обов’язкова необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Рішеня
19.11.2025 16:26
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Згідно з пунктом 5 додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат аналізу на корозійний вплив кислотного розчину, що застосовується для промивки. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГІДРОГРУПСЕРВІС» не виявлено вищевказаного сертифікату, натомість виявлено сертифікати якості кислотних розчинів. Враховуючи вищезазначене, пропоную пояснити чому не відхилена тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГІДРОГРУПСЕРВІС» та/або яким чином надані цим учасником сертифікати якості задовольняють вимоги тендерної документації, а саме пункту 5 додатку 4 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.11.2025 09:39
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 09:40
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
583 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380978633195
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
583 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380978633195
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності