Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою населених пунктів (послуги з облаштування пішохідної зони біля житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Моссаковського, буд. 3) від АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-010402-a
Id Tender ebda92655c88443787df1ba6ee5ee2af
План UA-P-2025-08-11-012079-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 11.08.2025 16:35
Остання зміна 20.08.2025 23:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 167 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 838 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 16:34 до 19.08.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 16:34
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 16:34
до 16.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.08.2025 01:00
-
Період уточнень
з 11.08.2025 16:34 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 16:34 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 01:00
Основні параметри
Послуги з благоустрою населених пунктів (послуги з облаштування пішохідної зони біля житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Моссаковського, буд. 3)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 167 600 грн.
Послуги з благоустрою населених пунктів (послуги з облаштування пішохідної зони біля житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Моссаковського, буд. 3)
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів (послуги з облаштування пішохідної зони біля житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Моссаковського, буд. 3)
Очікувана вартість
1 167 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5838,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів (послуги з облаштування пішохідної зони біля житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Моссаковського, буд. 3)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Моссаковського, буд. 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МАРКЕТ ЛІНКС"
Пропозиція:
1 167 502.1 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 16:35
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Красиловець
Електронна пошта
Телефон
+380969891797
Сайт:
http://dniprorada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
44013254
Повна назва
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49027
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пл.Шевченка, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою населених пунктів (послуги з облаштування пішохідної зони біля житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Моссаковського, буд. 3)
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 01:00 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 01:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога стосовно надання учасником довідки у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка повинна бути підписана уповноваженою посадовою особою учасника, завірена печаткою (при наявності) та містить інформацію про назву, марку, кількість, правові підстави використання учасником/субпідрядником (власне, оренда, лізінг тощо) інструментів, обладнання, транспортних засобів (при наявності), що будуть залучені для надання послуг. На підтвердження викладеної в довідці інформації, у разі наявності орендованого обладнання, техніки або транспорту, додати до пропозиції копію/ї діючого/их договору/ів оренди (лізінгу, надання послуг та інш.) строк дії якого не менше строку надання послуг. У разі, якщо строк дії такого договору менше строку надання послуг, учасник надає довідку в довільній формі про своєчасне продовження строку дії такого договору. Якщо орендодавцем транспортного засобу є фізична особа, такий договір повинен бути нотаріально посвідченим. При наявності власного транспортного засобу - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. На підтвердження наявності власної техніки, обладнання, інструментів надати скановані оригінали або завірені копії таких документів: видаткові накладні, балансову відомість за останній звітний період або інвентаризаційний опис необоротних активів. Обов’язкова наявність в довідці машин і механізмів, обладнання, інструментів, що зазначені у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису/ відомості ресурсів до локального кошторису. Учасником не надано довідку про наявність обладнання, машин, механізмів, а також документів, що підтверджують правові підстави їх використання. Необхідно надати зазначену довідку, підтверджуючі документи. 2. В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога стосовно надання учасником довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність в учасника/субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання договору, із зазначенням їх прізвищ, імен, по-батькові (повністю) та займаних посад. Обов’язкова наявність виконроба, особи (яка перебуває у штаті учасника), що відповідає за охорону праці (підтверджується копією наказу про призначення відповідальною за охорону праці), сертифікованого кошторисника (на підтвердження надається сканований оригінал або завірену належним чином копію відповідного кваліфікаційного сертифікату). На підтвердження інформації щодо працевлаштування до довідки додаються: копії наказів про призначення (витягів з наказів) або копії трудових книжок працівників (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийом на посаду, зазначену в довідці) або копії трудових угод, або інші документи, які підтверджують факт працевлаштування на посади, зазначені в довідці, згідно із чинним законодавством України. Учасником не надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно з вимогами замовника, документів, що підтверджують наявність особи, відповідальної за охорону праці, кваліфікаційного сертифікату кошторисника, документів, що підтверджують факт працевлаштування працівників на посади, зазначені в довідці. Необхідно надати зазначені документи. 3. В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога стосовно надання учасником діючого договору з контрагентом на вивіз/ приймання/ зберігання/знешкодження будівельного сміття (відходів) до 31.12.2025. Учасником не наданий зазначений договір. Необхідно надати відповідний договір. 4. В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога стосовно надання учасником витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, актуальний на дату оголошення відкритих торгів, який відсутній в тендерній пропозиції учасника. Необхідно надати зазначений витяг. 5. В розділі ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що довідки у довільній формі, що надаються учасником повинні мати дату не раніше дати оголошення процедури закупівлі, мають бути завірені печаткою. Учасником надані з невідповідними датами лист у довільній формі щодо погодження з проєктом договору; лист-гарантію про погодження з тим, що учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації. Без печатки наданий гарантійний лист про забезпечення вивозу будівельного сміття не пізніше 3-х днів після закінчення надання послуг. Учасником в довідках про відсутність Статутних обмежень; в довідці про країну походження матеріальних ресурсів, про погодження, що учасник самостійно несе витрати і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції, є невідповідність у назві учасника: зазначено ТОВ «МАРКЕТ ЛІНСК» або ТОВ «МАРКЕТ ЛИНКС», вірно ТОВ «МАРКЕТ ЛІНКС». Необхідно надати виправлені довідки.
Створено
20.08.2025 23:58
Надати до
21.08.2025 23:58
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 167 600 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 01:00
Замовник:
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380969891797
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 167 600 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 01:00
Замовник:
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380969891797
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності