Показати схожі тендери

Закупівля "Реконструкція майнового комплексу адміністративного будинку Високопільської селищної ради під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Визволителів, 112 смт. Високопілля Бериславського району Херсонської області" Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 –Реконструкція) від Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-009936-a
Id Tender ae1d59eb67064ed599506f330fb472fc
План UA-P-2025-08-11-011566-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.08.2025 16:17
Остання зміна 16.10.2025 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
135 222 735.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
676 113.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 16:16 до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 16:16
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 16:16
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.09.2025 00:00
до 01.10.2025 10:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.10.2025 10:42
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.10.2025 10:42
до 16.10.2025 15:56
Період уточнень
з 11.08.2025 16:16 до 25.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 16:16 до 25.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.09.2025 00:00 до 01.10.2025 10:42
Період кваліфікації
з 28.09.2025 00:00 до 01.10.2025 10:42
Основні параметри
"Реконструкція майнового комплексу адміністративного будинку Високопільської селищної ради під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Визволителів, 112 смт. Високопілля Бериславського району Херсонської області" Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 –Реконструкція)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
135 222 735.6 грн.
"Реконструкція майнового комплексу адміністративного будинку Високопільської селищної ради під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Визволителів, 112 смт. Високопілля Бериславського району Херсонської області" Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 –Реконструкція)
Назва предмета закупівлі
"Реконструкція майнового комплексу адміністративного будинку Високопільської селищної ради під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Визволителів, 112 смт. Високопілля Бериславського району Херсонської області" Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 –Реконструкція)
Очікувана вартість
135 222 735.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
676113,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
676 113.68
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Реконструкція майнового комплексу адміністративного будинку Високопільської селищної ради під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Визволителів, 112 смт. Високопілля Бериславського району Херсонської області" Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 –Реконструкція)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
74000, Україна, Херсонська область, смт. Високопілля , вул. Визволителів, 112
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, у кількості не більше трьох платежів, відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, отримання від Підрядника документу про введення в експлуатацію Об’єкта при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
135 115 800.48 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 11:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Мазепіна
Електронна пошта
Телефон
+380955865341
Замовник
ЄДРПОУ
33824934
Повна назва
Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
місто Херсон
Адреса
проспект Незалежності, будинок 47
Кваліфікація
Лот № 1 "Реконструкція майнового комплексу адміністративного будинку Високопільської селищної ради під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Визволителів, 112 смт. Високопілля Бериславського району Херсонської області" Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 –Реконструкція)
Період вимог/скарг з 01.10.2025 10:42 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.10.2025 10:43
Довідка НАЗК
01.10.2025 10:42
Повідомлення про рішення
28.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 16:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 16:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" (ЄДРПОУ 41422080) (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі "Реконструкція майнового комплексу адміністративного будинку Високопільської селищної ради під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Визволителів, 112 смт. Високопілля Бериславського району Херсонської області" Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 –Реконструкція) (далі – Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-08-11-009936-a. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно Закону. Згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація закупівлі містить перелік формальних (несуттєвих) помилок. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону та п. 43 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, пункту 43 та пункту 44 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: 1). У тендерній пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" (ЄДРПОУ 41422080) на закупівлю робіт "Реконструкція майнового комплексу адміністративного будинку Високопільської селищної ради під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Визволителів, 112 смт. Високопілля Бериславського району Херсонської області" Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 –Реконструкція, UA-2025-08-11-009936-a (відкриті торги з особливостями) виявлено невідповідності у документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - у наданих учасником згідно Додатку № 6 до Тендерної документації "Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" проект календарного графіку виконання робіт (файл «Календарний план») складений некоректно. Проект календарного графіку виконання робіт має бути складений відповідно до норм Мінрегіонбуду України. 2) Також у довідці від 25.08.2025 № 254/25-т «Досвід виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт)» у графі «Найменування основних видів робіт, що виконувалися за договором та сума (тис. грн.)» вказано назви проектів замість назв основних видів робіт, що виконувалися за договорами. На підставі вищевикладеного, керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 43 Особливостей, вимагаємо виправити невідповідність в інформації та документах, що подані у складі тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель складеного належним чином (з дотримання вимог норм наказу Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду капітальному будівництві») проекту календарного графіку виконання робіт та довідки про досвід виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт) із зазначенням основних видів робіт, що були виконані Учасником. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Створено
29.09.2025 16:05
Надати до
30.09.2025 16:05
Договір
UA-2025-08-11-009936-a-c1
Підписаний і діє
Номер
16-10/53
122 219 534.16 грн.
101 849 611.8 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
25.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
"Реконструкція майнового комплексу адміністративного будинку Високопільської селищної ради під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Визволителів, 112 смт. Високопілля Бериславського району Херсонської області" Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 –Реконструкція)
Номенклатура
"Реконструкція майнового комплексу адміністративного будинку Високопільської селищної ради під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Визволителів, 112 смт. Високопілля Бериславського району Херсонської області" Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 –Реконструкція)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33824934

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41422080

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.10.2025 14:06
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
16.10.2025 14:06
Додатки до договору
16.10.2025 15:55
-
Зміни до договору
22.10.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Змінами до договору уточнено джерела фінансування робіт згідно діючого законодавства
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
22.10.2025 12:25
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
135 222 735.6 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2025 00:00
Замовник:
Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380955865341
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
135 222 735.6 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2025 00:00
Замовник:
Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380955865341
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності