Показати схожі тендери

Закупівля Дров’яна деревина промислового та непромислового використання (твердих порід) 1 група від АВІАЦІЙНА БАЗА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3074).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-11-009920-a
Id Tender ff6b69fe426a43f685202a92a06abe40
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 11.08.2025 16:16
Остання зміна 05.09.2025 14:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 199 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 996 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 09:00 до 20.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 16:16
до 15.08.2025 09:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 11:27
до 29.08.2025 09:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 12:13
до 03.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 29.08.2025 09:48
-
Період уточнень
з 11.08.2025 16:16 до 15.08.2025 09:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 11:27 до 29.08.2025 09:48
Період кваліфікації
з 21.08.2025 11:27 до 29.08.2025 09:48
Основні параметри
Дров’яна деревина промислового та непромислового використання (твердих порід) 1 група
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 199 600 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
Дров’яна деревина промислового та непромислового використання (твердих порід) 1 група
Очікувана вартість
1 199 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11996,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.08.2025 11:04
Закінчення аукціону
21.08.2025 11:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дров’яна деревина промислового та непромислового використання (твердих порід) 1 група
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
600
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Калинівка
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
1 154 400 грн.
Учасник:
Філія "Центральний лісовий офіс" ДП "Ліси України"
Пропозиція:
1 162 800 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.08.2025 11:04
Документи закупівлі
11.08.2025 16:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
05.09.2025 14:39
На етапі укладення договору в закупівлі Дров’яна деревина промислового та непромислового використання (твердих порід) 1 група – 600 м. куб відповідно до ДК (021:2015) - 03410000-7 – Деревина було виявлено прогалину в графіку поставки товару, а саме: зазначена перша дата поставки (01.09.2025), що наступила раніше дати укладення договору. Враховуючи вищезазначене наявні підстави для відміни спрощеної закупівлі керуючись пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
05.09.2025 14:40
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Довгалюк
Електронна пошта
Телефон
380685614723
Замовник
ЄДРПОУ
45083595
Повна назва
АВІАЦІЙНА БАЗА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3074)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 25.08.2025 12:13 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 11:27 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Керуючись ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ відхилити пропозицію ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА по закупівлі Дров’яна деревина промислового та непромислового використання (твердих порід) 1 група, відповідно до ДК (021:2015) - 03410000-7 – Деревина – 600 м.куб для військової частини 3074 Національної гвардії України
Документи кваліфікації
25.08.2025 12:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку №5 до Оголошення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель документи, що підтверджують якість та безпеку, учасник ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА на виконання вимоги Замовника не надали наступні документи а саме: - дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; - скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини ( лісорубний квиток або біржовий договір з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної твердих порід у кількості не менше зазначеної у тендерній документації). - деревина повинна бути облікована згідно «Інструкція з електронного обліку деревини» та биркована. Крім того, додатково надати: - протокол визначення радіонуклідного складу деревини; - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації ( не менше заявленої техніки (транспортних засобів) з наданням підтверджуючих документів (копією наказу про призначення (переведення) працівників або інші документи, що підтверджують працевлаштування (договір, контракт) діючі на момент подання тендерної пропозиції. Також наявні недоліки, що не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення спрощеної закупівлі учасник ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА не надав наступні документи: - «4. Інформацію про походження товару або документи про походження товару, які потрібні для внутрішнього ринку застосування, в тому числі укладені договори з лісокористувачами». - «7. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосування до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення». - «8. Інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. У разі відсутності доступу до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств), відомості з Єдиного реєстру підприємств можна отримати у формі інформаційного листа». - «9. Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату проведення аукціону)». - «10. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника закупівлі, яка підписала пропозицію. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа». - «15. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності». Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) - у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Враховуючи, що у пропозиції ФОП КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА виявлені недоліки у вигляді відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник та недоліки Відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення спрощеної закупівлі, прошу випрати недоліки та надати додатково вище зазначенні документи протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
21.08.2025 16:53
Надати до
22.08.2025 16:53
Період вимог/скарг з 29.08.2025 09:48 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 12:13 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Цінова пропозиція та документи учасника відбору Філії "Центральний лісовий офіс" ДП "Ліси України" — відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам вказаних військовою частиною 3074 (ЗАМОВНИКОМ) в оголошенні про проведення відбору учасників для проведення спрощеної процедури закупівлі визначених ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII
Документи кваліфікації
29.08.2025 09:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку №5 до Оголошення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель документи, що підтверджують якість та безпеку, учасник Філія "Центральний лісовий офіс" ДП "Ліси України" на виконання вимоги Замовника не надали наступні документи а саме: - дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; Також наявні недоліки, що не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення спрощеної закупівлі учасник Філія "Центральний лісовий офіс" ДП "Ліси України" не надав наступні документи: - «9. Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату проведення аукціону);». - «11. Документи, які підтверджують якісний стан продукції, повинні бути викладені українською мовою або мати автентичний переклад українською мовою. Переклад має бути здійснений перекладачем. Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник». - Додаток №1. Проєкт договору. Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) - у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Враховуючи, що у пропозиції Філія "Центральний лісовий офіс" ДП "Ліси України" виявлені недоліки у вигляді відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник та недоліки Відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення спрощеної закупівлі, прошу випрати недоліки та надати додатково вище зазначенні документи протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
28.08.2025 09:41
Надати до
29.08.2025 09:41
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 199 600 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 09:00
Замовник:
АВІАЦІЙНА БАЗА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3074)
Контактний телефон:
380685614723
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 199 600 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 09:00
Замовник:
АВІАЦІЙНА БАЗА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3074)
Контактний телефон:
380685614723
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності