Показати схожі тендери

Закупівля Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивні панелі) від Прилуцький ліцей №5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна Прилуцької міської ради Чернігівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-009294-a
Id Tender 49649182f2ea4f3c96848d2beb5912ee
План UA-P-2025-08-07-011853-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.08.2025 15:54
Остання зміна 08.09.2025 09:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
454 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 270 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 15:53 до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 15:53
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 15:53
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2025 12:02
до 01.09.2025 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 15:25
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.09.2025 15:21
до 08.09.2025 09:20
Період уточнень
з 11.08.2025 15:53 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 15:53 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 12:02 до 01.09.2025 15:21
Період кваліфікації
з 19.08.2025 12:02 до 01.09.2025 15:21
Основні параметри
Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивні панелі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
454 000 грн.
Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивні панелі)
Назва предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивні панелі)
Очікувана вартість
454 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2270,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.08.2025 11:39
Закінчення аукціону
19.08.2025 12:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивні панелі)
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної та/або акту приймання-передачі Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Пропозиція:
357 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
Пропозиція:
357 350 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.08.2025 11:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 11:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Авраменко
Електронна пошта
Телефон
+380463732988
Замовник
ЄДРПОУ
33251731
Повна назва
Прилуцький ліцей №5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна Прилуцької міської ради Чернігівської області
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуцький р-н, місто Прилуки
Адреса
вул.Вокзальна будинок 22
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивні панелі)
Період вимог/скарг з 25.08.2025 15:25 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 12:02 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.08.2025 15:25
Повідомлення про рішення
19.08.2025 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" не надав в складі тендерної пропозиції копію сертифікату відповідності, який виданий виробнику товару (сертифікат має бути виданий органом із сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України на сертифікацію продукції відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17065 : 2019 (сертифікат повинен містити зазначену інформацію) ) на інтерактивну панель з обладнанням радіодоступу (ІЕЕЕ 802.11 та інтерфейс передачі даних Bluetooth). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Для підтвердження інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції у відповідності до Додатку 2 тендерної документації, Учасник надає в складі пропозиції :Копію сертифікату відповідності, який виданий виробнику товару (сертифікат має бути виданий органом із сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України на сертифікацію продукції відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17065 : 2019 (сертифікат повинен містити зазначену інформацію) ) на інтерактивну панель з обладнанням радіодоступу (ІЕЕЕ 802.11 та інтерфейс передачі даних Bluetooth). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію сертифікату відповідності, який виданий виробнику товару (сертифікат має бути виданий органом із сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України на сертифікацію продукції відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17065 : 2019 (сертифікат повинен містити зазначену інформацію) ) на інтерактивну панель з обладнанням радіодоступу (ІЕЕЕ 802.11 та інтерфейс передачі даних Bluetooth).
Створено
22.08.2025 15:38
Надати до
23.08.2025 15:38
Період вимог/скарг з 01.09.2025 15:21 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 15:25 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.09.2025 15:21
Довідка НАЗК
01.09.2025 15:21
Повідомлення про рішення
25.08.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-11-009294-a-b1
Підписаний і діє
Номер
77
357 400 грн.
297 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
08.09.2025
Строк дії договору з
08.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (комплект)
Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивні панелі)
Номенклатура
Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивні панелі)
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Прилуцький ліцей №5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна Прилуцької міської ради Чернігівської області
Повна назва
Прилуцький ліцей №5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна Прилуцької міської ради Чернігівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33251731

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Повна назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45835457

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.09.2025 09:20
-
08.09.2025 09:11
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
454 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
Прилуцький ліцей №5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна Прилуцької міської ради Чернігівської області
Контактний телефон:
+380463732988
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
454 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
Прилуцький ліцей №5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна Прилуцької міської ради Чернігівської області
Контактний телефон:
+380463732988
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності