Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-008226-a
Id Tender 7ebd624f4a164244b745348183dca473
План UA-P-2025-08-11-009642-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 11.08.2025 15:20
Остання зміна 15.09.2025 11:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 904 266 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 521.33 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 15:18 до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 15:18
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 15:18
до 27.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.09.2025 13:13
-
Залишилось 4 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 11:22
до 21.09.2025 00:00
Період уточнень
з 11.08.2025 15:18 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 15:18 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 13:13
Основні параметри
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 904 266 грн.
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
2 904 266 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14521,33
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 521
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 12:44
Закінчення аукціону
08.09.2025 13:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1 (Сім'ї Глодан, 13/1)
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить виплати за виконані Підрядником роботи, на підставі оформленого підписами і печатками Отримувача, Підрядника, та представника технагляду акту приймання виконаних будівельних робіт (ф № КБ -2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф № КБ -3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Пропозиція:
1 799 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
2 526 932.01 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
1 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 12:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 15:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
11.08.2025 15:18
-
11.08.2025 15:18
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
11.08.2025 15:18
Проект договору
11.08.2025 15:18
-
11.08.2025 15:18
-
11.08.2025 15:18
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Коливушко
Електронна пошта
Телефон
+380487530044
Замовник
ЄДРПОУ
40703015
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Поштовий індекс
65080
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
вул. Філатова академіка, 2-A
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 15.09.2025 11:22 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 13:13 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 15:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 15:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ВБ СТРАЖ». Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції — згідно з Додатком 1 до тендерної документації та відповідно до пункту 2 цього розділу; - інформацією та/або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації); - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1. П. 1.1.1 та п 1.1.2. Додатку 1 до ТД: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. У наданій Учасником Довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально технічної бази та технологій, які будуть безпосередньо залученні при виконанні послуг, вих. №1 від 15.08.2025 р.., не повністю зазначено інформацію про наявність будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації, та не надано документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. П. 1.1.3 Додатку 1 до ТД: 1.1.3.На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Учасником не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. П. 1.1.4 Додатку 1 до ТД: 1.1.4.Учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), зварювальні роботи, монтаж насосних установок, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Учасником не надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). 4. Пунктом 2 розділу 3 ТД передбачено, що Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, згідно з Додатком 1 до тендерної документації, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 цього розділу тендерної документації. П. 3.2 Додатку 1 до ТД: 3.2. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. В наданій Учасником ГАРАНТІЇ № 5390-25 від 21.08.2025 року наявне посилання на договір, відповідно до якого банком надана гарантія, а саме: Договір про надання гарантії № 5390-25 від «21» серпня 2025 року. Учасник надав в складі тендерної пропозиції Договір про надання гарантії № 5390-25 від «21» серпня 2025 року, але відсутня Заява про надання Гарантії/Заява, яка є невід'ємною частиною Договору про надання гарантії № 5390-25 від «21» серпня 2025 року, а тому договір від 21.08.2025 року №5390-25 не надано в повному обсязі. Крім того, рішенням уповноваженої особи КУ «ЦФГДЗУСО Київського району м. Одеси» від 25.08.2025 року протокол № 211 були внесені зміни до тендерної документації. В наданій Учасником ГАРАНТІЇ № 5390-25 від 21.08.2025 року відсутні зміни в інформації щодо тендерної документації про проведення відкритих торгів. 5. Пунктом 7 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими у цьому пункті та в Додатку 1 до тендерної документації. Учасником не надано документи та/або інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця відповідно до розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. 6. П. 6.5 Додатку 1 до ТД: 6.5. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі. Учасником не надана Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: 1.Оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, яка містить повну інформацію про наявність будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації та документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). 4. Заяву про надання Гарантії/Заяву до ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ГАРАНТІЇ № 5390-25 від «21» серпня 2025 року та зміни до банківської гарантії від 25.08.2025 року. 5. Документи та/або інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця відповідно до розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення.
Створено
11.09.2025 17:44
Надати до
12.09.2025 17:44
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 11:22 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 11:22
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 904 266 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Контактний телефон:
+380487530044
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 904 266 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Контактний телефон:
+380487530044
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності