Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_272_ВО) Інформаційна та рекламна продукція від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-008211-a
Id Tender 68d8ccd1b04f4e92ad1c0c38e30b1eaf
План UA-P-2025-08-11-010343-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.08.2025 15:17
Остання зміна 20.08.2025 09:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
641 130 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 411.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 15:17 до 19.08.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 15:17
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 15:17
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2025 18:00
до 20.08.2025 09:44
Залишилось 5 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 09:44
до 26.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.08.2025 09:44
-
Період уточнень
з 11.08.2025 15:17 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 15:17 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 18:00 до 20.08.2025 09:44
Період кваліфікації
з 19.08.2025 18:00 до 20.08.2025 09:44
Основні параметри
(ПК-25Т_272_ВО) Інформаційна та рекламна продукція
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_272_ВО) ДК 021:2015 – код за ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна (Інформаційна та рекламна продукція) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39290000-1 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 641 130,00 грн. без ПДВ (шістсот сорок одна тисяча сто тридцять гривень 00 копійки) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.08.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________ Олександр ДУМА Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
641 130 грн.
Лот 1 - Інформаційна та рекламна продукція
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Інформаційна та рекламна продукція
Очікувана вартість
641 130 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6411,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рамка клік формату А4
Код ДК 021:2015
39294100-0 - Інформаційна та рекламна продукція
Кількість
2 982
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ ).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місце поставки: м. Харків(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Чернівці(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Дніпро(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Одеса(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Львів(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Кривий Ріг (Дніпропетровська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця); Київ (КИЇВСЬКА обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця) . Кількість: 2 982,0 штПротягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФКФ РЕНЦЕЛЬ УКРАЇНА"
Пропозиція:
598 934.7 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 15:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дума Олександр Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380443097353
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Київ
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Київ
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Інформаційна та рекламна продукція
Період вимог/скарг з 20.08.2025 09:44 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 18:00 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей
Зміст
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-20/08/25 20.08.2025 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2025-08-11-008211-a Предмет закупівлі: 39290000-1 Фурнітура різна (Інформаційна та рекламна продукція) 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "ФКФ РЕНЦЕЛЬ УКРАЇНА" 6. результат розгляду : 1) ТОВ "ФКФ РЕНЦЕЛЬ УКРАЇНА" на вимогу п.2 Додаток 2 надано документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які визначені в електронній системі як конфіденційні документи, що не відповідає вимогам пункту 40 Особливостей. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНА"відхилити на підставі абз. 7 пп. 1 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _______________________ Олексій ЧОРНИЙ
Документи кваліфікації
20.08.2025 09:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
19.08.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
641 130 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097353
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
641 130 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097353
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності