Показати схожі тендери

Закупівля НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази (Вуглекислота для медичних потреб в балонах високого ступеня очистки) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-007040-a
Id Tender 31bbe659b17b4ae0aed0a9583e71592c
План UA-P-2025-08-11-008880-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.08.2025 14:34
Остання зміна 30.09.2025 09:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 487 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
58 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 14:33 до 19.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 14:33
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 14:33
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:26
до 16.09.2025 15:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 16:17
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 15:44
до 30.09.2025 09:27
Період уточнень
з 11.08.2025 14:33 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 14:33 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:26 до 16.09.2025 15:44
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:26 до 16.09.2025 15:44
Основні параметри
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази (Вуглекислота для медичних потреб в балонах високого ступеня очистки)
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 487 грн.
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази (Вуглекислота для медичних потреб в балонах високого ступеня очистки)
Назва предмета закупівлі
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази (Вуглекислота для медичних потреб в балонах високого ступеня очистки)
Очікувана вартість
11 487 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
58,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 12:03
Закінчення аукціону
20.08.2025 12:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази (Вуглекислота для медичних потреб в балонах високого ступеня очистки)
Код ДК 021:2015
24112100-3 - Діоксид вуглецю
Кількість
420
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ"
Пропозиція:
10 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ДіПі Ейр Газ
Пропозиція:
10 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 12:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 14:34
Оголошення про проведення закупівлі
11.08.2025 14:33
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Малогулко
Електронна пошта
Телефон
+380432660177
Замовник
ЄДРПОУ
02011031
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
21028
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
вул.Пирогова, буд.46
Кваліфікація
Лот № 1 НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази (Вуглекислота для медичних потреб в балонах високого ступеня очистки)
Період вимог/скарг з 09.09.2025 16:17 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 12:26 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
На підставі абз.5 пп.1 п.44 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відхилити тендерну пропозицію ТОВ ДіПі Ейр Газ по закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-11-007040-a), у зв’язку з тим, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
09.09.2025 16:17
Повідомлення про рішення
27.08.2025 09:17
Електроний протокол про продовження строку
20.08.2025 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 14:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 14:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно розділу X. На підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанови № 1178, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Але вищезазначена довідка відсутня в складі тендерної пропозиції учасника. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
Створено
22.08.2025 17:52
Надати до
23.08.2025 17:52
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
27.08.2025 року м. Вінниця Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Уповноваженою особою винесено на порядок денний розгляд наступних питань. Порядок денний 1. Розгляд питання щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ ДіПі Ейр Газ наданої по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази (Вуглекислота для медичних потреб в балонах високого ступеня очистки), (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-11-007040-a), яка визнана найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною визнана тендерна пропозиція (надалі - ТП) ТОВ ДіПі Ейр Газ з ціновою пропозицією 10 400,00 грн. Відповідно до п.41 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на специфіку предмета закупівлі та необхідності детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ДіПі Ейр Газ на предмет відповідності його пропозиції технічним вимогам, що містилися в тендерній документації до предмета закупівлі, є об’єктивні підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ДіПі Ейр Газ. Враховуючи вище викладене, Уповноважена особа вирішила продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ ДіПі Ейр Газ до 20 робочих днів. ВИРІШИЛА: 1. Відповідно до п.41 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р., ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ ДіПі Ейр Газ наданої по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази (Вуглекислота для медичних потреб в балонах високого ступеня очистки), (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-11-007040-a), до 20 робочих днів. 2. Дане рішення оприлюднити в порядку та строки, передбачені чинним законодавством. Уповноважена особа Замовника Фахівець з публічних закупівель О.Г.Сакал
Дата продовження строку розгляду
27.08.2025 09:17
Дата кінця розгляду
18.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 16.09.2025 15:44 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 16:17 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 15:44
Довідка НАЗК
16.09.2025 15:44
Повідомлення про рішення
09.09.2025 17:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 14:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 14:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно розділу І Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону Додатку №2 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.2. Копія аналогічного договору (не менше 1 договору) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі, або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», інформація про який/які зазначена в довідці, поданій згідно п. 1.1. даного додатку 1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору). або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначені документи (файл під назвою «1. Довідка аналог. дог..pdf» та файл під назвою «1.1. Скан договору.pdf» ). Але при детальному розгляді наданих документів встановлена невідповідність, а саме номер аналогічного договору, та номер договору зазначений в довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не відповідає номеру, який зазначений у листі-відгуку. 2. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «2. Згода з Дод..pdf»), але інформація в наданій довідці викладена не у відповідності до вимоги Замовника, адже учасник надає згоду лише з технічними, якісними та кількісними характеристиками. На підтвердження того, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot». Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «Витяг ЄДР 06.02.25.pdf»), але інформація в даному документі зазначена станом на 06.02.2025р., в той час, коли оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів було станом на 11.08.2025р. 3. Згідно Розділу IX. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору, що викладений в Додатку 4 до Документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору (файл під назвою «9. Проект Договору.pdf»), але не у відповідності до вимоги Замовника. - лист - згоду Учасника з умовами договору, які викладені в Додатку 4 до тендерної документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначені довідку (файл під назвою «9. Проект Договору.pdf »), але не у відповідності до вимоги Замовника. 4. Згідно розділу X. На підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанови № 1178, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «10. Раніше укл. дог..pdf»), але інформація в даній довідці викладена не у відповідності, адже між Замовником та учасником був укладений договір та учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору). або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Або ж надати новий пакет документів згідно розділу І Додатку №2 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону, а саме: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.2. Копія аналогічного договору (не менше 1 договору) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі, або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», інформація про який/які зазначена в довідці, поданій згідно п. 1.1. даного додатку. 1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору). або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2. Лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot». 4. Приведений у відповідність підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору, що викладений в Додатку 4 до Документації. 5. Приведений у відповідність лист - згоду Учасника з умовами договору, які викладені в Додатку 4 до тендерної документації. 6. Приведену у відповідність довідку щодо підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанови № 1178, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
Створено
12.09.2025 11:47
Надати до
13.09.2025 11:47
Договір
UA-2025-08-11-007040-a-c1
Підписаний і діє
Номер
590
10 500 грн.
8 750 грн.
З ПДВ
Підписано
30.09.2025
Строк дії договору з
30.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
420 (кілограми)
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази (Вуглекислота для медичних потреб в балонах високого ступеня очистки)
Номенклатура
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази (Вуглекислота для медичних потреб в балонах високого ступеня очистки)
Кількість
420
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02011031

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ"
Повна назва
ТОВ "ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44848486

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.09.2025 09:27
-
30.09.2025 09:26
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 487 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380432660177
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 487 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380432660177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності