Показати схожі тендери

Закупівля Тепловий насос від Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-005052-a
Id Tender d83643aeb8e744b2a7ac580c799ce1d1
План UA-P-2025-08-11-006440-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.08.2025 12:53
Остання зміна 16.09.2025 09:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 12:53 до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 12:53
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 12:53
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00
до 01.09.2025 12:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 12:55
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.09.2025 12:55
до 16.09.2025 09:54
Період уточнень
з 11.08.2025 12:53 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 12:53 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00 до 01.09.2025 12:55
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00 до 01.09.2025 12:55
Основні параметри
Тепловий насос
Закупівля здійснюється в рамках проекту: "UKRAINIAN FACILITY"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
800 000 грн.
Тепловий насос
Назва предмета закупівлі
Тепловий насос
Очікувана вартість
800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тепловий насос
Код ДК 021:2015
42511110-5 - Теплові насоси
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80100, Україна, Львівська область, Червоноград, Стуса, 17
Дата постачання по
01.10.2025 12:54
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ТИТАН БУД СЕРВІС"
Пропозиція:
781 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 16:44
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новосад Роман Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380935321511
Замовник
ЄДРПОУ
00173485
Повна назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Поштовий індекс
80100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Червоноград
Адреса
вул. В. Стуса, 17
Кваліфікація
Лот № 1 Тепловий насос
Період вимог/скарг з 01.09.2025 12:55 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 00:00 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.09.2025 12:55
Довідка НАЗК
01.09.2025 12:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-11-005052-a-c1
Підписаний і діє
Номер
48/2025
781 000 грн.
650 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
16.09.2025
Строк дії договору з
16.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Тепловий насос
Номенклатура
Тепловий насос
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Повна назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00173485

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ТИТАН БУД СЕРВІС"
Повна назва
ПП "ТИТАН БУД СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42303753

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.09.2025 09:54
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-01-000050
Дата створення проекту
01.10.2025 15:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.10.2025 16:30
Дата публікації висновку про результати
17.10.2025 16:28
Дата завершення усунення порушень
01.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.10.2025 №224 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.10.2025 №224. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-11-005052-a, 11.08.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.10.2025 00:00
Документи рішення
01.10.2025 16:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», наперіод дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, а також умовам Рамкової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-11-006440-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо процедури закупівлі на вебсайті Замовника (https://dvnzchgek.edu.ua/publichna-informatsiya-0/publichni-zakupivli); тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 01.09.2025; тендерну пропозицію ПП «Титан Буд Сервіс»; наявні у публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерел інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «Титан Буд Сервіс» як переможцем тендеру документи; договір від 16.09.2025 №48/2025; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування процедури закупівлі UA-2025-08-11-005052-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. У наданій під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета досліджуваної закупівлі та його очікуваної вартості, а також надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено відповідне обґрунтування, Замовником надано посилання на сторінку https://dvnzchgek.edu.ua/publichna-informatsiya-0/publichni-zakupivli. Аналізом інформації за наданим Замовником посиланням щодо оприлюднення вищевказаного обґрунтування встановлено, що відповідний документ створено 04.09.2025 (у вкладці «властивості документа» вказано дату створення документа – 04.09.2025) тоді, як оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-08-11-005052-a оприлюднено 11.08.2025. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону, Особливостей №1178, а також умовам Рамкової угоди; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, а також умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому аналогічного порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
16.10.2025 00:00
Дата публікації
17.10.2025 16:28
Документи висновку
17.10.2025 16:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Задля усунення порушення при проведені відкритих торгів з особливостями, а саме не вчасне публікування інформації про торги на офіційному веб-сайті закладу освіти, уповноваженою особою було проведено роз'яснювальні роботи, проаналізовано всі закупівлі для того щоб, усунути аналогічні порушення в майбутньому, та було прийнято рішення пройти додаткові курси щодо проведення закупівель
Дата публікації
03.11.2025 12:48
Документи інформації про усунення порушення
03.11.2025 12:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-08-11-005052-a, яка предена Червоноградським гірничо-економічним фаховим коледжем (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень: Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. За нормами пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році - 25 відсотків. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; відцентрові насоси. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Зокрема, відповідно до пункту 4 Порядку №861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України. Крім того, відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 4. Поясніть причини не визначення Замовником вимог підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в тендерній документації щодо ступеня локалізації насосу, а також вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 5. Надати інформацію у власності якого суб’єкта господарської діяльності перебуватиме вищевказаний товар, після його встановлення. 6. Яким чином Замовником досліджено відповідність пропонованого ТОВ «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД» теплового насосу особливостям локалізації, визначеним у пункті 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, в тому числі надати посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (вказати ID) щодо підтвердження ступеня локалізації вищевказаного товару. В ході моніторингу встановлено, що згідно з Додатком 2 (Технічна специфікація), Додатком 3 (Проєкт договору) тендерної документації Замовника, а також в пункті 5.1 укладеного Замовником з ТОВ «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД» договору від 16.09.2025 №48/2025 (далі – Договір №48/2025) строк постачання товару – до 01.10.2025. Крім того, відповідно до пункту 5.5. Договору 48/2025 разом з товаром Постачальник надає покупцю видаткові накладні та документи, що підтверджують якість товару, його походження з прийнятної країни, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам, тощо. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 7. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) щодо виконання постачальником вимог Додатку 2 та Додатку 3 тендерної документації Замовника, а також пунктів 5.1 та 5.5 укладеного Договору №48/2025. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.10.2025 17:24
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 17:24
-
Відповідь
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ Питання 1 Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь на 1 питання: 1. Розмір бюджетного призначення Визначено на підставі: 1) Наказ №551 від 08.04.2025 Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезречення енергоефективності, безпеки інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році. 2) Заявка на участь у реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації та/або капітального ремонту (реконструкції) 3) Розпорядження Кабінету Міністрів України №431-р від 02 травня 2025 року Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезречення енергоефективності, безпеки інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році. 4) Розпорядження ЛОДА №747/0/5-25ВА від 25.06.2025 Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2025 рік. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічні та якісні характеристики сформовані з урахуванням: - потреб закладу освіти для забезпечення практичної підготовки здобувачів освіти за відповідними спеціальностями: G16 Гірництво та нафтогазові технології, G19 Будівництво та цивільна інженерія, F2 Інженерія програмного забезпечення ; - рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо облаштування сучасних навчально-практичних центрів; - аналізу ринку та консультацій з виробниками/постачальниками відповідного обладнання. 3. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Очікувана вартість визначалась на підставі: - проведеного аналізу ринку (цінових пропозицій постачальників, відкритих джерел інформації, електронних каталогів, спеціалізованих сайтів): https://aqua-life.ua/ua/product/teplovoi-nasos-vozdukh-voda-splyt-systema-mitsubishi-heavy-heatguard-1000sx/?srsltid=AfmBOop7WCwZILblXscmBfJVlvs5J8Z6jxuPRnsvNzHmjOXY_g-6mZhq3yo https://climaster.com.ua/ru/vitocal-200-s-70-87-kvt-awb-m-vitocell-300-l?gad_source=1&gad_campaignid=21041998698&gbraid=0AAAAA9Wrw86ArPQrxbyK5Mm8wD_FvNTlR&gclid=Cj0KCQjwjL3HBhCgARIsAPUg7a7jU_sfuCyZdYEdKA-hJtzg5EboLWAhuL4gQQGq5rnljAtuV6zP7H8aAtJ6EALw_wcB https://ekonomteplo.com.ua/teplovyj-nasos-nibe-f2120-20-komplekt-standart-16-kvt-f2120-20-smo-20 https://ekonomteplo.com.ua/teplovyj-nasos-nibe-s2125-12-400v-komplekt-vse-v-odnomu-9-kvt-s2125-12-400v-vvm-s320 - інформації з електронної системи закупівель Prozorro щодо аналогічних закупівель. Питання 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь на 2 питання: https://dvnzchgek.edu.ua/publichna-informatsiya-0/publichni-zakupivli https://dvnzchgek.edu.ua/sites/dvnzchgek.edu.ua/files/inline-files/obgruntuvannya-tender-teplovi-nasosi.pdf Питання 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. Відповідь на 3 питання: - Наказ №551 від 08.04.2025 Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезречення енергоефективності, безпеки інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році. - Розпорядження ЛОДА №747/0/5-25ВА від 25.06.2025 Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2025 рік з додатками. - Заявка на участь у реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації та/або капітального ремонту (реконструкції). - Розпорядження Кабінету Міністрів України №431-р від 02 травня 2025 року Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезречення енергоефективності, безпеки інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році. За нормами пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році - 25 відсотків. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; відцентрові насоси. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Зокрема, відповідно до пункту 4 Порядку №861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України. Крім того, відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: Питання 4 Поясніть причини не визначення Замовником вимог підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в тендерній документації щодо ступеня локалізації насосу, а також вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Відповідь 4 запитання: Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. При цьому Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок) та встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі відповідно до пункту 6-1 розділу Х Закону. Відповідно до пункту 3 Порядку дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару. Таким чином, у разі якщо закупівля конкретного замовника підпадає під дію положень про державні закупівлі відповідного(них) міжнародного(их) договору(ів) України, на підтвердження походження товару з країни, яка є стороною такої угоди, у складі пропозиції учасник надає сертифікат про походження такого товару. У наведеному випадку вимога стосовно підтвердження ступеню локалізації не застосовується до товару, країною походження якого є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася. Наголошуємо, що закупівля відбувалась безпосередньо в рамках програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу на 2024–2027 роки «Ukrainian Facility» що, як наслідок, включає обов’язок здійснення Замовником закупівлі товару з переліку прийнятних країн, які включено до переліку країн та сторін Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі. Також просимо врахувати, що країною походження пропонованого Теплового насосу є Німеччина. Питання 5. Надати інформацію у власності якого суб’єкта господарської діяльності перебуватиме вищевказаний товар, після його встановлення. Відповідь на 5 запитання: Тепловий насос перебуватиме на власності Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу. Питання 6. Яким чином Замовником досліджено відповідність пропонованого ТОВ «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД» теплового насосу особливостям локалізації, визначеним у пункті 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, в тому числі надати посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (вказати ID) щодо підтвердження ступеня локалізації вищевказаного товару. Відповідь на 6 запитання: У зв’язку з тим, що закупівля даного предмету закупівлі теплового насосу підпадає під дію положень Рамкової Угоди України з Європейським союзом «Ukrainian Facility», на підтвердження походження товару з країни, яка є стороною такої угоди, у складі пропозиції учасник надає сертифікат про походження такого товару. У наведеному випадку вимога стосовно підтвердження ступеню локалізації не застосовується до товару, країною походження якого є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася. Тому не досліджувався ступінь локалізації пропонованого теплового насосу, адже його країна походження є Німеччина . Питання 7 Надати інформацію (з документальним підтвердженням) щодо виконання постачальником вимог Додатку 2 та Додатку 3 тендерної документації Замовника, а також пунктів 5.1 та 5.5 укладеного Договору №48/2025. Відповідь на 7 запитання: Документом, що підтверджує строки поставки, є договір №48/2025 від 16.09.2025р. Відповідно до накладної № 57 від 06.10.2025р. оплата здійсненна в повному обсязі. Придбаний тепловий насос відображено в обліку як капітальні інвестиції на складі, що показується в Меморіальному ордері №6. Це свідчить про те, що актив фізично оприбуткований на склад, але ще не готовий до використання, тому не може бути введений в експлуатацію на рахунок 1014. До моменту, коли об'єкт буде змонтований та підписаний Акт ОЗ-1, його вартість залишається на рахунку 1312. - Декларація відповідності до теплового насосу; - Сертифікат ISO 45001:2018 - Сертифікат ISO 50001:2018 - Сертифікат ISO 14001:2015 - Сертифікат ISO 45001:2015 - Сертифікат ISO 50001:2018 - Сертифікат ISO 9001:2015
Рішеня
15.10.2025 17:50
Замовник
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Додатково до пояснень на запит моніторингу дозавантажено документ: видаткова накладна до договору 48/2025 від 16.09.2025 року
Рішеня
16.10.2025 17:49
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 00:00
Замовник:
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380935321511
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 00:00
Замовник:
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380935321511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності