Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області від МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-002731-a
Id Tender f36cd28f139b44dab68fc12e8f2467fa
План UA-P-2025-08-11-002756-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.08.2025 11:07
Остання зміна 10.09.2025 11:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 348 561.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
36 742.81 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 11:05 до 26.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 11:05
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 11:05
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:10
до 02.09.2025 15:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 15:55
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2025 15:55
до 10.09.2025 11:54
Період уточнень
з 11.08.2025 11:05 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 11:05 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:10 до 02.09.2025 15:55
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:10 до 02.09.2025 15:55
Основні параметри
Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 348 561.2 грн.
Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Очікувана вартість
7 348 561.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
36742,81
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 12:47
Закінчення аукціону
27.08.2025 13:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Код ДК 021:2015
45215400-1 - Кладовищні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін (у разі наявності) протягом 10 календарних днів шляхом післяплати.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК"
Пропозиція:
6 699 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "РОУДІЗ"
Пропозиція:
6 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 12:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 11:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богдан Сачук
Електронна пошта
Телефон
+380965255256
Замовник
ЄДРПОУ
03339147
Повна назва
МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Поштовий індекс
44601
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Камінь-Каширський район, селище Маневичі
Адреса
вул. Ринкова, буд. 22
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Період вимог/скарг з 02.09.2025 15:55 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 13:10 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 15:55
Довідка НАЗК
02.09.2025 15:55
Повідомлення про рішення
27.08.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника даної процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Вимогою додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було визначено п 6.6. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Учасником було накладено УЕП на тендерну пропозицію. Учаснику необхідно накласти КЕП на тендерну пропозицію. Вимогою п.1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій було встановлено невідповідність у до додатку 154_ДЦ_ВРЛК_01-01-02.docx п 11. Крани баштові, вантажопідйомність 8 т було не вказано в довідці про наявність обладнання та не надано документів на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. документів, а також у п.20 Відомість ресурсів до локального кошторису № 01-01-01 на благоустрій Кладовище було вказано Коток дорожній самохідний вібраційний ґрунтовий Ammann ASC 150 D, маса 14,3 8т, а у довідці про наявність обладнання було вказано AMMANN AV 95-2 про що необхідно привести у відповідність довідку із зазначенням права власності на обладнання. Довідкою про наявність працівників було вказано Устимчука Володимира Петровича про те не надано використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Прошу усунути дану невідповідність. Вимогами п. 4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Та 4.1.2. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу Учасником було надано звіти без відмітки відміткою про прийняття відповідного органу. Прошу усунути дану невідповідність.. П. 5.1 встановлено, що разі якщо виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону учасником надається інформаційний лист, в якому учасник підтверджує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару) . У випадку, якщо виконання робіт, що є предметом закупівлі не передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації до такого товару чи учасника не застосовуються з інших підстав визначених законодавством, учасником надається відповідний інформаційний лист. Прошу надати необхідний інформаційний лист. А також п.5.1 встановлено Договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів повинні бути виконані за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу в останній редакції та додатково у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft (Word, Excele). Прошу надати кощторис у вигляді окремого електронного файлу у форматі Excele. П. 6.4. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: ? військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або ? посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або ? посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або ? посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або ? витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: ? ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів або ? нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: ? договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або ? рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Прошу надати необхідну довідку вказану вище. Прошу також усунути невідповідність у довідці про призначення директора та наказах про призначення працівників ( вказано 11 лютого та 6 лютого відповідно).
Створено
01.09.2025 09:22
Надати до
02.09.2025 09:22
Договір
UA-2025-08-11-002731-a-c1
Підписаний і діє
Номер
71
6 699 999 грн.
5 583 332.5 грн.
З ПДВ
Підписано
10.09.2025
Строк дії договору з
10.09.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Номенклатура
Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Повна назва
МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03339147

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42648805

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.09.2025 11:54
-
10.09.2025 11:53
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-24-000016
Дата створення проекту
24.09.2025 11:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.09.2025 14:49
Дата публікації висновку про результати
15.10.2025 17:33
Дата завершення усунення порушень
30.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2025 № 41-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 23.09.2025 № 41-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-08-11-002731-a 11.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.09.2025 00:00
Документи рішення
24.09.2025 14:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Маневицького виробничого управління житлово– комунального господарства (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 11.08.2025 №20 (далі – тендерна документація);тендерну пропозицію Приватного підприємства «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» (далі – ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК»); вимога про усунення невідповідностей до 02 вересня 2025 09:22; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.09.2025 №24-2025 УО; повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2025; договір про закупівлю робіт від 10.09.2025 №71 на суму 6 669 999,00 грн з ПДВ (далі – Договір); пояснення Замовника від 25.09.2025 та від 10.10.2025 надані через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.09.2025 та від 07.10.2025 відповідно. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Відповідно до положень частини четвертої статті 837 параграфу 1 Глави 61 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Так, параграф 3 Глави 61 ЦКУ регулює договірні правовідносини, включно з будівельним підрядом. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Під час моніторингу встановлено, що пунктом 5.1 розділу 5 Договору передбачено, що виконання робіт до 31.12.2026. При цьому, відповідно до Додатку № 1 «План фінансування робіт» Договору оплата здійснюється протягом 2025 та 2026 років. На запит Управління щодо підстав невідповідності плану фінансування робіт (Додаток № 1 до Договору) нормам пункту 84 Постанови № 668 в частині не зазначення за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва, Замовником 10.10.2025 надано пояснення, зокрема «…законодавством не встановлено уніфікованої форми Плану фінансування, а пункт 83 Постанови № 668 прямо дозволяє сторонам визначати його формат самостійно. Отже, покладення вимоги, аби всі реквізити (види робіт за місяцями, джерела, напрями) містилися в одному документі, суперечило б принципу свободи договору, закріпленому частиною першою статті 628 Цивільного кодексу України, а також статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо істотних умов договору та можливості включення до нього додатків. Стаття 629 ЦК України встановлює обов’язковість належного виконання господарського договору сторонами відповідно до його умов і закону; Замовник і Підрядник виконують Договір саме у такій редакції.». Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення Замовником норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668, в частині не зазначення у Додатку № 1 до Договору: за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 84 Постанови №668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи усунення виявлених порушень шляхом приведення Додатку № 1 до Договору у відповідність нормам пункту 84 Постанови № 668 з дотриманням положень Цивільного кодексу України, не допущення у подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.10.2025 00:00
Дата публікації
15.10.2025 17:33
Документи висновку
15.10.2025 17:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-08-11-002731-a, повідомляємо, що Договір від 10.09.2025 року № 71 (Додаток №1) приведений у відповідність вимог пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» з дотриманням ЦК України, в частині складання плану фінансування будівництва на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 16.10.2025 року. Також Замовник зобов’язуєтьться не допускати у подальшому виявлених порушень.
Дата публікації
16.10.2025 14:27
Документи інформації про усунення порушення
16.10.2025 14:27
-
16.10.2025 14:28
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-11-002731-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
24.09.2025 16:29
Орган перевірки
30.09.2025 00:00
Документи повідомлення
24.09.2025 16:30
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
Розмір бюджетних призначень на 2025 рік по об’єкту будівництва: «Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області» затверджений: рішенням №58/41 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 23.12.2024 № 53/33 «Про бюджет селищної територіальної громади на 2025 рік» 0356100000 (код бюджету)»; рішенням № 60/16 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 23.12.2024 № 53/33 «Про бюджет селищної територіальної громади на 2025 рік» 0356100000 (код бюджету»: рішенням № 64/27 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 23.12.2024 № 53/33 «Про бюджет селищної територіальної громади на 2025 рік» 0356100000 (код бюджету)» у розмірі 2 600 000,00 грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та об’єми будівельних робіт визначені відповідно до проєктно-кошторисної документації зареєстрованої в Єдиному державному електронному реєстрі у сфері будівництва за реєстраційним номером PD01:7145-7382-2093-0103 (додаток 1) та позитивного експертного висновку з реєстраційним номером EX01:7798-1745-2260-6711, (додаток 2) та «Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Очікувана вартість закупівлі встановлена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва «Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області», що затверджений наказом №47 від 08.08.2025 року (Додаток 3).
Рішеня
25.09.2025 09:52
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-11-002731-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів: 1. Згідно наданої у складі інформації від 25.08.2025 №404 (файл – «4. Не залучення субпідрядника.pdf») учасником - Приватним підприємством «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» (далі – ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК») до виконання робіт «Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області» субпідрядних організацій у обсязі більше 20% залучати не передбачається. Відповідно до довідки про наявність обладнання від 25.08.2025 №402 ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» для виконання основної частки робіт згідно технічного завдання буде використано техніку Товариства з обмеженою відповідальністю «Ковельське шляхово-будівельне управління №63». Чому Замовником не було відхиллено ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» відповідно абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей? 2. Якими документами ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» було виконано пункт 6.3 Додатку 4 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.10.2025 13:33
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 13:34
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-11-002731-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів: 1. Надати пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності Додатку 1 «План фінансування» до договору від 10.10.2025 №71 пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт за місяцями із визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва.? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
08.10.2025 15:06
Орган перевірки
14.10.2025 00:00
Документи повідомлення
08.10.2025 15:07
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит про надання пояснень
Питання 1. Згідно наданої у складі інформації від 25.08.2025 №404 (файл – «4. Не залучення субпідрядника.pdf») учасником - Приватним підприємством «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» (далі – ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК») до виконання робіт «Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області» субпідрядних організацій у обсязі більше 20% залучати не передбачається. Відповідно до довідки про наявність обладнання від 25.08.2025 №402 ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» для виконання основної частки робіт згідно технічного завдання буде використано техніку Товариства з обмеженою відповідальністю «Ковельське шляхово-будівельне управління №63». Чому Замовником не було відхиллено ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» відповідно абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей? Відповідь: Згідно з наданою учасником Приватним підприємством «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» (далі – ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК») інформацією від 25.08.2025 № 404 (файл «4. Не залучення субпідрядника.PDF»), до виконання робіт «Нове будівництво (розширення) кладовища за межами селища Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області» не планується залучення субпідрядних організацій в обсязі, що перевищує 20% від вартості договору. Це підтверджує відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Крім того, використання орендованої техніки від Товариства з обмеженою відповідальністю «Ковельське шляхово-будівельне управління №63» (згідно з довідкою про наявність обладнання від 25.08.2025 № 402 та листом щодо дозволу від 22.08.2025 № 380, файл «9.1 Лист щодо дозволу.PDF»), не є підставою для визнання такої взаємодії субпідрядом або співвиконанням, оскільки не передбачає передачу частини обсягу робіт іншій юридичній особі, а лише забезпечує матеріально-технічну базу для самостійного виконання робіт учасником. Замовник перевірив відповідність поданих документів вимогам тендерної документації та не виявив порушень, що могли б слугувати підставою для відхилення. Відповідно до пункту 44 Особливостей (постанова КМУ №1178) замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, за невідповідність вимогам тендерної документації і/або невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, для відхилення повинні бути встановлені конкретні факти порушення вимог ТД або невідповідності кваліфікаційним критеріям. У складі пропозиції ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» подано довідку від 25.08.2025 №404 про те, що залучення субпідрядних організацій в обсязі понад 20 % не передбачається (виконання робіт — власними силами учасника). Цей документ прямо підтверджує виконання вимоги ТД щодо декларування намірів із субпідряду та відсутність субпідрядників >20 %. Надалі в довідці про МТБ учасник зазначив, що для виконання основної частки робіт використовуватиме техніку ТОВ «Ковельське шляхово-будівельне управління № 63». Використання орендованої/наданої в користування техніки не є субпідрядом і саме по собі не утворює «співвиконання» робіт, що підтверджується наступними нормами законодавства: ч. 1 ст. 837 Цивільного кодексу України (ЦКУ): підрядник виконує роботу на свій ризик; ст. 838 ЦКУ: підрядник може залучати субпідрядників (за потреби), але це окремий правовий інститут, відмінний від користування майном; ст. 759 ЦКУ: за договором найму (оренди) передається право користування майном, а не виконання робіт; ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» дозволяє підтверджувати відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та МТБ» як власними ресурсами, так і правом користування (у т. ч. потужностями інших суб’єктів господарювання), що підтверджується документально. Отже, закон прямо допускає користування чужою технікою без залучення субпідрядника. Відповідно до частини першої статті 837 та статті 838 ЦК України підрядник виконує роботу на свій ризик і може, але не зобов’язаний, залучати субпідрядників; залучення субпідрядника — це доручення виконання частини робіт, а не передання в користування техніки. Саме тому використання орендованої техніки іншим суб’єктом господарювання не утворює субпідрядних правовідносин та саме по собі не є «співвиконанням» робіт. З огляду на наведені норми, підставою для відхилення пропозиції може бути лише фактичне доручення іншій особі виконання частини робіт, що перевищує 20 відсотків вартості договору, або документально підтверджена невідповідність встановленим вимогам. Відповідно до довідки учасника Приватного підприємства «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» від 25.08.2025 № 404 «Про відсутність залучення субпідрядних організацій» чітко засвідчено, що залучення субпідрядних організацій у обсязі більше 20 % не передбачається, а роботи виконуватимуться власними силами учасника. Водночас у довідці про МТБ від 25.08.2025 № 402 зазначено використання техніки ТОВ «Ковельське шляхово-будівельне управління № 63» як ресурсу, що надається у користування. Відповідно до статей 759–760 ЦК України таке користування оформлюється цивільно-правовими відносинами найму (оренди) і не свідчить про передачу іншому суб’єкту частини робіт за договором підряду. Отже, за змістом статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та пункту 44 Особливостей, відсутні правові підстави вважати, що учасник залучає субпідрядника у розумінні Закону, а тому й підстави для відхилення пропозиції за абзацом третім підпункту 1 пункту 44 Особливостей відсутні. Відповідно до пункту 6.3 Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен був надати документи, що підтверджують право власності/користування заявленими машинами і механізмами. Учасником надано лист-дозвіл ТОВ «Ковельське шляхово-будівельне управління № 63» від 22.08.2025 № 380, яким підтверджено право ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» використовувати машини, механізми та устаткування для виконання будівельно-монтажних робіт за технічним завданням. Відповідно до пункту 3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107, експлуатація устатковання підвищеної небезпеки здійснюється за наявності дозволу у суб’єкта, який таке устатковання експлуатує. На підтвердження дотримання цих вимог у складі пропозиції надано чинний Дозвіл Західного міжрегіонального управління Держпраці (строк дії 13.06.2024–13.06.2029), виданий саме ТОВ «КШБУ № 63» на експлуатацію машин, механізмів і устатковання підвищеної небезпеки (зокрема, вантажопідіймальні крани, роботи у котлованах, електроустановки понад 1000 В тощо) із посиланням на експертний висновок. Відповідно до статті 13 Закону України «Про охорону праці» та вказаного Порядку № 1107, наявність такого дозволу у власника/балансоутримувача устатковання є належним підтвердженням правомірності його експлуатації; передання техніки у користування іншому суб’єкту не змінює статусу власника як відповідальної особи за дозвіл, а користувач підтверджує правомірність доступом до устатковання та інструктажами/документами з охорони праці. Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» кваліфікаційний критерій «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» може бути забезпечений через право користування потужностями інших суб’єктів за умови документального підтвердження. У даному випадку вимогу пункту 6.3 Додатку 4 ТД виконано: учасник подав лист-дозвіл як титульний документ на користування технікою та дозвіл Держпраці як регуляторне підтвердження правомірності експлуатації відповідного устатковання власником. За таких умов відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону підстави для відхилення тендерної пропозиції через невідповідність кваліфікаційним критеріям відсутні, а згідно з абзацом третім підпункту 1 пункту 44 Особливостей рішення не відхиляти пропозицію є законним і обґрунтованим. Відповідно до викладених норм (статті 16, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 627–628, 759–760, 837–838 ЦК України, пункт 44 Особливостей, постанова КМУ № 1107, стаття 13 Закону України «Про охорону праці») встановлено, що учасник правомірно декларував відсутність залучення субпідрядників понад 20 %, а використання техніки іншого суб’єкта ґрунтується на цивільно-правовому праві користування та підтверджене листом-дозволом і чинним дозволом Держпраці; доручення виконання частини робіт іншій особі не відбувається, а тому правові підстави для відхилення пропозиції за абзацом третім підпункту 1 пункту 44 Особливостей відсутні. Додатково, щоб вважати іншу юридичну особу субпідрядником, їй має доручатися виконання частини робіт за договором підряду (здійснення будівельних операцій). Ні ТД, ні пропозиція учасника не містять відомостей, що ТОВ «КШБУ № 63» виконуватиме роботи; навпаки, у пропозиції підтверджено виконання власними силами з використанням техніки, наданої у користування. За таких обставин відсутні правові підстави для відхилення пропозиції за абз. 3 підп. 1 п. 44 Особливостей. Замовник діяв у межах п. 44 Особливостей і ст. 31 Закону (відхилення — лише за наявності визначених підстав). Крім того, Учасник несе самостійно відповідальність за достовірність інформації, і він зазначив, що співвиконавці/субпідрядників на 20% чи більше відсотків не залучається. Питання 2. Якими документами ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» було виконано пункт 6.3 Додатку 4 до тендерної документації? Відповідь: Пункт 6.3 Додатку 4 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників) вимагає надання документів, що підтверджують наявність дозволів на провадження певних видів робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки. ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» виконав цю вимогу шляхом подання таких документів: дозволу від Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 13.06.2024 (файл «9. Дозвіл 2024.PDF»), який охоплює роботи в колодязях, траншеях, котлованах, земляні роботи на глибині понад 2 метри, роботи в зонах розміщення підземних комунікацій, роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки (зокрема, вантажопідіймальні крани та машини, лісозаготівельні роботи, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будівель і споруд, а також роботи в охоронних зонах ліній електропередачі, магістральних трубопроводів та під'їздах до них); листа щодо дозволу від 22.08.2025 № 380 (файл «9.1 Лист щодо дозволу.PDF»), який надає дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів та устаткування ТОВ «Ковельське шляхово-будівельне управління №63» для ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК». Ці документи повністю відповідають вимогам пункту 6.3, оскільки підтверджують наявність необхідних дозволів та матеріально-технічної бази для безпечного виконання робіт відповідно до технічного завдання. З огляду на зазначене Приватне підприємство «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» виконало пункт 6.3 Додатку 4 шляхом надання листа-підтвердження від Товариства з обмеженою відповідальністю «Ковельське шляхово-будівельне управління № 63» від 22.08.2025 № 380, яким підтверджено право ПП «БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК» використовувати машини, механізми та устатковання для виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до технічного завдання. Вказаний лист ідентифікує сторони, предмет та обсяг дозволеного користування, що є належним доказом правової підстави доступу до техніки на момент подання пропозиції. Одночасно у складі пропозиції подано чинний Дозвіл Західного міжрегіонального управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, виданий саме ТОВ «Ковельське шляхово-будівельне управління № 63», із зазначенням переліку робіт та устатковання (зокрема, вантажопідіймальні крани, роботи в котлованах, електроустановки понад 1000 В, монтаж/демонтаж і капітальний ремонт будівельних конструкцій тощо) та строку дії з 13.06.2024 по 13.06.2029 із посиланням на експертний висновок. Поданий дозвіл підтверджує, що устатковання, яке передається в користування учаснику, допущене до експлуатації уповноваженим дозвільним органом. Відповідно до пункту 3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок № 1107), виконання таких робіт та експлуатація такого устатковання здійснюються за наявності дозволу або поданої декларації у суб’єкта господарювання, який їх виконує чи експлуатує. Зазначений Порядок у додатках містить Переліки робіт/устатковання підвищеної небезпеки, до яких віднесено, зокрема, вантажопідіймальні крани, роботи в котлованах, електроустановки понад 1000 В тощо. Відповідно до статті 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов’язаний забезпечити безпечну експлуатацію машин, механізмів та устатковання, що, у випадку підвищеної небезпеки, підтверджується наявністю відповідного дозволу/декларації. З урахуванням вищезазначеного наданий учасником лист-підтвердження про право користування технікою та чинний Дозвіл Держпраці власника цієї техніки разом утворюють належний і достатній доказ відповідності пункту 6.3 Додатку 4 до ТД: по-перше, підтверджують правову підставу доступу до машин і механізмів для виконання робіт (вимога Закону щодо наявності МТБ може виконуватися через право користування); по-друге, гарантують регуляторну допустимість експлуатації відповідного устатковання, оскільки воно перебуває під контролем дозвільного органу та може використовуватися у господарській діяльності з дотриманням норм охорони праці. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підстави для відхилення пропозиції через невідповідність кваліфікаційним критеріям відсутні, оскільки тендерна документація вимагала саме підтвердження права користування та законності експлуатації устатковання, що й виконано наданими документами. Відповідно до викладених норм права (частина перша статті 16 та частина перша статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 627–628, 759–760 Цивільного кодексу України, стаття 13 Закону України «Про охорону праці», пункт 3 Порядку № 1107 та додатки до нього), а також на підставі поданих документів учасника – листа-підтвердження № 380 від 22.08.2025 та Дозволу Держпраці з терміном дії 13.06.2024–13.06.2029 – встановлено, що вимога пункту 6.3 Додатку 4 до тендерної документації виконана в повному обсязі, а тому відсутні правові підстави стверджувати про невідповідність пропозиції умовам тендерної документації.
Рішеня
10.10.2025 09:49
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь Замовника на запит про надання пояснень
Питання: 1.Надати пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності Додатку 1 «План фінансування» до договору від 10.10.2025 №71 пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт за місяцями із визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва.? Відповідь: Відповідно до пункту 83 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668) до договору підряду обов’язково додаються план фінансування будівництва та календарний план (графік) виконання робіт, при цьому форма та зміст зазначених документів визначаються сторонами самостійно з урахуванням вимог цивільного законодавства та законодавства у сфері будівництва. Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями із визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат); щомісячний розподіл коштів для перехідних об’єктів щороку узгоджується сторонами у строки, визначені договором; замовник має право у визначені договором строки уточнити план фінансування на поточний рік з урахуванням наявних коштів та обсягів фактично виконаних робіт. З огляду на наведені норми повідомляємо, що за Договором № 71 Замовник та Підрядник оформили: 1. Додаток 1 «План фінансування», у якому передбачено розподіл фінансування на весь період будівництва за роками та на поточний рік – за місяцями, із зазначенням джерела фінансування – коштів бюджету Замовника (бюджетні призначення за відповідною бюджетною програмою) та напряму фінансування – оплата підрядних будівельних робіт і пов’язаних витрат у складі договірної ціни відповідно до кошторисних норм; 2. Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт», який деталізує перелік видів (етапів, комплексів) робіт та строки їх виконання за місяцями. Для поточного року передбачено виконання робіт у місяцях вересень–листопад, для наступного року – березень–грудень; у складі об’єкта окремо виділено, зокрема, «Огорожа кладовища» (вересень–жовтень) та «Благоустрій кладовища» (вересень–листопад; продовження – березень–грудень). Загальна ціна договору – 6 699 999,00 грн з ПДВ (відображена у додатку до Договору). Зазначений календарний графік підписаний сторонами та є складовою частиною Договору. Таким чином, у сукупності «План фінансування» (Додаток 1) та «Календарний графік» (Додаток 2) забезпечують одночасне виконання обох вимог пунктів 83 і 84 Постанови № 668: – види/етапи робіт за місяцями відображені у календарному графіку; – джерела та напрями фінансування і щомісячний розподіл коштів на поточний рік відображені у плані фінансування; – оскільки об’єкт є перехідним, щорічне уточнення щомісячного розподілу передбачене умовами Договору і здійснюватиметься додатковою угодою у строки, визначені Договором, з урахуванням наявних бюджетних асигнувань та фактичних обсягів виконаних робіт (що прямо узгоджується з останнім абзацом пункту 84 Постанови № 668). Додатково звертаємо увагу, що законодавством не встановлено уніфікованої форми Плану фінансування, а пункт 83 Постанови № 668 прямо дозволяє сторонам визначати його формат самостійно. Отже, покладення вимоги, аби всі реквізити (види робіт за місяцями, джерела, напрями) містилися в одному документі, суперечило б принципу свободи договору, закріпленому частиною першою статті 628 Цивільного кодексу України, а також статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо істотних умов договору та можливості включення до нього додатків. Стаття 629 ЦК України встановлює обов’язковість належного виконання господарського договору сторонами відповідно до його умов і закону; Замовник і Підрядник виконують Договір саме у такій редакції. Щодо джерел та порядку фінансування повідомляємо, що Замовник є розпорядником бюджетних коштів, а тому взяття бюджетних зобов’язань та проведення видатків здійснюється в межах та за наявності відповідних бюджетних асигнувань згідно зі статтями 23 та 48 Бюджетного кодексу України. Це також відображено у Договорі через післяоплатний порядок розрахунків: «Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт на підставі актів КБ-2в і довідок КБ-3, підписаних сторонами, протягом 10 календарних днів шляхом післяплати». Така умова узгоджується з частиною першою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і не змінює предмет чи істотні умови, а лише визначає порядок розрахунків із урахуванням бюджетного циклу та графіку надходження коштів. Водночас право Замовника уточнювати план фінансування на поточний рік у визначені Договором строки прямо випливає з пункту 84 Постанови № 668 і забезпечує належне управління бюджетними зобов’язаннями без зменшення обсягу зобов’язань Підрядника щодо строків і якості робіт. З урахуванням наведеного вважаємо, що ствердження про невідповідність Додатку 1 «План фінансування» пункту 84 Постанови № 668 є безпідставним. План фінансування та Календарний графік оформлені відповідно до пунктів 83 та 84 Постанови № 668, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також статей 628, 629 Цивільного кодексу України. Зауваження щодо «незазначення найменування всіх видів робіт за місяцями із визначенням джерел та напрямів фінансування» усувається саме через комплексне застосування двох взаємопов’язаних додатків до Договору, форма яких обрана сторонами законно. На підтвердження викладеного через електронну систему закупівель подаємо: належним чином завірені копії Додатку 1 «План фінансування», Додатку 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору № 71 та копії сторінок Договору з умовами про порядок розрахунків і щорічне уточнення щомісячного розподілу коштів для перехідного об’єкта. Відповідно до пунктів 83, 84 Постанови № 668, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 628, 629 ЦК України, а також з огляду на бюджетний статус Замовника (статті 23, 48 БК України), План фінансування будівництва за Договором № 71 відповідає вимогам законодавства: складений за роками на весь період і за місяцями на поточний рік із визначенням джерела та напряму фінансування; щомісячний розподіл для перехідного об’єкта щорічно узгоджується сторонами у строки, визначені Договором; післяоплатний порядок розрахунків (10 календарних днів на підставі КБ-2в/КБ-3) відповідає Закону і враховує план-графік надходження бюджетних коштів. Підстав для констатації порушення пункту 84 Постанови № 668 немає.
Рішеня
10.10.2025 09:55
Замовник
Документи повідомлення
10.10.2025 09:55
-
10.10.2025 09:57
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 348 561.2 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 10:00
Замовник:
МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Контактний телефон:
+380965255256
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 348 561.2 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 10:00
Замовник:
МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Контактний телефон:
+380965255256
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності