Показати схожі тендери
Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області) (ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-001496-a
Id Tender 56378a084e474ea8ae61f2a1f97d06c9
План UA-P-2025-08-11-001904-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.08.2025 10:32
Остання зміна 08.09.2025 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 151 210.84 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 512.11 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 10:31 до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 10:31
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 10:31
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00
до 25.08.2025 10:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 10:36
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.08.2025 10:36
до 08.09.2025 16:09
Період уточнень
з 11.08.2025 10:31 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 10:31 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00 до 25.08.2025 10:36
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00 до 25.08.2025 10:36
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області) (ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 151 210.84 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області) (ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області) (ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Примітки
технічні, якісні та кількісні характеристики зазначено в Додатках 1,3 до цієї тендерної документації
Очікувана вартість
1 151 210.84 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11512,11
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області) (ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
4.2. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично наданих Виконавцем послуг після підписання Сторонами акта про надання послуг в межах відповідних бюджетних асигнувань, який підписується з урахуванням наданого Виконавцем звіту про надані послуги, передбаченого пунктом 5.1.1 цього Договору. Замовник має право здійснювати авансовий платіж у розмірі 30% від суми договору, зазначеної в п. 3.1. або проводити інші попередні оплати за погодженням сторін, а Виконавець має право отримувати такі аванси та/або попередні оплати. 4.3. Оплата згідно акту про надання послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання цього акта Сторонами.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
4.2. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично наданих Виконавцем послуг після підписання Сторонами акта про надання послуг в межах відповідних бюджетних асигнувань, який підписується з урахуванням наданого Виконавцем звіту про надані послуги, передбаченого пунктом 5.1.1 цього Договору. Замовник має право здійснювати авансовий платіж у розмірі 30% від суми договору, зазначеної в п. 3.1. або проводити інші попередні оплати за погодженням сторін, а Виконавець має право отримувати такі аванси та/або попередні оплати. 4.3. Оплата згідно акту про надання послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання цього акта Сторонами.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
1 148 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швець В'ячеслав Павлович
Електронна пошта
Телефон
380372583872
Замовник
ЄДРПОУ
22843868
Назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Cherniveckii oblasti
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Повна назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Cherniveckii oblasti
Поштовий індекс
58018
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області) (ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Період вимог/скарг з 25.08.2025 10:36 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 00:00 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2025 10:36
Довідка НАЗК
25.08.2025 10:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 10:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 10:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" за предметом: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області) (ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та підстави, визначені пунктом 47 Особливостей.» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Визначені Замовником згідно статті 16 Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 цієї тендерної документації.» «Додаток 1 тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1). Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1.1 № з/п Назва приладу, обладнання, транспорту, устаткування, технологій тощо Найменування ДСТУ відповідно до якого здійснюються вимірювання Інформація про калібрування/повірку (зазначити номер та дату свідоцтв(а) про повірку та/або калібруванн я засобів вимірюваль ної техніки) *** Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 7 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, які повинні бути чинними протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтвердження приналежності відповідно до графи 7 Таблиці; *** У випадку, якщо зазначений Учасником прилад/обладнання/устаткування інше не потребує повірення/калібрування відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» у довідці зазначається «не потребує повірення/калібрування» та зазначається посилання на норму законодавчого акту, стандарту інше. Перелік та кількість необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) для надання послуг за предметом закупівлі Таблиця 1.1.1 № п/п Назва техніки та обладнання Кількість одиниць 1 2 3 1. Рейка дорожня універсальна 1 2. Термометр електричний контактний (до 200 °С) 2 3. Керновідбірник 2 4. Колесо мірне дорожнє (курвіметр) 2 5. Прилад для визначення коефіцієнту зчеплення 1 6. Прилад для визначення шорсткості покриття 1 7. Установка динамічного навантаження FWD 1 8. Ретрорефлектометр для визначення якісних показників дорожньої розмітки 1 9. Ретрорефлектометр для визначення якісних показників дорожніх знаків 1 10. Лабораторні ваги 2 11. Піч опору електрична 2 12. Прес гідравлічний (від 0 до 2000 кН) 1 13. Прес електромеханічний (від 0 до 50 кН) 1 14. Напівавтоматичний цифровий пенетрометр 1 15. Прилад для визначення температури розм'якшеності бітумів(показник температури) 1 16. Дуктилометр 1 17. Асфальтоаналізатор 1 18. рН-метр 1 19. Апарат для визначення температури крихкості за методом Фрааса 1 20. Автомобілі легкові 6 Зазначене обладнання та/або прилади повинні бути повірені/калібровані відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії свідоцтв(а) про повірку та/або калібрування засобів вимірювальної техніки, які мають відповідати вимогам щодо точності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази Учасник повинен надати обігово-сальдову відомість, підписану головним бухгалтером та керівником (уповноваженою особою) та завіреною печаткою (за наявності). У випадку оренди (лізингу) автомобілів, приладів, обладнання Учасник повинен надати відповідний договір оренди (лізингу або ін.) з усіма додатками до нього, який повинен бути чинним на весь період надання послуг за предметом закупівлі, та оригінал листа-підтвердження орендодавця або іншої особи (сторони), яка зазначена у відповідному договорі, щодо підтвердження використання його автомобілів, приладів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї)/центр(-и) оснащені відповідним каліброваним обладнанням для проведення випробувань дорожньо-будівельних матеріалів, визначених у Додатку № 2 цієї тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (технічне завдання). Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их) лабораторії (-й)/центру(-ів) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність випробувальної(-их) лабораторії(-й)/ центру(-ів) у учасника із переліком спроможності виконання необхідних випробувань; - належним чином засвідчену копію чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами договору про залучення сторонньої(-іх) випробувальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(-их) лабораторії(й), який повинен бути чинним на весь строк надання послуг або містити умови пролонгації договору за предметом закупівлі; - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) випробувальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати зазначені у тендерній документації випробування; - належним чином засвідчену копію документу (-ів) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво про акредитацію, сертифікат відповідності тощо з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Довідка про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг (подається на фірмовому бланку учасника у разі наявності таких бланків) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: Інформація про матеріально-технічної базу(и) № з/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність** (назва документа, номер, дата) 1 2 3 4 5 (Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою у разі її використання ) * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках - зазначається “право користування” (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці. Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) документу(ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше), які є чинними (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями) або; - копію(ї) попередніх договорів або протоколів про наміри щодо оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника або; - гарантійний лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника. Учасник, ДП "ДОРЦЕНТР", на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» при подачі своєї тендерної пропозиції, на електронному майданчику завантажив «Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» (Вих. № 435/09 14103/ від 15.08.2025, файл «1. Довідка обладнання.pdf»), в якій виявлено невідповідності, а саме: - учасник, у таблиці за формою Таблиці 1.1, вказав у рядках 1-31 графа 7 – «Обліково-сальдова відомість Інв.№… »; - у рядках 25-31 графа 7 додатково не зазначено документи на реєстрацію транспортних засобів, тобто виявлено невідповідність у рядках 1-31 графа 7 - не зазначено номер та дату документу, які Учасник надав як підтвердження приналежності відповідно до графи 7 Таблиці. - у рядку 25 графа 6 учасник вказав «Власне», тобто виявлено невідповідність із записом у наданій скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ААС 932352 від 03.04.2012 р. у позиції «Прізвище або організація» С.1.1 записано «УКРДІПРОДОР УДІ З ПРОЕКТ.ОБ’ЄКТ.ДОРОЖ.ГОСП.ДП» «UKRDIPRODOR». - у рядку 28 графа 2 учасник вказав «Автомобіль легковий (Автомобіль RENAULT DOKKER, реєстр.№КА 9704 ЕР (ВС 7569 ЕР) (безоплатно отриман)», тобто виявлено невідповідність із записом у наданій скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХВ 309689 від 17.12.2020 р. у позиції «Реєстраційний номер» А записано «КА9704ВО». - у рядку 29 графа 2 учасник вказав «Автомобіль легковий (Автомобіль TOYOTA HILUX 2.393L Pick-Up А/Т Суфікс BY КА6763ВК)», тобто виявлено невідповідність із записом у наданій скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХС 996743 від 27.10.2020 р. у позиції «Тип» D.3 записано «вантажний - загальний пікап». - у рядку 31 графа 2 учасник вказав «Автомобіль легковий (Автомобіль Citroen Berlingo VO L2 HDi 92 WORKER VR7EF9HPAMJ748125 №KA8455EA)», тобто виявлено невідповідність із записом у наданій скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХА 323970 від 22.07.2021 р. у позиції «Особливі відмітки» записано «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ ФУРГОН». Також учасник на електронному майданчику завантажив «Інформація про матеріально-технічної бази» (Вих. № 432/09 14103/ від 15.08.2025, файл «4. Довідка МТБ.pdf»), в якій вказав у графі 4 – «На балансі ДП «ДОРЦЕНТР», а графі 5 – «Акт приймання- передачі від 5 квітня 2002р. на підставі наказу Укравтодору № 52 від 14.02.2002р., Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно». Виявлено невідповідність у графі 5 – не зазначено номер та дата Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці. Також учасник не надав копію наказу Укравтодору № 52 від 14.02.2002р. Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікаційного критерію: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в частині необхідної кількості легкових автомобілів та документів (відповідно до п.1. Додатку № 1 тендерної документації). Вимагаємо, у визначений Законом термін, усунути встановлені невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та підстави, визначені пунктом 47 Особливостей.», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (відповідно до п.1. Додатку № 1 тендерної документації). 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт Таблиця 2.1 № п/п Прізвище, ім’я, по-батькові фахівця Посада Освіта із зазначенням найменування учбового закладу, спеціальності та кваліфікації Загальний стаж роботи, років Документ, що підтверджує правовідносини* (номер та дата документа/вид документа) 1 2 3 4 5 6 (Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою у разі її використання) Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); або - цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг; або - інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. Учасник повинен підтвердити наявність інженерно-технічних працівників у кількості не менше 18 осіб, які мають вищу технічну освіту та досвід роботи на інженерній посаді. Мінімальна розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад та сертифікованих працівників (експертів): - начальник та/або керівник та/або завідувач лабораторії - у кількості не менше 2 особи; - лаборант (фахівець, що виконує функцію лаборанта) - у кількості не менше 2 осіб; - інженерно-технічних працівників – не менше 4-ти осіб; - інженер технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3 (значні наслідки) – 1 особи; - інженер технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1 – у кількості 1 особи. *Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії з оригіналу відповідних кваліфікаційних сертифікатів відповідного напрямку/кваліфікаційного рівня (робіт (послуг) на кожного сертифікованого працівника (експерта), зазначеного у довідці. Учасник, ДП "ДОРЦЕНТР", на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» при подачі своєї тендерної пропозиції, на електронному майданчику завантажив «Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» (Вих. № 431/09 14103/ від 15.08.2025, файл «5. Довідка виконавці.pdf»), в якій вказав інформацію про 13 працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Тобто учасник не підтвердив вимогу Замовника щодо кількості не менше 18 осіб, які мають вищу технічну освіту та досвід роботи на інженерній посаді. Також учасник завантажив копії наказів та кваліфікаційних сертифікатів відповідного напрямку/кваліфікаційного рівня (робіт (послуг) на кожного сертифікованого працівника (експерта), зазначеного у довідці, файл «5.1. Додаток до довідки виконавці_накази призначення на посаду+сертифікати експертів.pdf». Однак виявлено невідповідності у скан-копії сертифіката інженера технічного нагляду – Янчук Анатолій Миколайович, скан-копію здійснено з чорно-білої копії, а не з оригіналу відповідних кваліфікаційних сертифікатів відповідного напрямку/кваліфікаційного рівня (робіт (послуг) на кожного сертифікованого працівника (експерта). Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікаційного критерію: - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в частині кількості працівників та документів (відповідно до п.1. Додатку № 1 тендерної документації). Вимагаємо, у визначений Законом термін, усунути встановлені невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та підстави, визначені пунктом 47 Особливостей.», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (відповідно до п.2. Додатку № 1 тендерної документації).). У випадку, якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: …не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;…».
Створено
21.08.2025 17:19
Надати до
22.08.2025 17:19
Договір
UA-2025-08-11-001496-a-b1
Підписаний і діє
Номер
41-2025
1 148 800 грн.
957 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
08.09.2025
Строк дії договору з
08.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області) (ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області) (ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
957 333.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22843868

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21476215

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.09.2025 16:08
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 151 210.84 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Контактний телефон:
380372583872
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 151 210.84 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Контактний телефон:
380372583872
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності