Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 33121400-8 Аудіометри - Прилад для реєстрації отоакустичної емісії (код НК 024:2023: 36717 Аудіометр імпедансний) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-001164-a
Id Tender 5cc453b8877a4d53a6c7bfea438cf2a2
План UA-P-2025-08-08-010876-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.08.2025 09:56
Остання зміна 27.08.2025 08:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
550 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 09:52 до 19.08.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 09:52
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 09:52
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:01
до 21.08.2025 08:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 08:59
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 08:59
до 27.08.2025 08:39
Період уточнень
з 11.08.2025 09:52 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 09:52 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:01 до 21.08.2025 08:59
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:01 до 21.08.2025 08:59
Основні параметри
ДК 021:2015 - 33121400-8 Аудіометри - Прилад для реєстрації отоакустичної емісії (код НК 024:2023: 36717 Аудіометр імпедансний)
Товар поставляється виключно протягом робочого часу підприємства Покупця. Постачальник поставляє Товар за адресою: 10004, м. Житомир, _вул. Романа Шухевича, 2-А, на умовах DDР, які визначені Міжнародними правилами щодо тлумачення термінів "ІНКОТЕРМС" (в редакції 2010 року).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
550 000 грн.
ДК 021:2015 - 33121400-8 Аудіометри - Прилад для реєстрації отоакустичної емісії (код НК 024:2023: 36717 Аудіометр імпедансний)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 33121400-8 Аудіометри - Прилад для реєстрації отоакустичної емісії (код НК 024:2023: 36717 Аудіометр імпедансний)
Очікувана вартість
550 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Прилад для реєстрації отоакустичної емісії
Код ДК 021:2015
33121400-8 - Аудіометри
Код НК 024:2023
36717 Аудіометр імпедансний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Дата постачання по
10.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату поставлений товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки товару. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30-ти календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою платежу є день перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Купчик Ганна Миколаївна"
Пропозиція:
525 485 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 09:56
Оголошення про проведення закупівлі
11.08.2025 09:52
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Максим Луцюк
Електронна пошта
Телефон
+380679875038
Замовник
ЄДРПОУ
26479164
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
10004
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 - 33121400-8 Аудіометри - Прилад для реєстрації отоакустичної емісії (код НК 024:2023: 36717 Аудіометр імпедансний)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 08:59 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 00:01 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 08:59
Довідка НАЗК
21.08.2025 08:59
Повідомлення про рішення
19.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації закупівлі «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено, що під час подання тендерної пропозиції Учасником подається Лист-погодження із проектом договору та його істотними умовами та заповнений Учасником Додаток 1 – Договір. Про те Учасником було подано лише заповнений Додаток 1 – Договір. А Лист-погодження із проектом договору не додано.
Створено
19.08.2025 11:27
Надати до
20.08.2025 11:27
Договір
UA-2025-08-11-001164-a-a1
Підписаний і діє
Номер
203В
525 485 грн.
525 485 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
27.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Прилад для реєстрації отоакустичної емісії
Номенклатура
Прилад для реєстрації отоакустичної емісії
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 вересня 2025 р.
Код НК 024:2023
36717 Аудіометр імпедансний

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26479164

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Купчик Ганна Миколаївна"
Повна назва
ФОП "Купчик Ганна Миколаївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3526303549

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-01-000078
Дата створення проекту
01.09.2025 16:30
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 17:22
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 01.09.2025 № 81-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.09.2025 № 81-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-08-11-001164-a._Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.09.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 17:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:01
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380679875038
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:01
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380679875038
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності