Показати схожі тендери

Закупівля Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) від КП "Запоріжринок".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-011015-a
Id Tender 7e25e9dc4d10469ca477e7bfc0b55bc6
План UA-P-2025-08-08-011572-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 19:53
Остання зміна 28.08.2025 10:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 050 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 19:53 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 19:53
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 19:53
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00
до 21.08.2025 14:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 14:59
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 14:59
до 28.08.2025 10:48
Період уточнень
з 08.08.2025 19:53 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 19:53 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 21.08.2025 14:59
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 21.08.2025 14:59
Основні параметри
Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 050 000 грн.
Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Назва предмета закупівлі
Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Очікувана вартість
1 050 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України/Сталеварів, 47а/2; вул. Рекордна, 2; вул. Гоголя,32; вул. Поштова 141а; вул. Європейська,3; вул. Молодіжна, 89а; вул. Лахтінська, 12а; вул. Чарівна, 56
Дата постачання з
02.09.2025 19:54
Дата постачання по
01.09.2026 19:54
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця суми коштів, після пред'явлення Виконавцем акту наданих послуг та рахунка на оплату послуг
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД"
Пропозиція:
1 050 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Акавова Яна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Makarenkova Marina Mukolaevna
Електронна пошта
Телефон
+380612262334
Замовник
ЄДРПОУ
01559577
Назва (англійською мовою)
ME Zaporizhrynok
Повна назва
КП "Запоріжринок"
Повна назва (англійською мовою)
ME Zaporizhrynok
Поштовий індекс
69096
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м Запоріжжя
Адреса
вул Рекордна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 14:59 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 14:59
Довідка НАЗК
21.08.2025 14:59
Повідомлення про рішення
21.08.2025 14:56
-
16.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 19:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 19:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження вимог підпункту 4.4. пункту 4 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку №1 до тендерної документації «на кожну службову собаку, яку залучить Учасник для виконання послуг Замовника Копія ветеринарного паспорту міжнародного зразка/або ветеринарний паспорт та/або іншого документу з відміткою про зроблені щеплення від сказу (міжнародний ветеринарний паспорт/або ветеринарний паспорт та/або інший документ як і останнє щеплення повинні бути дійсними та відповідати вимогам чинного законодавства)» Учасник надав копію документу без відмітки про зроблені останні щеплення від сказу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 4.4. пункту 4 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку №1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен з використанням електронної системи надати: 3.1 Копія ветеринарного паспорту міжнародного зразка/або ветеринарний паспорт та/або іншого документу з відміткою про зроблені щеплення від сказу (міжнародний ветеринарний паспорт/або ветеринарний паспорт та/або інший документ як і останнє щеплення повинні бути дійсними та відповідати вимогам чинного законодавства.
Створено
20.08.2025 14:06
Надати до
21.08.2025 14:06
Договір
UA-2025-08-08-011015-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2708
1 050 000 грн.
875 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
27.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Номенклатура
Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 вересня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Запоріжринок"
Повна назва
КП "Запоріжринок"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01559577

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41773633

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.08.2025 10:48
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-02-000032
Дата створення проекту
02.09.2025 17:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.09.2025 17:24
Дата публікації висновку про результати
10.09.2025 11:33
Дата завершення усунення порушень
25.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.09.2025 № 94-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 02.09.2025 № 94-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1) UA-2025-08-08-011015-a, яка проведена КП "Запоріжринок";
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.09.2025 00:00
Документи рішення
02.09.2025 17:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «10» вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, укладання договору, дотримання принципів публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Запоріжринок" (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол уповноваженої особи КП «Запоріжринок» №б/н від 08.08.2025); тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД" (далі – Учасник); повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21 серпня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримане через електронну систему закупівель 08.09.2025, укладений договір від 27.08.2025 №2708. Дослідженням питання розгляду тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД" встановлено, що в ході розгляду тендерної пропозиції Замовником було надано вимогу учаснику про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції в порядку п.43 Особливостей. Так, у вимозі йдеться про наступне: «…. На підтвердження вимог підпункту 4.4. пункту 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації «на кожну службову собаку, яку залучить Учасник для виконання послуг Замовника Копія ветеринарного паспорту міжнародного зразка/або ветеринарний паспорт та/або іншого документу з відміткою про зроблені щеплення від сказу (міжнародний ветеринарний паспорт/або ветеринарний паспорт та/або інший документ як і останнє щеплення повинні бути дійсними та відповідати вимогам чинного законодавства)» Учасник надав копію документу без відмітки про зроблені останні щеплення від сказу». Учаснику запропоновано виправити вказану невідповідність шляхом надання відповідних документів. З огляду на вказане слід зазначити, що відповідно до положень пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Слід зазначити, що згідно підпункту 4.4. пункту 4 Додатку №1 до ТД вимога щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копії ветеринарного паспорту міжнародного зразка/або ветеринарний паспорт та/або іншого документу з відміткою про зроблені щеплення від сказу віднесено Замовником до «Переліку документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Враховуючи викладене, дана невідповідність не може бути усунута в порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей. Натомість така тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Проте, Замовником не вжито відповідних заходів, чим порушено положення пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами дослідження питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, укладання договору, дотримання принципів публічних закупівель – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує припинити договірні відносини за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
10.09.2025 00:00
Дата публікації
10.09.2025 11:33
Документи висновку
10.09.2025 11:33
-
Повідомлення
Запит
1. Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-08-011015-a), яка проведена КП "Запоріжринок" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі. 2. Пунктом 1.2.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачена вимога щодо наявності у учасника охоронця-собаківника/інструктора службового собаківництва, що слід підтвердити наданням копієї оригіналу посвідчення службового собаківництва, виданого охоронцю – собаківнику/ інструктору службового собаківництва державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій. В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД" у файлі «1.2.2 Посвідчення охоронця-собаківника..pdf» надано копію такого посвідчення, видане Михайлову Даниїлу Євгеновичу Запорізьким обласним клубом собаківництва ТСО України. Проте, зазначена організація не є членом Міжнародних кінологічних організацій. З огляду на викладене, прошу пояснити, чому не дивлячись на викладений факт, пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД" була визнана Замовником такою, що відповідає вимогам тендерної документації. 3. Дослідженням законності надання учаснику вимоги щодо усунення виявлених не відповідностей встановлено, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД" була надана така вимога, в якій зазначено наступне: «…. На підтвердження вимог підпункту 4.4. пункту 4 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку №1 до тендерної документації «на кожну службову собаку, яку залучить Учасник для виконання послуг Замовника Копія ветеринарного паспорту міжнародного зразка/або ветеринарний паспорт та/або іншого документу з відміткою про зроблені щеплення від сказу (міжнародний ветеринарний паспорт/або ветеринарний паспорт та/або інший документ як і останнє щеплення повинні бути дійсними та відповідати вимогам чинного законодавства)» Учасник надав копію документу без відмітки про зроблені останні щеплення від сказу. … Учасник повинен з використанням електронної системи надати: Копія ветеринарного паспорту міжнародного зразка/або ветеринарний паспорт та/або іншого документу з відміткою про зроблені щеплення від сказу (міжнародний ветеринарний паспорт/або ветеринарний паспорт та/або інший документ як і останнє щеплення повинні бути дійсними та відповідати вимогам чинного законодавства». При цьому слід зазначити, що дана вимога визначена Замовником, як технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, про що йдеться у самій вимозі з посиланням на підпункт 4.4. пункту 4 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку №1. Отже, надання вимоги щодо усунення такої невідповідності не відповідає положенням п.43 Особливостей №1178, який передбачає, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Прошу пояснити викладений факт. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.09.2025 16:16
Орган перевірки
09.09.2025 00:00
Документи повідомлення
03.09.2025 16:17
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-08-011015-a ) Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі. 1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Вони розроблені з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) та сформовані відповідно до фактичної потреби підприємства для забезпечення належної фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок». При формуванні очікуваної вартості було враховано: фактичні витрати підприємства на аналогічні послуги у попередніх роках; середньоринкові ціни на послуги охорони підтверджені комерційними пропозиціями, отриманими від потенційних виконавців, адміністративні та інші супутні витрати, необхідні для якісного надання послуг. 2. Пунктом 1.2.2 Додатку 1 до тендерної документації було встановлено вимогу щодо підтвердження наявності у складі персоналу охоронця-собаківника/інструктора службового собаківництва шляхом надання копії оригіналу посвідчення службового собаківництва, виданого державними установами, організаціями та/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій. Тобто тендерна документація прямо передбачала можливість надання посвідчень, виданих: -державною установою, -організацією, -або кінологічною організацією, що входить до складу міжнародних кінологічних організацій У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» було надано копію посвідчення на ім’я Михайлова Даниїла Євгеновича, виданого Запорізьким обласним клубом собаківництва ТСО України. ТСО України є всеукраїнською громадською організацією зі статусом оборонного товариства, яка має розгалужену мережу структурних підрозділів, зокрема Запорізький обласний клуб собаківництва. Таким чином, надане посвідчення є дійсним документом, що підтверджує кваліфікацію охоронця-собаківника, та відповідає вимогам тендерної документації. 3. Дана вимога стосувалася надання копії ветеринарного паспорта міжнародного зразка та/або ветеринарного паспорта чи іншого документа з відміткою про зроблені щеплення від сказу. Оскільки наданий учасником документ не містив відмітки про останнє щеплення, Замовник правомірно надав можливість усунути таку невідповідність. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, невідповідністю в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції вважається, зокрема, відсутність документів, передбачених тендерною документацією. При цьому практика органу оскарження — Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель, а також затверджені узагальнення АМКУ свідчать, що при вирішенні питання щодо застосування положень пункту 43 Особливостей слід керуватись саме змістом вимоги про усунення невідповідностей та її приналежністю до предмета закупівлі, а не назвою додатка (розділу, пункту тощо) тендерної документації, у якому вона міститься. Таким чином, вимога про надання копії ветеринарного паспорта з відміткою про щеплення від сказу була спрямована виключно на підтвердження дійсності документа та законності залучення службової собаки, а не на зміну чи уточнення технічних або якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно, дії Замовника щодо надання ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» можливості усунути таку невідповідність були обґрунтованими, відповідали вимогам тендерної документації, а також принципам добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, що підтверджується узагальненою практикою АМКУ. Уповноважена особа Акавова Я.О.
Рішеня
08.09.2025 14:38
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
КП "Запоріжринок"
Контактний телефон:
+380612262334
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
КП "Запоріжринок"
Контактний телефон:
+380612262334
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності