Показати схожі тендери

Закупівля Системні блоки та персональні комп’ютери від Житомирська обласна прокуратура.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-010696-a
Id Tender 017afbb9628343d6afe2471da32f673e
План UA-P-2025-08-08-012882-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 08.08.2025 17:28
Остання зміна 13.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
499 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 495 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 17:27 до 16.08.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 17:27
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 17:27
до 13.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.08.2025 15:03
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 10:42
до 01.09.2025 00:00
Період уточнень
з 08.08.2025 17:27 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 17:27 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 15:03
Основні параметри
Системні блоки та персональні комп’ютери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
499 000 грн.
Системні блоки та персональні комп’ютери
Назва предмета закупівлі
Системні блоки та персональні комп’ютери
Очікувана вартість
499 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2495,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 14:16
Закінчення аукціону
18.08.2025 15:03
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 20 (штуки)
Системний блок
Опис предмета закупівлі
Системний блок
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 8 (штуки)
Персональний комп'ютер
Опис предмета закупівлі
Персональний комп'ютер
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Івасюк Анна Вадимівна
Пропозиція:
496 475.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
Пропозиція:
482 800.56 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
483 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
466 560.48 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Пропозиція:
483 156 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
483 146 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 14:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 17:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
13.09.2025 00:00
Відповідно до підпункту 8 підпункту 2.2.1 пункту 2.2. глави 2 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12 березня 2012 року № 333, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 27 березня 2012 року за № 456/20769 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 21 червня 2012 року № 754) зі змінами (далі – Інструкція) придбання комплектуючих до комп’ютерної техніки (системних блоків, моніторів, пристроїв введення даних) здійснюється за кодом 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». Відповідно до підпункту 9 підпункту 3.1.1 пункту 3.1 глави 3 Інструкції придбання оргтехніки, комп’ютерної техніки (у тому числі придбання програмного забезпечення, яке передбачене разом з придбанням комп’ютерної техніки), здійснюється за кодом 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування». Таким чином, під час здійснення планування Закупівлі придбання системного блоку здійснюються за КЕКВ 2210, а придбання комп’ютерної техніки за КЕКВ 3110. Закупівля за предметом Системні блоки та персональні комп’ютери, ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) в цілому була запланована за КЕКВ 2210. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
02.09.2025 14:03
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрківська Олена Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380961509417
Замовник
ЄДРПОУ
02909950
Повна назва
Житомирська обласна прокуратура
Поштовий індекс
10008,
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
Святослава Ріхтера, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Системні блоки та персональні комп’ютери
Період вимог/скарг з 20.08.2025 10:42 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 15:03 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
20.08.2025 10:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.08.2025 17:44 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 10:42 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
26.08.2025 17:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.08.2025 10:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей 1.1. Учасником у складі тендерної документації надано файл «Інформація про відп_сть тех вимогам» (Довідка про необхідні фактичні технічні характеристики товару), в якому: Пункт 4 «Материнська плата» Таблиці «Системні блоки (код за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки персональних даних (апаратна частина))», вказано назву конкретної моделі компоненту запропонованого товару, а саме ASUS PRIME H610M-R-SI та його наступні фактичні технічні характеристики: «- чипсет –Intel H610; - підтримка оперативної пам’яті –DDR5 4800 MHz; - підтримка М.2 –PCI Express 3.0 x4; - передня панель: 1?USB-A 3.0, 2?аудіо порти (навушники та мікрофон), 2?USB-A 2.0; - внутрішні роз’єми і порти: 1 х М.2 2280; - задня панель: 1x HDMI, 1xVGA, 2xUSB-A 2.0, 2xUSB-A 3.0, 1xRJ-45.». Пункт 4 «Материнська плата» Таблиці «Персональні комп’ютери (код за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки персональних даних (апаратна частина))», вказано назву конкретної моделі компоненту запропонованого товару, а саме ASUS PRIME H610M-R-SI та його наступні фактичні технічні характеристики: «- чипсет –Intel H610; - підтримка оперативної пам’яті –DDR5 4800 MHz; - підтримка М.2 –PCI Express 3.0 x4; - передня панель: 1?USB-A 3.0, 2?аудіо порти (навушники та мікрофон), 2?USB-A 2.0; - внутрішні роз’єми і порти: 1 х М.2 2280; - задня панель: 1x HDMI, 1xVGA, 2xUSB-A 2.0, 2xUSB-A 3.2/3.0, 1xRJ-45.»; Таким чином, Учасником вказано різні технічні характеристики компонента запропонованого товару, враховуючи однакову назву конкретної моделі, а саме Материнська плата ASUS PRIME H610M-R-SI. 1.2. Учасником у складі тендерної документації надано файл «Інформація про відп_сть тех вимогам» (Довідка про необхідні фактичні технічні характеристики товару), в якому: Пункт 8 «Корпус» Таблиці «Системні блоки (код за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки персональних даних (апаратна частина))», вказано назву конкретної моделі компоненту запропонованого товару, а саме Корпус Gamemax MT521-NP та його наступні фактичні технічні характеристики: «- матеріал корпусу – метал 0,5 мм; - наявність –двох роз’ємів USB 2.0 та одного роз’єму USB 3,0 та 3.5 мм miniJack (навушники та мікрофон) на передній панелі; - кількість зовнішніх відсіків 5.25 – 1..» Пункт 8 «Корпус» Таблиці «Персональні комп’ютери (код за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки персональних даних (апаратна частина))», вказано назву конкретної моделі компоненту запропонованого товару, а саме Корпус Gamemax MT521-NP та його наступні фактичні технічні характеристики: «-матеріал корпусу – метал 0,5 мм; - наявність –двох роз’ємів USB 2.0 та одного роз’єму USB 3,0 та 3.5 мм miniJack (навушники та мікрофон) на передній панелі; - кількість зовнішніх відсіків 5.25 – 2..» Таким чином, Учасником вказано різні технічні характеристики компонента запропонованого товару, враховуючи однакову назву конкретної моделі, а саме Корпус Gamemax MT521-NP. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додатоком 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» встановлено вимогу, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції надається, зокрема Довідка про необхідні фактичні технічні характеристики товару за встановленою у цьому додатку формою (Форма до Додатку 2 Тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Для усунення невідповідності, зазначеної в підпункті 1.1 пункту 1 Перелік виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати оновлену Довідку про необхідні фактичні технічні характеристики товару з уточненою інформацією в пункті 4 «Материнська плата» Таблиці «Системні блоки (код за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки персональних даних (апаратна частина))» та в пункті 4 «Материнська плата» Таблиці «Персональні комп’ютери (код за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки персональних даних (апаратна частина))» відповідно до точних технічних характеристик компонента запропонованого товару. 3.2. Для усунення невідповідності, зазначеної в підпункті 1.2 пункту 1 Перелік виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати оновлену Довідку про необхідні фактичні технічні характеристики товару з уточненою інформацією в пункті 8 «Корпус» Таблиці «Системні блоки (код за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки персональних даних (апаратна частина))» та в пункті 8 «Корпус» Таблиці «Персональні комп’ютери (код за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки персональних даних (апаратна частина))» відповідно до точних технічних характеристик компонента запропонованого товару.
Створено
22.08.2025 18:12
Надати до
23.08.2025 18:12
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 17:44 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 17:44
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
499 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 18:00
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380961509417
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
499 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 18:00
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380961509417
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності