Показати схожі тендери

Закупівля Автоматизовані робочі місця (моноблоки) від Військова частина 2144.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-010090-a
Id Tender 336d9f2a6df844f9b693282d96ecc90d
План UA-P-2025-08-08-011753-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 16:21
Остання зміна 02.09.2025 15:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
96 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
960 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 16:20 до 16.08.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 16:20
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 16:20
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:54
до 22.08.2025 17:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 16:16
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2025 17:13
до 02.09.2025 15:13
Період уточнень
з 08.08.2025 16:20 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 16:20 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:54 до 22.08.2025 17:13
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:54 до 22.08.2025 17:13
Основні параметри
Автоматизовані робочі місця (моноблоки)
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
96 000 грн.
Автоматизовані робочі місця (моноблоки)
Назва предмета закупівлі
Автоматизовані робочі місця (моноблоки)
Примітки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість
96 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
960,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 14:19
Закінчення аукціону
18.08.2025 14:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматизовані робочі місця (моноблоки)
Код ДК 021:2015
30213300-8 - Настільні комп’ютери
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після поставки Товару та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений Товар (далі – рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити Товар у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, протягом 5 (п’яти) днів з дати подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Постачальник зобов’язується поставити Замовнику Товар в будь якому випадку до 15.10.2025 року включно.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
94 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"
Пропозиція:
79 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
80 398.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
93 840 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 14:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Філіпчак Наталія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
80322390194
Замовник
ЄДРПОУ
14321653
Повна назва
Військова частина 2144
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматизовані робочі місця (моноблоки)
Період вимог/скарг з 20.08.2025 16:16 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 14:54 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника містить документ від 13.08.2025 № 13082025-01 «Порівняльна таблиця» у якому зазначено країну походження такої складової комплекту як моноблок, та не зазначено країну походження таких складових, як клавіатура та маніпулятор типу «миша». Документи що містять інформацію про рік виготовлення складових пропонованого товару (моноблоку, клавіатури, маніпулятор типу «миша») в тендерній пропозиції Учасника відсутні. У зв’язку з чим Замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
20.08.2025 16:16
Повідомлення про рішення
18.08.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Підпунктом 2 пункту 2 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що УЧАСНИК підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку від 13.08.2025 Вих. № 13082025-04 про відсутність підстав визначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, в якій зазначено про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, а також надано довідку від 13.08.2025 № 13082025-03 про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до п.47 Особливостей в якій зазначено про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024. Учасник процедури закупівлі у своїх довідках посилається на норму, якої вже не існує. У зв’язку з чим Учаснику необхідно підтверджувати відсутність підстав, визначених саме підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку із зазначенням норм чинного законодавства.
Створено
19.08.2025 11:16
Надати до
20.08.2025 11:16
Період вимог/скарг з 22.08.2025 17:13 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 16:16 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИЛА: 1. Визначити тендерну пропозицію учасника - ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ 40733799) як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. 2. Визначити учасника - ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ 40733799) переможцем процедури закупівлі та оприлюднити дане рішення в електронній системі закупівель. 3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме: з учасником – ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ 40733799).
Документи кваліфікації
22.08.2025 17:13
Довідка НАЗК
22.08.2025 17:13
Повідомлення про рішення
20.08.2025 16:17
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-08-010090-a-b1
Підписаний і діє
Номер
447-25
80 398.8 грн.
66 999 грн.
З ПДВ
Підписано
01.09.2025
Строк дії договору з
01.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (комплект)
Автоматизовані робочі місця (моноблоки)
Номенклатура
Автоматизовані робочі місця (моноблоки)
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина 2144
Повна назва
Військова частина 2144
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321653

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40733799

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 15:13
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
96 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
80322390194
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
96 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
80322390194
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності