Показати схожі тендери

Закупівля Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) від УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-009996-a
Id Tender 58aa617a61c14e579451f858c7278161
План UA-P-2025-08-07-014942-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 16:39
Остання зміна 02.09.2025 19:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
772 852 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 728.52 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 16:39 до 18.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 16:39
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 16:39
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:00
до 22.08.2025 13:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 13:21
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2025 13:21
до 02.09.2025 19:30
Період уточнень
з 08.08.2025 16:39 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 16:39 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:00 до 22.08.2025 13:21
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:00 до 22.08.2025 13:21
Основні параметри
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк)
Закупівля здійснюється відповідно до розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 01.07.2025 №?1149, яким на Управління ветеранської політики покладено повноваження з організації поховань загиблих військовослужбовців, поліцейських та інших осіб, що брали участь у забезпеченні обороноздатності України. Фінансування здійснюється за рахунок Київського обласного бюджету за програмою КПКВК 0813090 «Видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни», згідно з рішенням Київської обласної ради від 17.12.2024 №?761-22-VIII. Закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №?1178.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
772 852 грн.
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Назва предмета закупівлі
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Примітки
Послуги надаються на підставі розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 01.07.2025 №?1149, відповідно до якого Управлінню ветеранської політики делеговано повноваження з організації поховань загиблих військовослужбовців, працівників силових структур та інших осіб, що брали участь у забезпеченні обороноздатності України. Джерело фінансування — кошти обласного бюджету згідно з КПКВК 0813090 «Видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни», передбачені рішенням Київської обласної ради від 17.12.2024 №?761-22-VIII.
Очікувана вартість
772 852 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7728,52
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) для організації поховань загиблих військовослужбовців та працівників силових структур за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Код ДК 021:2015
98370000-7 - Поховальні та супутні послуги
Кількість
404
Одиниця виміру
рейс
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
19.08.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на підставі підписаних Сторонами документів, що підтверджують факт надання послуг (акт наданих послуг), протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту. Джерелом фінансування є кошти Київського обласного бюджету в межах бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
772 852 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бурячек Олег
Електронна пошта
Телефон
380930176388
Замовник
ЄДРПОУ
45870072
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF VETERAN POLICY OF THE KYIV REGIONAL STATE ADMINISTRATION
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF VETERAN POLICY OF THE KYIV REGIONAL STATE ADMINISTRATION
Поштовий індекс
01196
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пл. Лесі Українки, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Період вимог/скарг з 22.08.2025 13:21 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 12:00 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 13:21
Довідка НАЗК
22.08.2025 13:20
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
Скарги та рішення
Скарги та рішення
18.08.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-08-009996-a-c1
Підписаний і діє
Номер
54
772 852 грн.
772 852 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
404 (рейс)
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) для організації поховань загиблих військовослужбовців та працівників силових структур за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Номенклатура
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) для організації поховань загиблих військовослужбовців та працівників силових структур за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Кількість
404
Одиниця виміру
рейс
Ціна за одиницю
1 913
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45870072

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3473506745

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 19:30
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000088
Дата створення проекту
08.09.2025 14:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 16:26
Дата публікації висновку про результати
30.09.2025 14:11
Дата завершення усунення порушень
15.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2025 № 310 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-08-009996-a 08.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 16:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від б/д №1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.08.2025, тендерну пропозицію ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ» від 22.08.2025 № 5 та повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2025, договір про надання послуг від 02.09.2025 № 54, пояснення та документи надані Замовником від 11.09.2025 та від 16.09.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника ? ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ» з ціновою пропозицією 772 852,00 гривень та укладено договір про надання послуг від 02.09.2025 № 54. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ» вимогам тендерної документації Замовника з огляду на наступне. Так, відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі; - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці; - лист-відгук від виданий контрагентом (-ами), з яким було укладено договір зазначений у п. 2.2. із зазначенням дати, номеру, суми договору та інформації про належне повне виконання договору. Однак, в складі тендерної пропозиції ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ» відсутні документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, чим недотримано вимоги підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до ТД. Також, відповідно до підпункту 2 пункту 4 Додатку 1 до ТД учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати, (для фізичних осіб) сканкопію паспорту (заповнені сторінки), а у разі його відсутності - іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами (для фізичних осіб) та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Однак, в складі тендреної пропозиції ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ» відсутні вищезазначені документи, чим недотримано вимоги підпункту 2 пункту 4 Додатку 1 до ТД. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 15.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із відповідним запитом з метою отримання пояснень щодо вищевикладеного. У відповідь на запит, Замовником 19.08.2025 надано наступні пояснення: «..Щодо відповідності ФОП УНГУРЯН В.В. вимогам підп. 2 п. 1 Додатку 1 до ТД (реєстраційні відомості учасника). У складі тендерної пропозиції надано виписку з ЄДР ФОП УНГУРЯН Володимир Вікторович із ідентифікаційними даними, місцезнаходженням та видами діяльності (зокрема КВЕД 96.03 «Організування поховань і надання суміжних послуг»). На підставі цієї виписки Замовником встановлено правосуб’єктність та ідентифіковано учасника. Вимогу підп. 2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації виконано… …Щодо відповідності вимогам підп. 2 п. 4 Додатку 1 до ТД (паспорт та РНОКПП для ФОП). Тендерна документація передбачала подання сканкопії паспорта (усі заповнені сторінки) або іншого документа, визначеного ст. 13 Закону України № 5492-VI, а також копії РНОКПП… Зазначена невідповідність має формальний характер і була усунута до укладення договору; ідентифікація учасника забезпечувалася даними ЄДР/РНОКПП та перевіркою КЕП/УЕП. Додатково повідомляємо, що механізм 24 годин для усунення невідповідностей передбачений п. 40 Постанови КМУ № 1178 Особливості». Таким чином, надані Замовником пояснення не спростовують наявність встановленого порушення, в частині ненадання Учасником в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а також копії паспорту та копії копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ» усунути такі невідповідності. Разом з тим, відповідно до вимог Додатку 2 «Технічна специфікація» до ТД, встановлено, що документом, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є технічна специфікація, складена учасником згідно Таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка, у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, наведений у цьому додатку; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена в цьому додатку до тендерної документації. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищезазначений документ (технічна специфікація, складена учасником згідно Таблиці 1 за інформацією (вимогами)), чим недотримано вимоги Додатку 2 до ТД. Враховуючи вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби 15.09.2025 через електронну систему закупівель, звернувся до Замовника з відповідним запитом, щодо отримання пояснень. Однак, у відповідь на запит Замовником 16.09.2025 надано пояснення, які не спростовують встановленого порушення, в частині не надання Учасником в складі тендерної пропозиції технічної специфікації, складеної учасником згідно Таблиці 1 за інформацією (вимогами) (найменування послуги, опис послуги(технічна та якісна вимоги), одиниця виміру рейс, кількість, виробник товару, країна походження товару) формою та змістом Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Натомість, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ», як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Окрім того, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, згідно Додатку 1 до ТД, Замовником установлено спосіб документального підтвердження щодо надання Переможцем документів визначених пунктами 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей № 1178, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовником 22.08.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем процедури закупівлі – ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ». Однак, ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ», як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 1 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 09.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із запитом про надання пояснень щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником 11.09.2025 надано пояснення: «…Вимоги пункту 47 Особливостей № 1178 дотримано: для публічних відомостей (підпункти 3 і 5) перевірку виконано Замовником у встановлений строк у відкритих реєстрах, для непублічних (підпункти 6 і 12) надано підтверджуючі документи МВС. За результатами проведених перевірок підстав для відхилення пропозиції ФОП Унгурян В.В. не встановлено; внутрішня перевірка Відділом з питань запобігання та виявлення корупції також не виявила застережень.…» та Замовником до пояснень долучено документи, зокрема, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий станом на 10.09.2025, а отже вже після укладання договору про надання послуг від 02.09.2025 № 54. Таким чином, надані Замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю через електронну систему закупівель не спростовують наявність встановлених порушення, в частині не надання ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ», як переможцем процедури закупівлі, документів що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Однак, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ», як таку коли переможцем закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, визначених у пункті 47 Особливостей № 1178, а укладено договір про надання послуг від 02.09.2025 № 54.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ», установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, а також підпункту 2 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.09.2025 00:00
Дата публікації
30.09.2025 14:11
Документи висновку
30.09.2025 14:11
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби від 30.09.2025 за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-08-08-009996-a («Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк)», ДК 021:2015: 98370000-7) Замовником вжито такі заходи: Припинення зобов’язань за договором. Прийнято рішення уповноваженої особи (Протокол від 06.10.2025 № 13) про припинення зобов’язань за Договором про надання послуг № 54 від 02.09.2025. Укладено Додаткову угоду № 1 від 02.10.2025 про розірвання зазначеного Договору за взаємною згодою сторін. Оприлюднення в електронній системі закупівель. Розміщено повідомлення про внесення змін/розірвання договору з прикріпленням Додаткової угоди № 1 від 02.10.2025 та Протоколу від 06.10.2025 № 13 у встановлений законом строк. Розрахунки сторін здійснюються в межах фактично наданих і прийнятих послуг на дату розірвання за підписаними Актами (за наявності). У разі відсутності підписаних Актів — зобов’язання сторін припиняються без взаємних претензій щодо оплати. Документи, що підтверджують вжиті заходи (додаються): Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2025 № 13. Додаткова угода № 1 від 02.10.2025 до Договору № 54 від 02.09.2025 про розірвання договору. Замовник підтверджує виконання вимоги висновку щодо припинення зобов’язань за договором та належне оприлюднення інформації про вжиті заходи через електронну систему закупівель.
Дата публікації
06.10.2025 18:20
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
20.10.2025 11:23
Інформація про результати по порушеннях
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк)» за кодом ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-08-009996-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, з огляду на не надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 16:34
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 16:37
-
Відповідь
Пояснення з додатками
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Характеристики предмета закупівлі «Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк)» визначені у тендерній документації (Додаток 2 «Технічна специфікація») з урахуванням фактичної потреби та принципів недискримінації: орієнтовний обсяг — 404 рейси до 31.12.2025; один рейс — транспортування труни з місця зберігання/моргу до місця поховання в межах до 50 км; вимоги до спецтранспорту (катафалк/hearse або мікроавтобус на 1 труну, санчата/платформа з фіксаторами, ремені тощо), до зовнішнього та санітарного стану, комплектності та строків подачі; передбачено можливість «або еквівалент». Орієнтовна тривалість одного рейсу — від 40 хвилин до 2 годин. Щодо методики визначення очікуваної вартості. Розрахунок виконано за підходом ринкового аналізу та відображено у Додатку 4 «Обґрунтування очікуваної вартості» тендерної документації. Базою є офіційний усереднений погодинний тариф надання транспорту для обслуговування поховання по Київській області — 959,5 грн/год (лист Мінрозвитку громад, територій та інфраструктури України від 13.05.2025 № 11362/25/10-25). З урахуванням тривалості рейсу середню вартість одиниці послуги визначено на рівні 1 919,00 грн за рейс; очікувана вартість предмета закупівлі становить 775 276,00 грн (404 ? 1 919,00), що наведено у Додатку 4. Щодо підтвердження потреби та джерел формування вимог. Потреба у закупівлі та перелік послуг сформовані для виконання заходів обласної цільової програми підтримки Захисників/Захисниць та їхніх сімей (зміни ухвалені розпорядженням КОДА/КОВА від 01.07.2025 № 1149), а також відповідних розпорядчих документів про покладання функцій організації поховання на Управління ветеранської політики. Щодо технічної описки в оголошенні. Під час розміщення оголошення на електронному майданчику в одному з текстових (нецінових) полів була допущена технічна описка — 1 913,00 грн замість коректної ставки 1 919,00 грн за 1 рейс. При цьому всі визначальні документи процедури (тендерна документація з розрахунком, довідка-обґрунтування очікуваної вартості, тендерна пропозиція переможця, проєкт та підписаний договір) містять саме 1 919,00 грн/рейс. Розрахунок очікуваної вартості здійснено як 404 ? 1 919,00 = 775 276,00 грн. Описка не впливала на предмет закупівлі, критерій оцінки, результати процедури та умови договору і усунута шляхом внутрішнього фіксування факту технічної помилки з підтвердженням правильних даних первинними документами. Щодо посилання на сторінку з обґрунтуванням (п. 4-1 постанови КМУ № 710). Посилання: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/09/ua-2025-08-08-009996-a.pdf. На зазначеній сторінці оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості за закупівлею UA-2025-08-08-009996-a («Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк)», ДК 021:2015: 98370000-7). Щодо джерел фінансування та поетапності виконання. Фінансування здійснюється за рахунок обласного бюджету в межах бюджетних призначень за КПКВК 5113242 із помісячним доведенням асигнувань. На підставі Програми та листа погодження фінансування Замовник організував поетапне надання послуг: станом на 10.09.2025 уповноважено 148 із орієнтовних 404 рейсів; кожний етап замовляється та оплачується виключно в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань і доведених асигнувань відповідно до статей 48 і 49 Бюджетного кодексу України. Договір передбачає ціну за одиницю та можливість зменшення обсягу залежно від фактичних видатків (пункт 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»). Такий підхід не є порушенням бюджетного чи закупівельного законодавства. Щодо підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Унгурян В.В. (пп. 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей № 1178). Керуючись пунктами 28 і 47 Особливостей № 1178, Замовник не вимагав від переможця документального підтвердження відомостей, що є публічними у відкритих державних реєстрах (зокрема за підпунктами 3 і 5), і здійснив їх перевірку самостійно у межах чотирьох календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. За підставами, що не підтверджуються відкритими реєстрами (підпункти 6 і 12), документи подає переможець у зазначений строк. Щодо підпункту 3 (корупційні правопорушення). Перевірку здійснено у відкритому Реєстрі корупційних правопорушень НАЗК; додатково переможцем подано інформаційну довідку НАЗК, згідно з якою записи щодо ФОП Унгуряна В.В. відсутні. Додатково підтверджує належну обачність офіційна перевірка Відділом з питань запобігання та виявлення корупції КОДА/КОВА (лист і чек-лист), за результатами якої зауважень не встановлено. Щодо підпункту 5 (податковий борг). Відомості перевірено Замовником самостійно у відкритому сервісі ДПС України «Інформація про податковий борг» у межах чотирьох календарних днів; податковий борг не виявлено. З огляду на публічний характер даних вимога окремої довідки від переможця не ставилась; як допоміжне підтвердження додається витяг з відкритих агрегованих реєстрів. Щодо підпунктів 6 і 12 (судимість; використання дитячої праці/торгівля людьми) та дотримання строків. Замовник у межах установленого 4-денного строку забезпечив перевірку публічних підстав відхилення (пп. 3 і 5), за якими зауважень не встановлено, а договір укладено після спливу 5-денного строку очікування. Щодо непублічних підстав за пп. 6 і 12 підтвердження здійснюється документами компетентного органу; довідка МВС щодо ФОП Унгуряна В.В. долучається до цих пояснень. Формальний недолік щодо строку оприлюднення документа усунуто; він не вплинув на результати процедури та не створив підстав для відхилення пропозиції, оскільки публічні підстави були перевірені у 4-денний строк, внутрішня перевірка Відділом з питань запобігання та виявлення корупції зауважень не виявила, а довідка МВС підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47. Висновок щодо невідхилення пропозиції. Вимоги пункту 47 Особливостей № 1178 дотримано: для публічних відомостей (підпункти 3 і 5) перевірку виконано Замовником у встановлений строк у відкритих реєстрах, для непублічних (підпункти 6 і 12) надано підтверджуючі документи МВС. За результатами проведених перевірок підстав для відхилення пропозиції ФОП Унгурян В.В. не встановлено; внутрішня перевірка Відділом з питань запобігання та виявлення корупції також не виявила застережень. Додатки: 1. Витяг про відсутність судимості 2. Довідка Декларація ст. 17 ЗУ 3. Довідка з реєстрів 4. Договір про надання послуг № 54 5. Тендерна документація (особливості) Ритуальні послуги 6. Додаток 8 (Розпорядження стосовно покладання на управління ветеранської політики поховання) 7. Лист на погодження фінансування поховання 8. Перевірка учасника (лист КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЇ КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ) з додатком (Чек лист) 8.1. Чек лист Управління ветеранської політики 9. Програма 1386-33-VІІІ від 21.08.2025 10. Рішення від 29.05.2025 11. Додаток 4 (Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі) 12. Додаток 7 (Лист МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ) 13. Додаток 2 (Технічна специфікація)
Рішеня
11.09.2025 12:58
Замовник
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, вимогам підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД)? 2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, вимогам підпункту 2 пункту 4 Додатку 1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції для фізичних осіб - сканкопії паспорту (заповнені сторінки), а у разі його відсутності - іншого документу, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами (для фізичних осіб) та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду? 3. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, вимогам підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 4. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, вимогам Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме технічної специфікації, складеної учасником згідно Таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка, у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, наведений у цьому додатку; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведеної в цьому додатку до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.09.2025 11:18
Орган перевірки
19.09.2025 00:00
Документи повідомлення
15.09.2025 11:21
-
Відповідь
У відповідь на запит Держаудитслужби повідомляємо наступне.
1) Щодо відповідності ФОП УНГУРЯН В.В. вимогам підп. 2 п. 1 Додатку 1 до ТД (реєстраційні відомості учасника) У складі тендерної пропозиції надано виписку з ЄДР ФОП УНГУРЯН Володимир Вікторович із ідентифікаційними даними, місцезнаходженням та видами діяльності (зокрема КВЕД 96.03 «Організування поховань і надання суміжних послуг»). На підставі цієї виписки Замовником встановлено правосуб’єктність та ідентифіковано учасника. Вимогу підп. 2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації виконано. 2) Щодо відповідності вимогам підп. 2 п. 4 Додатку 1 до ТД (паспорт та РНОКПП для ФОП) Тендерна документація передбачала подання сканкопії паспорта (усі заповнені сторінки) або іншого документа, визначеного ст. 13 Закону України № 5492-VI, а також копії РНОКПП. Фактично: • копію РНОКПП ФОП УНГУРЯН В.В. Замовником отримано — додаємо до цих пояснень; • сканкопію паспорта учасник надав до підписання договору, однак через технічну помилку документ не був завантажений до ЕСЗ у складі тендерної пропозиції. Наразі додаємо його до пояснень. Зазначена невідповідність має формальний характер і була усунута до укладення договору; ідентифікація учасника забезпечувалася даними ЄДР/РНОКПП та перевіркою КЕП/УЕП. Додатково повідомляємо, що механізм 24 годин для усунення невідповідностей передбачений п. 40 Постанови КМУ № 1178 (Особливості). 3) Щодо вимог підп. 5 п. 4 Додатку 1 до тендерної документації (довідка про ліцензію/дозвіл — якщо це передбачено законом) Предмет закупівлі — спеціалізоване перевезення тіл (катафалк) (ДК 021:2015: 98370000-7). Закон України № 222-VIII та Ліцензійні умови, затверджені постановою КМУ № 1001, встановлюють ліцензування перевезень пасажирів і небезпечних вантажів/відходів автомобільним транспортом. Перевезення тіл померлих катафалком не є пасажирським перевезенням і не відноситься до небезпечних вантажів/відходів у розумінні зазначених Ліцензійних умов, відтак спеціальна «пасажирська» ліцензія для виконання предмета закупівлі не вимагається. У складі пропозиції учасник подав гарантійний лист щодо дотримання законодавства та наявності необхідних дозвільних документів у випадках, коли це прямо передбачено законом. Послуги з перевезення пасажирів не є предметом цієї закупівлі та не вимагалися тендерною документацією. 4) Щодо відповідності вимогам Додатку 2 до ТД (технічні, якісні, кількісні характеристики; технічна специфікація) У складі пропозиції ФОП УНГУРЯН В.В. надано: • заповнену та підписану технічну специфікацію (за формою Таблиці 1 ТД) з підтвердженням відповідності вимогам Замовника; • довідку про наявний автотранспорт із зазначенням характеристик (платформа/санчата, фіксатори, ремені, тонування тощо); • копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/техпаспорт; • довідку про персонал (водіїв) із підтвердженням стажу та категорій; • форму «Тендерна пропозиція» з кількісними показниками/ціною. Сукупність зазначених документів підтверджує відповідність технічним, якісним і кількісним вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Електронний аукціон не проводився у зв’язку з поданням лише однієї тендерної пропозиції, що відповідає регламенту функціонування електронної системи закупівель у таких випадках. Замовником проведено перевірку відповідності учасника вимогам ТД та законодавства. Невідповідність, що стосувалася ненадання до ЕСЗ сканкопії паспорта у складі тендерної пропозиції, носила формальний характер, була усунута до укладення договору та не вплинула на результати оцінки і конкуренцію. На підтвердження додаємо сканкопію паспорта та дублюємо інші документи учасника, що підтверджують правосуб’єктність і відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам ТД.
Рішеня
16.09.2025 11:41
Замовник
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ ПРИ ПУБЛІКАЦІЇ ВІДОМОСТЕЙ ТА ПІДТВЕРДЖЕННЯ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
Замовник повідомляє, що на виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби від 30.09.2025 за результатами моніторингу процедури UA-2025-08-08-009996-a («Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк)», ДК 021:2015: 98370000-7) прийнято рішення уповноваженої особи, оформлене Протоколом від 06.10.2025 № 13, про припинення зобов’язань за Договором про надання послуг № 54 від 02.09.2025, та укладено Додаткову угоду № 1 від 02.10.2025 про розірвання договору за взаємною згодою сторін. У встановлені Законом строки в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про розірвання договору. Під час технічного завантаження відомостей у кабінеті на авторизованому майданчику було помилково обрано службову відмітку інтерфейсу про нібито «повне виконання договору та проведення розрахунків». Зазначена відмітка є наслідком людського фактора при заповненні полів та не відображає фактичний стан виконання зобов’язань. Фактично договір розірвано за взаємною згодою сторін, акти наданих послуг відсутні, розрахунки за договором не проводилися, що підтверджується умовами договору та відсутністю первинних документів і оплат. З метою усунення неоднозначності сприйняття інформації повідомляємо, що Протокол уповноваженої особи від 06.10.2025 № 13 та Додаткова угода № 1 від 02.10.2025 розміщені на сторінці закупівлі в ЕСЗ та додатково дубльовані у відповіді на вимогу про усунення порушень. Просимо вважати помилкову технічну відмітку такою, що не має юридичних наслідків для оцінки фактичного стану виконання договору. Правовий статус та припинення зобов’язань підтверджуються саме Додатковою угодою про розірвання, належним чином оприлюдненою в ЕСЗ. Замовник підтверджує виконання вимог висновку моніторингу щодо припинення зобов’язань за договором і належного оприлюднення документів, а також відсутність будь-яких оплат за договором № 54 від 02.09.2025 станом на дату розірвання.
Висновку
15.10.2025 14:35
Замовник
Документи повідомлення
15.10.2025 14:36
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
772 852 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 12:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380930176388
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
772 852 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 12:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380930176388
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності