Показати схожі тендери

Закупівля Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) від УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-009996-a
Id Tender 58aa617a61c14e579451f858c7278161
План UA-P-2025-08-07-014942-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 16:39
Остання зміна 02.09.2025 19:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
772 852 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 728.52 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 16:39 до 18.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 16:39
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 16:39
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:00
до 22.08.2025 13:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 13:21
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2025 13:21
до 02.09.2025 19:30
Період уточнень
з 08.08.2025 16:39 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 16:39 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:00 до 22.08.2025 13:21
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:00 до 22.08.2025 13:21
Основні параметри
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк)
Закупівля здійснюється відповідно до розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 01.07.2025 №?1149, яким на Управління ветеранської політики покладено повноваження з організації поховань загиблих військовослужбовців, поліцейських та інших осіб, що брали участь у забезпеченні обороноздатності України. Фінансування здійснюється за рахунок Київського обласного бюджету за програмою КПКВК 0813090 «Видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни», згідно з рішенням Київської обласної ради від 17.12.2024 №?761-22-VIII. Закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №?1178.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
772 852 грн.
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Назва предмета закупівлі
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Примітки
Послуги надаються на підставі розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 01.07.2025 №?1149, відповідно до якого Управлінню ветеранської політики делеговано повноваження з організації поховань загиблих військовослужбовців, працівників силових структур та інших осіб, що брали участь у забезпеченні обороноздатності України. Джерело фінансування — кошти обласного бюджету згідно з КПКВК 0813090 «Видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни», передбачені рішенням Київської обласної ради від 17.12.2024 №?761-22-VIII.
Очікувана вартість
772 852 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7728,52
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) для організації поховань загиблих військовослужбовців та працівників силових структур за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Код ДК 021:2015
98370000-7 - Поховальні та супутні послуги
Кількість
404
Одиниця виміру
рейс
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
19.08.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на підставі підписаних Сторонами документів, що підтверджують факт надання послуг (акт наданих послуг), протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту. Джерелом фінансування є кошти Київського обласного бюджету в межах бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
772 852 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бурячек Олег
Електронна пошта
Телефон
380930176388
Замовник
ЄДРПОУ
45870072
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF VETERAN POLICY OF THE KYIV REGIONAL STATE ADMINISTRATION
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF VETERAN POLICY OF THE KYIV REGIONAL STATE ADMINISTRATION
Поштовий індекс
01196
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пл. Лесі Українки, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Період вимог/скарг з 22.08.2025 13:21 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 12:00 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 13:21
Довідка НАЗК
22.08.2025 13:20
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
Скарги та рішення
Скарги та рішення
18.08.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-08-009996-a-c1
Підписаний і діє
Номер
54
772 852 грн.
772 852 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
404 (рейс)
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) для організації поховань загиблих військовослужбовців та працівників силових структур за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Номенклатура
Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк) для організації поховань загиблих військовослужбовців та працівників силових структур за кодом ДК 021:2015 – 98370000-7 «Поховальні та супутні послуги»
Кількість
404
Одиниця виміру
рейс
Ціна за одиницю
1 913
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45870072

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3473506745

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 19:30
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000088
Дата створення проекту
08.09.2025 14:22
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 16:26
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2025 № 310 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-08-009996-a 08.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 16:26
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк)» за кодом ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-08-009996-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, з огляду на не надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 16:34
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 16:37
-
Відповідь
Пояснення з додатками
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Характеристики предмета закупівлі «Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк)» визначені у тендерній документації (Додаток 2 «Технічна специфікація») з урахуванням фактичної потреби та принципів недискримінації: орієнтовний обсяг — 404 рейси до 31.12.2025; один рейс — транспортування труни з місця зберігання/моргу до місця поховання в межах до 50 км; вимоги до спецтранспорту (катафалк/hearse або мікроавтобус на 1 труну, санчата/платформа з фіксаторами, ремені тощо), до зовнішнього та санітарного стану, комплектності та строків подачі; передбачено можливість «або еквівалент». Орієнтовна тривалість одного рейсу — від 40 хвилин до 2 годин. Щодо методики визначення очікуваної вартості. Розрахунок виконано за підходом ринкового аналізу та відображено у Додатку 4 «Обґрунтування очікуваної вартості» тендерної документації. Базою є офіційний усереднений погодинний тариф надання транспорту для обслуговування поховання по Київській області — 959,5 грн/год (лист Мінрозвитку громад, територій та інфраструктури України від 13.05.2025 № 11362/25/10-25). З урахуванням тривалості рейсу середню вартість одиниці послуги визначено на рівні 1 919,00 грн за рейс; очікувана вартість предмета закупівлі становить 775 276,00 грн (404 ? 1 919,00), що наведено у Додатку 4. Щодо підтвердження потреби та джерел формування вимог. Потреба у закупівлі та перелік послуг сформовані для виконання заходів обласної цільової програми підтримки Захисників/Захисниць та їхніх сімей (зміни ухвалені розпорядженням КОДА/КОВА від 01.07.2025 № 1149), а також відповідних розпорядчих документів про покладання функцій організації поховання на Управління ветеранської політики. Щодо технічної описки в оголошенні. Під час розміщення оголошення на електронному майданчику в одному з текстових (нецінових) полів була допущена технічна описка — 1 913,00 грн замість коректної ставки 1 919,00 грн за 1 рейс. При цьому всі визначальні документи процедури (тендерна документація з розрахунком, довідка-обґрунтування очікуваної вартості, тендерна пропозиція переможця, проєкт та підписаний договір) містять саме 1 919,00 грн/рейс. Розрахунок очікуваної вартості здійснено як 404 ? 1 919,00 = 775 276,00 грн. Описка не впливала на предмет закупівлі, критерій оцінки, результати процедури та умови договору і усунута шляхом внутрішнього фіксування факту технічної помилки з підтвердженням правильних даних первинними документами. Щодо посилання на сторінку з обґрунтуванням (п. 4-1 постанови КМУ № 710). Посилання: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/09/ua-2025-08-08-009996-a.pdf. На зазначеній сторінці оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості за закупівлею UA-2025-08-08-009996-a («Послуги спеціалізованого перевезення тіл (катафалк)», ДК 021:2015: 98370000-7). Щодо джерел фінансування та поетапності виконання. Фінансування здійснюється за рахунок обласного бюджету в межах бюджетних призначень за КПКВК 5113242 із помісячним доведенням асигнувань. На підставі Програми та листа погодження фінансування Замовник організував поетапне надання послуг: станом на 10.09.2025 уповноважено 148 із орієнтовних 404 рейсів; кожний етап замовляється та оплачується виключно в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань і доведених асигнувань відповідно до статей 48 і 49 Бюджетного кодексу України. Договір передбачає ціну за одиницю та можливість зменшення обсягу залежно від фактичних видатків (пункт 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»). Такий підхід не є порушенням бюджетного чи закупівельного законодавства. Щодо підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Унгурян В.В. (пп. 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей № 1178). Керуючись пунктами 28 і 47 Особливостей № 1178, Замовник не вимагав від переможця документального підтвердження відомостей, що є публічними у відкритих державних реєстрах (зокрема за підпунктами 3 і 5), і здійснив їх перевірку самостійно у межах чотирьох календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. За підставами, що не підтверджуються відкритими реєстрами (підпункти 6 і 12), документи подає переможець у зазначений строк. Щодо підпункту 3 (корупційні правопорушення). Перевірку здійснено у відкритому Реєстрі корупційних правопорушень НАЗК; додатково переможцем подано інформаційну довідку НАЗК, згідно з якою записи щодо ФОП Унгуряна В.В. відсутні. Додатково підтверджує належну обачність офіційна перевірка Відділом з питань запобігання та виявлення корупції КОДА/КОВА (лист і чек-лист), за результатами якої зауважень не встановлено. Щодо підпункту 5 (податковий борг). Відомості перевірено Замовником самостійно у відкритому сервісі ДПС України «Інформація про податковий борг» у межах чотирьох календарних днів; податковий борг не виявлено. З огляду на публічний характер даних вимога окремої довідки від переможця не ставилась; як допоміжне підтвердження додається витяг з відкритих агрегованих реєстрів. Щодо підпунктів 6 і 12 (судимість; використання дитячої праці/торгівля людьми) та дотримання строків. Замовник у межах установленого 4-денного строку забезпечив перевірку публічних підстав відхилення (пп. 3 і 5), за якими зауважень не встановлено, а договір укладено після спливу 5-денного строку очікування. Щодо непублічних підстав за пп. 6 і 12 підтвердження здійснюється документами компетентного органу; довідка МВС щодо ФОП Унгуряна В.В. долучається до цих пояснень. Формальний недолік щодо строку оприлюднення документа усунуто; він не вплинув на результати процедури та не створив підстав для відхилення пропозиції, оскільки публічні підстави були перевірені у 4-денний строк, внутрішня перевірка Відділом з питань запобігання та виявлення корупції зауважень не виявила, а довідка МВС підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47. Висновок щодо невідхилення пропозиції. Вимоги пункту 47 Особливостей № 1178 дотримано: для публічних відомостей (підпункти 3 і 5) перевірку виконано Замовником у встановлений строк у відкритих реєстрах, для непублічних (підпункти 6 і 12) надано підтверджуючі документи МВС. За результатами проведених перевірок підстав для відхилення пропозиції ФОП Унгурян В.В. не встановлено; внутрішня перевірка Відділом з питань запобігання та виявлення корупції також не виявила застережень. Додатки: 1. Витяг про відсутність судимості 2. Довідка Декларація ст. 17 ЗУ 3. Довідка з реєстрів 4. Договір про надання послуг № 54 5. Тендерна документація (особливості) Ритуальні послуги 6. Додаток 8 (Розпорядження стосовно покладання на управління ветеранської політики поховання) 7. Лист на погодження фінансування поховання 8. Перевірка учасника (лист КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЇ КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ) з додатком (Чек лист) 8.1. Чек лист Управління ветеранської політики 9. Програма 1386-33-VІІІ від 21.08.2025 10. Рішення від 29.05.2025 11. Додаток 4 (Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі) 12. Додаток 7 (Лист МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ) 13. Додаток 2 (Технічна специфікація)
Рішеня
11.09.2025 12:58
Замовник
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, вимогам підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД)? 2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, вимогам підпункту 2 пункту 4 Додатку 1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції для фізичних осіб - сканкопії паспорту (заповнені сторінки), а у разі його відсутності - іншого документу, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами (для фізичних осіб) та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду? 3. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, вимогам підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 4. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, вимогам Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме технічної специфікації, складеної учасником згідно Таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка, у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, наведений у цьому додатку; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведеної в цьому додатку до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.09.2025 11:18
Орган перевірки
19.09.2025 00:00
Документи повідомлення
15.09.2025 11:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
772 852 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 12:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380930176388
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
772 852 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 12:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380930176388
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності