Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі 3 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: місто Вінниця, вул. Славетна, 2 (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) від 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-009923-a
Id Tender d62a8040a01f425596f1b1a4cc08c03a
План UA-P-2025-08-08-009415-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.08.2025 16:29
Остання зміна 16.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 16:28 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 16:28
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 16:28
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00
до 10.09.2025 11:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 11:43
до 16.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.09.2025 11:43
-
Період уточнень
з 08.08.2025 16:28 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 16:28 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 10.09.2025 11:43
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 10.09.2025 11:43
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі 3 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: місто Вінниця, вул. Славетна, 2 (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно Кошторису 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 09.07.2025 року. Рапорт Міщука К.С. від 07.08.2025 №Р-259/47-71-20-3.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
600 000 грн.
Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі 3 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: місто Вінниця, вул. Славетна, 2 (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі 3 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: місто Вінниця, вул. Славетна, 2 (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно Кошторису 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 09.07.2025 року. Рапорт Міщука К.С. від 07.08.2025 №Р-259/47-71-20-3
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі 3 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: місто Вінниця, вул. Славетна, 2
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює 100% післяплату суми Договору на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з моменту прийняття послуг та підписання Документів КБ-2В та КБ-3, з урахуванням статті 49 Бюджетного Кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВСЬКИЙ БОРИС ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
598 279.99 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 16:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
08.08.2025 16:08
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Скотницька
Електронна пошта
Телефон
+380432674368
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38328929
Повна назва
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21003
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
ВУЛИЦЯ СЛАВЕТНА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі 3 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: місто Вінниця, вул. Славетна, 2 (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 10.09.2025 11:43 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 00:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.09.2025 11:43
Повідомлення про рішення
20.08.2025 17:06
Електроний протокол про продовження строку
16.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
16.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
В процесі розгляду документів та інформації наданої учасником встановлено необхідність глибшого і детальнішого аналізу тендерної пропозиції учасника фахівцями робочої групи замовника, а також фахівцями відділення ресурсного забезпечення, відділення економіки і фінансів, юрисконсультом та фахівцем з питань запобігання і виявлення корупції, щодо її відповідності технічному завданню встановленому замовником у тендерній документації. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП ДРОЗДОВСЬКИЙ БОРИС ВОЛОДИМИРОВИЧ ЄДРПОУ 3027303117 (UA-EDR) до 20 робочих днів, а саме до 12 вересня 2025 року (протокол уповноваженої особи №21 від 20 серпня 2025 року).
Дата продовження строку розгляду
20.08.2025 17:05
Дата кінця розгляду
13.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції Учасник надав Договір підряду від 11.04.2024 №11/04/2024 (документ із назвою: «Договір Маліновське.PDF»), Договір підряду від 29.11.2023 №29.11/23 (документ із назвою: «Договір АІ ГРУП.PDF»), що не відповідає аналогічному за предметом закупівлі договору; - у складі тендерної пропозиції Учасник надав ДОВІДКУ щодо назви асортименту, ціни та країни походження на матеріали запропонованих використання під час поточного ремонту від 12 серпня 2025 вих. № 8/08-25 (документ із назвою: “Довідка асортимент і ПВР.pdf”) в якій ціна матеріалів за 7 позиціями (15, 17, 18, 19, 20, 21, 24) вища за орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання документів про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) — розділ 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання — абзац 7 додатку 1.1 до Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оновлені документи про наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель). - аналіз цін матеріалів за кожною із семи (15, 17, 18, 19, 20, 21, 24) позицій, що вищі за орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання, які склалися на дату оформлення ціни пропозиції учасника за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів на підставі аналізу власного банку даних у розмірах, який не повинен перевищувати рівень, що склався у внутрішньому ринку України за цінами виробників.
Створено
08.09.2025 17:07
Надати до
09.09.2025 17:07
Торги не відбулися
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432674368
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432674368
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності