Показати схожі тендери

Закупівля Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі НУШ (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-009697-a
Id Tender a9d253fa3d9647c99aad7e2c16d677ce
План UA-P-2025-08-08-010746-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 16:03
Остання зміна 27.08.2025 09:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
634 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 170 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 15:53 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 15:53
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 15:53
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00
до 21.08.2025 17:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 17:02
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 17:02
до 27.08.2025 09:45
Період уточнень
з 08.08.2025 15:53 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 15:53 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 21.08.2025 17:02
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 21.08.2025 17:02
Основні параметри
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі НУШ (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Цей крок співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility».
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
634 000 грн.
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі НУШ (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)
Назва предмета закупівлі
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі НУШ (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)
Примітки
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Цей крок співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility».
Очікувана вартість
634 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3170,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Цифровий вимірювальний комп?ютерний комплекс для кабінету біології
Опис предмета закупівлі
Цифровий вимірювальний комп?ютерний комплекс для кабінету біології
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Одеська область, Відповідно Додатку 2 до тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Цифровий вимірювальний комп'ютерний комплекс для кабінету фізики
Опис предмета закупівлі
Цифровий вимірювальний комп'ютерний комплекс для кабінету фізики
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Одеська область, Відповідно Додатку 2 до тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Цифровий мікроскоп LCD
Опис предмета закупівлі
Цифровий мікроскоп LCD
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Одеська область, Відповідно Додатку 2 до тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
Набір карт для оформлення кабінету географії
Опис предмета закупівлі
Набір карт для оформлення кабінету географії
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Одеська область, Відповідно Додатку 2 до тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Пропозиція:
634 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 16:03
Оголошення про проведення закупівлі
08.08.2025 15:54
-
08.08.2025 15:54
-
Проект договору
08.08.2025 15:54
-
Тендерна документація
08.08.2025 15:54
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона Галат
Електронна пошта
Телефон
+380485596100
Сайт:
https://vizirska-osvita.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
43187500
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
67541
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський район, село Причорноморське
Адреса
вул. Миру, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі НУШ (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 17:02 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 17:03
Довідка НАЗК
21.08.2025 17:02
Повідомлення про рішення
16.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1.Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку з інформацією про виконання *аналогічних за предметом закупівлі договорів де не зазначено: адрес, строк дії договорів, найменування та кількість товару; - у складі тендерної пропозиції учасником не надано лист -гарантію у довільній формі, що товари та матеріали, що пропонує учасник для поставки походять з прийнятних країн; - у складі тендерної пропозиції учасником не надано довідки довільної форми з інформацією, що усі поставки та матеріали походженням із прийнятних країн, перелік яких зафіксовано у статті 5 Угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (відповідно до пункту 7 та пункту 8 статті 5 Угоди); - у складі тендерної пропозиції учасником не надано довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, із зазначенням такої інформації: повне найменування та код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код / номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією Учасника, країна його реєстрації. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 1 до тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. пункт 1 перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». підпункт 1.2.; - Додаток 1 до тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. пункт 5 перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. підпункт 5.1.; - Додаток 1 до тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. пункт 6. перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. підпункт 6.6.; - Додаток 1 до тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. пункт 6. перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. підпункт 6.7. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання *аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (із зазначенням повної назви та адрес, телефонів контрагента по аналогічному договору, строк дії договору, найменування та кількість товару); - лист-гарантію у довільній формі, що товари та матеріали, що пропонує учасник для поставки походять з прийнятних країн; - довідку довільної форми з інформацією, що усі поставки та матеріали походженням із прийнятних країн, перелік яких зафіксовано у статті 5 Угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (відповідно до пункту 7 та пункту 8 статті 5 Угоди); - довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, із зазначенням такої інформації: повне найменування та код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код / номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією Учасника, країна його Реєстрації. * під аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі.
Створено
20.08.2025 16:15
Надати до
21.08.2025 16:15
Договір
UA-2025-08-08-009697-a-c1
Підписаний і діє
Номер
119/ЗЦ
634 000 грн.
528 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
27.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Цифровий вимірювальний комп?ютерний комплекс для кабінету біології
Номенклатура
Цифровий вимірювальний комп?ютерний комплекс для кабінету біології
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Цифровий вимірювальний комп'ютерний комплекс для кабінету фізики
Номенклатура
Цифровий вимірювальний комп'ютерний комплекс для кабінету фізики
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Цифровий мікроскоп LCD
Номенклатура
Цифровий мікроскоп LCD
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Набір карт для оформлення кабінету географії
Номенклатура
Набір карт для оформлення кабінету географії
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43187500

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45440077

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.08.2025 09:45
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000128
Дата створення проекту
08.09.2025 17:19
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 17:46
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2025 Одеса № 182 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.09.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК ? Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.09.2025 № 182 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 3 UA-2025-08-08-009697-a 08.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 17:46
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
10.09.2025 16:07
Орган перевірки
16.09.2025 00:00
Документи повідомлення
10.09.2025 16:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
634 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380485596100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
634 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380485596100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності