Показати схожі тендери

Закупівля Сепаратор плазми, Монітор пацієнта (в рамках реалізації проекту: «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №29603, розташованого в будівлі головного корпусу КНР «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10, м. Запоріжжя» (коригування)) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-009362-a
Id Tender 1b1eb6bd6ec445a9a23ba2c0f0afe193
План UA-P-2025-08-08-011330-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 08.08.2025 15:38
Остання зміна 02.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 109 154.59 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 091.55 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 15:37 до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 15:37
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 15:37
до 15.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.08.2025 00:00
-
Період уточнень
з 08.08.2025 15:37 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 15:37 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 00:00
Основні параметри
Сепаратор плазми, Монітор пацієнта (в рамках реалізації проекту: «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №29603, розташованого в будівлі головного корпусу КНР «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10, м. Запоріжжя» (коригування))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 109 154.59 грн.
Сепаратор плазми, Монітор пацієнта (в рамках реалізації проекту: «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №29603, розташованого в будівлі головного корпусу КНР «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10, м. Запоріжжя» (коригування))
Назва предмета закупівлі
Сепаратор плазми, Монітор пацієнта (в рамках реалізації проекту: «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №29603, розташованого в будівлі головного корпусу КНР «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10, м. Запоріжжя» (коригування))
Очікувана вартість
3 109 154.59 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31091,55
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Сепаратор плазми DigiPla 90 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Сепаратор плазми DigiPla 90 або еквівалент
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
61618 Сепаратор компонентів крові
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 14 (штуки)
Монітор пацієнта універсальний приліжковий К15 CREATIVE MEDICAL або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Монітор пацієнта універсальний приліжковий К15 CREATIVE MEDICAL або еквівалент
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВІРА ЛТД"
Пропозиція:
3 109 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Скасування
02.11.2025 00:00
У відповідності до висновку моніторингу UA-M-2025-10-06-000093 СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
22.10.2025 12:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костянтин Стельмаков
Електронна пошта
Телефон
+380617698131
Замовник
ЄДРПОУ
02006716
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
69600
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м.Запоріжжя
Адреса
ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Сепаратор плазми, Монітор пацієнта (в рамках реалізації проекту: «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №29603, розташованого в будівлі головного корпусу КНР «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10, м. Запоріжжя» (коригування))
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 00:00 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000093
Дата створення проекту
06.10.2025 15:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 17:44
Дата публікації висновку про результати
13.10.2025 13:06
Дата завершення усунення порушень
28.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 № 106-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.10.2025 №106-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 2) UA-2025-08-08-009362-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна лікарня" Запорізької обласної ради;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 17:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 13 » жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" Запорізької обласної ради (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол № від 08.08.2025 року); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ВІРА ЛТД"; протокол розкриття тендерної пропозиції від 18.08.2025; відповідь Замовника від 10.10.2025 на запит від 07.10.2025. В ході моніторингу встановлено порушення строків розгляду тендерної пропозиції. Так, відповідно до положень п. 41 Особливостей №1178 та ч.10 ст. 29 Закону №922 строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Проте, всупереч вказаним законодавчим нормам розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ВІРА ЛТД" в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-08-08-009362-a триває з 18 серпня 2025 року, тобто станом на 13.10.2025 40 робочих днів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Моніторингом встановлено порушення п. 41 Особливостей №1178 та ч.10 ст. 29 Закону №922 в частині недотримання строків розгляду тендерної пропозиції. Перевіркою питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо відміни торгів на підставі положень пп.2 п.50 Особливостей №1178, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.10.2025 00:00
Дата публікації
13.10.2025 13:06
Документи висновку
13.10.2025 13:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідності до висновку моніторингу UA-M-2025-10-06-000093 СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Дата публікації
22.10.2025 12:11
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
1. Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Сепаратор плазми, Монітор пацієнта (в рамках реалізації проекту: «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №29603, розташованого в будівлі головного корпусу КНР «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10, м. Запоріжжя» (коригування))» (код ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-08-009362-a), яку проводить КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати пояснення з приводу порушення строків розгляду тендерної пропозиції. Так, відповідно до положень п. 41 Особливостей №1178 та ч.10 ст. 29 Закону №922 строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Проте, всупереч вказаним законодавчим нормам розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ВІРА ЛТД" в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-08-08-009362-a триває з 18 серпня 2025 року тобто 37 робочих днів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Рішеня
07.10.2025 11:25
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 11:26
-
Відповідь
Відповідь на запит
Дана закупівля буде скасована, через технічну помилку.
Рішеня
10.10.2025 12:30
Замовник
Документи повідомлення
10.10.2025 12:36
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 109 154.59 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380617698131
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 109 154.59 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380617698131
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності