Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту складського приміщення сховища технічного майна АС від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-009113-a
Id Tender a7d4176f3b5d41c3b2ec3db7ea066488
План UA-P-2025-08-08-009517-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.08.2025 15:37
Остання зміна 09.09.2025 10:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 317 920 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 589.6 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 15:27 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 15:27
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 15:27
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 11:43
до 05.09.2025 17:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 23:01
до 11.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.09.2025 17:18
-
Період уточнень
з 08.08.2025 15:27 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 15:27 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 11:43 до 05.09.2025 17:18
Період кваліфікації
з 18.08.2025 11:43 до 05.09.2025 17:18
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту складського приміщення сховища технічного майна АС
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 317 920 грн.
Послуги з поточного ремонту складського приміщення сховища технічного майна АС
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту складського приміщення сховища технічного майна АС
Очікувана вартість
2 317 920 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11589,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 11:20
Закінчення аукціону
18.08.2025 11:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту складського приміщення сховища технічного майна АС
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА „ІНТЕРПІДРЯД“"
Пропозиція:
2 099 900.12 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БУЧАК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
2 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 11:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло Мучичка
Електронна пошта
Телефон
+380993395292
Замовник
ЄДРПОУ
08588688
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
88006
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Верещагіна, буд. 18
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту складського приміщення сховища технічного майна АС
Період вимог/скарг з 01.09.2025 23:01 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 11:43 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.09.2025 23:01
Повідомлення про рішення
25.08.2025 14:33
Електроний протокол про продовження строку
18.08.2025 11:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для належного виконання завдань за призначенням 08.08.2025 року Аварійно рятувальним загоном спеціального призначання Головного управління ДСНС України у Закарпатській області оголошено відкриті торги: "Послуги з поточного ремонту складського приміщення сховища технічного майна АС" (Згідно оголошення UA-2025-08-08-009113-a). Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей Таким чином найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА „ІНТЕРПІДРЯД“" (Код ЄДРПОУ (ІПН) 45109838) 89200 ,Україна, Закарпатська обл., Ужгородський р-н, м. Перечин,вул. Ужгородська, 76 E-mail: [email protected] Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, відповідно до Протокольного рішення від 25.08.2025 у Замовника виникла потреба у наданні Учаснику ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА „ІНТЕРПІДРЯД“" (Код ЄДРПОУ (ІПН) 45109838) 24 годин на усунення невідповідностей. Оскільки повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей має бути розміщене в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій існує потреба у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА „ІНТЕРПІДРЯД“" (Код ЄДРПОУ (ІПН) 45109838). Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
25.08.2025 14:33
Дата кінця розгляду
16.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Під час розгляду тендерної пропозиції нами як Замовником було виявлено певні недоліки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації , а саме: • Надано довідку підтвердження виконання аналогічного договору, що в свою чергу не являється копією аналогічного договору. • Відсутність Сканованих копії дозволів Державної служби України з питань праці на виконання робот підвищеної безпеки з наступних напрямків: -зведення, монтаж, демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; -монтаж, демонтаж, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки; -вантажно - розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; -експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа. 2. Тендерною документацією вимагалось надати: • Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1) оригінал(и) чи копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який (які) підтверджує (підтверджують) наявність у учасника досвіду щодо надання послуг із Поточного ремонту складського приміщення. 2) Допускається надання договору, якій виконується у теперішній час. 3. Тендерною документацією вимагалось надати: • Скановані копії дозволів Державної служби України з питань праці на виконання робот підвищеної безпеки з наступних напрямків: -зведення, монтаж, демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; -монтаж, демонтаж, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки; -вантажно - розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; -експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа. Просимо усунути недоліки шляхом завантаження відсутніх та належним чином оформлених документів.
Створено
25.08.2025 15:50
Надати до
26.08.2025 15:50
Період вимог/скарг з 05.09.2025 17:18 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 23:01 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.09.2025 17:18
Довідка НАЗК
05.09.2025 17:18
Повідомлення про рішення
01.09.2025 23:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції нами як Замовником було виявлено певні недоліки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, а саме: • Відповідно до Додатку 1 аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який (які) підтверджує (підтверджують) наявність у учасника досвіду щодо надання послуг із Поточного ремонту складського приміщення, у свою чергу Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано договір на «Поточний ремонт АЗПСМ в смт. Великий Березний», що не являється копією аналогічного договору. • Відповідно до Додатку 1 Замовником також вимагались Скановані копії декларацій відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з наступних напрямків ( роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки; -зварювальні, газополум’яні, наплавочні та паяльні роботи) та скановані копії дозволів Державної служби України з питань праці на виконання робот підвищеної безпеки з наступних напрямків (зведення, монтаж, демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; монтаж, демонтаж, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки; вантажно - розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.), у складі тендерної пропозиції Учасника, вище зазначена документація відсутня. Просимо усунути недоліки шляхом завантаження відсутніх та належним чином оформлених документів.
Створено
02.09.2025 20:52
Надати до
03.09.2025 20:52
Договір
UA-2025-08-08-009113-a-b1
Очікує підписання
2 100 000 грн.
2 100 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту складського приміщення сховища технічного майна АС
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту складського приміщення сховища технічного майна АС
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08588688

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БУЧАК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "БУЧАК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3755505397

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 317 920 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380993395292
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 317 920 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380993395292
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності