Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва від Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-008860-a
Id Tender 7cf28b3ebc6646d18f0ec6e576dc4d6c
План UA-P-2025-08-08-010473-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 15:49
Остання зміна 29.08.2025 14:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
59 791 025 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
42 462.88 грн. (0,07 %)
Вартість подання пропозиції:
16 320 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 15:46 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 15:46
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 15:46
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00
до 22.08.2025 10:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 10:11
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2025 10:18
до 29.08.2025 14:58
Період уточнень
з 08.08.2025 15:46 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 15:46 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 22.08.2025 10:18
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 22.08.2025 10:18
Основні параметри
Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
23 849 595 грн.
Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Назва предмета закупівлі
Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Очікувана вартість
23 849 595 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
119247,98
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
715 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Пропозиція:
23 659 720 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
16 756 075 грн.
Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Назва предмета закупівлі
Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Очікувана вартість
16 756 075 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
83780,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
502 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Пропозиція:
16 613 030 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
10 692 780 грн.
Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Назва предмета закупівлі
Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Очікувана вартість
10 692 780 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53463,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
320 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Пропозиція:
10 594 430 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
8 492 575 грн.
Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Назва предмета закупівлі
Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Очікувана вартість
8 492 575 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42462,88
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
254 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Пропозиція:
8 410 570 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Поліно Олена Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380633197098
Замовник
ЄДРПОУ
37397216
Назва (англійською мовою)
Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
Повна назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
Поштовий індекс
02105
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
пр-т Миру, 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Період вимог/скарг з 22.08.2025 10:11 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 10:11
Довідка НАЗК
22.08.2025 10:11
Повідомлення про рішення
16.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимог підпунктів 3.1, 3.2, 3.3 пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано: довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 15.08.2025 № 15/08-3 (файл «Довідка - аналогічний договір.docx.p7s»), документальне підтвердження аналогічного договору від 13.05.2024 № 13/05-24 (файл «Аналогічний договір.PDF»), лист-відгук про виконання аналогічного договору від 28.05.2025 № 28/05 (файл «Лист-відгук Соломенка.PDF»). У наданих документах виявлено розбіжності у реквізитах договорів, а саме: у довідці зазначено договір від 13.05.2025 № 13/025-24, наданий аналогічний договір датований 13.05.2024 № 13/05-24, у листі-відгуку вказано договір від 02.01.2025 № 01/01/25. Таким чином, дані у довідці, договорі та листі-відгуку не збігаються між собою, що не відповідає вимогам підпунктів 3.1–3.3 пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати узгоджені документи: довідку із правильними датою та номером договору, копію договору, що відповідає довідці, та лист-відгук від замовника за цим договором.
Створено
20.08.2025 17:53
Надати до
21.08.2025 17:53
Лот № 2 Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Період вимог/скарг з 22.08.2025 10:13 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 10:14
Довідка НАЗК
22.08.2025 10:13
Повідомлення про рішення
16.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимог підпунктів 3.1, 3.2, 3.3 пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано: довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 15.08.2025 № 15/08-3 (файл «Довідка - аналогічний договір.docx.p7s»), документальне підтвердження аналогічного договору від 13.05.2024 № 13/05-24 (файл «Аналогічний договір.PDF»), лист-відгук про виконання аналогічного договору від 28.05.2025 № 28/05 (файл «Лист-відгук Соломенка.PDF»). У наданих документах виявлено розбіжності у реквізитах договорів, а саме: у довідці зазначено договір від 13.05.2025 № 13/025-24, наданий аналогічний договір датований 13.05.2024 № 13/05-24, у листі-відгуку вказано договір від 02.01.2025 № 01/01/25. Таким чином, дані у довідці, договорі та листі-відгуку не збігаються між собою, що не відповідає вимогам підпунктів 3.1–3.3 пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати узгоджені документи: довідку із правильними датою та номером договору, копію договору, що відповідає довідці, та лист-відгук від замовника за цим договором.
Створено
20.08.2025 17:55
Надати до
21.08.2025 17:55
Лот № 3 Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Період вимог/скарг з 22.08.2025 10:16 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 10:16
Довідка НАЗК
22.08.2025 10:15
Повідомлення про рішення
16.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимог підпунктів 3.1, 3.2, 3.3 пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано: довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 15.08.2025 № 15/08-3 (файл «Довідка - аналогічний договір.docx.p7s»), документальне підтвердження аналогічного договору від 13.05.2024 № 13/05-24 (файл «Аналогічний договір.PDF»), лист-відгук про виконання аналогічного договору від 28.05.2025 № 28/05 (файл «Лист-відгук Соломенка.PDF»). У наданих документах виявлено розбіжності у реквізитах договорів, а саме: у довідці зазначено договір від 13.05.2025 № 13/025-24, наданий аналогічний договір датований 13.05.2024 № 13/05-24, у листі-відгуку вказано договір від 02.01.2025 № 01/01/25. Таким чином, дані у довідці, договорі та листі-відгуку не збігаються між собою, що не відповідає вимогам підпунктів 3.1–3.3 пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати узгоджені документи: довідку із правильними датою та номером договору, копію договору, що відповідає довідці, та лист-відгук від замовника за цим договором.
Створено
20.08.2025 17:55
Надати до
21.08.2025 17:55
Лот № 4 Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Період вимог/скарг з 22.08.2025 10:18 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 10:18
Довідка НАЗК
22.08.2025 10:18
Повідомлення про рішення
16.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимог підпунктів 3.1, 3.2, 3.3 пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано: довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 15.08.2025 № 15/08-3 (файл «Довідка - аналогічний договір.docx.p7s»), документальне підтвердження аналогічного договору від 13.05.2024 № 13/05-24 (файл «Аналогічний договір.PDF»), лист-відгук про виконання аналогічного договору від 28.05.2025 № 28/05 (файл «Лист-відгук Соломенка.PDF»). У наданих документах виявлено розбіжності у реквізитах договорів, а саме: у довідці зазначено договір від 13.05.2025 № 13/025-24, наданий аналогічний договір датований 13.05.2024 № 13/05-24, у листі-відгуку вказано договір від 02.01.2025 № 01/01/25. Таким чином, дані у довідці, договорі та листі-відгуку не збігаються між собою, що не відповідає вимогам підпунктів 3.1–3.3 пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати узгоджені документи: довідку із правильними датою та номером договору, копію договору, що відповідає довідці, та лист-відгук від замовника за цим договором.
Створено
20.08.2025 17:56
Надати до
21.08.2025 17:56
Угоди
UA-2025-08-08-008860-a-a1
Підписаний і діє
Номер
151
23 659 720 грн.
23 659 720 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.08.2025
Строк дії договору з
28.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Номенклатура
Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37397216

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Повна назва
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41609092

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-08-08-008860-a-a2
Підписаний і діє
Номер
152
16 613 030 грн.
16 613 030 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.08.2025
Строк дії договору з
28.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Номенклатура
Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37397216

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Повна назва
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41609092

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-08-08-008860-a-c3
Підписаний і діє
Номер
153
10 594 430 грн.
10 594 430 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.08.2025
Строк дії договору з
28.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Номенклатура
Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37397216

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Повна назва
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41609092

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-08-08-008860-a-a4
Підписаний і діє
Номер
154
8 410 570 грн.
8 410 570 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.08.2025
Строк дії договору з
28.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Номенклатура
Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37397216

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Повна назва
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41609092

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 791 025 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380633197098
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 791 025 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380633197098
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності