Показати схожі тендери

Закупівля «Аудіо обладнання («Лот№1 – Звукове обладнання (Портативна система звукопідсилення, Ефектор і луп-станція, Мікшерний пульт, Радіосистема з ручними мікрофонами); Лот№2 - Акустичний комплект (Аудіоінтерфейс, Студійний монітор)» (ДК 021:2015: (CPV) 32340000-8 «Мікрофони та гучномовці») від ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-007795-a
Id Tender 0fbee335ec324009abe05dd35cbda4b7
План UA-P-2025-08-08-008849-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 14:35
Остання зміна 04.09.2025 13:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
343 779 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
704.55 грн. (0,20 %)
Вартість подання пропозиції:
1 020 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 14:35 до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 14:35
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 14:35
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.08.2025 00:00
до 21.08.2025 22:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 22:28
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 22:30
до 04.09.2025 13:55
Період уточнень
з 08.08.2025 14:35 до 14.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 14:35 до 14.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.08.2025 00:00 до 21.08.2025 22:30
Період кваліфікації
з 17.08.2025 00:00 до 21.08.2025 22:30
Основні параметри
«Аудіо обладнання («Лот№1 – Звукове обладнання (Портативна система звукопідсилення, Ефектор і луп-станція, Мікшерний пульт, Радіосистема з ручними мікрофонами); Лот№2 - Акустичний комплект (Аудіоінтерфейс, Студійний монітор)» (ДК 021:2015: (CPV) 32340000-8 «Мікрофони та гучномовці»)
«Аудіо обладнання («Лот№1 – Звукове обладнання (Портативна система звукопідсилення, Ефектор і луп-станція, Мікшерний пульт, Радіосистема з ручними мікрофонами); Лот№2 - Акустичний комплект (Аудіоінтерфейс, Студійний монітор)» (ДК 021:2015: (CPV) 32340000-8 «Мікрофони та гучномовці») - Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №1 до тендерної документації. - 79005, м. Львів, вул. Князя Романа, будинок 6 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: - до 30 вересня (включно) 2025 року або достроково Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Документи, які викладені іншою мовою, ніж визначена замовником для подання тендерних пропозицій, повинні супроводжуватись відповідним перекладом у такому порядку: -офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю з додаванням перекладу цих документів мовою, визначеною замовником та з урахуванням пунктів 11, 12 частини першої статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; -неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені іншою мовою, ніж визначена замовником, повинні бути перекладені на відповідну мову. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - Не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - Положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується. Замовники можуть здійснювати публічні закупівлі товарів, послуг, робіт незалежно від їх вартості шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Законом для відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, та з урахуванням положень абзацу другого пункту 4, пунктів 19, 27, 43, абзацу дев’ятого пункту 44 та пункту 47 Особливостей. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5 % Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою (п. 37 Особливостей). Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
202 869 грн.
Лот№1 – Звукове обладнання (Портативна система звукопідсилення, Ефектор і луп-станція, Мікшерний пульт, Радіосистема з ручними мікрофонами)
Назва предмета закупівлі
Лот№1 – Звукове обладнання (Портативна система звукопідсилення, Ефектор і луп-станція, Мікшерний пульт, Радіосистема з ручними мікрофонами)
Очікувана вартість
202 869 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1014,35
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 (штуки)
Портативна система звукопідсилення
Опис предмета закупівлі
Портативна система звукопідсилення
Код ДК 021:2015
32342410-9 - Звукове обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 6
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ефектор і луп-станція
Опис предмета закупівлі
Ефектор і луп-станція
Код ДК 021:2015
32342410-9 - Звукове обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 6
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Мікшерний пульт
Опис предмета закупівлі
Мікшерний пульт
Код ДК 021:2015
32342410-9 - Звукове обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 6
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Радіосистема з ручними мікрофонами
Опис предмета закупівлі
Радіосистема з ручними мікрофонами
Код ДК 021:2015
32342410-9 - Звукове обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 6
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов договору про закупівлю. На період дії в Україні воєнного стану оплата здійснюється з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених відповідним законодавством України, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений Товар здійснюється згідно з цим пунктом після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛЕВИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
Пропозиція:
202 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
140 910 грн.
Лот№2 - Акустичний комплект (Аудіоінтерфейс, Студійний монітор)
Назва предмета закупівлі
Лот№2 - Акустичний комплект (Аудіоінтерфейс, Студійний монітор)
Очікувана вартість
140 910 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
704,55
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Акустичний комплект (Аудіоінтерфейс, Студійний монітор)
Код ДК 021:2015
32342411-6 - Акустичні мініатюрні системи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 6
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов договору про закупівлю. На період дії в Україні воєнного стану оплата здійснюється з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених відповідним законодавством України, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений Товар здійснюється згідно з цим пунктом після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА
Пропозиція:
135 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.08.2025 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пасьович Наталія Богданівна
Електронна пошта
Телефон
+380995541397
Замовник
ЄДРПОУ
42168644
Повна назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Лот№1 – Звукове обладнання (Портативна система звукопідсилення, Ефектор і луп-станція, Мікшерний пульт, Радіосистема з ручними мікрофонами)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 22:28 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 22:28
Довідка НАЗК
21.08.2025 22:27
Повідомлення про рішення
17.08.2025 10:09
Витяг з ЄДР
17.08.2025 10:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:35
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Лот№1 – Звукове обладнання (Портативна система звукопідсилення, Ефектор і луп-станція, Мікшерний пульт, Радіосистема з ручними мікрофонами) В тендерній пропозиції учасника торгів ФОП "ЛЕВИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" #2419913136 виявлено такі невідповідності: 1. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 4 частини 2 додатку №2 до тендерної тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з вимогами цієї документації. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (відповідно до пункту 3 ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі) (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи та/або документи в електронній формі, то учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Однак, здійснивши перевірку електронного підписа учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, замовником виявлено, що даний підпис не відповідає умовам ТД, оскільки являється УЕП (Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений). Вимога тендерної документації: 4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», Порядку визнання іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-комунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2023 р. № 1198), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (даний актом встановлюється імперативна норма у застосуванні КЕП), листом Міністерства цифрової трансформації України з питання щодо визначення електронного підпису у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" від 05.11.2024 N? 1/04-2-18024, тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з вимогами цієї документації. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (відповідно до пункту 3 ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі) (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи та/або документи в електронній формі, то учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно додатково накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП, передбачений Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», учасника на сайті центрального засвідчувального органу. Під час перевірки КЕП, передбаченого Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», повинні відображатися прізвище та ініціали особи (власника ключа) Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо накласти на тендерну пропозицію електронний підпис що відповідає вимогам ТД, а саме кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Створено
20.08.2025 10:35
Надати до
21.08.2025 10:35
Лот № 2 Лот№2 - Акустичний комплект (Аудіоінтерфейс, Студійний монітор)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 22:30 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 22:30
Довідка НАЗК
21.08.2025 22:29
Повідомлення про рішення
17.08.2025 10:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:35
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Лот№2 - Акустичний комплект (Аудіоінтерфейс, Студійний монітор) В тендерній пропозиції учасника торгів ФОП ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА #2372221549 виявлено такі невідповідності: 1. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 3.3 частини 2 додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати оригінал гарантійного (авторизаційного) листа від виробника (або офіційного представника виробника/дилера/ дистриб’ютора), яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості у встановлений строк, визначений цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів. Гарантійний (авторизаційний) лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO та найменування відповідного обладнання. Учасником на виконання цієї вимоги подано авторизаційний лист вих.№1/13/08/25 від 13.08.2025, однак даний лист не відповідає вимогам ТД, зокрема не зазначено найменування обладнання, назви замовника, предмету закупівлі та ін. Вимога тендерної документації: 3.3. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій від виробника, про те що замовник може здійснювати гарантійні сервісні послуги а авторизованому сервісному центрі виробника, учасник повинен надати оригінал гарантійного (авторизаційного) листа від виробника (або офіційного представника виробника/дилера/ дистриб’ютора), яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості у встановлений строк, визначений цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів. Гарантійний (авторизаційний) лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO та найменування відповідного обладнання. Замовник залишає за собою право звернутися до виробника або його офіційного представництва в Україні задля підтвердження достовірності наданої інформації. В разі, якщо виробник товару або його офіційне представництво в Україні не підтвердить достовірності наданої інформації, Замовник відхиляє дану пропозицію. *обов’язково цей гарантійний (авторизаційний) лист надається на лот №1 (1,2,3 позиції)/ лот №2 Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо надати гарантійний (авторизаційний) лист від виробника (або офіційного представника виробника/дилера/ дистриб’ютора) згідно вимог ТД.
Створено
20.08.2025 10:36
Надати до
21.08.2025 10:36
Угоди
UA-2025-08-08-007795-a-c1
Підписаний і діє
Номер
26/0925
202 000 грн.
202 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Портативна система звукопідсилення
Номенклатура
Портативна система звукопідсилення
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
51 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ефектор і луп-станція
Номенклатура
Ефектор і луп-станція
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
38 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Мікшерний пульт
Номенклатура
Мікшерний пульт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
23 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Радіосистема з ручними мікрофонами
Номенклатура
Радіосистема з ручними мікрофонами
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
39 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Повна назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42168644

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛЕВИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЛЕВИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2419913136

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-08-08-007795-a-a2
Підписаний і діє
Номер
25/0925
135 700 грн.
135 700 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Акустичний комплект (Аудіоінтерфейс, Студійний монітор)
Номенклатура
Акустичний комплект (Аудіоінтерфейс, Студійний монітор)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
135 700
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Повна назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42168644

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА
Повна назва
ФОП ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2372221549

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
343 779 грн.
Період подання пропозицій
до 17.08.2025 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Контактний телефон:
+380995541397
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
343 779 грн.
Період подання пропозицій
до 17.08.2025 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Контактний телефон:
+380995541397
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності