Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з оцінки об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту (водні станції, бази для стоянки малих суден, бази для стоянки спортивних суден, затони, рейди, гідротехнічні споруди внутрішніх водних шляхів тощо) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ РІЧКОВИХ ПОРТІВ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-007690-a
Id Tender d67380d3428a4319b9cdefd3aaceffd0
План UA-P-2025-08-08-006909-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 08.08.2025 14:31
Остання зміна 25.08.2025 16:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
140 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 14:30 до 16.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 14:30
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 14:30
до 13.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:59
-
Період уточнень
з 08.08.2025 14:30 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 14:30 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:59
Основні параметри
Послуги з оцінки об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту (водні станції, бази для стоянки малих суден, бази для стоянки спортивних суден, затони, рейди, гідротехнічні споруди внутрішніх водних шляхів тощо)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
28 000 грн.
Послуги з оцінки об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту (водні станції, бази для стоянки малих суден, бази для стоянки спортивних суден, затони, рейди, гідротехнічні споруди внутрішніх водних шляхів тощо)
Назва предмета закупівлі
Послуги з оцінки об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту (водні станції, бази для стоянки малих суден, бази для стоянки спортивних суден, затони, рейди, гідротехнічні споруди внутрішніх водних шляхів тощо)
Очікувана вартість
28 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
140,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 14:36
Закінчення аукціону
18.08.2025 14:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з оцінки об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту (водні станції, бази для стоянки малих суден, бази для стоянки спортивних суден, затони, рейди, гідротехнічні споруди внутрішніх водних шляхів тощо)
Код ДК 021:2015
79419000-4 - Консультаційні послуги з питань оцінювання
Кількість
28
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умови договору розділ 2: Оплата вартості послуг у розмірі 100%, здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг без зауважень щодо їхньої якості та змісту.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов договору розділ 3: 10 (десять) календарних днів з дати надання відповідної заявки Замовником.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СТАНДАРТГРУП"
Пропозиція:
23 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО."
Пропозиція:
23 720 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 14:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
25.08.2025 16:27
Є необхідність відмінити відкриті торги на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: порушення строків внесення змін до тендерної документації та продовження строку для подання тендерних пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів
25.08.2025 16:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Блажевич Ірина Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380674066373
Сайт:
http://arport.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
33404067
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ РІЧКОВИХ ПОРТІВ"
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вул. Оводова Миколи, будинок 64
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з оцінки об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту (водні станції, бази для стоянки малих суден, бази для стоянки спортивних суден, затони, рейди, гідротехнічні споруди внутрішніх водних шляхів тощо)
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 14:59 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНДАРТГРУП" код ЄДРПОУ: 43456072 було виявлено наступні невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: на тендерну пропозицію та електронні документи окремо не накладений саме кваліфікований електронний підпис (КЕП). Згідно Листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно п1. Розділу III Тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник накладає кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис та/або КЕП). Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) тендерна пропозиція учасника має бути із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: накласти КЕП (тип підпису якого «кваліфікований») на тендерну пропозицію в цілому, а також надати всі документи, які були надані на вимогу Додатку 1 до тендерної документації, оформлені згідно вимог тендерної документації. Якщо на виправлення невідповідностей учасник надає ще й нові електронні документи, вони також мають бути оформлені згідно вимог тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: не накладений КЕП на електронні документи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п 1 Розділу III Тендерної документації: Учасник накладає кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис та/або КЕП). Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накладання електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому та на кожен такий електронний документ окремо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: накласти КЕП (тип підпису якого «кваліфікований») на кожен окремий електронний документ (який не є сканованою копією оригіналу), який був поданий в тендерній пропозиції та вимагався згідно Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: невідповідність зазначеного номеру Сертифікату суб’єкта оціночної діяльності від 23.02.2023р. №115/23 в Довідці щодо інформації про учасника закупівлі номеру Сертифікату наданого на підтвердження та зазначеного в Державному реєстрі «Суб’єкт оціночної діяльності». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації: 1.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, які є предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою відповідно Додатку 1.1. до Додатку 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, в якій міститься інформація щодо учасника закупівлі, а саме: - про суб’єкта оціночної діяльності. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку за формою відповідно Додатку 1.1. до Додатку 1 до тендерної документації з вірним номером Сертифікату суб’єкта оціночної діяльності.
Створено
20.08.2025 12:29
Надати до
21.08.2025 12:29
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
28 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 09:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ РІЧКОВИХ ПОРТІВ"
Контактний телефон:
380674066373
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
28 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 09:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ РІЧКОВИХ ПОРТІВ"
Контактний телефон:
380674066373
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності