Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт елементів благоустрою» (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень») від Департамент містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-007526-a
Id Tender 29f6352918a84eda82a23c112143e0bb
План UA-P-2025-08-08-009002-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 14:26
Остання зміна 29.08.2025 13:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 226 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
41 130 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 14:23 до 18.08.2025 14:18
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 14:23
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 14:23
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:18
до 20.08.2025 11:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 11:20
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.08.2025 11:20
до 29.08.2025 13:16
Період уточнень
з 08.08.2025 14:23 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 14:23 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:18 до 20.08.2025 11:20
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:18 до 20.08.2025 11:20
Основні параметри
«Поточний ремонт елементів благоустрою» (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 226 000 грн.
«Поточний ремонт елементів благоустрою» (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт елементів благоустрою» (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)
Очікувана вартість
8 226 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41130,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт елементів благоустрою» (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)
Код ДК 021:2015
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25022, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄЛІЗАВЕТА"
Пропозиція:
8 224 436.82 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 14:26
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Вовенко
Електронна пошта
Телефон
+380501435922
Сайт:
https://kr-rada.gov.ua/departament-mistobuduvannya-ta-zemelnih-resursiv/
Замовник
ЄДРПОУ
45215157
Повна назва
Департамент містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради
Поштовий індекс
25022
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
вул.Велика Перспективна будинок 41
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт елементів благоустрою» (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)
Період вимог/скарг з 20.08.2025 11:20 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 14:18 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 11:21
Довідка НАЗК
20.08.2025 11:20
Повідомлення про рішення
18.08.2025 14:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-08-007526-a-a1
Підписаний і діє
Номер
58
8 224 436.82 грн.
6 853 697.35 грн.
З ПДВ
Підписано
29.08.2025
Строк дії договору з
29.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт елементів благоустрою» (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)
Номенклатура
«Поточний ремонт елементів благоустрою» (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради
Повна назва
Департамент містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45215157

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄЛІЗАВЕТА"
Повна назва
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄЛІЗАВЕТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22218998

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.08.2025 13:16
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-26-000074
Дата створення проекту
26.08.2025 12:20
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 14:31
Дата публікації висновку про результати
11.09.2025 15:58
Дата завершення усунення порушень
17.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.08.2025 №120-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 25 серпня 2025 року №003100-18/10589-2025, 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.08.2025 №120-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-08-08-007526-a 08.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 14:31
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 08.08.2025 № 67), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію колективного підприємства «Єлізавета» (далі – КП «Єлізавета»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2025 № 69, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.08.2025 № 58 (далі - Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 03.09.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником у пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу, що розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). До ціни тендерної пропозиції мають бути додані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог Настанови: зведений кошторисний розрахунок; договірна ціна; відомість ресурсів до локального кошторису; загальновиробничі та адміністративні витрати; розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; розрахунок прибутку; локальний кошторис; пояснювальна записка. Окрім того, згідно з пунктом 5 додатку 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника визначено, що у складі тендерної пропозиції учасники подають розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат з урахуванням технічного завдання, а саме: зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, пояснювальну записку до договірної ціни, локальний кошторис, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (в межах середньо-регіональних цін), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок експлуатації будівельних машин та механізмів. Розрахунки всіх витрат на виконання робіт повинні бути відповідно до вимог Настанови. Пунктом 5.3. Розділу V. Настанови передбачено, що заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Слід зазначити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану». На період дії воєнного стану норми передбачені Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно з положеннями частини шостої статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин третьої - п’ятої статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71, 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Отже, з урахуванням положень Закону № 2136 та з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 07.08.2025 строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік становить 173,17 людино-години. Разом з тим, у пояснювальній записці до договірної ціни, яку складено учасником КП «Єлізавета» станом на 13.08.2025 (файл «Файл_5.pdf») зазначено, що середньомісячна норма робочого часу в режимі повної зайнятості складає 171,75 людино-години. Зважаючи на вищевикладене, є ризик недотримання вимог пункту 5.3. Розділу V. Настанови.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції КП «Єлізавета», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.09.2025 00:00
Дата публікації
11.09.2025 15:58
Документи висновку
11.09.2025 15:58
-
Повідомлення
Запит
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту елементів благоустрою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-08-007526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Пояснити чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника КП «Єлізавета» те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає вимогам положень Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова) та Додатку 9 тендерної документації, а саме: - пунктом 5.3. Розділу V. Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон №2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану». На період дії воєнного стану норми передбачені Законом №2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно із положеннями частини шостої статті 6 Закону №2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин третьої - п’ятої статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статей 71, 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Отже, з урахуванням положень Закону №2136 та з урахуванням Указу Президента України від 15.04.2025 № 235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.07.2025 № 4524-IX, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 07.08.2025 строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік складав 173,17 людино-години. Разом з тим, у пояснювальній записці до кошторисної документації, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника КП «Єлізавета» зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 171,75 людино-години. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.08.2025 12:29
Орган перевірки
04.09.2025 00:00
Документи повідомлення
29.08.2025 12:29
-
Відповідь
Пояснення
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі на виконання послуг «Поточний ремонт елементів благоустрою» (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)» та його очікувану вартість здійснено відповідно до «Програми створення і використання зелених насаджень на території Кропивницької міської територіальної громади на 2024-2027 роки» (зі змінами), затвердженої рішенням Кропивницької міської ради від 15.08.2024 року № 2168 (додається), кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. Технічне завдання на закупівлю складене на підставі розрахунків одиничної вартості робіт з вирізання порослі дерев і кущів, викошування газонів, прибирання сміття та залишків, видалення сухостійних та аварійних дерев, в тому числі корчування пнів, підготовку території під озеленення, планування висадження дерев та кущів, актів обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню і наведене в додатку 2 до тендерної документації у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Розмір бюджетного призначення визначений рішенням Кропивницької міської ради від 17.12.2024 року № 2331 «Про бюджет Кропивницької міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами). 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості розміщено на сторінці Департаменту містобудування та земельних ресурсів офіційного веб-сайту Кропивницької міської ради (Виконавчі органи – Департамент містобудування та земельних ресурсів – Публічна інформація) за посиланням https://www.kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Departament-zem-res/Obhrunt-UA-2025-08-08-007526-a.pdf 3. Згідно п. 3 розділу V Тендерної документації Договірна ціна (ціна тендерної пропозиції) встановлюється динамічною. Вказана Договірна ціна, складається Виконавцем на основі обсягів та видів послуг зазначених у додатку 2, згідно вимогам нормативних документів у сфері ціноутворення. Договірна ціна може уточнюватися за мірою виконання послуг з урахуванням реальних умов виконання послуг в порядку визначеному чинним законодавством України. Зміни динамічної Договірної ціни оформлюються додатковою угодою. Учасник визначає вартість послуг, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), який Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». До ціни тендерної пропозиції мають бути додані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»: Зведений кошторисний розрахунок; Договірна ціна; Відомість ресурсів до локального кошторису; Загальновиробничі та адміністративні витрати; Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; Розрахунок прибутку; Локальний кошторис; Пояснювальна записка. Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об`єкту замовлення. В ціні тендерної пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до умов тендерної документації. КП «Єлізавета» у складі тендерної пропозиції надало договірну ціну з усіма її необхідними складовими, які передбачені умовами тендерної документації. Звертаємо увагу на те, що тендерна документація не містить умов щодо середньомісячної норми тривалості робочого часу, яку учасник закупівлі мав би врахувати під час розрахунку своєї цінової пропозиції. Згідно п.5.1. Настанови з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Згідно п.5.3. Настанови з визначення вартості будівництва заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Середній нормативний розряд по видах робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників приймається за КНУ РЕКН, а для ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, - за КНУ РКНЕМ. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за формулою (4): Влюд.год= ЗПп / Пснтрч (4) де Влюд.год ? вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт, грн; ЗПп — середньомісячна заробітна плата на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті будівництва, грн; Пснтрч — показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановлений центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу, люд.год. Згідно статті 20 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України забезпечує здійснення державної політики у сферах трудових відносин, зайнятості населення, трудової міграції, оплати та охорони праці, розроблення та виконання відповідних державних програм, вирішує питання професійної орієнтації, підготовки та перепідготовки кадрів, регулює міграційні процеси, забезпечує виконання положень Генеральної угоди у межах взятих на себе зобов’язань. Частиною 2 статті 1 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» передбачено, що Кабінет Міністрів України здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, Раду міністрів Автономної Республіки Крим та місцеві державні адміністрації, спрямовує, координує та контролює діяльність цих органів. Відповідно до п.1 Положення про Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №903 від 21.07.2025 р. Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України (Мінекономіки) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Мінекономіки є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує, зокрема, формування та реалізацію державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального діалогу. Мінекономіки не встановлювало показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік, який складає 173,17 людино-години. Запит Держаудитслужби не містить посилання на документ, який встановлює норми тривалості робочого часу на 2025 рік. Натомість, на офіційній сторінці Мінекономіки в мережі Інтернет розміщений лист «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2022 рік», в якому наведено приклад розрахунку норми тривалості робочого часу на 2022 рік та зазначено, що законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на рік. Ця норма може бути різною залежно від того, який робочий тиждень встановлений на підприємстві, в установі, організації (п’ятиденний чи шестиденний), яка тривалість щоденної роботи, коли встановлені вихідні дні. У зв’язку з цим на підприємствах, в установах і організаціях норма тривалості робочого часу на рік визначається самостійно з дотриманням вимог статей 50-53, 67 і 73 КЗпП. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022, який неодноразово продовжувався та діє станом на теперішній час. В умовах воєнного стану особливості проходження державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, особливості трудових відносин працівників усіх підприємств, установ, організацій в Україні незалежно від форми власності, виду діяльності і галузевої належності, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності в Україні, а також осіб, які працюють за трудовим договором, укладеним з фізичними особами, у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» визначені в Законі України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року. Згідно ч. 6 ст. 6 вказаного Закону у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої - п`ятої статті 67, статей 71, 73, 78-1 Кодексу законів про працю України та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки». Чинне законодавство України не встановлює єдиного показника середньомісячної норми тривалості робочого часу на відповідний період, а з урахуванням графіка роботи підприємства та продовження воєнного стану такий показник постійно змінюється. Слід зазначити, що договір про закупівлю послуг укладений терміном до 31.12.2026 р. Оскільки показник середньомісячної норми тривалості робочого часу не є сталою величиною, його зміни будуть враховані виконавцем під час складання актів виконаних робіт. Отже, тендерна пропозиція КП «Єлізавета» не суперечить вимогам положень Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», а у замовника відсутні правові підстави для її відхилення.
Рішеня
03.09.2025 16:25
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 226 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 14:18
Замовник:
Департамент містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради
Контактний телефон:
+380501435922
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 226 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 14:18
Замовник:
Департамент містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради
Контактний телефон:
+380501435922
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності