Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщення в СЗШ № 103 Дніпровського району м. Києва від Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-007517-a
Id Tender 46e576a1220f4e51b4710729ede08024
План UA-P-2025-08-08-009183-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.08.2025 14:25
Остання зміна 01.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
604 375 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 041.88 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 14:25 до 16.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 14:25
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 14:25
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 15:16
до 26.08.2025 16:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 19:44
до 01.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.08.2025 16:45
-
Період уточнень
з 08.08.2025 14:25 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 14:25 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 15:16 до 26.08.2025 16:45
Період кваліфікації
з 18.08.2025 15:16 до 26.08.2025 16:45
Основні параметри
Поточний ремонт приміщення в СЗШ № 103 Дніпровського району м. Києва
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
604 375 грн.
Поточний ремонт приміщення в СЗШ № 103 Дніпровського району м. Києва
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення в СЗШ № 103 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
604 375 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3041,88
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 14:53
Закінчення аукціону
18.08.2025 15:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення в СЗШ № 103 Дніпровського району м. Києва
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
02092, Україна, м. Київ, СЗШ № 103 за адресою: вулиця Алматинська, 89 Дніпровського району. м. Києва
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.І."
Пропозиція:
604 375 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПЕТРОВ ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
591 076.96 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 14:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 14:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чуб Тетяна Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380633197098
Замовник
ЄДРПОУ
37397216
Назва (англійською мовою)
Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
Повна назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
Поштовий індекс
02105
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
пр-т Миру, 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщення в СЗШ № 103 Дніпровського району м. Києва
Період вимог/скарг з 25.08.2025 19:44 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 15:16 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
8.1. Розглянувши визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності, уповноваженою особою було визначено, що пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: № п/п Вимога, зазначена в Тендерній документації Інформація щодо наявності/відповідності документу 1. 2.2. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналог), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі Word або Excel) у складі: 2.2.1. Дефектний акт; 2.2.2. Договірна ціна (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.2.3. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.2.4. Локальні кошториси; 2.2.5. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. (підпункт 2.2 пункту 2 Додатку 2 ТД) При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснити розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планується застосовувати на об’єкті поточного ремонту. Розрахунок має бути здійснений відповідно до вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (зі змінами), з урахуванням Основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025–2027 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 28.06.2024 № 780. У складі тендерної пропозиції ФОП Петрова Я. О. надано розроблену кошторисну документацію, яка містить: • дефектний акт, • договірну ціну, • зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, • локальний кошторис, • підсумкову відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. У пояснювальній записці до зведеного кошторисного розрахунку (файл «КОШТОРИС.pdf.p7s») зазначено середньомісячну заробітну плату на одного робітника у розмірі 21 999,98 грн. Зазначений рівень заробітної плати не відповідає мінімально допустимому значенню, яке може враховуватись при складанні інвесторської кошторисної документації у 2025 році. Відповідно до даних Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік (16 928 грн) та індексу споживчих цін за 2025 рік (1,097), граничне значення становить: 16 928 ? 1,097 = 18 570,02 грн. Оскільки предметом закупівлі є поточний ремонт, середньомісячна заробітна плата у кошторисній документації не може перевищувати 18 570,02 грн. Крім того, встановлено такі невідповідності: • дефектний акт, пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів надані без печатки організації Учасника та без печатки сертифікованого інженера-проєктувальника; • договірна ціна не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проєктувальника; • кошторисна документація не надана у форматі Word або Excel, як вимагалося тендерною документацією. Тендерна пропозиція ФОП Петрова Я. О. не відповідає умовам тендерної документації. ПРИЙНЯЛА РІШЕННЯ: Враховуючи наявні підстави, відхилити пропозицію ФОП Петров Я. О., керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника з найнижчою ціною, визначеного системою, на предмет відповідності.
Документи кваліфікації
25.08.2025 19:43
Повідомлення про рішення
18.08.2025 16:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.08.2025 16:45 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 19:44 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
8.1. Розглянувши визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності, уповноваженою особою було визначено, що пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: № п/п Вимога, зазначена в Тендерній документації Інформація щодо наявності/відповідності документу 1. 2.2. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналог), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі Word або Excel) у складі: 2.2.1. Дефектний акт; 2.2.2. Договірна ціна (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.2.3. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.2.4. Локальні кошториси; 2.2.5. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. (підпункт 2.2 пункту 2 Додатку 2 ТД) При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснити розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планується застосовувати на об’єкті поточного ремонту. Розрахунок має бути здійснений відповідно до вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (зі змінами), з урахуванням Основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025–2027 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 28.06.2024 № 780. У складі тендерної пропозиції ТОВ «С.М.І.» надано розроблену кошторисну документацію, яка містить: • дефектний акт, • договірну ціну, • зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, • локальний кошторис, • підсумкову відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. У пояснювальній записці до зведеного кошторисного розрахунку (файл «Кошторисна документація (поточний ремонт приміщення в СЗШ № 103).pdf») зазначено середньомісячну заробітну плату на одного робітника у розмірі 26 514,56 грн. Зазначений рівень заробітної плати не відповідає мінімально допустимому значенню, яке може враховуватись при складанні інвесторської кошторисної документації у 2025 році. Відповідно до даних Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік (16 928 грн) та індексу споживчих цін за 2025 рік (1,097), граничне значення становить: 16 928 ? 1,097 = 18 570,02 грн. Оскільки предметом закупівлі є поточний ремонт, середньомісячна заробітна плата у кошторисній документації не може перевищувати 18 570,02 грн. Тендерна пропозиція ТОВ «С.М.І.» не відповідає умовам тендерної документації. ПРИЙНЯЛА РІШЕННЯ: Враховуючи наявні підстави, відхилити пропозицію ТОВ «С.М.І.», керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника з найнижчою ціною, визначеного системою, на предмет відповідності.
Документи кваліфікації
26.08.2025 16:45
Повідомлення про рішення
25.08.2025 19:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
604 375 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 08:00
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380633197098
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
604 375 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 08:00
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380633197098
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності