Показати схожі тендери

Закупівля Моноблоки в комплекті з клавіатурою та мишею, ноутбуки (ДК 021:2015:30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина) від УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-006986-a
Id Tender a57bc0346a344b23a17bb2c9bde634a0
План UA-P-2025-08-08-008321-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 08.08.2025 14:28
Остання зміна 12.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
304 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 520 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 14:27 до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 14:27
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 14:27
до 15.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:43
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 15:13
до 31.08.2025 00:00
Період уточнень
з 08.08.2025 14:27 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 14:27 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:43
Основні параметри
Моноблоки в комплекті з клавіатурою та мишею, ноутбуки (ДК 021:2015:30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
304 000 грн.
не ділиться
Назва предмета закупівлі
не ділиться
Очікувана вартість
304 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1520,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 13:20
Закінчення аукціону
18.08.2025 13:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Моноблоки в комплекті з клавіатурою та мишею, ноутбуки (ДК 021:2015:30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10 днів з моменту отримання Замовником Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
277 776 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
Пропозиція:
297 330 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 13:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Скасування
12.09.2025 00:00
Під час проведення процедури закупівлі було встановлено зміну фактичної потреби замовника у техніці, а саме виникла необхідність придбання іншої моделі обладнання з відмінними технічними характеристиками та у більшій кількості, ніж передбачено в оголошеній закупівлі Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
01.09.2025 10:02
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хахула Юлія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380322975720
Замовник
ЄДРПОУ
41041750
Назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa ADMINISTRUVANNYa POSLUG DEPARTAMENTU GUMANITARNOYi POLITIKI LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa ADMINISTRUVANNYa POSLUG DEPARTAMENTU GUMANITARNOYi POLITIKI LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Ринок, 1
Кваліфікація
Лот № 1 не ділиться
Період вимог/скарг з 25.08.2025 15:13 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 13:43 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Учасник надав авторизаційний лист № 2/25 від 21.08.2025 року від ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ», у якому виробник підтверджує надання права партнеру — ТОВ «Компаком» представляти його інтереси як виробника запропонованого обладнання у закупівлі, а також права на поставку, продаж та післяпродажне (гарантійне) обслуговування цього обладнання у необхідній кількості та якості, відповідно до строків поставки, визначених тендерною документацією по торгах UA-2025-08-08-006986-a. Замовник звернувся до ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» із запитом № 2604-вих-122924 від 25.08.2025 щодо підтвердження достовірності авторизаційного листа у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАКОМ», з метою перевірки вищезазначеної інформації. У відповідь на вищезазначений запит ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» в особі генерального директора Жураківського А.А. надало лист № 1/25 від 25.08.2025. У зазначеному документі повідомлено, що авторизаційний лист № 2/25 від 21.08.2025 на ТОВ «КОМПАКОМ», згідно закупівлі UA-2025-08-08-006986-a не реєструвався та не видавався. Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі.
Документи кваліфікації
25.08.2025 15:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог тендерної документації,додаток 1 "Учаснику необхідно у складі його тендерної пропозиції надати документальне підтвердження того, що він є або виробником, або офіційним представником, або дилером, або дистриб’ютором, або офіційним партнером виробника відповідно до предмета закупівлі, зокрема, залежно від статусу надається: — для підприємства-виробника — лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, в якому підтверджуються технічні характеристики за підписом уповноваженої особи виробника, завірений печаткою (у разі її використання); — для офіційних представників / дилерів / дистриб’юторів виробника — копія документа, завірена печаткою (у разі її використання), що підтверджує представницькі повноваження від виробника товару (авторизаційний лист або довіреність від виробника, або дилерська угода, або дистриб’юторський договір, або договір комісії тощо), що підтверджує повноваження та право учасника постачати товар; — для офіційних партнерів виробника — копія документа, завірена печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність партнерського статусу з виробником (виданого виробником або його офіційним представництвом в Україні: партнерський сертифікат або будь-який інший документ про партнерство відповідно до політики виробника) У тендерній пропозиції відсутні документи на поставку Моноблоків ARTLINE Business M63v14Win та ноутбуків Lenovo V15 G3 IAP Business Black . Прохання завантажити документи відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
20.08.2025 17:21
Надати до
21.08.2025 17:21
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 15:13 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
304 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975720
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
304 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975720
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності