Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт покрівель даху блоків В, Г, Д Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2", за адресою: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ігоря Зінича, 9 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-006758-a
Id Tender 6f717801e58f4b0f8207010bcaddde4a
План UA-P-2025-08-08-008218-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.08.2025 14:05
Остання зміна 10.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 083 458.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 417.29 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 14:04 до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 14:04
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 14:04
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 00:00
до 04.09.2025 10:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2025 15:00
до 10.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.09.2025 10:52
-
Період уточнень
з 08.08.2025 14:04 до 22.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 14:04 до 22.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 00:00 до 04.09.2025 10:52
Період кваліфікації
з 25.08.2025 00:00 до 04.09.2025 10:52
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівель даху блоків В, Г, Д Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2", за адресою: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ігоря Зінича, 9 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
7 083 458.4 грн.
Капітальний ремонт покрівель даху блоків В,Г,Д Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2", за адресою: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ігоря Зінича, 9 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівель даху блоків В,Г,Д Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2", за адресою: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ігоря Зінича, 9 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 083 458.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35417,29
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівель даху блоків В, Г, Д Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2", за адресою: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ігоря Зінича, 9 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів по факту виконаних робіт в повному обсязі після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "БУДУЄМО МАЙБУТНЄ"
Пропозиція:
6 998 972 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 14:04
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сарданова Яна
Електронна пошта
Телефон
0456365151
Замовник
ЄДРПОУ
01994586
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Bilocerkivskoyi miskoyi radi "Bilocerkivska miska likarnya №2"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Bilocerkivskoyi miskoyi radi "Bilocerkivska miska likarnya №2"
Поштовий індекс
09119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Біла Церква
Адреса
вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівель даху блоків В,Г,Д Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2", за адресою: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ігоря Зінича, 9 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 28.08.2025 15:00 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 00:00 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, він мав надати: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* 1.1.1.Інформацію надати у вигляді сканованої довідки на фірмовому бланку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт, яка включає в себе назву машин, механізмів або обладнання, наявну кількість, зазначення належності (власна, орендується, лізинг, послуги, тощо) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника. 1.1.2.Для підтвердження інформації зазначеної вище учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі використання Учасником в процесі виконання робіт машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі-треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити скановану копію документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності. 1.1.3.А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. 1.1.4.Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документами, встановленими для Учасників у відповідності до вище зазначених умов. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Для виконання даного критерію для об’єднання достатньо надати інформацію по одному із учасників такого об’єднання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Файл (кошторис підпис_сертиф_кошторис_1 час, pdw), в якому надано Підсумкову відомість ресурсів, де вказані Будівельні машини і механізми, в переліку під пунктом 10 вказано: Навантажувач марки HUSKEY14. Також надано файл (документи_МТБ.rar), в якому надано договір оренди б/н 29.04.2023р. В договорі оренди в переліку транспортних засобів вказано інформацію про навантажувач марки HUSKEY14. Надано файл (Довідки ПДФ_rar), де міститься (довідки МТБ pdf) вихідний лист за №24/08/25-009 від 24.08.2025 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг, в якій відсутня інформація щодо Навантажувача марки HUSKEY14. Учаснику пропонується протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі повідомлення, усунути вищезазначену невідповідність шляхом приєднання до тендерної пропозиції: 1). Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг, в якій вказати наявність навантажувача марки HUSKEY14. 2.) Додати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на навантажувач марки HUSKEY14.
Створено
27.08.2025 12:30
Надати до
28.08.2025 12:30
Період вимог/скарг з 04.09.2025 10:52 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 10:42 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, надав лист від 03.09.2025року за № 03/09/2025-001, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку із завантаженням кваліфікованих робітників на інших об’єктах та відсутністю інших будівельних бригад для вчасного виконання робіт згідно запланованого календарного графіку по даному об’єкту, що спричиняє виникнення великого ризику не виконання робіт до 30 листопада 2025 року. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
7 083 458.4 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Контактний телефон:
0456365151
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
7 083 458.4 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Контактний телефон:
0456365151
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності