Показати схожі тендери

Закупівля Офісне устаткування та приладдя різне від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-006529-a
Id Tender b196f022e5bd4e5e8f87a9e9c88f33b1
План UA-P-2025-08-08-007761-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 08.08.2025 13:46
Остання зміна 21.08.2025 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
245 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 226.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 13:45 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 13:45
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 13:45
до 13.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.08.2025 15:13
-
Залишилось 5 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 15:09
до 27.08.2025 00:00
Період уточнень
з 08.08.2025 13:45 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 13:45 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 15:13
Основні параметри
Офісне устаткування та приладдя різне
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192930-9 Ручки-коректори, 30197320-5 Степлери, 30197110-0 Скоби, 30197330-8 Діроколи, 30197630-1 Папір для друку, 30192125-3 Маркери, 30192121-5 Кулькові ручки, 30192130-1 Олівці
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
245 300 грн.
Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
245 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1226,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 14:50
Закінчення аукціону
18.08.2025 15:13
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 1 200 (паковання)
Папір А4
Опис предмета закупівлі
Папір А4
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
1 200
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №2 100 (паковання)
Файли
Опис предмета закупівлі
Файли
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
100
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №3 45 (паковання)
Скоби
Опис предмета закупівлі
Скоби
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
45
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №4 250 (паковання)
Скоби
Опис предмета закупівлі
Скоби
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
250
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №5 130 (штуки)
Ручка-коректор
Опис предмета закупівлі
Ручка-коректор
Код ДК 021:2015
30192930-9 - Ручки-коректори
Кількість
130
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №6 40 (штуки)
Степлер
Опис предмета закупівлі
Степлер
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №7 17 (штуки)
Діроколи
Опис предмета закупівлі
Діроколи
Код ДК 021:2015
30197330-8 - Діроколи
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №8 210 (штуки)
Маркери
Опис предмета закупівлі
Маркери
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
210
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №9 400 (штуки)
Ручка
Опис предмета закупівлі
Ручка
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №10 200 (штуки)
Олівець простий
Опис предмета закупівлі
Олівець простий
Код ДК 021:2015
30192130-1 - Олівці
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ К"
Пропозиція:
176 692.44 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Пропозиція:
176 690 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 14:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошин Наталя
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 21.08.2025 15:09 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 15:13 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою 08 серпня 2025 року № 234/В (далі – тендерна документація) замовником встановлено вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції, в тому числі: … 3. інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; … Також п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)), що містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, наведено у Додатку 2 до цієї тендерної документації. У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі пункту 44 Особливостей.» У Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником вимагається, зокрема: … 4. Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначено замовником у Додатку 2 до тендерної документації. … У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… Технічна специфікація» Замовником вимагається, зокрема: … Технічні характеристики: Вимоги до товару: № п/п Товар Характеристика Виробники (марка, країна) Кількість Ціна за одиницю, грн. Загальна сума, грн. …. 6. Степлер 30197320-5 Степлер №24/6, 30 аркушів металевий механізм, з наявністю скобознімача. Kangaro або еквівалент 40 шт. …. Загальні вимоги: В пропозиції повинен бути чітко вказаний опис товару (тип, марка, модель тощо). Невідповідність пропозиції щодо запропонованих технічних характеристик, умовам документації або не повністю надана пропозиція дає право на відхилення пропозиції. …. У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити технічні характеристики запропонованого еквіваленту вцілому та щодо окремих складових. Еквівалент може бути взаємозамінним або краще. … Замовник для перевірки відповідності запропонованого учасником товару може використовувати інформацію, розміщену в мережі Internet, в тому числі в електронній системі закупівель, офіційний сайт виробника тощо. ….. Учасником на виконання вимог відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, подано документи: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… Технічна специфікація» від 15.08.2025р. № 1871 (далі – Технічна специфікація), «Порівняльна таблиця технічних характеристик» від 15.08.2025 р. № 1872 (далі – Порівняльна таблиця) з інформацією про технічні характеристики запропонованих еквівалентів товарів. Учасником у документі «Порівняльна таблиця» по позиції 6 запропоновано еквівалент товару: № п/п Товар Характеристика Виробники (марка, країна) Товар, що пропонується Учасником Характеристика, що пропонується Учасником Виробники товару Країна походження запропонованого товару Гарантійний термін на товар …. 6. Степлер 30197320-5 Степлер №24/6, 30 аркушів металевий механізм, з наявністю скобознімача. Kangaro або еквівалент Степлер металевий до 30 арк., (№24/26) Buromax-BM.4257 Степлер №24/6, 30 аркушів металевий механізм, з наявністю скобознімача. Zoning Ltd Китай 12 місяців …. У вказаному документі у таблиці у колонці «Товар, що пропонується Учасником» Учасником пропонується еквівалент товару «Степлер металевий до 30 арк., (№24/26) Buromax-BM.4257» із технічними характеристиками «Степлер №24/6, 30 аркушів металевий механізм, з наявністю скобознімача». Замовником для перевірки відповідності запропонованого учасником еквіваленту товару використно інформацію, розміщену в мережі Internet, в тому числі інформацію з офіційного сайту виробника за посиланнями: https://buromax.ua/stepler-metalevyi-buromax-2426-do-30-arkushiv-synii/ (Степлер металевий Buromax №24,26 до 30 аркушів синій, BM.4257-02),https://buromax.ua/stepler-metalevyi-buromax-2426-do-30-arkushiv-chervonyi/ (Степлер металевий Buromax №24,26 до 30 аркушів червоний BM.4257-05), https://buromax.ua/stepler-metalevyi-buromax-2426-do-30-arkushiv-chornyi/ (Степлер металевий Buromax №24,26 до 30 аркушів чорний, BM.4257-01), де в жодній моделі з запропонованим артикулом ВМ 4257 не зазначено наявність скобознімача (дестеплера). Враховуючи наведене вище, Учасником зазначено недостовірну та нечітку (неточну) інформацію щодо окремої характеристики запропонованого еквівалента товару у документах, які ним завантажено у складі тендерної пропозиції щодо технічних характеристик запропонованого товару, що свідчить про те, що запропонований Учасником еквівалент товару «Степлер металевий до 30 арк., (№24/26) Buromax-BM.4257» не відповідає технічним характеристикам товару, що вимагався замовником, що не відповідає вимогам Замовника та згідно з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Враховуючи вище наведене, замовник відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Документи кваліфікації
21.08.2025 15:07
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.08.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 15:09 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
245 300 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
245 300 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності