Показати схожі тендери

Закупівля 98360000-4 – «Послуги у сфері морських перевезень» (Надання послуг з водолазного огляду підводної частини корпусів суден, товщинометрії конструкцій суден та плавзасобів, часткового очищення корпусів суден та плавзасобів, виконання інших робіт (які потребують невідкладного оперативного проведення) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-006260-a
Id Tender fa16400c7af141c09512997b95595bf6
План UA-P-2025-08-08-007376-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.08.2025 13:22
Остання зміна 29.08.2025 10:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 615 416 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 154.16 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 13:22 до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 13:22
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 13:22
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 00:00
до 26.08.2025 10:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 10:50
до 01.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.08.2025 10:50
-
Період уточнень
з 08.08.2025 13:22 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 13:22 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 00:00 до 26.08.2025 10:50
Період кваліфікації
з 20.08.2025 00:00 до 26.08.2025 10:50
Основні параметри
98360000-4 – «Послуги у сфері морських перевезень» (Надання послуг з водолазного огляду підводної частини корпусів суден, товщинометрії конструкцій суден та плавзасобів, часткового очищення корпусів суден та плавзасобів, виконання інших робіт (які потребують невідкладного оперативного проведення)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - заступник начальника СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected] З питань, які стосуються технічної специфікації - Маркевич Ганна Вікторівна, заст. начальника портофлоту з технічної частини, (048)7389394 (80-40) e-mail: [email protected] 5. Вид предмета закупівлі: послуги 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Надання послуг з водолазного огляду підводної частини корпусів суден, товщинометрії конструкцій суден та плавзасобів, часткового очищення корпусів суден та плавзасобів, виконання інших робіт (які потребують невідкладного оперативного проведення) 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги у сфері морських перевезень», за кодом ДК 021:2015 – 98360000-4 8. Кількість товарів, робіт послуг: 5 послуги (відповідно до технічної специфікації (технічних вимог) –Додаток 1/2 до тендерної документації) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Праці 6, акваторія морського порту «Чорноморськ». 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.09.2026 року. Строк надання послуг складає не більше 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Виконавцем заявки, в разі необхідності проведення інших робіт, які потребують невідкладного оперативного проведення, Виконавець має прибути до місця надання послуг протягом 1,5-2 годин з моменту отримання заявки. 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку. Замовник протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 615 416,00 (один мільйон шістсот п’ятнадцять тисяч чотириста шістнадцять грн 00 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.08.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 615 416 грн.
Надання послуг з водолазного огляду підводної частини корпусів суден, товщинометрії конструкцій суден та плавзасобів, часткового очищення корпусів суден та плавзасобів, виконання інших робіт (які потребують невідкладного оперативного проведення
Назва предмета закупівлі
Надання послуг з водолазного огляду підводної частини корпусів суден, товщинометрії конструкцій суден та плавзасобів, часткового очищення корпусів суден та плавзасобів, виконання інших робіт (які потребують невідкладного оперативного проведення
Примітки
Місце поставки товару – 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Праці 6, акваторія морського порту «Чорноморськ». Обсяг закупівлі – 4 послуги (відповідно до технічної специфікації (технічних вимог) –Додаток 1/2 до тендерної документації)
Очікувана вартість
1 615 416 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16154,16
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 2 (послуга)
Огляд підводної частини корпусу судну (в тому рахунку часткове очищення ) з використанням підводної зйомки.
Опис предмета закупівлі
Огляд підводної частини корпусу судну (в тому рахунку часткове очищення ) з використанням підводної зйомки.
Код ДК 021:2015
98360000-4 - Послуги у сфері морських перевезень
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.09.2026 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Толщинометрія конструкцій суден та плавзасобів.
Опис предмета закупівлі
Толщинометрія конструкцій суден та плавзасобів.
Код ДК 021:2015
98360000-4 - Послуги у сфері морських перевезень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.09.2026 00:00
Позиція : №3 3 (послуга)
Часткове очищення корпусу суден та плавзасобів (кінгстоні решітки, кінгстони, решітки бокскулерів, бокскулери, підрулюючий пристрій, тощо) .
Опис предмета закупівлі
Часткове очищення корпусу суден та плавзасобів (кінгстоні решітки, кінгстони, решітки бокскулерів, бокскулери, підрулюючий пристрій, тощо) .
Код ДК 021:2015
98360000-4 - Послуги у сфері морських перевезень
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.09.2026 00:00
Позиція : №4 5 (послуга)
Інші послуги, які потребують невідкладного оперативного проведення
Опис предмета закупівлі
Інші послуги, які потребують невідкладного оперативного проведення
Код ДК 021:2015
98360000-4 - Послуги у сфері морських перевезень
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.09.2026 00:00
Позиція : №5 3 (послуга)
Інші послуги
Опис предмета закупівлі
Інші послуги
Код ДК 021:2015
98360000-4 - Послуги у сфері морських перевезень
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.09.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку. Замовник протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Кооператив "ГРАНТ"
Пропозиція:
1 337 416 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 12:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
15.08.2025 12:17
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайліна Ірина Василівна
Електронна пошта
Телефон
0487388177
Сайт:
https://seaport.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01125672
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Надання послуг з водолазного огляду підводної частини корпусів суден, товщинометрії конструкцій суден та плавзасобів, часткового очищення корпусів суден та плавзасобів, виконання інших робіт (які потребують невідкладного оперативного проведення
Період вимог/скарг з 26.08.2025 10:50 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 00:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем відкритих торгів з особливостями згідно з предметом закупівлі, код ДК 021:2015 - 98360000-4 – «Послуги у сфері морських перевезень» (Надання послуг з водолазного огляду підводної частини корпусів суден, товщинометрії конструкцій суден та плавзасобів, часткового очищення корпусів суден та плавзасобів, виконання інших робіт (які потребують невідкладного оперативного проведення), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-08-006260-a, учасника відкритих торгів з особливостями – Кооператив "ГРАНТ" (далі – переможець). 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з особливостями на суму 1 337 416,00 грн. без ПДВ. 3. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
26.08.2025 10:50
Довідка НАЗК
26.08.2025 10:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.08.2025 09:07
Електроний протокол про продовження строку
20.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 13:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 13:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2. Ідентифікаційний код: 01125672. 3. Місцезнаходження замовника: 68001, обл. Одеська, м. Чорноморськ, вул. Праці, буд. №6. 4. Предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 98360000-4 – «Послуги у сфері морських перевезень» (Надання послуг з водолазного огляду підводної частини корпусів суден, товщинометрії конструкцій суден та плавзасобів, часткового очищення корпусів суден та плавзасобів, виконання інших робіт (які потребують невідкладного оперативного проведення) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2025-08-08-006260-a 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної Кооператив "ГРАНТ": керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, з метою додаткової перевірки інформації наданої Учасником у складі пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
25.08.2025 09:07
Дата кінця розгляду
18.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Кооператив "ГРАНТ" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: 1.Відповідно до вимог п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме надати підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, за зразком № 1, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, ідентифікаційний код, номер, дата укладання, предмет цього договору) з обов’язковим доданням договору в повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт надання послуг в повному обсязі за цим договором (акт приймання-передачі наданих послуг тощо) та позитивного листа-відгуку (не менше 1) від замовника, що наведений в даній довідці. В порушення цих вимог тендерної документації Учасником не надано копію аналогічного договору в повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт надання послуг в повному обсязі за цим договором (акт приймання-передачі наданих послуг тощо) та позитивного листа-відгуку (не менше 1) від замовника, що наведений в даній довідці. 2. Відповідно до вимог п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази, а саме надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі. У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів, або інший підтверджуючий документ. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання необхідних для виконання робіт/надання послуг, робіт чи послуг від інших фізичних/юридичних осіб, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням завірених учасником копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою та/або отримує необхідні для виконання робіт/надання послуг, роботи чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб. На виконання цих вимог тендерної документації Учасником надано довідку за вих.№0319/0825 від 19 серпня 2025 року, у п.14 якої зазначена наявність бази для обладнання, яка орендується ним у ТОВ «ГлавБуд Плюс». Але на підтвердження надано не договір оренди бази, а договір оренди земельної ділянки. 3. Згідно з приміткою в Додатку 1/3 до тендерної документації, якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення дії договору про закупівлю, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. Учасником, на підтвердження відповідності поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним вимогам), надано Свідоцтво про визнання, видане Регістром судноплавства України, з терміном дії з 24.09.2024 до 23.10.2025, але не надано документальне підтвердження - зобов’язання продовження терміну дії Свідоцтва на весь період дії договору про закупівлю, із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цього документу. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Створено
25.08.2025 09:07
Надати до
26.08.2025 09:07
Договір
UA-2025-08-08-006260-a-a1
Очікує підписання
1 337 416 грн.
1 337 416 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
2 (послуга)
Огляд підводної частини корпусу судну (в тому рахунку часткове очищення ) з використанням підводної зйомки.
Номенклатура
Огляд підводної частини корпусу судну (в тому рахунку часткове очищення ) з використанням підводної зйомки.
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 вересня 2026 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Толщинометрія конструкцій суден та плавзасобів.
Номенклатура
Толщинометрія конструкцій суден та плавзасобів.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 вересня 2026 р.
Номенклатура
3 (послуга)
Часткове очищення корпусу суден та плавзасобів (кінгстоні решітки, кінгстони, решітки бокскулерів, бокскулери, підрулюючий пристрій, тощо) .
Номенклатура
Часткове очищення корпусу суден та плавзасобів (кінгстоні решітки, кінгстони, решітки бокскулерів, бокскулери, підрулюючий пристрій, тощо) .
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 вересня 2026 р.
Номенклатура
5 (послуга)
Інші послуги, які потребують невідкладного оперативного проведення
Номенклатура
Інші послуги, які потребують невідкладного оперативного проведення
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 вересня 2026 р.
Номенклатура
3 (послуга)
Інші послуги
Номенклатура
Інші послуги
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 вересня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01125672

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Кооператив "ГРАНТ"
Повна назва
Кооператив "ГРАНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
06653418

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 615 416 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 615 416 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності