Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) від Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-005573-a
Id Tender 6ffdd7d0821d4b68b7785803493e3b1f
План UA-P-2025-08-08-006163-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.08.2025 12:40
Остання зміна 09.09.2025 13:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
60 660 825.42 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
606 608.25 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 12:39 до 16.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 12:39
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 12:39
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:38
до 22.08.2025 09:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 13:11
до 28.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 22.08.2025 09:39
-
Період уточнень
з 08.08.2025 12:39 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 12:39 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:38 до 22.08.2025 09:39
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:38 до 22.08.2025 09:39
Основні параметри
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
60 660 825.42 грн.
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки)
Очікувана вартість
60 660 825.42 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
606608,25
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 14:15
Закінчення аукціону
18.08.2025 14:38
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 573 612 (штуки)
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 6-11 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 6-11 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
573 612
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Дата постачання з
01.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 165 750 (штуки)
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 11-14 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 11-14 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
165 750
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Дата постачання з
01.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 62 400 (штуки)
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 14-18 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 14-18 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
62 400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Дата постачання з
01.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Шкільне харчування"
Пропозиція:
60 620 792.7 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
58 857 527.82 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 14:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Григорівна Мотузка
Електронна пошта
Телефон
+380442571274
Замовник
ЄДРПОУ
37479398
Повна назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Поштовий індекс
03127
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
М. КИЇВ
Адреса
ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки)
Період вимог/скарг з 20.08.2025 13:11 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 14:38 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Згідно пункту 6 розділу 3 Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації. За підпунктом 3.2.4. пункту 3.2. розділу «Особливі вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації відповідно до Постанови № 305 використовується примірне чотиритижневе сезонне меню (осінь – зима - весна) для мультіпрофільного харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів погодженого Головним управлінням Держспоживслужби. Для підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі на виконання пункту 4.1. розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації учасники у складі своєї тендерної пропозиції надають калькуляцію вартості харчування одного сніданку за два дні будь якого тижня у відповідності до примірного чотиритижневого сезонного меню (осінь – зима – весна) для мультіпрофільного харчування учнів закладів загальної середньої освіти для дітей від 6-11 років, від 11-14 років, від 14-18 років. До калькуляції повинна включатись вартість продуктового набору для приготування сніданку складеного відповідно до вікових норм харчування, вартість послуг приготування сніданків, з зазначенням розміру торговельної надбавки, та інших затрат, обчислених у відповідності до норм Закону України «Про ціни і ціноутворення», Постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» від 25.12.1996 № 1548 та Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) «Про встановлення граничних торговельних надбавок (націнок) на продукцію громадського харчування» від 29.12.2010 № 1224. У випадку, якщо така вартість буде обчислена не у відповідності та з порушенням зазначених норм, тендерна пропозиція цього учасника вважатиметься такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Пунктами 4.1. та 4.2. розділу Додатку 1 до Тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: - Калькуляцію вартості харчування одного сніданку за два дні будь якого тижня у відповідності до примірного чотиритижневого сезонного меню (осінь – зима – весна) для мультіпрофільного харчування учнів закладів загальної середньої освіти для дітей від 6-11 років, від 11-14 років, від 14-18 років. - Калькуляція вартості харчування одного сніданку за два дні будь якого тижня має бути підтверджена калькуляційними картками відповідно до Наказу Мінекономіки «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо впровадження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку у сфері громадського харчування і побутових послуг, гармонізованих з міжнародними стандартами» від 17.06.2003 року за № 157 (далі – Наказ 157). Калькуляційні картки надаються разом з калькуляцією вартості одного сніданку за два дні будь якого тижня. - Примірне чотиритижневе сезонне меню (осінь – зима – весна) для мультипрофільного харчування учнів розроблене відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 року № 305 погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби. 1) У складі своєї пропозиції Учасник надав калькуляцію вартості двох сніданків від 15.08.2025 № 1508/26 (далі – Калькуляція). Крім того на виконання вимог пункту 4.5. розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції надав: - Примірне чотиритижневе сезонне меню (зима) (далі – Меню (зима)); - Примірне чотиритижневе сезонне меню (зима) (далі – Меню (весна)). Калькуляція містить розрахунок вартості страв за меню зима І тиждень, а саме страв з середи 1го тижня Меню (зима), та розрахунок вартості страв за меню весна І тиждень, а саме страв з середи 1го тижня Меню (весна). Поряд з цим згідно з Меню (весна) вихідна маса страви «Салат з моркви з сиром» для усіх вікових категорій учнів становить 75 грам. Тим самим Калькуляція не узгоджується з Меню (весна). 2) У складі своєї пропозиції Учасник надав: - Калькуляційну картку від 15.08.2025 № 1 (далі – Картка 1) щодо салату з моркви з сиром / 100 г; - Калькуляційну картку від 15.08.2025 № 2 (далі – Картка 2) щодо товчанки горохової / 130 г; - Калькуляційну картку від 15.08.2025 № 3 (далі – Картка 3) щодо товчанки горохової / 160 г; - Калькуляційну картку від 15.08.2025 № 4 (далі – Картка 4) щодо гуляшу з курки / 60 г; - Калькуляційну картку від 15.08.2025 № 5 (далі – Картка 5) щодо гуляшу з курки / 90 г; - Калькуляційну картку від 15.08.2025 № 6 (далі – Картка 6) щодо гуляшу з курки / 110 г; - Калькуляційну картку від 15.08.2025 № 7 (далі – Картка 7) щодо фруктів (банани) / 100 г; - Калькуляційну картку від 15.08.2025 № 8 (далі – Картка 8) щодо соку / 200 г. Виходячи зі змісту Картки 1, Картки 2, Картки 4, Картки 7 і Картки 8 вбачаються такі розрахунки розміру витрат одного сніданку для учнів 6-11 років середи 1го тижня за Меню (зима) у порівнянні з розрахунком Калькуляції: № Найменування страви Загальна вартість набору сировини (вартість продуктів) на 1 порцію страви (грн) Націнка (грн / %) Загальна вартість страви (грн) 1 Салат з моркви з сиром 9,85 4,92 / 50% 14,77 2 Гуляш з курки 15,36 7,68 / 50 % 23,04 3 Товчанка горохова 2,86 1,43 / 50 % 4,29 4 Фрукти (банани) 7,50 3,75 / 50% 11,25 5 Сік 11,00 5,50 / 50 % 16,50 Загальна вартість враховуючи вартість усіх страв 46,57 23,28 /50 % 69,85 Розрахунок згідно Калькуляції 34,93 34,93 / 100 % 69,86 Виходячи зі змісту Картки 1, Картки 3, Картки 5, Картки 7 і Картки 8 вбачаються такі розрахунки розміру витрат одного сніданку для учнів 6-11 років середи 1го тижня за Меню (зима) у порівнянні з розрахунком Калькуляції: № Найменування страви Загальна вартість набору сировини (вартість продуктів) на 1 порцію страви (грн) Націнка (грн / %) Загальна вартість страви (грн) 1 Салат з моркви з сиром 9,85 4,92 / 50% 14,77 2 Гуляш з курки 21,62 10,81 / 50 % 32,43 3 Товкачка горохова 3,69 1,84 / 50 % 5,53 4 Фрукти (банани) 7,50 3,75 / 50% 11,25 5 Сік 11,00 5,50 / 50 % 16,50 Загальна вартість враховуючи вартість усіх страв 53,66 26,83 /50 % 80,49 Розрахунок згідно Калькуляції 40,25 40,25 /100 % 80,49 Виходячи зі змісту Картки 1, Картки 3, Картки 6, Картки 7 і Картки 8 вбачаються такі розрахунки розміру витрат одного сніданку для учнів 6-11 років середи 1го тижня за Меню (зима) у порівнянні з розрахунком Калькуляції: № Найменування страви Загальна вартість набору сировини (вартість продуктів) на 1 порцію страви (грн) Націнка (грн / %) Загальна вартість страви (грн) 1 Салат з моркви з сиром 9,85 4,92 / 50% 14,77 2 Гуляш з курки 26,13 13,06 / 50 % 39,19 3 Товкачка горохова 3,69 1,84 / 50 % 5,53 4 Фрукти (банани) 7,50 3,75 / 50% 11,25 5 Сік 11,00 5,50 / 50 % 16,50 Загальна вартість враховуючи вартість усіх страв 58,16 29,08 / 50 % 87,25 Розрахунок згідно Калькуляції 43,62 43,62 / 100 % 86,24 Тим самим вбачається неузгодженість між розрахунками Калькуляції та Карток 1-8. 3) Виходячи зі змісту вимоги пункту 4.2. розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції калькуляційні картки відповідно до Наказу 175. Так за пунктом 1.6. Методичних рекомендацій щодо впровадження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку у сфері громадського харчування і побутових послуг, гармонізованих з міжнародними стандартами, затверджених Наказом 157, суб'єкти господарської діяльності у сфері громадського харчування і побутових послуг реалізують продукцію і послуги за вільними цінами, крім підприємств громадського харчування, розміщених у військових містечках закритого типу, де граничні розміри націнок на продукцію визначає Міністерство оборони. Розрахунок цін продажу на продукцію власного виробництва у закладах (на підприємствах) громадського харчування проводять у калькуляційних картках згідно з Додатком 2. Тобто Додатком 2 до цих методичних рекомендацій визначено форму таких калькуляційних карток. Форма ж калькуляційної картки за цим додатком передбачає визначення наступної інформації: - Найменування закладу (підприємства); - Завідувач виробництва - Калькуляцію склав; - Калькуляцію затвердив. В Картках 1-8 відсутня зазначена інформація. Тим самим Картки 1-8 не відповідають Наказу 157 та вимозі пункту 4.2. розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації. 4) Як вже зазначено вище згідно з Меню (весна) вихідна маса страви «Салат з моркви з сиром» для усіх вікових категорій учнів становить 75 грам. Водночас у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня калькуляційну картка щодо салату з моркви з сиром / 75 г. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
20.08.2025 13:11
Повідомлення про рішення
18.08.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 22.08.2025 09:39 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 13:11 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 09:39
Довідка НАЗК
22.08.2025 09:39
Повідомлення про рішення
20.08.2025 13:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Зокрема згідно з підпунктом 5.6. передбачено: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». Учасником на виконання цієї вимоги на тендерну пропозицію вцілому накладено електронний підпис у вигляді файлу «sign.p7s». При його перевірці було виявлено наступне: Підписувач Вєдєрнікова Тетяна Василівна П.І.Б. Вєдєрнікова Тетяна Василівна Країна: Україна РНОКПП: 3003613884 Організація (установа): Комунальне підприємство «Шкільне харчування» Код ЄДРПОУ: 20043325 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 17:50:09 15.08.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» Серійний номер: 33501В0800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-Х Long) Сертифікат: Кваліфікований Тобто тип підпису Учасника удосконалений, а не кваліфікований. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти кваліфікований електронний підпис відповідно до підпункту 5.6. Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Створено
20.08.2025 13:37
Надати до
21.08.2025 13:37
Договір
UA-2025-08-08-005573-a-a1
Очікує підписання
60 620 792.7 грн.
60 620 792.7 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
573 612 (штуки)
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 6-11 років
Номенклатура
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 6-11 років
Кількість
573 612
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
165 750 (штуки)
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 11-14 років
Номенклатура
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 11-14 років
Кількість
165 750
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
62 400 (штуки)
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 14-18 років
Номенклатура
Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти (одноразове харчування - сніданки) для дітей від 14-18 років
Кількість
62 400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37479398

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Шкільне харчування"
Повна назва
Комунальне підприємство "Шкільне харчування"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20043325

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
60 660 825.42 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442571274
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
60 660 825.42 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442571274
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності