Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)
Очікувана вартість
21 220 408 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
212204,08
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
53 051
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)
Код ДК 021:2015
45350000-5 -
Механо-монтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
95,0 %
Опис:
протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання виконаних підрядних робіт
Порядковий номер:
1
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
90
календарні
днів
Розмір оплати:
5,0 %
Опис:
Оплата кінцевої суми у розмірі 5 (п’ять) % від загальної вартості виконаних робіт сплачується Замовником за спливом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, і тільки у разі відсутності гарантійних випадків протягом вказаного періоду
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання Договору про закупівлю. У учасника обов'язково в наявності повинно бути:
- не менше одного транспортного засобу, що буде використовуватися для підвезення матеріалів та обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі;
- не менше одного бензинового або дизельного генератора
- не менше одного зварювального апарату (електрозварювальний або газозварювальний);
- не менше одного апарату для зварювання ПЕ труб;
- приміщення в межах території м. Житомира, призначеного для зберігання обладнання.
1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально технічної бази, зазначеної в довідці. що передбачена у пункті 1.1., учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності, або володіння, або користування, тощо відповідним майном. Або документи, які підтверджують наявність відповідного майна.
2.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю.
Обов'язковою умовою є наявність в учасника:
-не менше одного виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції;
-не менше одного інженера з охорони праці;
-не менше одного слюсаря-ремонтника;
-не менше одного слюсаря-монтажника технологічних трубопроводів;
-не менше одного електрозварника ручного зварювання;
-не менше одного електрогазозварника;
-не менше одного випробовувача герметичності.
2.2. Документи (протоколи або витяги з протоколів), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, на керівника підприємства, виконавця(ів) робіт, або іншої особи, яка виконує його функції, інженера з охорони праці відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці.
2.3. На працівників, що будуть зазначені Учасником у довідці, що передбачена пунктом 2.1. які займають посади слюсара-ремонтника, слюсара-монтажника технологічних трубопроводів, електрозварника ручного зварювання, електрогазозварника, випробовувача герметичності необхідно надати Документи (протоколи або витяги з протоколів), що підтверджують проходження навчання у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах за освітніми програмами:
- «слюсар-ремонтник»
- «слюсар-монтажника технологічних трубопроводів»
- «електрозварник ручного зварювання»
- «електрогазозварник»
- «випробовувач герметичності».
Надані Учасником документи мають підтвердити, що професійна компетентність вказаних працівників не менше 3 розряду.
2.4. Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці, визначеній у п. 2.1.
2.5. Для забезпечення безпеки працівників під час виконання робіт, згідно з Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, передбаченим Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246, необхідно надати копії діючих медичних довідок, відповідно до Додатку №7 Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246 про проходження медичного огляду на всіх робітників з інструментом, які будуть залучені до виконання робіт та зазначені у довідці, визначеній у п. 2.1.
3. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу 11«Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку І «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.20213 №73, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції копію фінансової звітності за останній звітний період, а саме:
3.1.1 Копію Балансу (форма №1*), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (* для суб'єктів малого підприємництва - копію Балансу Учасника-суб'єкта малого підприємництва (форма № lм) за останній звітний період );
3.1.2. Копію Звіту про фінансові результати (форма №2**) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (** для суб'єктів малого підприємництва - копію Звіту про фінансові результати Учасника
3.1.3. Суб'єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітний період);
3.2. Учасники процедури закупівлі, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність. яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев'ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату подання тендерних пропозицій.
3.3. У випадку, якщо Учасником процедури закупівлі на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі фінансової звітності, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
3.4. Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме:
Сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2/форма №2-м) за останній звітний період є не меншою ніж 25% від очікуваної вартості даної процедури
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Архівована
Дата створення
08.08.2025 11:30
Значення, яке очікується
2
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору: - 2 відсотки вартості договору; - вид забезпечення виконання договору: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги». Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківські реквізити замовника: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради Місцезнаходження замовника: 10005, м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 Код ЄДРПОУ: 03344065 р/р № UA543223130000026002000018677 в АТ “Укрексімбанк” МФО 322313 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення в разі невиконання або неналежного виконання Учасником/Підрядником своїх зобов'язань по договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 7 та п. 2 розділу 3 Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в Тендерній документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 53051 грн. 00 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання Договору про закупівлю. У учасника обов'язково в наявності повинно бути:
- не менше одного транспортного засобу, що буде використовуватися для підвезення матеріалів та обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі;
- не менше одного бензинового або дизельного генератора
- не менше одного зварювального апарату (електрозварювальний або газозварювальний);
- не менше одного апарату для зварювання ПЕ труб;
- приміщення в межах території м. Житомира, призначеного для зберігання обладнання.
1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально технічної бази, зазначеної в довідці. що передбачена у пункті 1.1., учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності, або володіння, або користування, тощо відповідним майном. Або документи, які підтверджують наявність відповідного майна.
2.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю.
Обов'язковою умовою є наявність в учасника:
-не менше одного виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції;
-не менше одного інженера з охорони праці;
-не менше одного слюсаря-ремонтника;
-не менше одного слюсаря-монтажника технологічних трубопроводів;
-не менше одного електрозварника ручного зварювання;
-не менше одного електрогазозварника;
-не менше одного випробовувача герметичності.
2.2. Документи (протоколи або витяги з протоколів), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, на керівника підприємства, виконавця(ів) робіт, або іншої особи, яка виконує його функції, інженера з охорони праці відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці.
2.3. На працівників, що будуть зазначені Учасником у довідці, що передбачена пунктом 2.1. які займають посади слюсара-ремонтника, слюсара-монтажника технологічних трубопроводів, електрозварника ручного зварювання, електрогазозварника, випробовувача герметичності необхідно надати Документи (протоколи або витяги з протоколів), що підтверджують проходження навчання у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах за освітніми програмами:
- «слюсар-ремонтник»
- «слюсар-монтажника технологічних трубопроводів»
- «електрозварник ручного зварювання»
- «електрогазозварник»
- «випробовувач герметичності».
Надані Учасником документи мають підтвердити, що професійна компетентність вказаних працівників не менше 3 розряду.
2.4. Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці, визначеній у п. 2.1.
2.5. Для забезпечення безпеки працівників під час виконання робіт, згідно з Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, передбаченим Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246, необхідно надати копії діючих медичних довідок, відповідно до Додатку №7 Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246 про проходження медичного огляду на всіх робітників з інструментом, які будуть залучені до виконання робіт та зазначені у довідці, визначеній у п. 2.1.
3. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу 11«Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку І «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.20213 №73, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції копію фінансової звітності за останній звітний період, а саме:
3.1.1 Копію Балансу (форма №1*), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (* для суб'єктів малого підприємництва - копію Балансу Учасника-суб'єкта малого підприємництва (форма № lм) за останній звітний період );
3.1.2. Копію Звіту про фінансові результати (форма №2**) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (** для суб'єктів малого підприємництва - копію Звіту про фінансові результати Учасника
3.1.3. Суб'єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітний період);
3.2. Учасники процедури закупівлі, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність. яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев'ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату подання тендерних пропозицій.
3.3. У випадку, якщо Учасником процедури закупівлі на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі фінансової звітності, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
3.4. Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме:
Сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2/форма №2-м) за останній звітний період є не меншою ніж 25% від очікуваної вартості даної процедури
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Архівована
Дата створення
08.08.2025 11:30
Значення, яке очікується
2
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору: - 2 відсотки вартості договору; - вид забезпечення виконання договору: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги». Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківські реквізити замовника: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради Місцезнаходження замовника: 10005, м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 Код ЄДРПОУ: 03344065 р/р № UA543223130000026002000018677 в АТ “Укрексімбанк” МФО 322313 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення в разі невиконання або неналежного виконання Учасником/Підрядником своїх зобов'язань по договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 7 та п. 2 розділу 3 Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в Тендерній документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 53051 грн. 00 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання Договору про закупівлю. У учасника обов'язково в наявності повинно бути:
- не менше одного транспортного засобу, що буде використовуватися для підвезення матеріалів та обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі;
- не менше одного бензинового або дизельного генератора
- не менше одного зварювального апарату (електрозварювальний або газозварювальний);
- не менше одного апарату для зварювання ПЕ труб;
- приміщення в межах території м. Житомира, призначеного для зберігання обладнання.
1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально технічної бази, зазначеної в довідці. що передбачена у пункті 1.1., учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності, або володіння, або користування, тощо відповідним майном. Або документи, які підтверджують наявність відповідного майна.
2.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю.
Обов'язковою умовою є наявність в учасника:
-не менше одного виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції;
-не менше одного інженера з охорони праці;
-не менше одного слюсаря-ремонтника;
-не менше одного слюсаря-монтажника технологічних трубопроводів;
-не менше одного електрозварника ручного зварювання;
-не менше одного електрогазозварника;
-не менше одного випробовувача герметичності.
2.2. Документи (протоколи або витяги з протоколів), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, на керівника підприємства, виконавця(ів) робіт, або іншої особи, яка виконує його функції, інженера з охорони праці відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці.
2.3. На працівників, що будуть зазначені Учасником у довідці, що передбачена пунктом 2.1. які займають посади слюсара-ремонтника, слюсара-монтажника технологічних трубопроводів, електрозварника ручного зварювання, електрогазозварника, випробовувача герметичності необхідно надати Документи (протоколи або витяги з протоколів), що підтверджують проходження навчання у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах за освітніми програмами:
- «слюсар-ремонтник»
- «слюсар-монтажника технологічних трубопроводів»
- «електрозварник ручного зварювання»
- «електрогазозварник»
- «випробовувач герметичності».
Надані Учасником документи мають підтвердити, що професійна компетентність вказаних працівників не менше 3 розряду.
2.4. Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці, визначеній у п. 2.1.
2.5. Для забезпечення безпеки працівників під час виконання робіт, згідно з Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, передбаченим Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246, необхідно надати копії діючих медичних довідок, відповідно до Додатку №7 Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246 про проходження медичного огляду на всіх робітників з інструментом, які будуть залучені до виконання робіт та зазначені у довідці, визначеній у п. 2.1.
3. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу 11«Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку І «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.20213 №73, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції копію фінансової звітності за останній звітний період, а саме:
3.1.1 Копію Балансу (форма №1*), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (* для суб'єктів малого підприємництва - копію Балансу Учасника-суб'єкта малого підприємництва (форма № lм) за останній звітний період );
3.1.2. Копію Звіту про фінансові результати (форма №2**) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (** для суб'єктів малого підприємництва - копію Звіту про фінансові результати Учасника
3.1.3. Суб'єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітний період);
3.2. Учасники процедури закупівлі, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність. яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев'ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату подання тендерних пропозицій.
3.3. У випадку, якщо Учасником процедури закупівлі на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі фінансової звітності, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
3.4. Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме:
Сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2/форма №2-м) за останній звітний період є не меншою ніж 25% від очікуваної вартості даної процедури
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Архівована
Дата створення
08.08.2025 11:30
Значення, яке очікується
2
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору: - 2 відсотки вартості договору; - вид забезпечення виконання договору: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги». Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківські реквізити замовника: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради Місцезнаходження замовника: 10005, м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 Код ЄДРПОУ: 03344065 р/р № UA543223130000026002000018677 в АТ “Укрексімбанк” МФО 322313 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення в разі невиконання або неналежного виконання Учасником/Підрядником своїх зобов'язань по договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:30
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 7 та п. 2 розділу 3 Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в Тендерній документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 53051 грн. 00 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
08.09.2025
№ 82-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.09.2025 № 82-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2025-08-08-003990-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-08-003990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до підпункту 2 та 3 пункту 2.1 частини 2 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що переможець повинен надати на керівника учасника повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році.
Так, на виконання вище вказаної вимоги переможець ТОВ «СПЕЦПРО» надав витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» який виданий на заступника директора Билю Світлану Олександрівну.
Слід відмітити, що відповідно до єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (сайт : «https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result») керівником переможця ТОВ «СПЕЦПРО» є Піньковський Юрій Володимирович.
Таким чином, переможець ТОВ «СПЕЦПРО» на вимогу підпункту 2 та 3 пункту 2.1 частини 2 Додатку № 2 до тендерної документації повинен був надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» який виданий на керівника ТОВ «СПЕЦПРО» Піньковського Юрія Володимировича.
Слід відмітити, що відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Таким чином поясніть, чому вами не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «СПЕЦПРО» відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
3. Пунктом 2.1 та 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.
Обов'язковою умовою є наявність в учасника:
-не менше одного виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції;
-не менше одного інженера з охорони праці;
-не менше одного слюсаря-ремонтника;
-не менше одного слюсаря-монтажника технологічних трубопроводів;
-не менше одного електрозварника ручного зварювання;
-не менше одного електрогазозварника;
-не менше одного випробовувача герметичності.
Також, пунктом 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що для забезпечення безпеки працівників під час виконання робіт, згідно з Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, передбаченим Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246, учасникам необхідно надати копії діючих медичних довідок, відповідно до Додатку №7 Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246 про проходження медичного огляду на всіх робітників з інструментом, які будуть залучені до виконання робіт та зазначені у довідці, визначеній у п. 2.1.
На виконання вище вказаних вимог учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю(файл : «Довідка працівники»).
Відповідно до пункту 3 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю учасник ТОВ «СПЕЦПРО» для виконання договору залучає інженера з охорони праці Катковського Андрія Вадимовича.
Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦПРО» відсутня копія діючої медичної довідки, відповідно до Додатку №7 Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246 про проходження медичного огляду інженера з охорони праці Катковського Андрія Вадимовича.
Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, чому вами на порушення пунктів 41 та 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури ТОВ «СПЕЦПРО» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією?
4. Пунктом 3.6 Додатку 8 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-підтвердження дотримання нормативних актів: ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація», ГОСТ 12.1.004-91 «Система стандартів безпеки праці. Пожежна безпека», інших нормативних документів, що регулюють монтажні роботи, вимог з охорони праці та екологічної безпеки.
Однак, аналізом встановлено, що ГОСТ 12.1.004-91 «Система стандартів безпеки праці. Пожежна безпека» втратив чинність 01.01.2020 відповідно до наказу від 07.06.2017 № 138 «Про перенесення терміну скасування чинності в Україні міждержавних нормативних документів» державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості».
Таким чином, поясніть, чому комунальним підприємством «Житомирводоканал» Житомирської міської ради встановлено вище вказану вимогу щодо ГОСТ 12.1.004-91 «Система стандартів безпеки праці. Пожежна безпека», чим в свою чергу недотримано вимоги пункту 28 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
У відповідь на звернення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік) повідомляємо наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації.
Доводимо до Вашого відома, що станом на травень 2025 р. загальна кошторисна вартість будівництва складала – 50 596 988 грн. з ПДВ, що засвідчено позитивним експертним висновком виданим ТОВ «Перша будівельна експертиза» реєстраційний номер EX01:3084-1139-4398-7969 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 250314-03/А від 07 травня 2025.
Визначення очікуваної вартості для проведення процедури закупівлі здійснювалося відпо-відно до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва. Очікувана вартість формувалася на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат бу-дівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Також повідомляємо, що до очікуваної вартості предмету закупівлі не входить:
- кошти на зведення та розбирання тимчасових будівель і споруд виробничого та допоміжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом);
- кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (1х1)%;
- кошти на виконання будівельних робіт у літній період;
- кошти на утримання служб замовника (1%);
- кошти на здійснення технічного нагляду (1.5)%;
- кошти на надання послуг інженера-консультанта (3%);
- кошти на проведення процедури закупівлі;
- кошти на здійснення авторського нагляду;
- понесені витрати (виконані роботи);
- пуско-налагоджувальні роботи;
- автоматизація обліку водоспоживання населенням.
Також додатково повідомляємо, джерелом фінансування є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
2. Відповідно до підпункту 2 та 3 пункту 2.1 частини 2 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що переможець повинен надати на керівника учасника повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році.
У складі власної тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦПРО» надано файл із назвою «Наказ про прийняття та суміщення». У змісті даного файлу міститься документ Наказ №9/К від 05 червня 2025 р. Згідно змісту даного документу вбачається, що 05 червня 2025 р. громадянин Піньковський Юрій Володимирович приступив до виконання обов’язків директора ТОВ «СПЕЦПРО».
Водночас у згаданому файлі міститься документ Наказ №12/К від 15 липня 2025 року, згідно якого в.о. директора ТОВ «СПЕЦПРО» Піньковським Юрієм Володимировичем призначено на посаду заступника директора підприємства Билю Світлану Олександрівну.
Серед інших наданих учеником документів у складі тендерної пропозиції міститься файл із назвою «Статут нова редакція». У даному файлі міститься Статут ТОВ «СПЕЦПРО».
У пункті 8.7. Статуту визначено, що директор має право відповідним наказом або за довіреністю покласти виконання свої обов’язків на заступника або на іншу особу у випадку відрядження, відпустки або відсутності на роботі Директора.
У складі власної тендерної пропозиції учасником надано фай з назвою «Довіреність Биля С.О.», у якому міститься документ Довіреність від 22 липня 2025 року, якою виконуючим обов’язки директора ТОВ «СПЕЦПРО» Піньковським Юрієм Володимировичем уповноважено заступника директора Товариства Билю Світлану Олександрівну:
представляти інтереси Товариства у стосунках з будь-якими юридичними та фізичними особами;
УКЛАДАТИ, ЗМІНЮВАТИ та РОЗРИВАТИ господарські договори, в тому числі, але не виключно, договори про публічні закупівлі, цивільно-правові, трудові угоди, визначаючи умови правочинів на власний розсуд, відповідно до внутрішніх правил та Статуту Товариства;
ЗДІЙСНЮВАТИ будь-які дозволені законом операції за банківськими рахунками, відкритими на ім'я Товариства, з правом першого підпису на фінансових документах, в тому числі з правом підпису платіжних та касових документів, а також внесення коштів на банківські рахунки і оплати рахунків.
Для чого Представнику надається право: подавати від імені Довірителя заяви, довідки, витяги, свідоцтва, інші необхідні документи, підписувати відповідні правочини, в тому числі, але не виключно, господарські договори, контракти, акти приймання-передачі, заяви, пояснення та усі інші відповідні документи, подавати та отримувати необхідні довідки та інші документи, вчиняти всі інші дії та формальності, пов'язані з цією довіреністю.
За таких обставин, вважаємо, що надання учасником Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» який виданий на заступника директора ТОВ «СПЕЦПРО» Билю Світлану Олександрівну є правомірним, оскільки згідно з довіреністю діючої на момент проведення закупівлі, обов’язки керівника покладено на Билю Світлану Олександрівну.
3. Пунктом 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що для забезпечення безпеки працівників ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ РОБІТ, згідно з Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, передбаченим Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246, учасникам необхідно надати копії діючих медичних довідок, відповідно до Додатку №7 Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246 про проходження медичного огляду на ВСІХ РОБІТНИКІВ З ІНСТРУМЕНТОМ, ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ та зазначені у довідці, визначеній у п. 2.1.
Зауважуємо, що вимога стосовно надання копій медичних довідок є обов’язково виключно для категорії працівників «робітники» робота, яких передбачає користування інструментом, та які будуть залучені до виконання робіт.
Згідно з нормами Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» усі професії умовно розподілено за певними професійними ознаками та скомпоновано у 9 розділів:
1. Законодавці, вищі державні службовці, керівники, менеджери (управителі)
2. Професіонали
3. Фахівці
4. Технічні службовці
5. Працівники сфери торгівлі та послуг
6. Кваліфіковані робітники сільського та лісового господарств, риборозведення та рибальст-ва
7. Кваліфіковані робітники з інструментом
8. Робітники з обслуговування, експлуатації та контролювання за роботою технологічного устаткування, складання устаткування та машин
9. Найпростіші професії
Згідно даного класифікатора професія «Інженер з охорони праці» відноситься до 2 розділу «Професіонали» за кодом 2149.2. Дана професія не відноситься до розділу 7 «Кваліфіковані робітники з інструментом.».
З врахуванням відповідних вимог тендерної документації, не вбачається необхідним надавити учасникам закупівлі копії діючих медичних довідок для інженерів з охорони праці, в тому числі і на інженера з охорони праці ТОВ «СПЕЦПРО» Катковського Андрія Вадимовича.
4. Пунктом 3.6 Додатку 8 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-підтвердження дотримання нормативних актів: ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація», ГОСТ 12.1.004-91 «Система стандартів безпеки праці. Пожежна безпека», інших нормативних документів, що регулюють монтажні роботи, вимог з охорони праці та екологічної безпеки.
Основною причиною включення даної вимоги до тендерної документації слугувала необхідність у неухильному дотриманні учасниками, в тому числі у подальшому можливим виконавцем робіт, норм та вимог охорони праці під час безпосереднього виконання робіт.
Надання учасником відповідного листа-підтвердження, мало містити його декларативну позицію та розуміння щодо безумовного виконання ним законодавства у сфері охорони праці.
КП «Житомирводоканал» визнає, що під час складання технічного завдання до тендерної документації була допущена помилка, що полягає у включенні ГОСТ 12.1.004-91 до даної вимоги.
Виходячи із мотивів встановлення даної вимоги, ми вважаємо, що наявність вказаної помилки ніяким чином не вплинула на зміст тендерної документації, технічних вимог до предмета закупівлі, не змінила хід та порядок виконання робіт, не призвела до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, не містила до них дискримінаційних вимог.
Крім того, зазначення в тендерній документації відміненого нормативного акту, ніяк не порушує вимоги пункту 28 Особливостей, який не містить такої застороги і не є порушенням в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
З даного приводу, нами буде проведена роз’яснювальна робота із посадовими особами, що були причетні до формування технічного завдання до закупівлі щодо недопущення подібних випадків у подальшому. Крім того, підприємством буде посилена робота щодо моніторингу оновлень нормативно-правових актів України.
Додаток 1. Проект
Додаток 2. Зведений кошторисний розрахунок
Додаток 3. Зведення витрат
Додаток 4. Експертний звіт (позитивний)