Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік) від Житомирводоканал.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-003990-a
Id Tender bea9c467f1c04855b8938dc7114bbf2c
План UA-P-2025-08-08-004232-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 11:31
Остання зміна 08.09.2025 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 220 408 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
212 204.08 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 11:30 до 23.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 11:30
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 11:30
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.08.2025 10:00
до 27.08.2025 09:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 09:13
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 09:13
до 08.09.2025 16:37
Період уточнень
з 08.08.2025 11:30 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 11:30 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.08.2025 10:00 до 27.08.2025 09:13
Період кваліфікації
з 23.08.2025 10:00 до 27.08.2025 09:13
Основні параметри
Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
21 220 408 грн.
Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)
Очікувана вартість
21 220 408 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
212204,08
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
53 051
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)
Код ДК 021:2015
45350000-5 - Механо-монтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання виконаних підрядних робіт
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Оплата кінцевої суми у розмірі 5 (п’ять) % від загальної вартості виконаних робіт сплачується Замовником за спливом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, і тільки у разі відсутності гарантійних випадків протягом вказаного періоду
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕЦПРО"
Пропозиція:
21 217 197.83 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Дейнекіна
Електронна пошта
Телефон
+380952834717
Сайт:
https://vodokanal.zt.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03344065
Повна назва
Житомирводоканал
Поштовий індекс
10005
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Чуднівська, 120
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)
Період вимог/скарг з 27.08.2025 09:13 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.08.2025 10:00 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 09:14
Довідка НАЗК
27.08.2025 09:13
Повідомлення про рішення
23.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-08-003990-a-a1
Підписаний і діє
Номер
521
21 217 197.83 грн.
17 680 998.2 грн.
З ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)
Номенклатура
Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Житомирводоканал
Повна назва
Житомирводоканал
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03344065

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СПЕЦПРО"
Повна назва
ТОВ "СПЕЦПРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38074372

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.09.2025 16:37
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000137
Дата створення проекту
08.09.2025 17:46
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 17:59
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 08.09.2025 № 82-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.09.2025 № 82-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-08-08-003990-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 17:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-08-003990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до підпункту 2 та 3 пункту 2.1 частини 2 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що переможець повинен надати на керівника учасника повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. Так, на виконання вище вказаної вимоги переможець ТОВ «СПЕЦПРО» надав витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» який виданий на заступника директора Билю Світлану Олександрівну. Слід відмітити, що відповідно до єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (сайт : «https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result») керівником переможця ТОВ «СПЕЦПРО» є Піньковський Юрій Володимирович. Таким чином, переможець ТОВ «СПЕЦПРО» на вимогу підпункту 2 та 3 пункту 2.1 частини 2 Додатку № 2 до тендерної документації повинен був надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» який виданий на керівника ТОВ «СПЕЦПРО» Піньковського Юрія Володимировича. Слід відмітити, що відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Таким чином поясніть, чому вами не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «СПЕЦПРО» відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей. 3. Пунктом 2.1 та 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. Обов'язковою умовою є наявність в учасника: -не менше одного виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції; -не менше одного інженера з охорони праці; -не менше одного слюсаря-ремонтника; -не менше одного слюсаря-монтажника технологічних трубопроводів; -не менше одного електрозварника ручного зварювання; -не менше одного електрогазозварника; -не менше одного випробовувача герметичності. Також, пунктом 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що для забезпечення безпеки працівників під час виконання робіт, згідно з Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, передбаченим Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246, учасникам необхідно надати копії діючих медичних довідок, відповідно до Додатку №7 Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246 про проходження медичного огляду на всіх робітників з інструментом, які будуть залучені до виконання робіт та зазначені у довідці, визначеній у п. 2.1. На виконання вище вказаних вимог учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю(файл : «Довідка працівники»). Відповідно до пункту 3 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю учасник ТОВ «СПЕЦПРО» для виконання договору залучає інженера з охорони праці Катковського Андрія Вадимовича. Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦПРО» відсутня копія діючої медичної довідки, відповідно до Додатку №7 Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246 про проходження медичного огляду інженера з охорони праці Катковського Андрія Вадимовича. Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, чому вами на порушення пунктів 41 та 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури ТОВ «СПЕЦПРО» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? 4. Пунктом 3.6 Додатку 8 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-підтвердження дотримання нормативних актів: ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація», ГОСТ 12.1.004-91 «Система стандартів безпеки праці. Пожежна безпека», інших нормативних документів, що регулюють монтажні роботи, вимог з охорони праці та екологічної безпеки. Однак, аналізом встановлено, що ГОСТ 12.1.004-91 «Система стандартів безпеки праці. Пожежна безпека» втратив чинність 01.01.2020 відповідно до наказу від 07.06.2017 № 138 «Про перенесення терміну скасування чинності в Україні міждержавних нормативних документів» державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості». Таким чином, поясніть, чому комунальним підприємством «Житомирводоканал» Житомирської міської ради встановлено вище вказану вимогу щодо ГОСТ 12.1.004-91 «Система стандартів безпеки праці. Пожежна безпека», чим в свою чергу недотримано вимоги пункту 28 Особливостей. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
09.09.2025 10:25
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 10:25
-
Відповідь
Відповідь на звернення
У відповідь на звернення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік) повідомляємо наступне. 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації. Доводимо до Вашого відома, що станом на травень 2025 р. загальна кошторисна вартість будівництва складала – 50 596 988 грн. з ПДВ, що засвідчено позитивним експертним висновком виданим ТОВ «Перша будівельна експертиза» реєстраційний номер EX01:3084-1139-4398-7969 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 250314-03/А від 07 травня 2025. Визначення очікуваної вартості для проведення процедури закупівлі здійснювалося відпо-відно до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва. Очікувана вартість формувалася на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат бу-дівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Також повідомляємо, що до очікуваної вартості предмету закупівлі не входить: - кошти на зведення та розбирання тимчасових будівель і споруд виробничого та допоміжного призначення, передбачених проектом (робочим проектом); - кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (1х1)%; - кошти на виконання будівельних робіт у літній період; - кошти на утримання служб замовника (1%); - кошти на здійснення технічного нагляду (1.5)%; - кошти на надання послуг інженера-консультанта (3%); - кошти на проведення процедури закупівлі; - кошти на здійснення авторського нагляду; - понесені витрати (виконані роботи); - пуско-налагоджувальні роботи; - автоматизація обліку водоспоживання населенням. Також додатково повідомляємо, джерелом фінансування є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 2. Відповідно до підпункту 2 та 3 пункту 2.1 частини 2 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що переможець повинен надати на керівника учасника повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. У складі власної тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦПРО» надано файл із назвою «Наказ про прийняття та суміщення». У змісті даного файлу міститься документ Наказ №9/К від 05 червня 2025 р. Згідно змісту даного документу вбачається, що 05 червня 2025 р. громадянин Піньковський Юрій Володимирович приступив до виконання обов’язків директора ТОВ «СПЕЦПРО». Водночас у згаданому файлі міститься документ Наказ №12/К від 15 липня 2025 року, згідно якого в.о. директора ТОВ «СПЕЦПРО» Піньковським Юрієм Володимировичем призначено на посаду заступника директора підприємства Билю Світлану Олександрівну. Серед інших наданих учеником документів у складі тендерної пропозиції міститься файл із назвою «Статут нова редакція». У даному файлі міститься Статут ТОВ «СПЕЦПРО». У пункті 8.7. Статуту визначено, що директор має право відповідним наказом або за довіреністю покласти виконання свої обов’язків на заступника або на іншу особу у випадку відрядження, відпустки або відсутності на роботі Директора. У складі власної тендерної пропозиції учасником надано фай з назвою «Довіреність Биля С.О.», у якому міститься документ Довіреність від 22 липня 2025 року, якою виконуючим обов’язки директора ТОВ «СПЕЦПРО» Піньковським Юрієм Володимировичем уповноважено заступника директора Товариства Билю Світлану Олександрівну: представляти інтереси Товариства у стосунках з будь-якими юридичними та фізичними особами; УКЛАДАТИ, ЗМІНЮВАТИ та РОЗРИВАТИ господарські договори, в тому числі, але не виключно, договори про публічні закупівлі, цивільно-правові, трудові угоди, визначаючи умови правочинів на власний розсуд, відповідно до внутрішніх правил та Статуту Товариства; ЗДІЙСНЮВАТИ будь-які дозволені законом операції за банківськими рахунками, відкритими на ім'я Товариства, з правом першого підпису на фінансових документах, в тому числі з правом підпису платіжних та касових документів, а також внесення коштів на банківські рахунки і оплати рахунків. Для чого Представнику надається право: подавати від імені Довірителя заяви, довідки, витяги, свідоцтва, інші необхідні документи, підписувати відповідні правочини, в тому числі, але не виключно, господарські договори, контракти, акти приймання-передачі, заяви, пояснення та усі інші відповідні документи, подавати та отримувати необхідні довідки та інші документи, вчиняти всі інші дії та формальності, пов'язані з цією довіреністю. За таких обставин, вважаємо, що надання учасником Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» який виданий на заступника директора ТОВ «СПЕЦПРО» Билю Світлану Олександрівну є правомірним, оскільки згідно з довіреністю діючої на момент проведення закупівлі, обов’язки керівника покладено на Билю Світлану Олександрівну. 3. Пунктом 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що для забезпечення безпеки працівників ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ РОБІТ, згідно з Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, передбаченим Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246, учасникам необхідно надати копії діючих медичних довідок, відповідно до Додатку №7 Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року №246 про проходження медичного огляду на ВСІХ РОБІТНИКІВ З ІНСТРУМЕНТОМ, ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ та зазначені у довідці, визначеній у п. 2.1. Зауважуємо, що вимога стосовно надання копій медичних довідок є обов’язково виключно для категорії працівників «робітники» робота, яких передбачає користування інструментом, та які будуть залучені до виконання робіт. Згідно з нормами Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» усі професії умовно розподілено за певними професійними ознаками та скомпоновано у 9 розділів: 1. Законодавці, вищі державні службовці, керівники, менеджери (управителі) 2. Професіонали 3. Фахівці 4. Технічні службовці 5. Працівники сфери торгівлі та послуг 6. Кваліфіковані робітники сільського та лісового господарств, риборозведення та рибальст-ва 7. Кваліфіковані робітники з інструментом 8. Робітники з обслуговування, експлуатації та контролювання за роботою технологічного устаткування, складання устаткування та машин 9. Найпростіші професії Згідно даного класифікатора професія «Інженер з охорони праці» відноситься до 2 розділу «Професіонали» за кодом 2149.2. Дана професія не відноситься до розділу 7 «Кваліфіковані робітники з інструментом.». З врахуванням відповідних вимог тендерної документації, не вбачається необхідним надавити учасникам закупівлі копії діючих медичних довідок для інженерів з охорони праці, в тому числі і на інженера з охорони праці ТОВ «СПЕЦПРО» Катковського Андрія Вадимовича. 4. Пунктом 3.6 Додатку 8 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-підтвердження дотримання нормативних актів: ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація», ГОСТ 12.1.004-91 «Система стандартів безпеки праці. Пожежна безпека», інших нормативних документів, що регулюють монтажні роботи, вимог з охорони праці та екологічної безпеки. Основною причиною включення даної вимоги до тендерної документації слугувала необхідність у неухильному дотриманні учасниками, в тому числі у подальшому можливим виконавцем робіт, норм та вимог охорони праці під час безпосереднього виконання робіт. Надання учасником відповідного листа-підтвердження, мало містити його декларативну позицію та розуміння щодо безумовного виконання ним законодавства у сфері охорони праці. КП «Житомирводоканал» визнає, що під час складання технічного завдання до тендерної документації була допущена помилка, що полягає у включенні ГОСТ 12.1.004-91 до даної вимоги. Виходячи із мотивів встановлення даної вимоги, ми вважаємо, що наявність вказаної помилки ніяким чином не вплинула на зміст тендерної документації, технічних вимог до предмета закупівлі, не змінила хід та порядок виконання робіт, не призвела до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, не містила до них дискримінаційних вимог. Крім того, зазначення в тендерній документації відміненого нормативного акту, ніяк не порушує вимоги пункту 28 Особливостей, який не містить такої застороги і не є порушенням в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. З даного приводу, нами буде проведена роз’яснювальна робота із посадовими особами, що були причетні до формування технічного завдання до закупівлі щодо недопущення подібних випадків у подальшому. Крім того, підприємством буде посилена робота щодо моніторингу оновлень нормативно-правових актів України. Додаток 1. Проект Додаток 2. Зведений кошторисний розрахунок Додаток 3. Зведення витрат Додаток 4. Експертний звіт (позитивний)
Рішеня
11.09.2025 16:18
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 220 408 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 10:00
Замовник:
Житомирводоканал
Контактний телефон:
+380952834717
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 220 408 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 10:00
Замовник:
Житомирводоканал
Контактний телефон:
+380952834717
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності