Показати схожі тендери

Закупівля Куртка робоча; Напівкомбінезон робочий; Футболка робоча від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП"ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-003976-a
Id Tender 762a8acea72944dc8d4c5a1178bea321
План UA-P-2025-08-08-004870-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.08.2025 11:31
Остання зміна 27.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 11:29 до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 11:29
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 11:29
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:01
до 21.08.2025 16:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2025 11:09
до 27.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.08.2025 16:08
-
Період уточнень
з 08.08.2025 11:29 до 14.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 11:29 до 14.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:01 до 21.08.2025 16:08
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:01 до 21.08.2025 16:08
Основні параметри
Куртка робоча; Напівкомбінезон робочий; Футболка робоча
Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
100 000 грн.
Куртка робоча; Напівкомбінезон робочий; Футболка робоча
Назва предмета закупівлі
Куртка робоча; Напівкомбінезон робочий; Футболка робоча
Очікувана вартість
100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 12:32
Закінчення аукціону
18.08.2025 13:01
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 25 (штуки)
Куртка робоча
Опис предмета закупівлі
Куртка робоча
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. ЛІНКОЛЬНА, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 25 (штуки)
Напівкомбінезон робочий
Опис предмета закупівлі
Напівкомбінезон робочий
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. ЛІНКОЛЬНА, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 25 (штуки)
Футболка робоча
Опис предмета закупівлі
Футболка робоча
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. ЛІНКОЛЬНА, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язаний оплатити Товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНСАЙТ.УА"
Пропозиція:
60 697.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Ридван Володимир Дмитрович"
Пропозиція:
73 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШЕПА ОЛЕНА ЯНІВНА
Пропозиція:
59 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 12:32
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Христина Маленчак
Електронна пошта
Телефон
+380631865892
Сайт:
https://lvpuktb.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02545659
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Поштовий індекс
79068
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вул.Лінкольна А. будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Куртка робоча; Напівкомбінезон робочий; Футболка робоча
Період вимог/скарг з 19.08.2025 11:09 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 13:01 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.08.2025 11:08
Повідомлення про рішення
18.08.2025 13:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 21.08.2025 15:38 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 11:09 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
21.08.2025 15:38
Повідомлення про рішення
19.08.2025 11:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02545659 3. Місцезнаходження. 79068, Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Лінкольна А., 23 4.Категорія замовника: Згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНСАЙТ.УА" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Куртка робоча; Напівкомбінезон робочий; Футболка робоча) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати Відомості про учасника згідно відповідної форми Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». 1. Повна та скорочена назва учасника: 2. Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб): 3. Місце та дата проведення державної реєстрації учасника: 4. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.): 5. Організаційно-правова форма: 6. Форма власності: 7. Юридична адреса: 8. Поштова адреса: 9. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: 10. Відомості про контактну(контактних) особу (осіб) учасника (ім’я ПРІЗВИЩЕ, посада, контактний мобільний телефон, е-mail , інше) Учасник в складі пропозиції надає такий документ проте не за встановленою формою. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати згоду з проектом договору у формі підписаного зі сторони учасника торгів проект договору, що наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації. Учасник в складі пропозиції не надає такої згоди з проектом договору. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 3. Відповідно до пункту 10 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, на виконання вимог програми UKRAINE FACILITY Учасники повинні надати у складі своєї пропозиції наступні документи: - Довідку в довільній формі якою учасник підтверджує, що він та його кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований в прийнятній країні (учасник має зазначити місце реєстрації), відповідно до статті 5 РАМКОВАОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY (далі Рамкова угода); - Довідку в довільній формі із зазначенням назви учасника, ім’я, прізвища та дати народження бенефіціарних власників учасника, підрядника, або субпідрядника (українською мовою та транслітерацією); - Довідку в довільній формі зі зазначенням найменування учасника, підрядника та субпідрядника та коду ЄДРПОУ (найменування учасника, підрядника, субпідрядника та їх кінцевого бенефіціарного власника зазначається українською мовою та транслітерацією) з інформацією, що до учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) та підрядника / субпідрядника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу; Учасник в складі пропозиції не надає такі довідки. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документ «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» за встановленою формою. 2. Надати згоду з проектом договору у формі підписаного зі сторони учасника торгів проект договору, що наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації. 3. Надати: - Довідку в довільній формі якою учасник підтверджує, що він та його кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований в прийнятній країні (учасник має зазначити місце реєстрації), відповідно до статті 5 РАМКОВАОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY (далі Рамкова угода); - Довідку в довільній формі із зазначенням назви учасника, ім’я, прізвища та дати народження бенефіціарних власників учасника, підрядника, або субпідрядника (українською мовою та транслітерацією); - Довідку в довільній формі зі зазначенням найменування учасника, підрядника та субпідрядника та коду ЄДРПОУ (найменування учасника, підрядника, субпідрядника та їх кінцевого бенефіціарного власника зазначається українською мовою та транслітерацією) з інформацією, що до учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) та підрядника / субпідрядника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу; 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вирішив: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 40 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Створено
19.08.2025 13:19
Надати до
20.08.2025 13:19
Період вимог/скарг з 21.08.2025 16:08 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 15:38 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.08.2025 16:08
Повідомлення про рішення
21.08.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Контактний телефон:
+380631865892
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Контактний телефон:
+380631865892
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності