Показати схожі тендери

Закупівля Установка стоматологічна від Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-003876-a
Id Tender d72e906d95074856b3ba263923ec398e
План UA-P-2025-08-08-004460-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 11:27
Остання зміна 27.08.2025 13:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
803 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 017 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 11:26 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 11:26
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 11:26
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00
до 20.08.2025 16:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 16:29
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.08.2025 16:29
до 27.08.2025 13:52
Період уточнень
з 08.08.2025 11:26 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 11:26 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 20.08.2025 16:29
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 20.08.2025 16:29
Основні параметри
Установка стоматологічна
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
803 400 грн.
Установка стоматологічна
Назва предмета закупівлі
Установка стоматологічна
Очікувана вартість
803 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4017,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (штуки)
Установка стоматологічна з верхньою або нижньою подачею подачею шлангів інструментів, з мікромотором, стільчиком лікаря
Опис предмета закупівлі
Установка стоматологічна з верхньою або нижньою подачею подачею шлангів інструментів, з мікромотором, стільчиком лікаря
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 15 (штуки)
Турбінний наконечник (терапевтичний)
Опис предмета закупівлі
Турбінний наконечник (терапевтичний)
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами документів, які відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору підтверджують приймання товару Покупцем.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ШЕВЧУК ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
780 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 11:27
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Колеснікова
Електронна пошта
Телефон
+380502264952
Замовник
ЄДРПОУ
01982850
Повна назва
Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка"
Поштовий індекс
43010
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Луцьк
Адреса
просп. Волі, буд. 39
Кваліфікація
Лот № 1 Установка стоматологічна
Період вимог/скарг з 20.08.2025 16:29 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 16:29
Довідка НАЗК
20.08.2025 16:29
Повідомлення про рішення
16.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 11:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" документації конкурсних торгів, а саме: 14. Посібник з експлуатації українською мовою (учасник надає в тендерній пропозиції) Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про дотримання умов зберігання та транспортування, згідно з якими при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів при поставці проводиться заміна якісним товаром протягом трьох робочих днів, при цьому всі витрати, пов'язані із заміною неналежної якості несе Учасник. При детальному розгляді документів Учасника ФОП ШЕВЧУК ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ, які були надані у складі тендерної пропозиції, були виявлені невідповідності, а саме: Учасник не надав гарантійного листа, який підтверджує, що Уасник дотримується умов зберігання та транспортування, згідно з якими при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів при поставці проводиться заміна якісним товаром протягом трьох робочих днів, при цьому всі витрати, пов'язані із заміною неналежної якості несе Учасник. На підставі п.43 «Особливостей Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення виявлених невідповідностей, просимо, Учасника ФОП ШЕВЧУК ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ надати гарантійного листа де буде зазначена інформація, щодо дотримання умов зберігання та транспортування.
Створено
19.08.2025 16:14
Надати до
20.08.2025 16:14
Договір
UA-2025-08-08-003876-a-a1
Підписаний і діє
Номер
105/361
780 000 грн.
780 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
27.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Установка стоматологічна з верхньою або нижньою подачею подачею шлангів інструментів, з мікромотором, стільчиком лікаря
Номенклатура
Установка стоматологічна з верхньою або нижньою подачею подачею шлангів інструментів, з мікромотором, стільчиком лікаря
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Турбінний наконечник (терапевтичний)
Номенклатура
Турбінний наконечник (терапевтичний)
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка"
Повна назва
Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01982850

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ШЕВЧУК ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ШЕВЧУК ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3167819395

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.08.2025 13:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
803 400 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка"
Контактний телефон:
+380502264952
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
803 400 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка"
Контактний телефон:
+380502264952
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності