Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з поточного ремонту будівель № 105, № 152, № 156 (Демонтаж та встановлення металопластикових вікон, дверей і пов’язаних конструкцій) від військова частина А3384.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-003805-a
Id Tender c32bcbb5557549f18937f566cd3b588d
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 12:02
Остання зміна 11.09.2025 15:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
515 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 150 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 12:00 до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 12:00
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 12:00
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00
до 22.08.2025 09:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 09:56
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2025 09:56
до 11.09.2025 15:06
Період уточнень
з 08.08.2025 12:00 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 12:00 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00 до 22.08.2025 09:56
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00 до 22.08.2025 09:56
Основні параметри
Послуга з поточного ремонту будівель № 105, № 152, № 156 (Демонтаж та встановлення металопластикових вікон, дверей і пов’язаних конструкцій)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
515 000 грн.
Демонтаж та встановлення металопластикових вікон, дверей і пов’язаних конструкцій
Назва предмета закупівлі
Демонтаж та встановлення металопластикових вікон, дверей і пов’язаних конструкцій
Очікувана вартість
515 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5150,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Столярні та теслярні роботи
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БЕРЕЗА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
513 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 12:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кульбіда Євгеній Сергійович
Електронна пошта
Телефон
0966523188
Замовник
ЄДРПОУ
26615294
Назва (англійською мовою)
military unit A3384
Повна назва
військова частина А3384
Повна назва (англійською мовою)
military unit A3384
Поштовий індекс
36007
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вул. О.Засядька буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Демонтаж та встановлення металопластикових вікон, дверей і пов’язаних конструкцій
Період вимог/скарг з 22.08.2025 09:56 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 00:00 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 09:56
Довідка НАЗК
22.08.2025 09:55
Повідомлення про рішення
22.08.2025 09:52
Пропозиція, що перемогла
19.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-08-003805-a-c1
Підписаний і діє
Номер
176
513 000 грн.
513 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
01.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Столярні та теслярні роботи
Номенклатура
Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
513 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
військова частина А3384
Повна назва
військова частина А3384
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26615294

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БЕРЕЗА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "БЕРЕЗА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2793718012

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 15:06
-
11.09.2025 15:03
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000067
Дата створення проекту
08.09.2025 12:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 13:08
Дата публікації висновку про результати
24.09.2025 14:07
Дата завершення усунення порушень
09.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.09.2025 № 96-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 08.09.2025 № 96-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-08-08-003805-a, 08.08.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 13:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-08-08-003805-a від 08 серпня 2025 Військової частини А3384 (далі – замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (Протокол від 07 серпня 2025 № 3); РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій UA-2025-08-08-003805-a від 18 серпня 2025; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-08-08-003805-a від 19 серпня 2025; тендерну пропозицію учасника ФОП «БЕРЕЗА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ»; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-08-08-003805-a від 19 серпня 2025; ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-08-003805-a від 22 серпня 2025; Договір № 176 на суму 513 000,00 (без ПДВ) укладений з ФОП «БЕРЕЗА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ»; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-08-08-003805-a від 11 вересня 2025. Моніторингом питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення замовником чинного законодавства, зокрема, пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині неоприлюднення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом першим пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Так, згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 17 вересня 2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Проте, замовником відповідь не надана. Отже, замовником на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону оприлюднено договір від 11 вересня 2025 № 176 в електронній системі закупівель без додатків, які є невід’ємною частиною договору. Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині наступного. Абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. В ході моніторингу, використовуючи своє право запитувати через електронну систему закупівель у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, органом державного фінансового контролю 09 вересня 2025, 12 вересня 2025 та 17 вересня 2025 надано замовнику відповідні запити. Однак, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником на порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону не надано відповіді на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 09 вересня 2025, 12 вересня 2025 та 17 вересня 2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю встановлено порушення абзацу 1 частини 5 статті 8 Закону.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: - розміщення в електронній системі закупівель додатків до договору від 11 вересня 2025 № 176; - притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, - не допускати виявлені порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
24.09.2025 00:00
Дата публікації
24.09.2025 14:07
Документи висновку
24.09.2025 14:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Кому: Управлінню Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Від: Військової частини А3384 Щодо: Надання пояснень та інформації про усунення порушень за результатами моніторингу закупівлі ID: UA-2025-08-08-003805-a На висновок про результати моніторингу від 24.09.2025, оприлюднений в електронній системі закупівель, Військова частина А3384 (далі — Замовник) повідомляє наступне. Замовником було уважно розглянуто виявлені порушення, і ми надаємо пояснення по суті, а також інформуємо про вжиті заходи. 1. Щодо усунення виявлених порушень Щодо порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону (неоприлюднення додатків до договору). Визнаємо, що під час оприлюднення договору № 176 від 11.09.2025 в електронній системі закупівель сталася ненавмисна технічна помилка, внаслідок якої додатки до договору не були завантажені разом з основним документом. Станом на 26.09.2025 це порушення усунуто — всі додатки до договору опубліковані в системі Prozorro. Щодо порушення абзацу 1 частини 5 статті 8 Закону (ненадання відповідей на запити). Приносимо вибачення за затримку з відповіддю. В період з 09.09.2025 по 17.09.2025 уповноважена особа, відповідальна за проведення даної закупівлі, у зв'язку зі службовою необхідністю, брала участь у вирішенні першочергових завдань свого підрозділу, а високе операційне навантаження не дозволило іншим співробітникам своєчасно обробити запити. Нижче надаємо вичерпні відповіді на всі поставлені питання. 2. Пояснення на запити органу державного фінансового контролю 2.1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості (запит від 09.09.2025) Очікувана вартість предмета закупівлі у розмірі 515 000,00 грн була визначена на підставі аналізу ринку. Перед оголошенням закупівлі було проведено моніторинг цін шляхом: Направлення запитів та отримання комерційних пропозицій від трьох потенційних постачальників. Аналізу цін на аналогічні товари у відкритих джерелах та на популярних інтернет-майданчиках. 2.2. Щодо розгляду тендерної пропозиції переможця (запит від 12.09.2025) Перевірка відповідності скла ДСТУ: Відповідність скла вимогам ДСТУ Б В.2.7-122:2009 була підтверджена учасником шляхом надання у складі пропозиції Протоколу випробувань № 2338-Б від 27.10.2023. Цей документ визнаний достатнім для підтвердження якісних характеристик продукції, оскільки він виданий акредитованою лабораторією. Невідповідність розмірів у Протоколі випробувань: Пояснюємо, що протокол випробувань, як правило, видається на типовий зразок продукції для підтвердження відповідності всієї лінійки виробів певним стандартам (міцність, теплоізоляція, звукоізоляція тощо), а не на кожну одиницю товару з індивідуальними розмірами. Наданий протокол підтверджує, що технологія виробництва та матеріали (ПВХ-профіль, склопакет) ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» відповідають стандартам. Отже, вікна та двері, виготовлені за цією технологією з індивідуальними розмірами, зазначеними у нашій тендерній документації, також відповідатимуть цим стандартам. Перевищення строку укладання договору: Затримка між публікацією повідомлення про намір (22.08.2025) та укладенням договору (11.09.2025) була спричинена внутрішніми процедурними затримками, а саме: необхідністю погодження проєкту договору з юридичною та фінансовою службами військової частини, що зайняло більше часу, ніж очікувалося. Ця затримка не вплинула на ціну та умови пропозиції переможця. Запевняємо, що Замовник усвідомлює необхідність неухильного дотримання строків, визначених частиною 6 статті 33 Закону України " Про публічні закупівлі" та вживатиме всіх необхідних заходів для недопущення подібних порушень у майбутньому. З відповідальними особами проведено додатковий інструктаж щодо дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. З повагою, Уповноважена особа Військової частини А3384
Дата публікації
26.09.2025 09:44
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 515 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-08-003805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.09.2025 15:22
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 15:23
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 515 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-08-003805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП «БЕРЕЗА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (далі – учасник) на відповідність вимоги пункту 10 Додатку 4 до тендерної документації в частині підтвердження відповідності скла ДСТУ Б В.2.7-122:2009? - у складі своєї тендерної пропозиції учасник, серед іншого, надає Протокол випробувань від 27.10.2023 № 2338-Б на продукцію ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА», а саме на віконні блоки з ПВХ профілів та дверні блоки з ПВХ профілів, проте розміри виробів зазначених у Протоколі не відповідають розмірам вікон та дверей, визначених замовником у Додатку 4 до тендерної документації. Поясніть невідповідність. - як свідчать дані електронної системи закупівель - Повідомлення про намір укласти договір датоване 22.08.2025, проте договір про закупівлю укладено 11.09.2025. Надайте пояснення з якої причини замовником було перевищено строк для укладання договору? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.09.2025 15:19
Орган перевірки
18.09.2025 00:00
Документи повідомлення
12.09.2025 15:20
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 515 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-08-003805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Яким чином замовником дотримано вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.09.2025 14:24
Орган перевірки
23.09.2025 00:00
Документи повідомлення
17.09.2025 14:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
515 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
військова частина А3384
Контактний телефон:
0966523188
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
515 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
військова частина А3384
Контактний телефон:
0966523188
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності