Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт (усунення аварійного стану внутрішніх приміщень) в STEM-кластері спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 106 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул. Івана Драча, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-002283-a
Id Tender 2f5bde7bfa914dbb9062340ba951ac4d
План UA-P-2025-08-08-002700-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 10:29
Остання зміна 28.08.2025 16:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 055 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 275 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 10:28 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 10:28
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 10:28
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00
до 21.08.2025 14:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 14:03
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 14:03
до 28.08.2025 16:49
Період уточнень
з 08.08.2025 10:28 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 10:28 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 21.08.2025 14:03
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 21.08.2025 14:03
Основні параметри
Поточний ремонт (усунення аварійного стану внутрішніх приміщень) в STEM-кластері спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 106 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул. Івана Драча, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 055 000 грн.
Поточний ремонт (усунення аварійного стану внутрішніх приміщень) в STEM-кластері спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 106 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул. Івана Драча, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт (усунення аварійного стану внутрішніх приміщень) в STEM-кластері спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 106 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул. Івана Драча, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Примітки
1 лот
Очікувана вартість
3 055 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15275,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт (усунення аварійного стану внутрішніх приміщень) в STEM-кластері спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 106 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул. Івана Драча, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, вулиця Івана Драча, будинок 4
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом 21 календарного дня з дати їх підписання
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Мосійчук Максим Степанович
Пропозиція:
3 050 240.25 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 10:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Олександра
Електронна пошта
Телефон
380444836361
Замовник
ЄДРПОУ
37470086
Назва (англійською мовою)
Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт (усунення аварійного стану внутрішніх приміщень) в STEM-кластері спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 106 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул. Івана Драча, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 14:03 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 14:03
Довідка НАЗК
21.08.2025 14:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП Мосійчук Максим Степанович, код ЄДРПОУ/ІПН 2710411913 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 2 Додатку №1 Кваліфікаційні критерії та пункту 6 Додатку № 6 до тендерної документації Учасник повинен надати «Довідка у довільній формі на фірмовому бланку, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного договору у закладах освіти з обов’язковим зазначенням № договору, назви предмету договору, терміну виконання договору; назви, коду ЄДРПОУ, поштової адреси, телефонів Замовника, стан виконання договору. На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - копія повністю виконаного аналогічного договору. Аналогічний договір має бути наданий від установи, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на проведення робіт внутрішніх приміщень у закладах освіти. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору; При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.» Учасник надав виконаний (завершений) договір на проведення робіт пошкоджених внаслідок воєнних дій будівлі закладу освіти, але під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на проведення робіт внутрішніх приміщень у закладах освіти. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 Додатку №1 Кваліфікаційні критерії та пункту 6 Додатку № 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати аналогічний договір предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів. Привести у відповідність довідку про досвід виконання аналогічного договору, відповідно до аналогічного договору предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів. 2. Відповідно до пункту 8 Додатку «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання» та пункту 21 Додатку № 6 до тендерної документації Учасник повинен надати «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Кошторисну документацію повинна бути складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва, пропечатана та підписана організацією учасником, підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника і підписом КЕП/УЕП. Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 (останньої версії) або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5 у складі: - дефектний акт; - договірна ціна (тверда) (згідно кошторисних норм України) з відповідними розрахунками (визначається урахуванням вартості витрат проходження експертизи, яку здійснює підрядна організація, що відшкодовується Замовником); - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням вартості витрат на технічний нагляд у розмірі 1,5%); - об’єктний кошторис; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості; - перелік основних матеріальних ресурсів; - відомість, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у якій обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції; - календарний графік робіт.» Учасник надав Кошторисну документацію, але зведений кошторисний розрахунок не в повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 8 Додатку «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» та пункту 21 Додатку № 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати зведений кошторисний розрахунок в повному обсязі. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
19.08.2025 12:50
Надати до
20.08.2025 12:50
Договір
UA-2025-08-08-002283-a-a1
Підписаний і діє
Номер
451
3 050 240.25 грн.
3 050 240.25 грн.
З ПДВ
Підписано
28.08.2025
Строк дії договору з
28.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт (усунення аварійного стану внутрішніх приміщень) в STEM-кластері спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 106 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул. Івана Драча, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Поточний ремонт (усунення аварійного стану внутрішніх приміщень) в STEM-кластері спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 106 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул. Івана Драча, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37470086

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Мосійчук Максим Степанович
Повна назва
ФОП Мосійчук Максим Степанович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2710411913

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.08.2025 16:49
-
Підписаний договір
Підписаний договір
28.08.2025 16:48
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
28.08.2025 16:48
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 055 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444836361
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 055 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444836361
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності