Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль вантажний бортовий з краном-маніпулятором згідно з ДК 021:2015 код 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби від 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-08-001684-a
Id Tender 8e29189d4766487285b63c200b218fbf
План UA-P-2025-08-08-000953-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2025 10:16
Остання зміна 15.09.2025 18:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 712 850 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
48 564.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2025 10:15 до 21.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2025 10:15
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2025 10:15
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2025 15:22
до 02.09.2025 19:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 14:46
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2025 19:57
до 15.09.2025 18:53
Період уточнень
з 08.08.2025 10:15 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 08.08.2025 10:15 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2025 15:22 до 02.09.2025 19:57
Період кваліфікації
з 22.08.2025 15:22 до 02.09.2025 19:57
Основні параметри
Автомобіль вантажний бортовий з краном-маніпулятором згідно з ДК 021:2015 код 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 712 850 грн.
Автомобіль вантажний бортовий з краном-маніпулятором згідно з ДК 021:2015 код 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Назва предмета закупівлі
Автомобіль вантажний бортовий з краном-маніпулятором згідно з ДК 021:2015 код 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Очікувана вартість
9 712 850 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
48564,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2025 14:59
Закінчення аукціону
22.08.2025 15:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль вантажний бортовий з краном-маніпулятором
Код ДК 021:2015
34144750-0 - Вантажоперевізні транспортні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, будинок 10-І
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовник
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
Пропозиція:
9 688 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ВКП "АЛЬФАТЕКС"
Пропозиція:
8 490 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2025 14:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 10:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
08.08.2025 10:04
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
08.08.2025 10:04
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Солоха Вікторія Павлівна
Електронна пошта
Телефон
380508476911
Замовник
ЄДРПОУ
38355198
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобіль вантажний бортовий з краном-маніпулятором згідно з ДК 021:2015 код 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Період вимог/скарг з 27.08.2025 14:46 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 15:22 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено невідповідність наданої тендерної пропозиції встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: 1. Згідно з вимогами, встановленим у п. 1.4 Розділу 1 Табличної частини Додатку 1.4 до додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», Замовником були зазначені вимоги до розміру колісної бази базового шасі автомобіля вантажного бортового з краном-маніпулятором в межах від 4000 мм до 4550 мм. На виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації, щодо надання заповненого та підписаного Додатку 1.4 до Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі", Учасником надано лист №12/08-06 від 12.08.2025 р з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, в якому в п. 1.4 зазначено, що колісна база базового шасі запропонованого Учасником автомобіля вантажного бортового з краном-маніпулятором становить 4700 мм., що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації, згідно з якими цей параметр повинен бути в межах від 4000 мм до 4550 мм. Враховуючи викладене у замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "ВКП "АЛЬФАТЕКС" (код за ЄДРПОУ 30481196), визначені абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
27.08.2025 14:45
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
22.08.2025 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 10:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 10:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.09.2025 19:57 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 14:46 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 19:58
Довідка НАЗК
02.09.2025 19:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 10:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 10:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: • у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це. Учасником ТОВ “КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР” (ЄДРПОУ 21457519) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: - Не надана інформація щодо того, чи є ТОВ “КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР” (ЄДРПОУ 21457519) об’єднанням учасників, та, відповідно, у разі участі в такому об’єднанні, не надана на кожного з учасників такого об’єднання окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це.
Створено
01.09.2025 07:49
Надати до
02.09.2025 07:49
Договір
UA-2025-08-08-001684-a-a1
Підписаний і діє
Номер
61/3110
9 688 000 грн.
8 073 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
12.09.2025
Строк дії договору з
12.09.2025
по
15.12.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Автомобіль вантажний бортовий з краном-маніпулятором
Номенклатура
Автомобіль вантажний бортовий з краном-маніпулятором
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
8 073 333.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38355198

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
Повна назва
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21457519

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
15.09.2025 18:53
-
Зміни до договору
12.09.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Керуючись підпунктом 3 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, а саме: “покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю”, внесено зміни до договору №61/3110 від 12.09.2025 (далі - Договір). Опис змін, що внесені до істотних умов Договору: 1. Викласти пункт 5.1 Договору в наступній редакції: «Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовник»; 2. Викласти пункт 5.2 Договору в наступній редакції «Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України». 3. Викласти пункт 8.5 Договору в наступній редакції: «Замовник звільняється від відповідальності за неналежне виконання взятих на себе зобов’язань по оплаті поставленого Товару у разі ненадходження коштів (та/або відсутності фінансування видатків) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника». 4. Викласти підпункт 4 пункту 12.2 Договору в наступній редакції: «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»; 5. Викласти абзац 4 підпункту 12.9 Договору в наступній редакції: «за рішенням Замовника у випадку відмови Постачальника від виконання Договору».
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 712 850 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 12:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380508476911
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 712 850 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 12:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380508476911
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності