Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Ліцею№1 Подільської міської ради Подільського району Одеської області
Очікувана вартість
2 532 938 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12664,69
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.08.2025 11:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Ліцею№1 Подільської міської ради Подільського району Одеської області за адресою: Одеська область. м.Подільськ, пр.Перемоги, 9а
Код ДК 021:2015
45310000-3 -
Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
66300, Україна, Одеська область, Подільськ, проспект Перемоги, буд.9а
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 08:49
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
З метою своєчасного виконання договору учасник повинен підтвердити наявність не менше 2 (двох) працівників необхідних для належного виконання умов договору
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 08:49
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 08:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 08:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 08:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2025 08:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1. Згідно вимоги п.3.6. розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена наступна дискримінаційна вимога до учасників, а саме надати:
«Учасники процедури закупівлі мають надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції).»
Також згідно вимоги п.10 Додатку №6 тендерної документації Замовником встановлена дискримінаційна вимога до учасників, а саме надати:
«Учасники процедури закупівлі мають надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції).»
Вимоги про надання «сертифікату на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018» є для нас дискримінаційними з огляду на наступне:
ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» повідомляє, що послуги, які передбачені предметом закупівлі, а саме: «Електромонтажні роботи «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Ліцею№1 Подільської міської ради Подільського району Одеської області за адресою: Одеська область. м.Подільськ, пр.Перемоги, 9а» (код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи)» здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі-Ліцензійні умови) (додається до скарги як доказ, додаток №1).
Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Ліцензійні умови НЕ передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення «сертифікату на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018».
На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Зазначена вимога суперечить Ліцензійним умовам.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.3.6 розділу ІІІ тендерної документації та до п.10 Додатку №6 до тендерної документації та виключити вимогу про надання «сертифікату на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018».
В якості доказів надаємо: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додаток №1 до скарги).
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додаток №1 до скарги).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.3.6 розділу ІІІ тендерної документації та до п.10 Додатку №6 до тендерної документації та виключити вимогу про надання «сертифікату на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018».
Автор:
42655189, ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
65039, Україна, Одеська область, місто Одеса, пр.Гагаріна, будинок 25, офіс 227
1. У п. 10 Додатку 6 Тендерної документації зазначені дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників, які штучно обмежують коло учасників процедури закупівлі, а саме:
«Учасники процедури закупівлі мають надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає
1. У п. 10 Додатку 6 Тендерної документації зазначені дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників, які штучно обмежують коло учасників процедури закупівлі, а саме:
«Учасники процедури закупівлі мають надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції).»
Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки у Скаржник оскільки Ліцензійними умовами не передбачено наявність «Учасники процедури закупівлі мають надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції» , в зв’язку з чим ТОВ «ГЕПАРД 1» відсутні зазначені документи, тому ТОВ «ГЕПАРД 1» маючи значний досвід з виконання аналогічного за предметом закупівлі робіт та досвідчений і висококваліфікований персонал не може взяти участь у вказаній закупівлі.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону України " Про публічні закупівлі ", тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення вимог щодо наявності зазначених документів фактично обмежує коло учасників торгів лише тими, хто вже має відповідні сертифікати чи звіти . Це створює дискримінаційні умови для інших учасників, зокрема Скаржника, який має можливість якісно та повно виконати умови договору про закупівлю, але позбавлений можливості брати участь у торгах через встановлені вимоги.
Такі вимоги суперечать принципам публічних закупівель, визначеним у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принципам відкритості, прозорості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до пункту 1 Ліцензійних умов ці ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
У відповідності до предмету закупівлі, всі необхідні кадрові, техноглогічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та організаційні вимоги визначені в пунктах
14,15,16,17, Ліцензійних умов,
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 не передбачено наявності у ліцензіата вищенаведених документів.
Таким чином Замовник визначивши вимогу, що Учасники процедури закупівлі мають надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції). встановив штучні обмеження, які не відповідають Ліцензійним умовам на провадження діяльності протипожежного призначення та направлені на звуження кола потенційних учасників та направлено на тих у кого є працівники вказаних робочих спеціальностей.
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Те що дана вимога дискримінаційна підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення №5459-р/пк-пз від 26.03.2024; Рішення №5443-р/пк-пз від 26.03.2024, де у ході розгляду аналогічних вимог встановлено наступне: «… Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, не передбачена наявність у ліцензіата вищенаведених документів. Замовник не обгрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції….. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.».
2. В п. 3 Додатку № 1 та п. 17 Додатку 6 зазначено дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«Обсяг річного доходу (виручки) учасника за 2024 рік повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі.»
Вказана вимога є дискримінаційною, відносно Скаржника, оскільки обсяг річного доходу (виручки) Скаржника в 2024 році склала 1 327 500 гривень,
2. В п. 3 Додатку № 1 та п. 17 Додатку 6 зазначено дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«Обсяг річного доходу (виручки) учасника за 2024 рік повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі.»
Вказана вимога є дискримінаційною, відносно Скаржника, оскільки обсяг річного доходу (виручки) Скаржника в 2024 році склала 1 327 500 гривень, що значно менше ніж предмет закупівлі, а саме 2 532 938 грн., таким чином ТОВ «ГЕПАРД 1» маючи багаторічний досвід виконання робіт аналогічних за предметом закупівлі та досвідчений персонал, не може взяти участь в вказаній процедурі закупівлі, а вказана вимога є для нас дискримінаційною.
Скаржник зазначає, що хоча згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) передбачено встановлення Замовником кваліфікаційного критерію для учасників процедури закупівлі у вигляді наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, але вказаний кваліфікаційний критерій не є визначальним, оскільки в Преамбулі Закону зазначено наступне:
«Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.»
В статті 5 Закону визначені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Значення ПРИНЦИП має наступне тлумачення в українській мові, а саме Принцип — особливість, покладена в основу створення або здійснення чого-небудь, спосіб створення або здійснення чого-небудь.
Таким чином в статті 5 Закону визначені основи здійснення процедури публічних закупівель відповідно до вказаного Закону.
До них відносяться:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Виходячи з принципів вказаного Закону, Замовник встановивши вимогу Обсяг річного доходу (виручки) учасника за 2024 рік повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі (яка становить 2 532 938 грн. ), порушив відносно Скаржника наступні принципи:
1) недискримінації учасників та рівне ставлення до них, оскільки обсяг річного доходу (виручки) Скаржника в 2024 році склала 1 327 500 гривень, що значно менше ніж предмет закупівлі, що унеможливлює можливість Скаржника на участь у вказаній закупівлі);
2) добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки обсяг річного доходу (виручки) Скаржника в 2024 році склала 1 327 500 гривень, що значно менше ніж предмет закупівлі , що унеможливлює можливість Скаржника на участь у вказаній закупівлі, хоча скаржник міг би надати свої конкурентні можливості у вигляді більш економічної пропозиції;
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)
Згідно до преамбули Закону- Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Дискримінаційна вимога Замовника, «Обсяг річного доходу (виручки) учасника за 2024 рік повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі (яка становить 2 532 938 грн.) відносно Скаржника який має Обсягу річного доходу (виручки) учасника за 2024 рік в необхідній сумі, може бути усунуть шляхом видалення з вказаного та подальших пунктів Тендерної Документації де вони зазначаються оскільки .
акож в ходжі ознайомлення з Тендерною документацією Скаржником виявлено невідповідності в Додатку № 3 (Технічне завдання)
В «Примітки» до ТЗ зазначено, що «З метою забезпечення повного виконання проектних рішень по наданню послуг, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним зав
акож в ходжі ознайомлення з Тендерною документацією Скаржником виявлено невідповідності в Додатку № 3 (Технічне завдання)
В «Примітки» до ТЗ зазначено, що «З метою забезпечення повного виконання проектних рішень по наданню послуг, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні.»
В свою чергу Замовником надано (Витяг із відомості обсягів робіт) де зазначено найменування робіт, але Замовником не надано матеріали та обладнання згідно специфікації робочого проекту, а саме: маркування, назва Сповіщувачів, оповіщувачів, гучномовців, коробів, кабелів, блоки, коробок, та інше. Скаржник як потенційний учасник в даному тендері не можемо розрахувати що і яке саме обладнання запроектовано в робочому проекті. Також Замовник посилаєтесь на те що можливо надати «еквівалент» таким чином звідки ми знаємо які технічні характеристики в вашого запроектованого обладнання та матеріалу, як можливо їх порівняти?
При цьому за вказаним фактом надходило звернення до Замовника, на що замовником в довільній формі надано перелік матеріалів та обладнання. Але у вказаному переліку як приклад в Локальному кошторисі 02-01-01 на Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації відсутня позиція під п. 2 Акумулятор лужний одноелементний, ємкість 22 А.год.
Що дає підстави вважати про те що Замовником внесено не повний перелік обладнання та матеріалів у відповіді на звернення.
Не зважаючи на подане звернення, Під час внесення змін до тендерної документації Замовником не надано перелік обладнання та матеріалів.
Також Скаржник звертає увагу, що під час складання кошторисної документації, потрібно розуміти для заповнення правильності рознесення граф в програмному комплексі, які саме предмети Замовник відніс до обладнання а які до устаткування, що ставить під сумнів правильність складення кошторисної документації.
Враховуючи значну віддаленість Скаржника від об’єкта Замовника та щільний графік завантаження скаржник не може прибути для ознайомлення з Проектною та кошторисною документацією Замовника, таким чином Скаржник не має змог в повній мірі скласти кошторисну документацією відповідно до потреб Закупованих робіт Замовником.
п.п. 3 ч. 2 статі 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону
В зв’язку з чим просимо зобов’язати замовника виправити вказані невідповідності, шляхом внесення відповідних змін (додавання необхідної технічної документації) в тендерну документацію, а саме:
1) надати план-схему системи пожежної сигналізації Ліцею№1 Подільської міської ради Подільського району Одеської області за адресою: Одеська область. м. Подільськ, пр. Перемоги, 9а, капітальний ремонт якої планується.
2) підсумкові відомості до кожного кошторису, надати перелік устаткування до кошторисних розрахунків.
Докази :
Додаток 3 до Тендерної документації
Додаток 3 до Тендерної документації зі змінами
Відповідно до п. 2 додатку 1 тендерної документації: учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену довідку за формою 2 цього додатку до тендерної документації
1. Відповідно до п. 2 додатку 1 тендерної документації: учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену довідку за формою 2 цього додатку до тендерної документації.
Форма 2
Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
№ п/п Замовник,
місцезнаходження,
№ телефону,
код ЄДРПОУ 1. № договору
2. Дата укладання договору
3. Предмет договору Ціна договору Результат надання послуг
1 2 3 4 5
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці за формою 2, Учасник надає наступні документи:
- копiї аналогічних договорів* з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору;
- копії актів про надання послуг (виконаних робіт) за Договорами;
- копії позитивних відгуків від підприємств-замовників, які мають бути датовані 2022,2023,2024 або 2025роками.
Примітка: * - аналогічним договором є договір щодо надання послуг з капітального ремонту.
Відповідно до додатку 6 до тендерної документації:
15 Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену довідку за формою 2 додатку до тендерної документації.
Форма 2
Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
№ п/п Замовник,
місцезнаходження,
№ телефону,
код ЄДРПОУ 1. № договору
2. Дата укладання договору
3. Предмет договору Ціна договору Результат надання послуг
1 2 3 4 5
16 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці за формою 2, Учасник надає наступні документи:
- копiї аналогічних договорів* з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору;
- копії актів про надання послуг (виконаних робіт) за Договорами;
- копії позитивних відгуків від підприємств-замовників, які мають бути датовані 2022,2023,2024 або 2025 роками.
Примітка: * - аналогічним договором є договір щодо надання послуг з капітального рамонту.
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічного договору, а саме №2/1 від 08.01.2025 року (додаємо до скарги), предметом якого є монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу у приміщеннях, що повністю відповідає опублікованому коду ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи. Вказаний договір співставний за характером і видом робіт до предмету закупівлі.
Вимога про аналогічність договору з надання послуг саме з капітального ремонту розраховано на учасників торгів, які зможуть її виконати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів інших учасників торгів та до Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до п. 3.6. розділу 3 тендерної документації: учасники процедури закупівлі мають надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції).
2. Відповідно до п. 3.6. розділу 3 тендерної документації: учасники процедури закупівлі мають надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції).
Відповідно до п.10 додатку 6 до тендерної документації: учасники процедури закупівлі мають надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції).
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення сертифікату на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учасник, в період звернення за роз’ясненнями, має право особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією
3. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учасник, в період звернення за роз’ясненнями, має право особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. З метою забезпечення повного виконання проектних рішень по наданню послуг, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні.
По-перше, у складі тендерної документації не надано проектних рішень, що не дозволяє вивчити весь перелік матеріалів, що там зазначені. Учасники торгів будуть фактично відхилення за будь-які відхилення від проектних рішень.
По-друге, Замовником надано лише витяг із відомості обсягів робіт, а не повноцінну відомості обсягів робіт.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі замовник має надати відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін та затверджену проектну документацію.
У складі тендерної пропозиції міститься лише витяг із відомості обсягів робіт. Надаємо на підтвердження копію додатку 3 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції не надано повноцінної відомості обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін та затверджену проектну документацію.
Скаржник позбавлений можливості здійснити розрахунок договірної ціни за вказаною закупівлею. Замовник має опублікувати відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін та затверджену проектну документацію.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Автор:
41120093, ТОВ "СПАС"
65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3
Зміст:
Доброго дня, шановний Замовнику! В Додатку №3 до тендерної документації «Технічне завдання» — в таблиці (Витяг із відомості обсягів робіт) Ви надали найменування робіт, але Ви не надали матеріали та обладнання згідно специфікації робочого проекту, а саме: маркування, назва Сповіщувачів, оповіщувачів, гучномовців, коробів, кабелів, блоки, коробок. Ми як потенційний учасник в даному тендері не можемо вгадати що і яке саме обладнання запроектовано в робочому проекті. Також Ви посилаєтесь на те що можно надати «еквівалент» таким чином звідки ми знаємо які технічні характеристики в вашого запроектованого обладнання та матеріалу, як можно іх порівняти? Додайте до технічного завдання лист з робочого проекту «Специфікація» або надайте локальний кошторис в якому прописано все обладнання та матеріали, також Ви посилаєтесь на забезпечення повного виконання проектних рішень. Виправте будь ласка невідповідность в технічному завдані.
Тема:
дискримінаційна вимога щодо аналогічного договору
Зміст:
Згідно вимог ТД Ви прописуєте наступну вимогу: "* - аналогічним договором є договір щодо надання послуг з поточного ремонту." Поясніть будь ласка, чому Ви вимагаєте аналогічний договір ВИКЛЮЧНО з поточного ремонту? Предметом закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ системи пожежної сигналізації Ліцею№1 Подільської міської ради Подільського району Одеської області за адресою: Одеська область. м.Подільськ, пр.Перемоги, 9а, А НЕ ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ. Просимо внести зміни до тд в цій частині, в іншому випадку буде подана скарга на дискримінаційні вимоги ТД.
Дата оприлюднення звернення:
14.08.2025 00:46
Відповідно Вашого звернення були внесені зміни в ТД
Дата оприлюднення відповіді:
14.08.2025 15:16
Звернення:
За тендером : Електромонтажні роботи
Тема:
відгук 2025 роком
Зміст:
Згідно вимог ТД Ви вимагаєте: "копії позитивних відгуків від підприємств-замовників, які мають бути датовані 2025 роком." Поясніть будь ласка, чому ви вимагаєте відгук датований 2025 роком? чому Вам не підходить відгук 2024 року, 2023 року? Чому наше підприємство, яке має великий досвід виконання аналогічних договорів і має відгуки датовані 2022 року, 2023 року, 2024 року має ПОВТОРНО ЗВЕРТАТИСЬ до Замовників з проханням надати знову відгук такий же самий, проте датований 2025 роком, та ще й виключно на ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ! Невже це не дискримінація? Перегляньте практику розгляду скарг АМКУ з даного питання. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу, в іншому випадку у пятницю буде подана скарга до АМКУ!
Дата оприлюднення звернення:
14.08.2025 00:53
Відповідно Вашого звернення були внесені зміни в ТД
Дата оприлюднення відповіді:
14.08.2025 15:16
Звернення:
За тендером : Електромонтажні роботи
Тема:
сертифікати
Зміст:
Шановний Замовнику! Ви вимагаєте надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції). Повідомляємо, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено наявність у Ліцензіатів такого сертифікату. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації!
Дата оприлюднення звернення:
14.08.2025 16:54
Шановний учаснику!
Замовник розглянув Ваше звернення стосовно вимоги тендерної документації надати чинний сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 та повідомляє наступне.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право визначати у тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, у тому числі вимоги щодо підтвердження відповідності учасників установленим стандартам.
Вимога про надання сертифіката ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018 не суперечить чинному законодавству та не обмежує конкуренцію, оскільки встановлена з метою забезпечення належної якості виконання електромонтажних робіт; відповідає принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (прозорість, недискримінація, об’єктивна оцінка) та є однаковою для всіх учасників та не ставить когось у привілейоване становище.
Слід зазначити, що вимога щодо надання сертифіката ISO 9001 не є дублюванням або зміною ліцензійних вимог, а додатковим критерієм до учасників закупівлі, передбаченим спеціальним законом — Законом України «Про публічні закупівлі», який має пріоритет у сфері здійснення публічних закупівель.
Згідно з Директивою 2014/24/ЄС Європейського парламенту та Ради від 26.02.2014, замовники мають право вимагати від учасників підтвердження відповідності систем управління якістю міжнародним або національним стандартам. Україна, як сторона Угоди про асоціацію з ЄС (стаття 153 та Додаток XXI), взяла на себе зобов’язання гармонізувати систему публічних закупівель з європейськими практиками, у тому числі із застосуванням вимог на основі ISO.
Отже, враховуючи викладене, вимога про надання сертифіката ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018 є законною та обґрунтованою, відповідає принципам публічних закупівель; узгоджується з міжнародними зобов’язаннями України та спрямована на підвищення якості та надійності виконання робіт.
У зв’язку з цим Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
З повагою,
Уповноважена особа Олена Михайлюк
Дата оприлюднення відповіді:
15.08.2025 16:00
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 532 938
грн.
Період подання пропозицій
до
25.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ