Показати схожі тендери
Закупівля Компоненти для кухні та вітальні (житлової кімнати) для реалізації проекту «Підвищення ефективності надання освітянських послуг на магістерському рівні вищої освіти зі спеціалізації 227.02 Ерготерапія та програмі спеціалізації з ерготерапії у Дніпровському державному медичному університеті» в рамках проєкту «Реабілітація в Україні» згідно договору про надання гранту у фіксованій сумі від 16.06.2025 (2025-01-01-FAA) від Дніпровський державний медичний університет.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-012033-a
Id Tender 5eee29d0fae541059fb4144901b315f3
План UA-P-2025-08-07-007795-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.08.2025 19:49
Остання зміна 20.08.2025 16:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
154 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 540 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 19:48 до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 19:48
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 19:48
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00
до 20.08.2025 16:49
Залишилось 4 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 16:49
до 26.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.08.2025 16:49
-
Період уточнень
з 07.08.2025 19:48 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 19:48 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00 до 20.08.2025 16:49
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00 до 20.08.2025 16:49
Основні параметри
Компоненти для кухні та вітальні (житлової кімнати) для реалізації проекту «Підвищення ефективності надання освітянських послуг на магістерському рівні вищої освіти зі спеціалізації 227.02 Ерготерапія та програмі спеціалізації з ерготерапії у Дніпровському державному медичному університеті» в рамках проєкту «Реабілітація в Україні» згідно договору про надання гранту у фіксованій сумі від 16.06.2025 (2025-01-01-FAA)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
154 000 грн.
Компоненти для кухні та вітальні (житлової кімнати) для реалізації проекту «Підвищення ефективності надання освітянських послуг на магістерському рівні вищої освіти зі спеціалізації 227.02 Ерготерапія та програмі спеціалізації з ерготерапії у Дніпровському державному медичному університеті» в рамках проєкту «Реабілітація в Україні» згідно договору про надання гранту у фіксованій сумі від 16.06.2025 (2025-01-01-FAA)
Назва предмета закупівлі
Компоненти для кухні та вітальні (житлової кімнати) для реалізації проекту «Підвищення ефективності надання освітянських послуг на магістерському рівні вищої освіти зі спеціалізації 227.02 Ерготерапія та програмі спеціалізації з ерготерапії у Дніпровському державному медичному університеті» в рамках проєкту «Реабілітація в Україні» згідно договору про надання гранту у фіксованій сумі від 16.06.2025 (2025-01-01-FAA)
Очікувана вартість
154 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1540,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 (штуки)
Платяна шафа
Опис предмета закупівлі
Платяна шафа
Код ДК 021:2015
39143120-3 - Меблі для спальні, крім ліжок і спального приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.08.2025 19:49
Позиція : №2 2 (штуки)
Пенал 400*600*2100
Опис предмета закупівлі
Пенал 400*600*2100
Код ДК 021:2015
39141000-2 - Кухонні меблі та обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.08.2025 19:49
Позиція : №3 1 (штуки)
Стільниця з регулюванням висоти (електричний привід) у комплекті з мийкою та ліктьовим змішувачем
Опис предмета закупівлі
Стільниця з регулюванням висоти (електричний привід) у комплекті з мийкою та ліктьовим змішувачем
Код ДК 021:2015
39141000-2 - Кухонні меблі та обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.08.2025 19:49
Позиція : №4 1 (штуки)
Стільниця з регулюванням висоти (електричний привід)
Опис предмета закупівлі
Стільниця з регулюванням висоти (електричний привід)
Код ДК 021:2015
39141000-2 - Кухонні меблі та обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.08.2025 19:49
Позиція : №5 1 (штуки)
Пенал 600*600*2100
Опис предмета закупівлі
Пенал 600*600*2100
Код ДК 021:2015
39141000-2 - Кухонні меблі та обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.08.2025 19:49
Позиція : №6 3 (штуки)
Верхні ящики з регулюванням висоти (електричний привід)
Опис предмета закупівлі
Верхні ящики з регулюванням висоти (електричний привід)
Код ДК 021:2015
39141000-2 - Кухонні меблі та обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.08.2025 19:49
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Щепоткін Антон Вікторович
Пропозиція:
154 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 19:49
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євтушенко Світлана Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380567664828
Замовник
ЄДРПОУ
02010681
Назва (англійською мовою)
Dnipro State Medical University
Повна назва
Дніпровський державний медичний університет
Повна назва (англійською мовою)
Dnipro State Medical University
Поштовий індекс
49044
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Володимира Вернадського,9
Кваліфікація
Лот № 1 Компоненти для кухні та вітальні (житлової кімнати) для реалізації проекту «Підвищення ефективності надання освітянських послуг на магістерському рівні вищої освіти зі спеціалізації 227.02 Ерготерапія та програмі спеціалізації з ерготерапії у Дніпровському державному медичному університеті» в рамках проєкту «Реабілітація в Україні» згідно договору про надання гранту у фіксованій сумі від 16.06.2025 (2025-01-01-FAA)
Період вимог/скарг з 20.08.2025 16:49 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Щепоткін Антон Вікторович на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, адже учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Посилання на умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність були зазначені в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, яке було затверджено рішенням уповноваженої особи протокол № ОС-25/98 від 18.08.2025р. і оприлюднене в електронній системі закупівель, а також на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Посилання на умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність зазначені в протоколі, а саме: Пункт, розділ тендерної документації або додатку до неї, яким було встановлено вимогу: Додаток №1 до тендерної документації: пункт 5; пункт 10. Вимога, що була встановлена: Учасник у складі пропозиції надає: Учасник у складі пропозиції надає: Лист з інформацією, у вигляді (формі) Додатку №2 до ТД (або таблицю відповідності/порівняльну таблицю запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника, що вказані в Додатку №2 до ТД, конкретні параметри запропонованого учасниками предмету закупівлі/складових предмету закупівлі або інший(і) документ(и), який(і) повинен(ні) містити вимоги замовника, що вказані в Додатку №2 до ТД, конкретні параметри запропонованого учасниками предмету закупівлі/складових предмету закупівлі (подається обов’язково у разі якщо учасник пропонує еквівалент(и)), та документів, які вимагаються для відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником. Зразки або копії зразків сертифікатів/паспортів якості/аналізу виробника надаються за власної ініціативи учасника або обов’язково (у разі зазначення даної вимоги у Додатку №2 до ТД); Підписаний та заповнений з боку Учасника проект договору про закупівлю. Документ, поданий учасником на виконання вимоги: Гарантійний лист .pdf Платяна шафа.png Кухонні меблі креслення.jpg Проект Договору заповнений.pdf. Невідповідність: В гарантійному листі змінено предмет закупівлі (скорочено назву); не надано документ, що містить всі вимоги замовника, з якими погоджується учасник; на кресленні платяної шафи не позначено глибину та позначено більше полиць ніж вимагалося замовником; креслення кухонних меблів містить додаткові елементи (фальш-панелі у вигляді трьох тумб), які не вимагалися замовником; на кресленні «Пенал 400*600*2100» розміри глибини та ширини не відповідають вимогам; на кресленні не на всих модулях вказана глибина; на кресленні не передбачені місця для отворів під мийку, варильну поверхню та витяжку; в «Пенал 600*600*2100» накреслено менше полиць, ніж вимагалось замовником; в модулі «Верхні ящики з регулюванням висоти (електричний привід)» запропоновано інші розміри глибини та ширини ніж вимагалися, крім того на кресленні зображено ніжки, які вимогами не були передбачені; в проекті договору - в специфікації не вказано найменування товару, торгову марку та/або виробника, що пропонується учасником.
Документи кваліфікації
20.08.2025 16:49
Повідомлення про рішення
15.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 19:44
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 19:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням уповноваженої особи протокол № ОС-25/98 від 18.08.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 1.Найменування предмета закупівлі: Компоненти для кухні та вітальні (житлової кімнати) для реалізації проекту «Підвищення ефективності надання освітянських послуг на магістерському рівні вищої освіти зі спеціалізації 227.02 Ерготерапія та програмі спеціалізації з ерготерапії у Дніпровському державному медичному університеті» в рамках проєкту «Реабілітація в Україні» згідно договору про надання гранту у фіксованій сумі від 16.06.2025 (2025-01-01-FAA) 2.Посилання на відкриті торги: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-07-012033-a 3.Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, код відповідно до ЄДРПОУ, що надав найменшу цінову пропозицію: ФОП Щепоткін Антон Вікторович, код 3114904438 4.НЕВІДПОВІДНОСТІ: 4.1.Назва оприлюдненого документу, в якому виявлені невідповідності: Проект Договору заповнений.pdf 4.1.1.Перелік виявлених невідповідностей: в проекті договору не заповнено повністю п.4.1, а саме не вказано копійки та ПДВ; не заповнено п.12.18; інформація зображена на печатці не відповідає даним учасника – не співпадає назва та місто, а також в адресі учасника в проекті договору не враховано адресу, зазначену на майданчику, яка в подальшому відобразиться у звіті; в специфікації в таблиці не вказано ПДВ; після таблиці не вказано копійки та ПДВ та в реквізитах невідповідності аналогічно як і в договорі 4.1.2.Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації - Документи, що мають бути подані відповідно до вимог тендерної документації. Учасником1 в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій – графа №10; Додаток №4 до тендерної документації – Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – пункт 38. 4.1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підписаний та заповнений з боку Учасника проект договору про закупівлю.
Створено
18.08.2025 16:28
Надати до
19.08.2025 16:28
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
154 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний медичний університет
Контактний телефон:
+380567664828
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
154 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний медичний університет
Контактний телефон:
+380567664828
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності