Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Уманський район, Черкаська область від Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-011932-a
Id Tender b3df50033c8b49b2967286928382f7ca
План UA-P-2025-08-07-015094-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.08.2025 18:55
Остання зміна 03.11.2025 10:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 613 104 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 065.52 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 18:54 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 18:54
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 18:54
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.09.2025 14:55
до 13.10.2025 16:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 16:40
до 19.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.10.2025 16:58
-
Період уточнень
з 07.08.2025 18:54 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 18:54 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.09.2025 14:55 до 13.10.2025 16:58
Період кваліфікації
з 17.09.2025 14:55 до 13.10.2025 16:58
Основні параметри
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Уманський район, Черкаська область
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 613 104 грн.
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Уманський район, Черкаська область
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Уманський район, Черкаська область
Очікувана вартість
4 613 104 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23065,52
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
138 393.12
Аукціон
Cтарт аукціону
17.09.2025 14:32
Закінчення аукціону
17.09.2025 14:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Уманський район, Черкаська область
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 18:58
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може здійснити на користь Підрядника попередню оплату у розмірі та на строк, що не перевищують розмір та строк, визначені чинним законодавством. За письмовим зверненням Підрядника, останньому може бути здійснена попередня оплата для надання Послуг за цим Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців від дати виставлення рахунку, в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 % від річної вартості робіт по цьому Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 „Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти“ (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 „Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2“ (зі змінами). Використаний аванс погашається на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні терміну, на який було видано попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику на реєстраційний рахунок протягом одного банківського дня, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 10-ти (десяти) робочих днів від дати виставлення рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно для цілей, визначених цим Договором.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Підставою для проведення розрахунків за надані Послуги є підписані Сторонами в установленому порядку „Акт приймання виконаних будівельних робіт“ (форма № КБ-2в) і „Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати“ (форма № КБ-3), складені у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення та в межах вартості, визначеної в договірній ціні. Підрядник подає Замовнику зазначені форми не пізніше, ніж за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або терміну, встановленого Замовником для поетапної оплати наданих послуг. Замовник проводить оплату за надані Послуги протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання документів, вказаних в пункті 4.1 шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно з діючим порядком за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
4 519 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"
Пропозиція:
4 495 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.09.2025 14:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 12:48
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
07.08.2025 18:53
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аладін Євгеній Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380732122708
Замовник
ЄДРПОУ
40422357
Назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Повна назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Хрещатик, 223
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Уманський район, Черкаська область
Період вимог/скарг з 23.09.2025 16:40 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 14:55 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 20.09.2025р. Замовником у відповідності до вищезгаданої норми було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У встановлений Законом та Особливостями термін Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" не виправив встановлені невідповідності, а саме: - Відповідно до пп.6.4 п.6 розділу Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат Учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління (СЕУ) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно надання послуг з будівництва доріг відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, яка має містити будівництво. У складі пропозиції надається звіт (складений органом з сертифікації) за результатами сертифікаційного або наглядового аудиту за 2025 рік, який підтверджує що система управління учасника відповідає або продовжує відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у 2025 році. Учасником, у складі пропозиції, не надано вищезазначених документів у повному обсязі, зокрема звіт складений органом з сертифікації) за результатами сертифікаційного або наглядового аудиту за 2025 рік, який підтверджує що система управління учасника відповідає або продовжує відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у 2025 році. - Відповідно до пп.1.1 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів; Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; листи згоди від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. Учасником, у складі пропозиції, не надано вищезазначених документів у повному обсязі, зокрема не надано відповідні документи на Загальний вантажний автомобіль бортовий MERSEDES-BENZ ACTROS 2641 (п.2 Довідки від 14.08.2025 № 32/10. - Відповідно до пп.1.3 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації: З метою підтвердження можливості забезпечення контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання основних будівельних матеріалів зокрема але не виключно: суміші бетонні, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон, розчини будівельні, цемент загально-будівельного призначення, суміш щебенево-піщана, фарби). На підтвердження, у складі пропозиції, надати: - копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань або копію діючого сертифікату визнання вимірювальних можливостей разом із переліком вимірювальних можливостей); - підтвердження наявності повіреного та/або каліброваного лабораторного обладнання (надати у складі пропозиції сертифікати калібрування та/або документи на повірку): ваги лабораторні електронні, шафа сушильна, піч муфельна, прес гідравлічний, прилад стандартного ущільнення. Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначених документів у повному обсязі, зокрема не надано копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань або копію діючого сертифікату визнання вимірювальних можливостей разом із переліком вимірювальних можливостей), що підвереджують компетентність лабораторії проводити вимірювання основних будівельних матеріалів суміші щебенево-піщана та фарби. А також, відсутнє підтвердження наявності повіреного та/або каліброваного лабораторного обладнання щодо ваги лабораторні електронні, піч муфельна, прес гідравлічний. - Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: Керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт), головний інженер та виконавець робіт) повинні мати знання з охорони праці, що підтверджується шляхом надання протоколів (або витягів з протоколів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з: загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.75-15. Учасник має підтвердити: наявність головного інженера та виконроба з вищою освітою у будівництві (на підтвердження надати диплом). Учасником, у складі пропозиції не надано відповідних документів у повному обсязі, зокрема не надано підтвердження наявності виконроба з вищою освітою у будівництві (диплом) та протоколів (або витягів з протоколів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з: загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.75-15 щодо виконавця робіт. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме на підставі абзацу 4 пп.1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
23.09.2025 16:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.09.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.6.4 п.6 розділу Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат Учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління (СЕУ) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно надання послуг з будівництва доріг відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, яка має містити будівництво. У складі пропозиції надається звіт (складений органом з сертифікації) за результатами сертифікаційного або наглядового аудиту за 2025 рік, який підтверджує що система управління учасника відповідає або продовжує відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у 2025 році. Учасником, у складі пропозиції, не надано вищезазначених документів у повному обсязі Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.6.4 п.6 розділу Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат Учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління (СЕУ) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно надання послуг з будівництва доріг відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, яка має містити будівництво. У складі пропозиції надається звіт (складений органом з сертифікації) за результатами сертифікаційного або наглядового аудиту за 2025 рік, який підтверджує що система управління учасника відповідає або продовжує відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у 2025 році. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.1.1 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності, необхідної для виконання технічної специфікації (технічного завдання), техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) № з/п Назва Марка або модель, технічний стан Кількість 1 2 3 4 Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі: Автомобілі бортові – не менше 3 одиниць; Автомобілі-самоскиди – не менше 6 одиниць; Навантажувачі одноковшеві - не менше 2 одиниць; Екскаватори – не менше 4 одиниць; Автогрейдери - не менше 2 одиниць; Котки дорожні – не менше 7 одиниць; Котки дорожні на пневмоколісному ходу – не менше 1 одиниці; Котки вібраційні - не менше 1 одиниці; Бульдозери – не менше 1 одиниці; Автогудронатори – не менше 2 одиниці Фреза дорожня 1500-2100 мм- не менше 2 одиниць Фреза дорожня 500 мм- не менше 1 одиниці Асфальтоукладальники – не менше 2 одиниць. Допускається надання еквівалентної (за функціональністю) техніки. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів; Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - листи згоди від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. Учасником, у складі пропозиції не надано наступні документи: Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.1 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.1.3 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації: З метою підтвердження можливості забезпечення контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання основних будівельних матеріалів зокрема але не виключно: суміші бетонні, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон, розчини будівельні, цемент загально-будівельного призначення, суміш щебенево-піщана, фарби). На підтвердження, у складі пропозиції, надати: - копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань або копію діючого сертифікату визнання вимірювальних можливостей разом із переліком вимірювальних можливостей); - підтвердження наявності повіреного та/або каліброваного лабораторного обладнання (надати у складі пропозиції сертифікати калібрування та/або документи на повірку): ваги лабораторні електронні, шафа сушильна, піч муфельна, прес гідравлічний, прилад стандартного ущільнення. Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначених документів у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.3 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: З метою підтвердження можливості забезпечення контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання основних будівельних матеріалів зокрема але не виключно: суміші бетонні, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон, розчини будівельні, цемент загально-будівельного призначення, суміш щебенево-піщана, фарби). На підтвердження, у складі пропозиції, надати: - копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань або копію діючого сертифікату визнання вимірювальних можливостей разом із переліком вимірювальних можливостей); - підтвердження наявності повіреного та/або каліброваного лабораторного обладнання (надати у складі пропозиції сертифікати калібрування та/або документи на повірку): ваги лабораторні електронні, шафа сушильна, піч муфельна, прес гідравлічний, прилад стандартного ущільнення. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 1.Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом, інформації про працевлаштування. 2. Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу та трудові книжки (та/або витяги з трудових книжок) та/або цивільно-правові угоди). Кількість працівників учасника повинна забезпечувати надання послуг (виконання робіт) на значній кількості об'єктів одночасно (не менше 30 працівників), на підтвердження надається податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (надається без додатків; за останній звітній період) разом із квитанцією, яка підтверджує її подання до ДПС. Керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт), головний інженер та виконавець робіт) повинні мати знання з охорони праці, що підтверджується шляхом надання протоколів (або витягів з протоколів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з: загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.75-15. Учасник має підтвердити: наявність головного інженера та виконроба з вищою освітою у будівництві (на підтвердження надати диплом); наявність водіїв та машиністів дорожно-будівельних машин у кількості, достатній для надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше 15 працівників, у складі пропозиції надаються посвідчення водія та/або посвідчення тракториста-машиніста) Учасник має підтвердити (шляхом надання свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації з додатком, або іншого документу) наявність кваліфікованих працівників: 1. Машиністи дорожньо-будівельних машин – не менше 3 працівників; Учасником, у складі пропозиції не надано відповідних документів у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 1.Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом, інформації про працевлаштування. 2. Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу та трудові книжки (та/або витяги з трудових книжок) та/або цивільно-правові угоди). Кількість працівників учасника повинна забезпечувати надання послуг (виконання робіт) на значній кількості об'єктів одночасно (не менше 30 працівників), на підтвердження надається податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (надається без додатків; за останній звітній період) разом із квитанцією, яка підтверджує її подання до ДПС. Керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт), головний інженер та виконавець робіт) повинні мати знання з охорони праці, що підтверджується шляхом надання протоколів (або витягів з протоколів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з: загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.75-15. Учасник має підтвердити: наявність головного інженера та виконроба з вищою освітою у будівництві (на підтвердження надати диплом); наявність водіїв та машиністів дорожно-будівельних машин у кількості, достатній для надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше 15 працівників, у складі пропозиції надаються посвідчення водія та/або посвідчення тракториста-машиніста) Учасник має підтвердити (шляхом надання свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації з додатком, або іншого документу) наявність кваліфікованих працівників: 1. Машиністи дорожньо-будівельних машин – не менше 3 працівників. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.1 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації: учасники надають Забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог п.2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам п.2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації, п.2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог п.2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Створено
20.09.2025 21:40
Надати до
21.09.2025 21:40
Період вимог/скарг з 13.10.2025 16:58 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 16:40 по 01.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 16:58
Довідка НАЗК
13.10.2025 16:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.09.2025 16:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-07-011932-a-c1
Очікує підписання
4 519 000 грн.
4 519 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Уманський район, Черкаська область
Номенклатура
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Уманський район, Черкаська область
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40422357

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33819662

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-17-000004
Дата створення проекту
17.10.2025 13:07
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
17.10.2025 15:16
Дата завершення моніторингу
08.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.10.2025 № 94-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 29 вересня 2025 р. № 003100-18/12105-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-07-011932-a, 07.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.10.2025 00:00
Документи рішення
17.10.2025 15:16
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-07-011932-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? - чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.10.2025 15:46
Орган перевірки
24.10.2025 00:00
Документи повідомлення
20.10.2025 15:47
-
Запит
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.10.2025 № 95-З Черкаси Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-08-07-011932-a, прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17 жовтня 2025 року № 94-З «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинене до опублікування рішення органу оскарження. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Рішеня
22.10.2025 14:55
Орган перевірки
28.10.2025 00:00
Документи повідомлення
22.10.2025 14:55
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування розміру витрат технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та очікувану вартість по даній закупівлі визначено відповідно до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0753733-22#Text) та Галузевих розрахунків витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування (http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=99285). Очікувана вартість розрахована на основі відомості обсягів робіт та дефектних актів. 2. Оприлюднювалась, https://ck-oda.gov.ua/obgruntuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Рішеня
23.10.2025 16:58
Замовник
Документи повідомлення
23.10.2025 16:59
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-07-011932-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі: - чому замовник не виконав рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 28.08.2025 № 13279-р/пк-пз щодо усунення невідповідностей шляхом внесення змін до тендерної документації від 05.08.2025 №8, в частині виключення вимоги про надання атестату про акредитацію відповідного органу з сертифікації та сфери акредитації органу сертифікації, який саме завірений НААУ? Слід зазначити, що про факт невиконання рішення від 28.08.2025 № 13279-р/пк-пз зазначено у рішенні Комісії АМКУ від 12.09.2025 № 14070-р/пк-пз. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.11.2025 09:24
Орган перевірки
08.11.2025 00:00
Документи повідомлення
04.11.2025 09:25
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 613 104 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380732122708
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 613 104 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380732122708
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності