Показати схожі тендери

Закупівля Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу з метою заповнення вакантної посади - голови правління Акціонерного товариства «Укрнафта» від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-011828-a
Id Tender c1c8be723a244213a2291fa9361d5028
План UA-P-2025-08-07-014824-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.08.2025 18:15
Остання зміна 06.10.2025 15:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 600 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 18:15 до 18.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 18:15
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 18:15
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2025 12:43
до 29.09.2025 09:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 09:30
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2025 09:36
до 06.10.2025 15:40
Період уточнень
з 07.08.2025 18:15 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 18:15 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 12:43 до 29.09.2025 09:36
Період кваліфікації
з 19.08.2025 12:43 до 29.09.2025 09:36
Основні параметри
Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу з метою заповнення вакантної посади - голови правління Акціонерного товариства «Укрнафта»
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 600 000 грн.
Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу з метою заповнення вакантної посади - голови правління Акціонерного товариства «Укрнафта»,
Назва предмета закупівлі
Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу з метою заповнення вакантної посади - голови правління Акціонерного товариства «Укрнафта»,
Очікувана вартість
2 600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
78 000
Аукціон
Cтарт аукціону
19.08.2025 12:08
Закінчення аукціону
19.08.2025 12:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу з метою заповнення вакантної посади - голови правління Акціонерного товариства «Укрнафта»
Код ДК 021:2015
79621000-3 - Послуги із забезпечення офісним персоналом
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Оплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України безготівково, шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця трьома платежами, а саме: - 30 (тридцять) відсотків від загальної вартості Послуг авансовим платежем протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Договору на підставі отриманого від Виконавця оригіналу рахунку- фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Оплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України безготівково, шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця трьома платежами, а саме: - 30 (тридцять) відсотків від загальної вартості Послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг за ІІ етапом надання Послуг на підставі виставленого Виконавцем оригіналу рахунку-фактури.
Порядковий номер: 2
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 40,0 %
Опис:
4.2. Оплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України безготівково, шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця трьома платежами, а саме: - 40 (сорок) відсотків від загальної вартості Послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг за ІІІ етапом на підставі отриманого від Виконавця оригіналу рахунку- фактури.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС"
Пропозиція:
1 490 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОРН ФЕРРІ"
Пропозиція:
2 102 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОЙДЕН УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЗЕКЬЮТІВ СЕРЧ ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
1 474 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.08.2025 12:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 18:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карабанов Святослав
Електронна пошта
Телефон
380934408805
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу з метою заповнення вакантної посади - голови правління Акціонерного товариства «Укрнафта»,
Період вимог/скарг з 12.09.2025 09:30 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 12:43 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. На виконання п. 3.2. Вимоги про усунення невідповідностей, розміщеної в електронній системі закупівель 08.09.2025 та на виконання п. 1.2. додатку 2 до тендерної документації Учасником надано оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфкації б/н від 09.09.2025 (файл «1.2.1 Наявність працівників відповідної кваліфікації.docx»), в якому зазначені про наявність 5 (п’яти) працівників у відповідних офісах. Проте, в порушення п.п. 1.2.2. п. 1.2. додатку 2 до тендерної документації Учасником не надано скановані копії трудових книжок (1-шу сторінку та сторінку з записом про прийняття на роботу) та/або офіційний лист від керуючої компанії міжнародної мережі із зазначенням факту працевлаштування та виду трудових відносин по працівникам Едуардо Інестрільяс, Мансур Абдулгаффар та Джиммі Ченг. Оскільки Учасником у складі первинної пропозиції надавалось підтвердження працевлаштування працівників, зазначених Учасником у Таблиці 2 за підписом Оани Чорнеї від 13.08.2025, тобто ДО зазначення Учасником додаткових працівників. Таким чином, Учасник не підтвердив факти працевлашутвання працівників Едуардо Інестрільяс, Мансур Абдулгаффар та Джиммі Ченг. Крім того, слід зазначити, що згідно з даними, розміщеними на офіційному сайті Amrop за посиланням https://www.amrop.com/global-reach/global-offices/shanghai у Шанхайському офісі відсутній фахівець Джиммі Ченг, натомість зазначено Джиммі Чен (Jimmy Chen). 2. На виконання вимог п. 3.4. Вимоги про усунення невідповідностей розміщеної в електронній системі закупівель 08.09.2025 та п.п. 1.3.2. п. 1.3. додатку 2 до тендерної документації Учасником надано оновлений лист від керуючої компанії від 09.09.2025 щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Так, лист підвтерджує виконання договорів №20231211 від 11.12.2023, № 20220110 від 10.01.2022 та № 20220111 від 11.01.2022, які зазначені у довідці. Проте, в порушення вимог п.п. 1.3.2 п. 1.3. Додатку 2 до тендерної документації зазначений лист підтвердження не містить інформації про ПІБ кандидатів, які були успішно працевлаштовані, а саме Директора та Фінансового Директора компанії Компанії «Ventspils nafta» та Президента правління і Віце-президента з торгівлі Компанії «PGNIG». 3. На виконання вимог п. 3.5. Вимоги про усунення невідповідностей, розміщеної в електронній системі закупівель 08.09.2025 та виконання вимог п. 3.4 додатку 2 до тендерної документації Учасником завантажено оновлений лист від 09.09.2025, в якому зазначається про незалучення співвиконавців для надання послуг, які є предметом закупівлі. Крім того, в листі зазначено, що усі офіси, що входять у партнерську мережу Amrop так само не будуть залучатись до вказаного проекту як співвиконавці чи субпідрядники. Також, Учасник дозавантажив Роз’яснення структури корпоративних відносин між офісами від 09.09.2025 в якому також зазначено, що вказані офіси не будуть співвиконавцями по проекту пошуку голови правління Акціонерного товариства «Укрнафта». Слід зазначити, що згідно абзацу 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Так, Замовником в п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації вимагалось підвтердити наявність не менше5 офісів а 5 регіонах світу та в п. 1.2. Додатку 2 до тендерної документації підтвердити наявність відповідних працівників в кожному з офісів. Так, Замовником на підставі листа про Учасника про корпоративну структуру встановлено, що окрім Учасника, до глобальної мережі Amrop входять різні компанії, які юридично не пов’язані між собою, а працюють із використанням торгівельної марки Amrop та можуть спільно працювати над певними проєктам. Тобто, офіси не є єдиною юридичною особою, а також не створили об’єднання для подачі тендерної пропозиції, що допускається Законом України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Учасник залучив для підтвердження своєї відповідності встановленим Замовником кваліфікаційним критеріями потужності субпідрядників/співвиконавців згідно абзацу 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», проте в порушення вимог п. 3.4 додатку 2 до тендерної документації не надав довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єктів господарювання, яких Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг та гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. Враховоючи вищевикладене, пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Підстава: абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годи н з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Документи кваліфікації
12.09.2025 09:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.08.2025 14:26
Електроний протокол про продовження строку
19.08.2025 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
19.08.2025 14:26
Дата кінця розгляду
17.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог п.п. 1.1.1. п. 1.1. Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано Довідку б/н від 15.08.2025 (файл «1.1.1 Довідка про наявність іноземних офісів.pdf». Проте, в порушення п.п. 1.1.1 зазначена довідка не містить інформацію про наявність офісів в наступних регіонах: Північна Америка, країни Перської затоки, Азійсько Тихоокеанський регіон (включаючи Австралію) (крім російської федерації, республіки білорусь, та ісламської республіки іран). Крім того, таблицею 1 п.п. 1.1.1. вимагало зазначити щонайменше 5 офісів, а Учасником зазначено про наявність офісу в Україні та Латвії. Також, таблицею 1 п.п. 1.1.1. передбачено зазначення адреси офісу. Учасником в довідці зазначено лише країни, в яких знаходяться відповідні офіси. Так, згідно зі статтею 26-3 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI адресою об’єкта нерухомого майна є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Тобто, країна не може вважатися адресою. Адреса — це конкретна інформація, яка вказує на точне місце розташування, наприклад, вулиця, номер будинку, місто, поштовий індекс тощо. Країна є лише частиною адреси, оскільки вона визначає лише загальну територію, але не конкретне місце. 1.2. На виконання вимог п.п. 1.2.1. п. 1.2. Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано Довідку б/н від 15.08.2025(файл «1.2.1 Наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf»). Так, Замовником встановлена вимога підтвердити у працівників наявність досвіду з пошуку та підбору кандидатів на посади Голови правління або Генерального директора або Директора або членів Правління, відповідальних за окремі напрямки бізнесу, для великих міжнародних нафтогазових компаній, які працюють в сегментах upstream, midstream або downstream. Проте, Учасником в довідці зазначено про наявність фахівця Віестурса Ліегіса, щодо якого зазначено досвід д підбор трьох членів наглядової ради ТОВ «Оператор газотранспортної системи України». Оскільки наглядова рада є колегіальним органом, який здійснює нагляд за діяльністю організації та, відповідно, не є виконавчим органом господарського товариства (на відміну від Голови правління або Генерального директора або Директора тощо), зазначений досвід не можна вважати належним підтвердженням відповідності вимогам тендерної документації. Крім того, оскільки п.п. 1.1.1. п. 1.1. Розділу І вимагає зазначення щонайменше 5 офісів в різних регіонах, а п.п. 1.2.1. п. 1.2. Розділу І передбачає зазначення про наявність не менше одного фахівця в кожному із заявлених офісів, зазначених в Таблиці 1, Учасник мав би зазначити, відповідно не менше працівників по 1 в кожному із регіонів, визначених в п.п. 1.1.1. п. 1.1. 1.3. На виконання вимог п.п. 1.3.1. п. 1.3. Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано Довідку б/н від 15.08.2025 (файл «1.3.1. Наявність досвіду виконання аналогічних договорів.docx»). Так, в довідці зазначено, зокрема, про наявність договору Договір № 20220601 від 01.06.2022 щодо відбору генерального директору. Проте, згідно інформації, наведеної Учасником, контрагент «Solgas» є компанією, що спеціалізується на газових варильних поверхнях, тобто не є підприємством нафтогазової сфери, а є виробником кухонного обладнання. Крім того, по цьому договору в таблиці не зазначено кількість працівників компанії «Solgas». Також, в довідці зазначено про наявність договору від 27.07.2023 №4600007778 щодо відбору членів наглядової ради ТОВ «Оператор газотранспортної системи України». Оскільки наглядова рада є колегіальним органом, який здійснює нагляд за діяльністю організації та, відповідно, не є виконавчим органом господарського товариства (на відміну від Голови правління або Генерального директора або Директора тощо), зазначений досвід не можна вважати належним підтвердженням відповідності вимогам тендерної документації. Також, у довідці зазначено про наявність договору №20221201 від 01.12.2022 з підбору інвестиційного директора. Проте, зазначений договір не відповідає вимогам Замовника, а саме ознаці, визначеній в пункті 1.3.1. додатку 1 до ТД: договір у сфері пошуку та відбору кандидатів для великих міжнародних нафтогазових компаній. Так, Замовником було встановлено, зокрема на сайті https://www.neste.com/, що компанія «Neste» є виробником біопалива, зокрема, з рослинної сировини, що не може вважатись нафтогазовою галуззю. 1.4. На виконання вимог п.п. 1.3.2. п. 1.3. Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано лист від керуючої компанії міжнародної мережі від 13.08.2025 (файл «1.3.2 Підтвердження керівного офісу 1 – UKR.pdf»). В порушення вимог п.п. 1.3.2. не містить інформації щодо ПІБ кандидатів компаній «Neste» та «Solgas». Крім того, в листі вказано, що договір з компанією «Neste» виконаний у 2013 році, що суперечить інформації, яку Учасник вказав в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а також не відповідає вимогам Замовника в частині, що аналогічний договір має бути виконаний протягом останніх 5 (п’яти) років. 1.5. На виконання вимог п. 3.4. розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» додатку 2 до тендерної документації, Учасником надано довідку, передбачену п.п. 3.4.1., а саме Лист від 15.08.2025 (файл «3.4.1 Лист про субпідрядника.pdf») в якому Учасник декларує, що не планує залучати для виконання послуг співвиконавців. Проте, під час розгляду поданої пропозиції, замовник встановив, що Учасник залучає щонайменше латвійський офіс з відповідними фахівцями. Оскільки, згідно роз’яснення структури корпоративних відносин між офісами компанія Амроп працює за партнерською системою із виданням сертифікатів про членство та правом використовувати бренд. Таким чином, офіси в різних країнах є окремими юридичними особами та не є об’єднанням. Враховуючи вищевикладене, Учасником не надано інформацію про залучених співвиконавців. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. «1.1.1 Довідка (складена згідно з Таблицею №1), в якій зазначається інформація, що на дату подання пропозиції Учасник та/або його афілійовані особи, юридична/ні особа/и, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем, та/або інші особи (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), має/мають матеріально-технічну базу - а саме наявність зареєстрованих офісів в кожному з таких регіонів: Україна, Європа, Північна Америка, країни Перської затоки, Азійсько Тихоокеанський регіон (включаючи Австралію) (міжнародні, крім російської федерації, республіки білорусь, та ісламської республіки іран).» 2.2. «1.2.1. Довідка (складена згідно з Таблицею №2), в якій зазначається інформація про наявність не менше одного фахівця в кожному із заявлених офісів, зазначених в Таблиці 1, що мають трудові відносини з Учасником та/або його афілійованими особами, юридичними особами, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем), та/або іншими особами (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, та які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору, з досвідом роботи не менше 5 років у сфері пошуку та підбору кандидатів на посади Голови правління або Генерального директора або Директора або членів Правління, відповідальних за окремі напрямки бізнесу, для великих міжнародних нафтогазових компаній, які працюють в сегментах upstream, midstream або downstream.» 2.3. «1.3.1. Довідка (складена згідно з Таблицею № 3), про наявність в Учасника та/або його афілійованих осіб, юридичної/них особи/осіб, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем, та/або в інших осіб (осіб, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, та які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), протягом останніх 5 років досвіду виконання не менше трьох договорів про надання послуг у сфері пошуку та відбору кандидатів на посади Голови правління або Генерального директора або Директора або членів Правління, відповідальних за окремі напрямки бізнесу, для великих міжнародних нафтогазових компаній, які працюють в сегментах upstream, midstream або downstream; зокрема, але не обмежуючись – державного сектору економіки, з чисельністю працівників не менше 3000 осіб.» 2.4. п.п. 1.3.2. «…в) Лист від керуючої компанії міжнародної мережі, з якою учасник працює під єдиним брендом, що підтверджує вищезазначений досвід, який буде містити інформацію про назви компаній, посади, ПІБ кандидатів та дату завершення договору, за яким були успішно працевлаштовані.» 2.5. «3.4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3.4.3. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1)довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до надання послуг від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на надання послуг, визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання) У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКЗЕКЬЮТІВ СЕРЧ ЮКРЕЙН» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати Довідку (складену згідно з Таблицею №1), яка буде містити інформацію про наявність мінімум 5 офіси офісів в кожному з таких регіонів: Україна, Європа, Північна Америка, країни Перської затоки, Азійсько Тихоокеанський регіон (включаючи Австралію) (міжнародні, крім російської федерації, республіки білорусь, та ісламської республіки іран) та з повною інформацію про адреси таких офісів. 3.2. Надати Довідку (складену згідно з Таблицею №2), яка буде містити інформацію про наявність не менше одного фахівця в кожному із заявлених офісів, зазначених в Таблиці 1, що мають трудові відносини з Учасником та/або його афілійованими особами, юридичними особами, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем), та/або іншими особами (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, та які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору, з досвідом роботи не менше 5 років у сфері пошуку та підбору кандидатів на посади Голови правління або Генерального директора або Директора або членів Правління, відповідальних за окремі напрямки бізнесу, для великих міжнародних нафтогазових компаній, які працюють в сегментах upstream, midstream або downstream та надати скановані копії трудових книжок (1-шу сторінку та сторінку з записом про прийняття на роботу) та/або офіційний лист від керуючої компанії міжнародної мережі із зазначенням факту працевлаштування та виду трудових відносин відносно кожного фахівця, зазначеного в Таблиці 2. 3.3. Надати Довідку (складену згідно з Таблицею № 3) про наявність в Учасника та/або його афілійованих осіб, юридичної/них особи/осіб, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем, та/або в інших осіб (осіб, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, та які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), протягом останніх 5 років досвіду виконання не менше трьох договорів про надання послуг у сфері пошуку та відбору кандидатів на посади Голови правління або Генерального директора або Директора або членів Правління, відповідальних за окремі напрямки бізнесу, для великих міжнародних нафтогазових компаній, які працюють в сегментах upstream, midstream або downstream; зокрема, але не обмежуючись – державного сектору економіки, з чисельністю працівників не менше 3000 осіб. 3.4. Надати лист від керуючої компанії, який буде містити інформацію про назви компаній, посади, ПІБ кандидатів та дату завершення договору, за яким були успішно працевлаштовані на договори, які будуть зазначені у довідці згідно таблиці 3, або підтвердити виконання договорів у передбачений тендерною документацією спосіб. 3.5. Надати інформацію щодо залучення субпідрядників/співвиконавців відповідно до положень п.п. 3.4.2. або 3.4.3 п. 3.4. розділу ІІІ додатку 2 до тендерної документації.
Створено
08.09.2025 10:09
Надати до
09.09.2025 10:09
Період вимог/скарг з 29.09.2025 09:36 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 09:30 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
учасника визначено переможцем
Документи кваліфікації
29.09.2025 09:37
Довідка НАЗК
29.09.2025 09:36
Повідомлення про рішення
12.09.2025 09:34
Витяг з ЄДР
12.09.2025 09:31
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
12.09.2025 09:31
Дата кінця розгляду
11.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.    1. Перелік виявлених невідповідностей:   1.1. На виконання вимог п.п. 1.1.1. п. 1.1. Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано Довідку б/н від б/д (файл «1.1.1 Наявність в Учасника процедури закупівлі  обладнання, матеріально-технічної бази та технологій  1.1.pdf». На виконання вимог п.п. 1.2.1. п. 1.1. додатку 2 до тендерної документації зазначена довідка містить активне гіперпосилання на сайт глобальної мережі Odgers. Проте, інформація, наведена у довідці та офіційному сайті https://www.odgers.com/en-gb/ містяться невідповідності. Так, Учасник зазначає про наявність офісу в Чехії, а саме  Товариство з обмеженою відповідальністю «Оджерс Берндтсон» (Odgers Berndtson s.r.o.) за адресою Чехія , вул. Влашска, 360/6, Мала Страна, 1 18 00 м. Прага 1. Проте, згідно з даними на сайті https://www.odgers.com/en-gb/about-us/locations/europe/czech-republic/ чеський офіс знаходиться за адресою Влашська 6, Прага 118 00 Чехія (Vlasska 6, Prague 118 00 Czech Republic). Також, в довідці зазначено про наявність офісу в Австралії, а саме Товариство з обмеженою відповідальністю «БРАЙТВАЙТЕ ШТАЙНЕР & ПРІТТІ ПТУ» за адресою Австралія, Сідней, Новий Південний Уельс, 2\2 Бюллетін. В свою чергу, на сайті https://www.odgers.com/en-gb/about-us/locations/asia-pacific/australia/ вказано, що австралійський офіс в Сіднеї знаходиться за адресою поверх 18, 167 вулиця Маккуорі Сідней, Новий Південний Уельс 2000 Австралія (Level 18, 167 Macquarie Street Sydney, New South Wales 2000 Australia). Далі, Учасник в довідці зазначає про наявність офісу в Північній Америці Товариство з обмеженою відповідальністю «Оджерс Берндтсон» (Odgers Berndtson L.L.C), США, 2711 Кентервіль Роуд, офіс 400, місто Вілмінгтон, округ Нью-Касл, штат Делавер. Проте, на сайті https://www.odgers.com/en-gb/about-us/locations/north-america/united-states/ відсутня інформація про наявність офісу м. Вілмінгтон. Натомість, присутні офіси в Атланті, Бостоні, Г’юстоні, Міннеаполіс, Нью-Йорку та Вашингтоні (округ Колумбія). Таким чином, в порушення вимоги п.п. 1.2.1. п. 1.1. додатку 2 до тендерної документації інформація на сайті не підтверджує наявність офісів, які зазначені у довідці. Крім того, на виконання п. 1.1.3. надана довідка про корпоративну структуру міжнародної мережі (файл «Довідка (складена в довільній формі) про наявність договірних відносин.pdf»). Проте, інформація викладена у зазначеній довідці та в довідці про наявність в Учасника процедури офісів містять невідповідності, а саме у найменуванні австралійського офісу Товариство з обмеженою відповідальністю «БРАЙТВАЙТЕ ШТАЙНЕР & ПРІТТІ ПТУ» проти «БРЕЙТВЕЙТ, ШТАЙНЕР ЕНД ПРИТТІ ПІТІІЮ ЕЛТІДІ (BRAITHWAITE, STEINER & PRETTY PTY LTD». Також, зазначена довідка не підтверджує наявність наявність офісу у Сполученому Королівстві за адресою, Лондон, Кеннон-стріт, 20. 1.2. На виконання вимог п.п. 1.2.1. п. 1.2. Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано Довідку б/н від б/д (файл «1.2 Наявність в Учасника процедури закупівлі  працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід/pdf»). Згідно  п.п. 1.1.1. п. 1.1. Розділу І вимагає зазначення щонайменше 5 офісів в різних регіонах, а п.п. 1.2.1. п. 1.2. Розділу І передбачає зазначення про наявність не менше одного фахівця в кожному із заявлених офісів, зазначених в Таблиці 1. Оскільки, Замовником виявлені невідповідності в місцезнаходженні та найменуванні офісів інформації щодо наявних працівників Учасника також має бути відповідно актуалізована. Крім того, Замовником встановлена вимога підтвердити у працівників наявність досвіду з пошуку та підбору кандидатів на посади Голови правління або Генерального директора або Директора або членів Правління, відповідальних за окремі напрямки бізнесу, для великих міжнародних нафтогазових компаній, які працюють в сегментах upstream, midstream або downstream. Проте, Учасником зазначено у довідці про наявність працівників фахівця Тобі Гарднера (Toby Gardner) з досвідом з підбору Chief Information Officer для APT Management Services Pty Ltd. Проте, APT Management Services Pty Ltd не є нафтогазовою компанію, а спеціалізується на консалтингу у сфері нерухомості, управління тощо. Таким чином, Учасником не виконана вимога в повному обсязі. Крім того, довідка про наявність працівників не містить інформації про фахівця з Лондонського офісу, наявність якого заявлена Учасником на виконання п.п. 1.1.1. п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації. 1.3. На виконання вимог п.п. 1.3.1. п. 1.3. Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано Довідку б/н від б/д (файл «1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду  виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).pdf»). Проте, в порушення вимог, викладених у таблиці 3 п.п. 1.3.1. п. 1.3. Додатку 2 до тендерної документації зазначено довідка не містить інформацію про опис діяльності замовників за договорами та кількість персоналу. Крім того, в порушення п.п. 4.1.2. п. 4.1. розділу  ІV «Вимоги до документів та інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції» та підлягає завантаженню у вигляді файлів довідка частково викладена англійською мовою, зокрема колонка «Найменування посад» та найменування замовників за договорами, які зазначені у довідці. Аналогічно, учасником надано лист від керючої компанії про підтвердження виконання аналогічних договорів (файл «1.3.2 Лист від керуючої компанії міжнародної мережі.pdf») який частково викладений англійсько мовою. 1.4. На виконання вимог п. 3.4. розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» додатку 2 до тендерної документації, Учасником надано довідку, передбачену п.п. 3.4.1., а саме Лист від 15.08.2025 (файл «3.4.1 Інформація про субпідрядника співвиконавця (2).pdf») в якому Учасник декларує, що не планує залучати для виконання послуг співвиконавців. Проте, під час розгляду поданої пропозиції, замовник встановив, що Учасник залучає окремі офіси в різних країнах з відповідними фахівцями. Оскільки, згідно роз’яснення структури корпоративних відносин між офісами компанія Оджерс працює з офісами шляхом укладання Ліцензійної угоди, яка підвтерджує, що вони є представники глобального бренду Odger. Таким чином, офіси в різних країнах є окремими юридичними особами та не є об’єднанням. Враховуючи вищевикладене, Учасником не надано інформацію про залучених співвиконавців.   2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:    2.1. «1.1.1 Довідка (складена згідно з Таблицею №1), в якій зазначається інформація, що на дату подання пропозиції Учасник та/або його афілійовані особи, юридична/ні особа/и, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем, та/або інші особи (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), має/мають матеріально-технічну базу - а саме наявність зареєстрованих офісів в кожному з таких регіонів: Україна, Європа, Північна Америка, країни Перської затоки, Азійсько Тихоокеанський регіон (включаючи Австралію) (міжнародні, крім російської федерації, республіки білорусь, та ісламської республіки іран). 1.1.2. На підтвердження наявності офісів, зазначених у Таблиці 1, Учасник  надає активне гіперпосилання на офіційний веб-сайт міжнародної мережі, де публічно вказані відповідні адреси офісів. 1.1.3. Довідка (складена в довільній формі) про наявність договірних відносин (зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств) та/або про структуру корпоративних відносин між Учасником та міжнародною мережею, офіси якої зазначені в Таблиці 1.» 2.2. «1.2.1. Довідка (складена згідно з Таблицею №2), в якій зазначається інформація про наявність не менше одного фахівця в кожному із заявлених офісів, зазначених в Таблиці 1, що мають трудові відносини з Учасником та/або його афілійованими особами, юридичними особами, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем), та/або іншими особами (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, та які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору, з досвідом роботи не менше 5 років у сфері пошуку та підбору кандидатів на посади  Голови правління або Генерального директора або Директора або членів Правління, відповідальних за окремі напрямки бізнесу, для великих міжнародних нафтогазових компаній, які працюють в сегментах upstream, midstream або downstream. 1.2.2. На підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці 2, Учасник надає скановані копії трудових книжок (1-шу сторінку та сторінку з записом про прийняття на роботу) та/або офіційний лист від керуючої компанії міжнародної мережі із зазначенням факту працевлаштування та виду трудових відносин відносно кожного фахівця, зазначеного в Таблиці 2.» 2.3. «1.3.1. Довідка (складена згідно з Таблицею № 3), про наявність в Учасника та/або його афілійованих осіб, юридичної/них особи/осіб, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем, та/або в інших осіб (осіб, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, та які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), протягом останніх 5 років досвіду виконання не менше  трьох договорів про надання послуг у сфері пошуку та відбору кандидатів на посади Голови правління або Генерального директора або Директора або членів Правління, відповідальних за окремі напрямки бізнесу, для великих міжнародних нафтогазових компаній, які працюють в сегментах upstream, midstream або downstream; зокрема, але не обмежуючись –  державного сектору економіки, з чисельністю працівників не менше 3000 осіб.» «4.1.2.Документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї  ТД. Не надання Учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає  виправленню відповідно до п. 43 Особливостей. Визначальним є текст, викладений українською мовою.» 2.4. «3.4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг  повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види  послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3.4.3. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг  повинен надати: 1)довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг  та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до надання послуг  від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на надання послуг, визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання) У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться»     3.  Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:    Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати Довідку (складену згідно з Таблицею №1), яка буде містити інформацію про  наявність мінімум 5 офіси офісів в кожному з таких регіонів: Україна, Європа, Північна Америка, країни Перської затоки, Азійсько Тихоокеанський регіон (включаючи Австралію) (міжнародні, крім російської федерації, республіки білорусь, та ісламської республіки іран) з інформацію про адреси таких офісів, яка буде підтверджена відомості на сайті глобальної мережі «Оджерс» https://www.odgers.com/en-gb/about-us/locations/north-america/united-states/ та актуалізувати у інформацію про найменування австралійського офісу. 3.2. Надати Довідку (складену згідно з Таблицею №2), яка буде містити інформацію про наявність не менше одного фахівця в кожному із заявлених офісів, зазначених в Таблиці 1, що мають трудові відносини з Учасником та/або його афілійованими особами, юридичними особами, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем), та/або іншими особами (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, та які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору, з досвідом роботи не менше 5 років у сфері пошуку та підбору кандидатів на посади Голови правління або Генерального директора або Директора або членів Правління, відповідальних за окремі напрямки бізнесу, для великих міжнародних нафтогазових компаній, які працюють в сегментах upstream, midstream або downstream та надати скановані копії трудових книжок (1-шу сторінку та сторінку з записом про прийняття на роботу) та/або офіційний лист від керуючої компанії міжнародної мережі із зазначенням факту працевлаштування та виду трудових відносин відносно кожного фахівця, зазначеного в Таблиці 2 з урахуванням виявлених невідповідностей. 3.3. Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів викладену українською мовою з інформацією про опис діяльності замовників за договорами та кількість персоналу. 3.4.  Надати інформацію щодо залучення субпідрядників/співвиконавців відповідно до положень п.п. 3.4.2. або 3.4.3 п. 3.4. розділу ІІІ додатку 2 до тендерної документації.
Створено
23.09.2025 13:52
Надати до
24.09.2025 13:52
Договір
UA-2025-08-07-011828-a-c1
Підписаний і діє
Номер
13/4785-ІН/25
1 788 000 грн.
1 490 000 грн.
З ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу з метою заповнення вакантної посади - голови правління Акціонерного товариства «Укрнафта»
Номенклатура
Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу з метою заповнення вакантної посади - голови правління Акціонерного товариства «Укрнафта»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36353094

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.10.2025 15:39
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 12:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380934408805
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 12:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380934408805
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності