Показати схожі тендери

Закупівля Жалюзі від Хмельницький національний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-011790-a
Id Tender 41f610a94de748fbb419d31790f0e722
План UA-P-2025-08-07-014919-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.08.2025 18:10
Остання зміна 14.10.2025 17:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
380 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 18:09 до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 18:09
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 18:09
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 14:22
до 20.08.2025 14:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 14:34
до 26.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.08.2025 14:34
-
Період уточнень
з 07.08.2025 18:09 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 18:09 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 14:22 до 20.08.2025 14:34
Період кваліфікації
з 15.08.2025 14:22 до 20.08.2025 14:34
Основні параметри
Жалюзі
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
380 000 грн.
Жалюзі
Назва предмета закупівлі
Жалюзі
Очікувана вартість
380 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2025 13:53
Закінчення аукціону
15.08.2025 14:22
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 109 (штуки)
жалюзі
Опис предмета закупівлі
жалюзі
Код ДК 021:2015
39515420-5 - Тканинні жалюзі
Кількість
109
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
03.09.2025 00:00
Позиція : №2 9 (штуки)
жалюзі з трьох частин
Опис предмета закупівлі
жалюзі з трьох частин
Код ДК 021:2015
39515420-5 - Тканинні жалюзі
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
03.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Покупцем відповідно до пп. 2 п.19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за фактом поставки Товару з відстроченням платежів до 7 (семи) робочих днів з дати поставки Товару належної якості, у розмірі 100 % загальної вартості поставленого Товару, на підставі наданого рахунку на оплату та підписаної видаткової накладної (далі - Накладна) на фактично поставлений Товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Козимир Олена Олександрівна"
Пропозиція:
349 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ДЗЮБІЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Гейко Оксана Іванівна
Пропозиція:
241 246 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2025 13:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 18:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
10.09.2025 10:01
Під час проведення процедури щодо Закупівлі було подано скаргу до Антимонопольного комітету України і відповідно процедура закупівлі була призупинена до моменту розгляду та прийняття рішення за скаргою. Водночас у результаті зупинення строків проведення процедури закупівлі виникла об’єктивна неможливість дотримання встановлених термінів поставки товару, що є критично важливим для забезпечення потреб Замовника. З огляду на вищезазначене, подальше проведення закупівлі втратило актуальність. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
10.09.2025 10:03
-
01.10.2025 07:54
Закупівлю заплановано в електронній системі закупівель на 2025 рік за ідентифікатором № UA-P-2025-08-07-014919-a та оголошено в електронній системі закупівель 07.08.2025 року за ідентифікатором № UA-2025-08-07-011790-a. Строк поставки товару щодо Закупівлі згідно з умовами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи №1 від 07.08.2025 року далі — Тендерна документація), та відповідно до Оголошення визначено до 03.09.2025 року. Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону), та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 9 статті 29 Закону й абзацом 4 пункту 49 Особливостей. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Відповідно до частини 21 статті 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Закупівля була запланована на 2025 рік, строк поставки товару який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням щодо Закупівлі, визначено до 03 вересня 2025 року. Відповідно до протоколу №2 від 20.08.2025 року ФОП Гейко Оксана Іванівна було визначено переможцем процедури закупівлі. Строк для укладення договору про закупівлю з 26.08.2025 року до 06.09.2025 року. Під час проведення процедури щодо Закупівлі було подано скаргу за ідентифікатором №1 від 21.08.2025 року (далі — Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія). Рішення Колегії щодо Скарги щодо Закупівлі було прийняте 02.09.2025 року за № 13489 (далі — Рішення). Враховуючи викладене, оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим і строк поставки товару , який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням. Водночас у результаті зупинення строків проведення процедури закупівлі виникла об’єктивна неможливість дотримання встановлених термінів поставки товару, що є критично важливим для забезпечення потреб Замовника. З огляду на вищезазначене, подальше проведення закупівлі втратило актуальність, що документально підтверджується службовою запискою від ініціатора даної закупівлі. Отже, після уточнення фактичних потреб підрозділу відсутня необхідність у проведенні Закупівлі. Підстави: сезонний фактор – на теперішній час завершився період інтенсивного сонячного випромінювання, через що приміщення не потребують додаткового захисту від сонця. Альтернативне вирішення питання – для затемнення вікон у приміщеннях вже пошито та встановлено тканинні штори власними силами. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Пунктом 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені Постановою Уряду №1178 (далі — Особливості) визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, При цьому підпунктом 2 пункту 21 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі зокрема укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Відповідно, враховуючи порушені строки, неможливо укласти договір з терміном дії до 15 вересня 20225 року (відповідно до проекту договору). В проекті договору передбачено можливість продовжити термін поставки товару та продовжити термін дії договору, але підписати договір пізніше, ніж термін його дії неможливо. Отже, на цьому етапі Закупівлі замовник не може усунути зазначені порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та водночас відпала потреба в Закупівлі на 2025 рік. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
01.10.2025 07:56
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каткова Тетяна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380978991985
Замовник
ЄДРПОУ
02071234
Назва (англійською мовою)
Khmelnytskyi National University
Повна назва
Хмельницький національний університет
Повна назва (англійською мовою)
Khmelnytskyi National University
Поштовий індекс
29016
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
вул. Інститутська, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Жалюзі
Період вимог/скарг з 20.08.2025 14:34 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 14:22 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 14:34
Довідка НАЗК
20.08.2025 14:34
Повідомлення про рішення
15.08.2025 14:22
Витяг з ЄДР
15.08.2025 14:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
15.08.2025 14:22
Надати до
19.08.2025 00:00
Договір
UA-2025-08-07-011790-a-a1
Очікує підписання
241 246 грн.
241 246 грн.
З ПДВ
Номенклатура
109 (штуки)
жалюзі
Номенклатура
жалюзі
Кількість
109
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 3 вересня 2025 р.
Номенклатура
9 (штуки)
жалюзі з трьох частин
Номенклатура
жалюзі з трьох частин
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 3 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Хмельницький національний університет
Повна назва
Хмельницький національний університет
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071234

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Гейко Оксана Іванівна
Повна назва
ФОП Гейко Оксана Іванівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2829714103

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA103052990000026008030106515
ПІБ підписанта
Гейко Оксана Іванівна
Посада підписанта
ФОП
Діє на підставі
Витяг
Номер телефону
+380673170684
Електронна пошта
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
380 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Хмельницький національний університет
Контактний телефон:
380978991985
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
380 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Хмельницький національний університет
Контактний телефон:
380978991985
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності