Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Розрахунки здійснюються Покупцем відповідно до пп. 2 п.19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за фактом поставки Товару з відстроченням платежів до 7 (семи) робочих днів з дати поставки Товару належної якості, у розмірі 100 % загальної вартості поставленого Товару, на підставі наданого рахунку на оплату та підписаної видаткової накладної (далі - Накладна) на фактично поставлений Товар.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Аналогічний договір
Опис
1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір, предметом закупівлі якого є товар, що входить до товарної групи згідно коду за ДК 021:2015 - 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.
1.3.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Аналогічний договір
Опис
1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір, предметом закупівлі якого є товар, що входить до товарної групи згідно коду за ДК 021:2015 - 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.
1.3.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Аналогічний договір
Опис
1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір, предметом закупівлі якого є товар, що входить до товарної групи згідно коду за ДК 021:2015 - 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.
1.3.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Аналогічний договір
Опис
1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір, предметом закупівлі якого є товар, що входить до товарної групи згідно коду за ДК 021:2015 - 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.
1.3.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Під час проведення процедури щодо Закупівлі було подано скаргу до Антимонопольного комітету України і відповідно процедура закупівлі була призупинена до моменту розгляду та прийняття рішення за скаргою. Водночас у результаті зупинення строків проведення процедури закупівлі виникла об’єктивна неможливість дотримання встановлених термінів поставки товару, що є критично важливим для забезпечення потреб Замовника. З огляду на вищезазначене, подальше проведення закупівлі втратило актуальність.
Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Закупівлю заплановано в електронній системі закупівель на 2025 рік за ідентифікатором № UA-P-2025-08-07-014919-a та оголошено в електронній системі закупівель 07.08.2025 року за ідентифікатором № UA-2025-08-07-011790-a.
Строк поставки товару щодо Закупівлі згідно з умовами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи №1 від 07.08.2025 року далі — Тендерна документація), та відповідно до Оголошення визначено до 03.09.2025 року.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону), та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 9 статті 29 Закону й абзацом 4 пункту 49 Особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Відповідно до частини 21 статті 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Закупівля була запланована на 2025 рік, строк поставки товару який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням щодо Закупівлі, визначено до 03 вересня 2025 року.
Відповідно до протоколу №2 від 20.08.2025 року ФОП Гейко Оксана Іванівна було визначено переможцем процедури закупівлі.
Строк для укладення договору про закупівлю з 26.08.2025 року до 06.09.2025 року.
Під час проведення процедури щодо Закупівлі було подано скаргу за ідентифікатором №1 від 21.08.2025 року (далі — Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія).
Рішення Колегії щодо Скарги щодо Закупівлі було прийняте 02.09.2025 року за № 13489 (далі — Рішення).
Враховуючи викладене, оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим і строк поставки товару , який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням. Водночас у результаті зупинення строків проведення процедури закупівлі виникла об’єктивна неможливість дотримання встановлених термінів поставки товару, що є критично важливим для забезпечення потреб Замовника. З огляду на вищезазначене, подальше проведення закупівлі втратило актуальність, що документально підтверджується службовою запискою від ініціатора даної закупівлі. Отже, після уточнення фактичних потреб підрозділу відсутня необхідність у проведенні Закупівлі. Підстави: сезонний фактор – на теперішній час завершився період інтенсивного сонячного випромінювання, через що приміщення не потребують додаткового захисту від сонця. Альтернативне вирішення питання – для затемнення вікон у приміщеннях вже пошито та встановлено тканинні штори власними силами.
Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Пунктом 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені Постановою Уряду №1178 (далі — Особливості) визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, При цьому підпунктом 2 пункту 21 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі зокрема укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Відповідно, враховуючи порушені строки, неможливо укласти договір з терміном дії до 15 вересня 20225 року (відповідно до проекту договору). В проекті договору передбачено можливість продовжити термін поставки товару та продовжити термін дії договору, але підписати договір пізніше, ніж термін його дії неможливо.
Отже, на цьому етапі Закупівлі замовник не може усунути зазначені порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та водночас відпала потреба в Закупівлі на 2025 рік.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Аналогічний договір
Опис
1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір, предметом закупівлі якого є товар, що входить до товарної групи згідно коду за ДК 021:2015 - 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.
1.3.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 18:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Дана закупівля планувалась з метою використання жалюзі для забезпечення сонцезахисту навчальних приміщень. Однак у зв"язку з поданням скарги до Антимонопольного комітету України строки проведення процедури закупівлі та поставки товару були суттєво зміщені. На момент можливого постачання потреба у використанні товару втратила свою актуальність, а витрати бюджетних коштів у даному випадку є недоцільними.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 14028-р/пк-пз від 12.09.2025 року прийнято до розгляду скаргу Фізичної особи-підприємця Козимир Олени Олександрівни (далі — Скаржник) вих. №2 від 10.09.2025 р., зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) за № UA-2025-08-07-011790-a.а2 від 10 вересня 2025 року (далі — Скарга). Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу. На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником від 07 серпня 2025 року за предметом закупівлі: «Жалюзі» код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відміни закупівлі.
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке. Процедура закупівлі планувалась на основі реальної потреби Замовника з метою використання товару, а саме жалюзі, для забезпечення сонцезахисту навчальних приміщень. Потреба у придбанні зазначеного товару була актуальною переважно для сонячного періоду, коли необхідно забезпечувати захист приміщень від інтенсивного сонячного світла. Однак, у зв’язку з поданням скарги до Антимонопольного комітету України строки проведення процедури закупівлі та поставки товару були суттєво зміщені. Наразі, з настанням осінньо-зимового періоду, потреба у встановлені жалюзі відпала, оскільки сонячна активність суттєво знизилась, а витрачання бюджетних коштів на товар, який не матиме першочергового використання, є недоцільним. Отже, відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні, оскільки на момент можливого постачання потреба у використанні товару втратила свою актуальність, а витрати бюджетних коштів у даному випадку є недоцільними.
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правомірність прийнятого Замовником рішення і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Керуючись статтями 5, 18 Закону та пунктами 66 і 67 Особливостей
ПРОШУ: 1. Взяти до уваги цю інформацію та обґрунтування щодо зауважень, викладених у Скарзі. 2. Не брати до уваги твердження, викладені у Скарзі. 3. Відмовити в задоволенні Скарги повністю.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.09.2025 року №14383-р/пк-пз зобов’язано Хмельницький національний університет скасувати відміну торгів.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати відміну торгів від 10.09.2025 року №3.
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-08-07-011790-a.b3
Дата:
01.10.2025 15:48
Стан:
Задоволено
Протиправна причина відміни закупівлі:
Альтернативне вирішення питання – для затемнення вікон у приміщеннях вже пошито та встановлено тканинні штори власними силами.
Протиправна причина відміни закупівлі:
Альтернативне вирішення питання – для затемнення вікон у приміщеннях вже пошито та встановлено тканинні штори власними силами.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Прошу Комісію АМКУ зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі, як таке, що протирічить Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостям.
Прошу Комісію АМКУ зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір.
Відповідь по суті скарги на запит- АМКУ (за Особливостями)
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 15021-р /пк-пз від 03.10.2025 року прийнято до розгляду скаргу Фізичної особи-підприємця Козимир Олени Олександрівни (далі — Скаржник) вих. №3 від 01.10.2025 р., зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) за № UA-2025-08-07-011790-a.b3 від 01 жовтня 2025 року (далі — Скарга). Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу, зокрема, надати інформацію з підтверджуючими документами щодо відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником від 07 серпня 2025 року за предметом закупівлі: «Жалюзі» код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відміни закупівлі.
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке:
1) Закупівля була запланована на 2025 рік, строк поставки товару який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням щодо Закупівлі, визначено до 03 вересня 2025 року. Відповідно до протоколу №2 від 20.08.2025 року ФОП Гейко Оксана Іванівна було визначено переможцем процедури закупівлі. Термін укладення договору про закупівлю згідно з чиним законодавством не раніше 26.08.2025 року. Однак, під час проведення процедури Закупівлі було подано скаргу за ідентифікатором UA-2025-08-07-011790-a.c1 (далі — Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія). Рішення Колегії щодо відмови у задоволенні Скарги щодо Закупівлі було прийняте 02.09.2025 року за №13489 (далі — Рішення). Враховуючи викладене, Скаржник (пропозиція якого не розглядалась) зумисно затягнув час процедури Закупівлі, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим і строк поставки товару, який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням. У результаті зупинення строків проведення процедури Закупівлі виникла об’єктивна неможливість дотримання встановлених термінів поставки товару, що є критично важливим для забезпечення потреб Замовника. Так як Закупівля планувалась на основі реальної потреби Замовника з метою використання товару, а саме жалюзі, для забезпечення сонцезахисту навчальних приміщень. Потреба у придбанні зазначеного товару була актуальною переважно для сонячного періоду, коли необхідно забезпечувати захист приміщень від інтенсивного сонячного світла. Наразі, з настанням осінньо-зимового періоду, потреба у встановлені жалюзі відпала, оскільки сонячна активність суттєво знизилась, а витрачання бюджетних коштів на товар, який не матиме першочергового використання, є недоцільним. З огляду на вищезазначене, подальше проведення закупівлі втратило актуальність, що документально підтверджується службовими записками від ініціаторів даної Закупівлі (додаються). Отже, після уточнення фактичних потреб підрозділу відсутня необхідність у проведенні Закупівлі. Підстави: сезонний фактор – на теперішній час завершився період інтенсивного сонячного випромінювання, через що приміщення не потребують додаткового захисту від сонця. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні, оскільки на момент можливого постачання потреба у використанні товару втратила свою актуальність, а витрати бюджетних коштів у даному випадку є недоцільними. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
2) Пунктом 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені Постановою Уряду №1178 (далі — Особливості) визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, при цьому підпунктом 2 пункту 21 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі зокрема укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Відповідно, враховуючи порушені строки, неможливо укласти договір з терміном дії до 15 вересня 2025 року (відповідно до проекту договору, де вказано термін дії договору до 15.09.2025 року). В проекті договору передбачено можливість підписання додаткової угоди щодо продовження терміну поставки товару та продовження терміну дії договору, але у разі укладеного та діючого договору. Оскільки договір не був укладений, то підписати додаткову угоду щодо продовження терміну його дії, а також продовження поставки товару є неможливим.
На цьому етапі Закупівлі замовник не може усунути зазначені порушення, та відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Отже, враховуючи викладене, Закупівля відмінена Замовником на підставі підпункту 1 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: 1) замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Звертаємо увагу, що під час проведення процедури Закупівлі Замовник зафіксував дії одного з учасників (Скаржник), що виходять за межі належної участі у торгах. Зокрема, Скаржник систематично звертається з вимогами щодо визначення його пропозиції переможною та чинить тиск на Замовника. Пропозиція Скаржника не розглядалась на відповідність умовам тендерної документації, оскільки за своєю вартістю на 103 (сто три) тисячі гривень вища, ніж найбільш економічно вигідна пропозиція. Однак, це не зупиняє Скаржника продовжувати наполягати щодо визначення його переможцем торгів та поширювати недостовірну інформацію, чим створює репутаційні ризики та дискредитує діяльність Замовника. Такі дії розцінюються як порушення принципів добросовісної конкуренції та створюють ризики для належного проведення процедури. Замовник наголошує, що рішення про визначення переможця ухвалюється виключно на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та об’єктивної оцінки поданих пропозицій. Тим більше, коли реальна потреба у Закупівлі відсутня, відповідно до пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право відмінити процедуру закупівлі у разі відсутності подальшої потреби у предметі закупівлі.
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правомірність прийнятого Замовником рішення і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Керуючись статтями 5, 18 Закону та пунктами 66 і 67 Особливостей
ПРОШУ: 1. Взяти до уваги цю інформацію та обґрунтування щодо зауважень, викладених у Скарзі. 2. Не брати до уваги твердження, викладені у Скарзі. 3. Відмовити в задоволенні Скарги повністю.
Додатки: 1) Службові записки від ініціаторів Закупівлі – 2 арк.
карга на неправомірне визначення Переможцем ТП ФОП Гейко О.І., яка містить невиправні технічні помилки. Замовник Хмельницький національний університет. Сума 380000 грн.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Жалюзі
Тендер:
UA-2025-08-07-011790-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
10.09.2025 10:03
Кінець періоду оскарження з часом
21.09.2025 00:00
Стан
скасовано
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Під час проведення процедури щодо Закупівлі було подано скаргу до Антимонопольного комітету України і відповідно процедура закупівлі була призупинена до моменту розгляду та прийняття рішення за скаргою. Водночас у результаті зупинення строків проведення процедури закупівлі виникла об’єктивна неможливість дотримання встановлених термінів поставки товару, що є критично важливим для забезпечення потреб Замовника. З огляду на вищезазначене, подальше проведення закупівлі втратило актуальність.
Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Кінець періоду оскарження з часом
12.10.2025 00:00
Стан
період оскарження
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Закупівлю заплановано в електронній системі закупівель на 2025 рік за ідентифікатором № UA-P-2025-08-07-014919-a та оголошено в електронній системі закупівель 07.08.2025 року за ідентифікатором № UA-2025-08-07-011790-a.
Строк поставки товару щодо Закупівлі згідно з умовами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи №1 від 07.08.2025 року далі — Тендерна документація), та відповідно до Оголошення визначено до 03.09.2025 року.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону), та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 9 статті 29 Закону й абзацом 4 пункту 49 Особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Відповідно до частини 21 статті 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Закупівля була запланована на 2025 рік, строк поставки товару який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням щодо Закупівлі, визначено до 03 вересня 2025 року.
Відповідно до протоколу №2 від 20.08.2025 року ФОП Гейко Оксана Іванівна було визначено переможцем процедури закупівлі.
Строк для укладення договору про закупівлю з 26.08.2025 року до 06.09.2025 року.
Під час проведення процедури щодо Закупівлі було подано скаргу за ідентифікатором №1 від 21.08.2025 року (далі — Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія).
Рішення Колегії щодо Скарги щодо Закупівлі було прийняте 02.09.2025 року за № 13489 (далі — Рішення).
Враховуючи викладене, оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим і строк поставки товару , який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням. Водночас у результаті зупинення строків проведення процедури закупівлі виникла об’єктивна неможливість дотримання встановлених термінів поставки товару, що є критично важливим для забезпечення потреб Замовника. З огляду на вищезазначене, подальше проведення закупівлі втратило актуальність, що документально підтверджується службовою запискою від ініціатора даної закупівлі. Отже, після уточнення фактичних потреб підрозділу відсутня необхідність у проведенні Закупівлі. Підстави: сезонний фактор – на теперішній час завершився період інтенсивного сонячного випромінювання, через що приміщення не потребують додаткового захисту від сонця. Альтернативне вирішення питання – для затемнення вікон у приміщеннях вже пошито та встановлено тканинні штори власними силами.
Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Пунктом 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені Постановою Уряду №1178 (далі — Особливості) визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, При цьому підпунктом 2 пункту 21 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі зокрема укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Відповідно, враховуючи порушені строки, неможливо укласти договір з терміном дії до 15 вересня 20225 року (відповідно до проекту договору). В проекті договору передбачено можливість продовжити термін поставки товару та продовжити термін дії договору, але підписати договір пізніше, ніж термін його дії неможливо.
Отже, на цьому етапі Закупівлі замовник не може усунути зазначені порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та водночас відпала потреба в Закупівлі на 2025 рік.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.