Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги) від ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-011732-a
Id Tender 77772bc8391b44e5a1b952fdcd7c858a
План UA-P-2025-08-07-002430-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.08.2025 18:12
Остання зміна 18.09.2025 15:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 18:11 до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 18:11
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 18:11
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:10
до 02.09.2025 09:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 09:22
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2025 09:22
до 18.09.2025 15:08
Період уточнень
з 07.08.2025 18:11 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 18:11 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:10 до 02.09.2025 09:22
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:10 до 02.09.2025 09:22
Основні параметри
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель-них ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: за адресою Замовника Кількість послуг: 1 послуга (детальніше визначено в Додатку 3 до тендерної документації). 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 400000,00 (чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 01.12.2025 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 18.08.2025 00:00 7) умови оплати: Оплата наданих послуг здійснюється за фактом їх надання після підписання сторонами відповідного акту прийому-передачі наданих послуг, протягом 7 банківських днів з дня його підписання. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
400 000 грн.
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 11:11
Закінчення аукціону
18.08.2025 12:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади
Код ДК 021:2015
71340000-3 - Комплексні інженерні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Земельно-правові відносини"
Пропозиція:
167 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС"
Пропозиція:
185 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"
Пропозиція:
167 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП "Центр Державного земельного кадастру" від імені якого діє Полтавська регіональна філія
Пропозиція:
107 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ"
Пропозиція:
244 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ"
Пропозиція:
110 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
100 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"
Пропозиція:
105 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 11:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 13:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василь Арендаш
Електронна пошта
Телефон
+380505875700
Замовник
ЄДРПОУ
04350719
Повна назва
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Поштовий індекс
89640
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Мукачівський р-н, смт. Чинадійово
Адреса
вул. Волошина, буд. 41
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади
Період вимог/скарг з 02.09.2025 09:22 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 12:10 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 09:22
Довідка НАЗК
02.09.2025 09:22
Повідомлення про рішення
25.08.2025 12:11
Електроний протокол про продовження строку
18.08.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
18.08.2025 12:10
Надати до
20.08.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокол №б/н уповноваженої особи – Арендаша В.П., відповідальної за організацію та проведення закупівель Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області смт. Чинадійово 25.08.2025 Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – «Закон»). Я, Арендаш Василь Петрович, уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення закупівель Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області, керуючись Положенням про уповноважену особу (осіб) Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області, (89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад), нормами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178, Особливості), та іншими нормами чинного законодавства України Зважаючи на наступне: Згідно п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно ч. 4 ст. 29 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великими обсягами, для детального вивчення документів учасника, є необхідність продовжити строк для розгляду тендерних пропозицій до 20 роб.днів. Вирішив: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді даного протокольного рішення та з дотриманням вимог Закону. Уповноважена особа Арендаш В.П.
Дата продовження строку розгляду
25.08.2025 12:10
Дата кінця розгляду
16.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" Предмет закупівлі: Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги). У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1) Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, акти наданих послуг, акти приймання-передачі тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 ____________________________________ ______________ ____________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Даний документ викладений не у відповідності до п.1 Додатку 1 тендерної документації, а саме в 2 колонці не зазначено всі сторони договору, зазначена лише одна та невідкриваються акти наданих послуг. Учаснику необхідно надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів (акти наданих послуг не відкриваються, надати в .pdf форматі) з зазначенням двох сторін. 2) Однак, на підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення у складі пропозиції надається чинні ліцензія та договір про право використання ліцензійного програмного забезпечення. Договір про право використання ліцензійного програмного забезпечення відсутній, що суперечить пп.1.1. п.2 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати Договір про право використання ліцензійного програмного забезпечення. Також не підтверджено наявність обладнання А0+ НР Designjet 800 та А3 - А0 БФП НР Designjet Т830 в договорі оренди. Учаснику необхідно надати підтвердження наявністі обладнання А0+ НР Designjet 800 та А3 - А0 БФП НР Designjet Т830. 3) 3.2. Учасник гарантує, що при наданні Послуг буде дотримуватися заходів із захисту довкілля (надати відповідний гарантійний лист). Документи відсутній, що суперечить пп.3.2. п.3 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист. 4) 3.3. Інформація про субпідрядні організації, яких учасник планує залучити, у разі якщо учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.Документи відсутній, що суперечить пп.3.3. п.3 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі. 5) 3.5 Відповідальність розробників документації із землеустрою перед замовниками такої документації та третіми особами за шкоду, що може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду і професійних помилок, допущених при складанні документації із землеустрою, підлягає обов’язковому страхуванню згідно із Законом України "Про страхування". (надати договір страхування по предмету закупівлі). Документи відсутній, що суперечить пп.3.5. п.3 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати договір страхування по предмету закупівлі. 6) 1.14. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Документи відсутній, що суперечить пп.1.14. п.4 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі про кінцевого бенефіціарного власника. Подана тендерна пропозиція учасника ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Створено
26.08.2025 17:28
Надати до
27.08.2025 17:28
Договір
UA-2025-08-07-011732-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№37
100 000 грн.
100 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.09.2025
Строк дії договору з
16.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади
Номенклатура
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Повна назва
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04350719

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР"
Повна назва
ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32320348

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.09.2025 15:08
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-25-000002
Дата створення проекту
25.09.2025 13:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.09.2025 14:00
Дата публікації висновку про результати
14.10.2025 15:44
Дата завершення усунення порушень
29.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.09.2025 № 63-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24.09.2025 № 63-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-07-011732-a 07.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.09.2025 00:00
Документи рішення
25.09.2025 14:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 18.07.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення порушення, обґрунтування аномально низької ціни, наявності підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЧИНАДІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію (нова редакція), затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.08.2025 № б/н; роз’яснення Замовника, надані на звернення щодо змісту тендерної документації, тендерну пропозицію приватного підприємства «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» (далі – ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР»); обґрунтування аномально низької ціни, надане учасником ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції учасника ПП СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» від 26.08.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» від 01.09.2025 року №б/н; повідомлення про намір укласти договір з ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» від 02.09.2025 року; відповідь Замовника, надана на вимогу учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Земельно-правові відносини» (далі – ТОВ «Земельно-правові відносини»); договір від 16.09.2025 року №37, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 26 вересня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у пункті 1.1 Розділу 4, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлена вимога про подання у складі тендерної пропозиції документу «Тендерна пропозиція» за формою згідно із Додатком 1.1. до тендерної документації. Разом з тим абзац п’ятий Додатку 1.1. містить примітку з наступною вимогою: «…у разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об’єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), вказати ціну без податку на додану вартість, про що зробити відповідну помітку та окремо надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують». Під час проведення моніторингу встановлено, що вищезазначена довідка відсутня у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР». Виявлена під час моніторингу процедури закупівлі вказана невідповідність у поданих учасником ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» документах підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Однак, у розміщеному Замовником в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» від 26.08.2025 року вищеописана невідповідність зазначена не була, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Окрім цього встановлено, що Замовником у пунктах 3.2 та 3.5 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару якісним характеристикам встановлена вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів: «…3.2 Учасник гарантує, що при наданні Послуг буде дотримуватися заходів із захисту довкілля (надати відповідний гарантійний лист);…3.5. Відповідальність розробників документації із землеустрою перед замовниками такої документації та третіми особами за шкоду, що може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду і професійних помилок, допущених при складанні документації із землеустрою, підлягає обов’язковому страхуванню згідно із Законом України "Про страхування" (надати договір страхування по предмету закупівлі)». Однак, в ході проведення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника – ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» не подано гарантійний лист щодо дотримання заходів із захисту довкілля та договір страхування по предмету закупівлі (тобто такі документи/інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були відсутні), відповідно, тендерна пропозиція вказаного учасника підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, оскільки у даному випадку положення пункту 43 Особливостей не підлягають застосуванню. Проте, на порушення пункту 43 Особливостей вищеописані невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, викладені у розміщеному Замовником в електронній системі закупівель 26 серпня 2025 року повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, які не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей та, відповідно, не можуть бути виправлені учасником процедури закупівлі. З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 26.09.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу невідхилення учасника ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте відповідь на запит надано Замовником на одинадцятий робочий день, чим не дотримано вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Окрім того, надані Замовником пояснення не спростовують виявлених під час проведення моніторингу порушень з огляду на наступне. Так, Замовник у Розділі 3 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», визначає перелік документів на відповідність запропонованого товару саме якісним характеристикам, відсутність яких у складі тендерної пропозиції учасника не надає можливості на застосування положень пункту 43 Особливостей. Слід зауважити, що пояснення Замовника з посиланням на висновки, яких дійшла Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних не може слугувати обґрунтуванням прийнятого рішення щодо невідхилення учасника ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» та правомірності застосування пункту 43 Особливостей, оскільки рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймаються в індивідуальному порядку щодо конкретної закупівлі з врахуванням кожного окремого випадку з врахуванням доводів, наведених скаржником та Замовником. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, щодо визначеної закупівлі. З огляду на викладене, Замовник під час розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника повинен керуватися вимогами, визначеними ним у тендерній документації та у разі невідповідності поданих учасником документів (або їх відсутності) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до пункту 44 Особливостей. Отже, внаслідок не виконання учасником ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР», вимог Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації стосовно документального підтвердження відповідності запропонованого товару якісним характеристикам, Замовник у відповідності до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено учасника ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР», а укладено з ним договір від 16.09.2025 № 37 на загальну суму 100 000,00 гривень (без ПДВ). Пунктом 49 Особливостей визначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону № 922-VIII та цього пункту. Водночас, за нормами частини четвертої статті 33 Закону № 922-VIII учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Під час моніторингу встановлено, що 03 вересня 2025 року до Замовника через електронну систему закупівель звернувся учасник ТОВ «Земельно-правові відносини» з вимогою про усунення порушення UA-2025-08-07-011732-a.b1 щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, проте відповідь на звернення вказаного учасника надана Замовником лише 15 вересня 2025 року, чим порушено вимоги частини четвертої статті 33 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення порушення встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання Постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР», зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) від 16.09.2025 року №37, а також заходи, направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень та дотримання вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, абзацу першого частини п’ятої статті 8, частини четвертої статті 33 Закону № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.10.2025 00:00
Дата публікації
14.10.2025 15:44
Документи висновку
14.10.2025 15:44
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
c0c948f5eb2f439191272e3ee08f2450
Номер протоколу
№13-07-0123/2025/ПР
Дата опублікування протоколу
14.11.2025 11:37 14.11.2025 11:37
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Чинадіївська селищна рада Мукачівського району Закарпатської області інформує, що одразу після отримання висновку по моніторингу UA-M-2025-09-25-000002 від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській, було здійснено заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР», зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) від 16.09.2025 року №37, а саме було направлено листа від 15.10.2025 року №02-15/401 до ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» з вимогою розірвання договору (припинення зобов’язань) та додаткову угоду №1 про припинення договору (додаються). Однак у встановлений строк до 17.10.2025 року ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» не підписав додаткову угоду. На численні звернення засобами телефонного зв'язку ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» не відповідає. Замовник вживає всіх можливих заходів щодо встановлення зв'язку з ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» і разі отримання підписаної додаткової угоди про розірвання договору, зобов'язується одразу оприлюднити у строки визначені Особливостями додаткову угоду про розірвання договору. Також інформуємо, що не одразу помітили повідомлення про початок проведення моніторингу, оскільки більшість закупівель вже проведено і необхідності в нових договорам та публікаціях була відсутня. Повідомлення з електронного майданчику про початок моніторингу на електронну адресу Замовника з невідомих причин потрапляли в "спам", тому відповідь була надано з затримкою. В свою чергу замовником вживається заходи направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень та дотримання вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, абзацу першого частини п’ятої статті 8, частини четвертої статті 33 Закону № 922-VIII та надаємо через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації
25.10.2025 21:56
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-07-011732-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Яким чином Уповноважена особа Чинадіївської селищної ради (далі – Замовник) може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника – приватного підприємця «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» (далі - ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР»), який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а всупереч вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР», яке стосувалося відсутніх у складі його тендерної пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, які вимагалися у Розділі 3 «Інформація про відповідність запропонованого товару якісним характеристикам» Додатку 1 до тендерної документації? Так, пунктом 3.5 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлена наступна вимога: «Відповідальність розробників документації із землеустрою перед замовниками такої документації та третіми особами за шкоду, що може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду і професійних помилок, допущених при складанні документації із землеустрою, підлягає обов’язковому страхуванню згідно із Законом України "Про страхування" (надати договір страхування по предмету закупівлі)», проте у складі тендерної пропозиції учасника – ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» не подано договір страхування по предмету закупівлі (тобто такий документ/інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі був відсутній), відповідно, тендерна пропозиція вказаного учасника підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, оскільки у даному випадку положення пункту 43 Особливостей не підлягають застосуванню. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.09.2025 12:15
Орган перевірки
02.10.2025 00:00
Документи повідомлення
26.09.2025 12:17
-
Відповідь
Пояснення (інформація, документи) на запит від 26.09.2025 р. Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2025-09-25-000002.
1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.. Відповідь на перше питання: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства, а саме: - Закон України «Про оцінку земель», - Методика нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147 - Рішення тридцять п’ятої чергової сесії восьмого скликання Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області №2007 від 26.02.2024. Очікувана вартість визначена на основі комерційних пропозицій, вивчення ринку та рішення Чинадіївської селищної ради від 15.04.2025 року №2533. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до комерційних пропозицій, та рішення Чинадіївської селищної ради від 15.04.2025 року №2533 і становить 400000,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, аналізу попередніх періодів та комерційних пропозицій (додаються). 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Відповідь на друге питання: Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – з цією інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://chynadiivska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-08-16-21-06-04-2023/ 3) Яким чином Уповноважена особа Чинадіївської селищної ради (далі – Замовник) може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника – приватного підприємця «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» (далі - ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР»), який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а всупереч вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР», яке стосувалося відсутніх у складі його тендерної пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, які вимагалися у Розділі 3 «Інформація про відповідність запропонованого товару якісним характеристикам» Додатку 1 до тендерної документації? Відповідь на третє питання: Відповідно до затвердженої тендерної документації від 07.08.2025 року (із змінами від 13.08.2025 року), інформація про технічні, якісні кількісні характеристики визначена в Додатку 3 до тендерної документації. В даному додатку відсутня вимога: «Відповідальність розробників документації із землеустрою перед замовниками такої документації та третіми особами за шкоду, що може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду і професійних помилок, допущених при складанні документації із землеустрою, підлягає обов’язковому страхуванню згідно із Законом України "Про страхування" (надати договір страхування по предмету закупівлі)». Звертаємо Вашу на практику Антимонопольного комітету по подібному зверненню (додається). Виходячи з поданих рішень Амку не вбачає порушення і дії Замовника не суперечать вимогам закупівельного законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що Додаток 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, визначає перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Слід зазначити, що після надання вимоги про усунення невідповідностей учасник ПП «СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР» у встановлений строк усунув всі виявлені невідповідності.
Рішеня
13.10.2025 18:04
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Контактний телефон:
+380505875700
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Контактний телефон:
+380505875700
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності