Показати схожі тендери

Закупівля Газові міські автобуси великої місткості від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-011434-a
Id Tender 48c9858791204d6fb3fa1e6e4395f8e8
План UA-P-2025-08-07-014332-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.08.2025 17:17
Остання зміна 02.09.2025 17:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 765 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
48 825 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 17:17 до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 17:17
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 17:17
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00
до 27.08.2025 17:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 17:28
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 17:28
до 02.09.2025 17:06
Період уточнень
з 07.08.2025 17:17 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 17:17 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00 до 27.08.2025 17:28
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00 до 27.08.2025 17:28
Основні параметри
Газові міські автобуси великої місткості
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 765 000 грн.
Газові міські автобуси великої місткості
Назва предмета закупівлі
Газові міські автобуси великої місткості
Очікувана вартість
9 765 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
48825,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автобус міський, низькопідлоговий
Код ДК 021:2015
34121400-5 - Низькопідлогові автобуси
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, Сабарівське шосе 19
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
FOBEST s.r.o.
Пропозиція:
9 630 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.08.2025 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Луценко
Електронна пошта
Телефон
380674324582
Замовник
ЄДРПОУ
03327925
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Поштовий індекс
21036
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29
Кваліфікація
Лот № 1 Газові міські автобуси великої місткості
Період вимог/скарг з 27.08.2025 17:28 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 00:00 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасник: FOBEST s.r.o. Код ЄДРПОУ: 52056619, відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації.
Документи кваліфікації
27.08.2025 17:28
Довідка НАЗК
27.08.2025 17:28
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2025-08-07-011434-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1
9 630 000 грн.
9 630 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
7 (штуки)
Автобус міський, низькопідлоговий
Номенклатура
Автобус міський, низькопідлоговий
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03327925

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
FOBEST s.r.o.
Повна назва
FOBEST s.r.o.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
SK-ZRSR
Код ЄДРПОУ
52056619

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 17:06
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000057
Дата створення проекту
08.09.2025 12:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 13:16
Дата публікації висновку про результати
26.09.2025 12:27
Дата завершення усунення порушень
11.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.09.2025 № 38-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.09.2025 № 38-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-08-07-011434-a 07.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 13:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації та змін до неї вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.08.2025 року № 113 зі змінами, тендерну пропозицію «FOBEST s.r.o.», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 27.08.2025 року № 116, повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2025 року, договір поставки від 02.09.2025 року № 1 на суму 9 630 000,00 грн без ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником на запити Управління від 09.09.2025 та 16.09.2025. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 3 частини першою статті 5 Закону визначено принципи здійснення закупівлі, зокрема принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно пункту 40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Пунктом 1 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації визначено, що переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 27.08.2025 року. Проте, переможець «FOBEST s.r.o.» визначив конфіденційними документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, а саме: Довідка_відсутність_корупційних_Староста Н.Ю_від_2025-08-28.pdf та Витяг_про_несудимість_Староста Н.Ю_від_2025-08-27.pdf. На запит Управління Замовник 12.09.2025 надав відповідь: «У замовника відсутня інформація про мотиви якими керувався FOBEST s.r.o. #52056619 при віднесенні наданої ним як переможець закупівлі інформації до конфіденційної. ПЕРЕМОЖЕЦЬ у встановлені строки, а саме 28.08.2025 о 18:20 дозавантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей. Дані документи відображені у кабінеті замовника та відкриті до перегляду (в підтвердження даного факту Замовник додає до пояснення скрін з майданчику та файли прикріпленні ПЕРЕМОЖЦЕМ). Замовник не заперечує факту надання ПЕРЕМОЖЦЕМ документів з позначкою «Конфіденційний документ». В той же час варто зазначити, що системний аналіз пункту 44 Особливостей розмежовано окремо випадки відхилення УЧАСНИКА процедури закупівлі (підпункт 1 пункту 44 Особливостей) та ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі (підпункт 3 пункту 44 Особливостей). Окрім цього ненадання інформації передбаченої пунктом 47 та віднесення такої інформації до конфіденційної є окремими, незалежними одне від одного підставами для відхилення пропозиції. Системний аналіз законодавства вказує, що 26.08.2025, після розкриття тендерних пропозицій та під час кваліфікації FOBEST s.r.o. #52056619 його правовий статус як УЧАСНИКА, було змінено 27.08.2025 р., що підтверджує протокол визначення переможця № 116 від 27.08.2025. Після цієї події правовий статус УЧАСНИКА переходить у правовий статус ПЕРЕМОЖЦЯ. Частина 3) пункту 44 Особливостей містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції ПЕРЕМОЖЦЯ. Серед цих підстав відхилення за визначення конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна не передбачено. Отже у замовника не було законних підстав для відхилення ПЕРЕМОЖЦЯ закупівлі». Зокрема, Замовником до запиту надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, які були визначені конфіденційними переможцем «FOBEST s.r.o.», а саме: Довідка_відсутність_корупційних_СтаростаН._від_2025-08-28.pdf та Витяг_про_несудимість_СтаростаН.Ю_від_2025-08-27.pdf
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «FOBEST s.r.o» та визначення переможця установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладення договору, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповідей на запит органу державного фінансового контролю – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.09.2025 00:00
Дата публікації
26.09.2025 12:27
Документи висновку
26.09.2025 12:27
-
Оскарження в суді
Висновок, складений за наслідками моніторингу закупівель, не відповідає критеріям обґрунтованості та вмотивованості, а зазначені обставини є самостійною та достатньою підставою для його скасування повністю в незалежності від змісту викладених у Висновку фактичних обставин.
Дата публікації
13.10.2025 16:07
Документи оскарження в суді
13.10.2025 16:07
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури "Газові міські автобуси великої місткості" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-08-07-011434-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Чому Переможцем торгів "FOBEST s.r.o." порушено вимоги пункту 40 Особливостей № 1178, а саме документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих Особливостей (витяг про несудимість, довідка про відсутність корупції) визначені як конфіденційні ? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 11:58
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 12:00
-
Відповідь
Пояснення по суті запиту
У межах проведення моніторингу процедури "Газові міські автобуси великої місткості" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-08-07-011434-a ) повідомляємо наступне пояснення по суті запиту: 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартісті, зомовником було здійснено на підставі експертної оцінки. Замовник керувався принципами економічної доцільності, ефективності використання ресурсів та ринкової обґрунтованості ціни. 2. Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості відбувалось шляхом організації практичного і теоретичного освоєння поєднань виробничих потреб підприємства в розрізі наявної ретроспективної статистики раніше здійснених закупівель із врахуванням реальної ситуації на ринку пропозицій предмета закупівлі. Разом з тим, Замовник вважає за необхідне звернути увагу на наступне. У відповідності до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Розпорядники бюджетних коштів усіх рівнів, суб’єки господарювання державного сектору економіки здійснюють оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Як вбачається із змісту річного плану джерелом фінансування придбання товарів в межах закупівлі є виключно Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), тобто підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів. КП «Вінницька транспортна компанія» є УНІТАРНИМ комунальним підприємством 100% якого належить Вінницькій об’єднаній територіальній громаді (ст. 78 ГК України) в особі Вінницької міської ради. У відповідності до ст. 22 ГК України, СУБ'ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ є суб'єкти, що діють на основі ЛИШЕ державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. З огляду на це Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не можна вважати складовою законодавства у сфері публічних закупівлі, а відтак дотримання Замовниками її вимог не може бути предметом моніторингу процедури закупівлі, хоча б тому що вичерпний перелік інформації про закупівлю, яка підлягає оприлюдненню міститься у ст. 10 ЗУ № 922-VIII і серед нього обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє. 3. У замовника відсутня інформація про мотиви якими керувався FOBEST s.r.o. #52056619 при віднесенні наданої ним як переможець закупівлі інформації до конфіденційної. 27.08.2025 учасника FOBEST s.r.o. #52056619 було визначено ПЕРЕМОЖЦЕМ Закупівлі, що засвідчує протокол уповноваженої особи №116 від 27.08.2025, що оприлюднений у електронній системі закупівель. З гідно Додатку 4 до тендерної документації ПЕРЕМОЖЕЦЬ торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. ПЕРЕМОЖЕЦЬ у встановлені строки, а саме 28.08.2025 о 18:20 дозавантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей. Дані документи відображені у кабінеті замовника та відкриті до перегляду (в підтвердження даного факту Замовник додає до пояснення скрін з майданчику та файли прикріпленні ПЕРЕМОЖЦЕМ). Замовник не заперечує факту надання ПЕРЕМОЖЦЕМ документів з позначкою «Конфіденційний документ». В той же час варто зазначити, що системний аналіз пункту 44 Особливостей розмежовано окремо випадки відхилення УЧАСНИКА процедури закупівлі (підпункт 1 пункту 44 Особливостей) та ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі (підпункт 3 пункту 44 Особливостей). Окрім цього ненадання інформації передбаченої пунктом 47 та віднесення такої інформації до конфіденційної є окремими, незалежними одне від одного підставами для відхилення пропозиції. Системний аналіз законодавства вказує, що 26.08.2025, після розкриття тендерних пропозицій та під час кваліфікації FOBEST s.r.o. #52056619 його правовий статус як УЧАСНИКА, було змінено 27.08.2025 р., що підтверджує протокол визначення переможця №116 від 27.08.2025. Після цієї події правовий статус УЧАСНИКА переходить у правовий статус ПЕРЕМОЖЦЯ. Частина 3) пункту 44 Особливостей містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції ПЕРЕМОЖЦЯ. Серед цих підстав відхилення за визначення конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна не передбачено. Отже у замовника не було законних підстав для відхилення ПЕРЕМОЖЦЯ закупівлі.
Рішеня
12.09.2025 15:58
Замовник
Запит
Про наданння пояснень
У межах проведення моніторингу процедури "Газові міські автобуси великої місткості" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-08-07-011434-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання: 1. Просимо надати відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Рішеня
16.09.2025 14:28
Орган перевірки
20.09.2025 00:00
Запит
Про наданння пояснень
У межах проведення моніторингу процедури "Газові міські автобуси великої місткості" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-08-07-011434-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання: 1. Просимо надати відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
16.09.2025 14:29
Орган перевірки
20.09.2025 00:00
Документи повідомлення
16.09.2025 14:30
-
Відповідь
Пояснення по суті запиту
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Газові міські автобуси великої місткості» (ID: UA-2025-08-07-011434-a) повідомляємо наступне. Очікувана вартість визначена відповідно до положень ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, довкілля та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося методом екстраполяції з урахуванням релевантних технічних характеристик, виходячи з виробничої необхідності та потреб підприємства у забезпеченні перевезення пасажирів на міських маршрутах із дотриманням вимог чинного законодавства, у тому числі екологічних стандартів та безпеки руху.
Рішеня
19.09.2025 16:34
Замовник
Відповідь
Пояснення по суті запиту
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Газові міські автобуси великої місткості» (ID: UA-2025-08-07-011434-a) повідомляємо наступне. Очікувана вартість визначена відповідно до положень ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, довкілля та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося методом екстраполяції з урахуванням релевантних технічних характеристик, виходячи з виробничої необхідності та потреб підприємства у забезпеченні перевезення пасажирів на міських маршрутах із дотриманням вимог чинного законодавства, у тому числі екологічних стандартів та безпеки руху.
Рішеня
19.09.2025 16:35
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 765 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Контактний телефон:
380674324582
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 765 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Контактний телефон:
380674324582
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності