Звернення:
За тендером : Газові міські автобуси великої місткості
Тема:
щодо технічних вимог
Зміст:
Шановний Замовник! Просимо надати роз'яснення щодо комплектації автобуса вказаного у Додатку 2 до тендерної документації стосовно вимоги : "Комплект діагностичного обладнання ( для підключення та діагностування, окремих агрегатних вузлів автобуса: двигуна, АКПП, пневмопідвіски, тормозної системи та інших)".
1. Мається на увазі комплект зовнішнього діагностування чи OBD інтерфейс?
2. Якщо це зовнішній комплект діагоностики - то з яким програмним забезпеченням він повинен праціювати?
3. Зовнішня діагностика повиння бути на кожен автобус окремо чи один комплект на всю партію 7 одиниць?
Дата оприлюднення звернення:
09.08.2025 13:25
Шановний потенційний Учаснику!
Дякуємо за Ваш запит та прохання надати уточнення щодо вимоги Додатку 2 тендерної документації:
"Комплект діагностичного обладнання (для підключення та діагностування окремих агрегатних вузлів автобуса: двигуна, АКПП, пневмопідвіски, гальмівної системи та інших)".
Роз’яснюємо:
Тип обладнання
Мається на увазі зовнішній комплект діагностичного обладнання, який дозволяє підключатися до відповідних систем автобуса (через інтерфейси, зокрема OBD, або інші, передбачені виробником) та проводити повну перевірку й зчитування параметрів окремих агрегатних вузлів.
Програмне забезпечення
Діагностичний комплекс має працювати з програмним забезпеченням, яке забезпечує повну сумісність із встановленими на автобусі системами та агрегатами. Наприклад, якщо автобус оснащено пневматичною системою WABCO, обладнання повинно підтримувати діагностику саме цього виробника; аналогічно — для двигуна, АКПП, гальмівної системи тощо.
Кількість комплектів
Один комплект діагностичного обладнання передбачений на всю партію з 7 автобусів, а не окремо на кожен автобус.
Мета вимоги
Вимога встановлена з метою забезпечення можливості оперативного та повного технічного обслуговування транспорту, у тому числі для підтвердження відповідності встановлених запчастин і вузлів оригінальним характеристикам виробника та швидкого виявлення/усунення несправностей у процесі експлуатації.
Призначення:
Для підключення та діагностування окремих агрегатних вузлів автобуса, включаючи:
двигун,
автоматичну коробку передач (АКПП),
пневмопідвіску,
гальмівну систему,
інші електронно-керовані системи транспортного засобу.
Вимоги до функціоналу:
Можливість підключення через OBD-II, а також інші інтерфейси, передбачені виробником транспортного засобу.
Підтримка зчитування параметрів і помилок у режимі реального часу.
Сумісність із системами та компонентами, встановленими на автобусі (наприклад, WABCO, Knorr-Bremse, ZF, Voith, Cummins, Mercedes-Benz тощо).
Можливість проведення тестів виконавчих механізмів, калібрування та скидання сервісних індикаторів.
Підтримка оновлення програмного забезпечення та бази даних виробників.
Комплектація:
Діагностичний сканер (зовнішній модуль/пристрій).
Кабелі та адаптери для підключення до відповідних роз’ємів автобусів.
Ліцензійне програмне забезпечення з правом оновлення не менше ніж 12 місяців.
Керівництво користувача українською або англійською мовою.
Кількість:
1 комплект на всю партію автобусів (7 одиниць).
Дата оприлюднення відповіді:
12.08.2025 16:13