Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії, не менше 1,5 Тесла) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-011391-a
Id Tender f9804883c0034ec4a7c2985f9ea2c9a8
План UA-P-2025-08-07-010540-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.08.2025 17:14
Остання зміна 15.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
264 804 859.83 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 324 024.3 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 17:12 до 19.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 17:12
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 17:12
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 11:59
до 09.09.2025 17:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 15:54
до 15.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.09.2025 17:29
-
Період уточнень
з 07.08.2025 17:12 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 17:12 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 11:59 до 09.09.2025 17:29
Період кваліфікації
з 20.08.2025 11:59 до 09.09.2025 17:29
Основні параметри
ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії, не менше 1,5 Тесла)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
264 804 859.83 грн.
ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії, не менше 1,5 Тесла)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії, не менше 1,5 Тесла)
Очікувана вартість
264 804 859.83 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1324024,3
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 11:24
Закінчення аукціону
20.08.2025 11:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система магнітно-резонансної томографії, не менше 1,5 Тесла
Код ДК 021:2015
33113000-5 - Обладнання для магнітно-резонансної томографії
Код НК 024:2023
37654 Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом
Кількість
7
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Попередня оплата за договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
Пропозиція:
249 675 975 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС"
Пропозиція:
239 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФ САПЛАЙ"
Пропозиція:
237 777 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ"
Пропозиція:
242 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 11:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 16:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
07.08.2025 17:12
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Кобалія
Електронна пошта
Телефон
+380671344281
Сайт:
https://medzakupivli.com/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
42574629
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії, не менше 1,5 Тесла)
Період вимог/скарг з 02.09.2025 15:54 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 11:59 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
02.09.2025 15:54
Повідомлення про рішення
27.08.2025 10:56
Електроний протокол про продовження строку
20.08.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з потребою додаткового часу розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
27.08.2025 10:55
Дата кінця розгляду
18.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 02.09.2025 17:13 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 15:54 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
02.09.2025 17:13
Повідомлення про рішення
02.09.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.09.2025 15:14 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 17:13 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
09.09.2025 15:14
Повідомлення про рішення
02.09.2025 17:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Абзацом 1 підпункту 16.1. пункту 16 розділу I додатка 2 до тендерної документації встановлена вимога надати гарантійний лист про те, що Учасник повинен мати сервісний центр (власний або залучений на договірних умовах) з обслуговування Товару/обладнання в Україні на весь період його гарантійного обслуговування та постгарантійного обслуговування. Учасником у гарантійному листі (див. файл «19. Гарантійний лист щодо сервісного центру») не зазначено про постгарантійне обслуговування. 2. Абзацом 2 підпункту 16.1. пункту 16 розділу I додатка 2 до тендерної документації встановлена вимога, що у випадку, якщо сервісний центр залучений на договірних умовах, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен додатково до гарантійного листа надати копії документів, що підтверджують правовідносини Учасника з таким сервісним центром (договори підряду, надання послуг тощо). Учасником не надано копії документів, що підтверджують правовідносини з залученим сервісним центром ТОВ «Сіменс Медицина». 3. Підпунктом 20.2. пункту 20 розділу I додатка 2 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник має надати копію/-ї сертифікату/-ів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання, та, у разі якщо персонал штатний, копії наказів про призначення на посаду відповідних працівників. У випадку, якщо технічний персонал залучений, Учасник додатково надає копії документів, що підтверджують правовідносини Учасника з такими особами (цивільно-правові договори, договори підряду, надання послуг тощо). Учасником не надано копії наказів про призначення на посаду відповідного технічного персоналу або копії документів, що підтверджують правовідносини Учасника з такими особами (цивільно-правові договори, договори підряду, надання послуг тощо). 4. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 додатку 5 до тендерної документації, учасник повинен надати документ, в якому мають бути зазначені українською мовою та транслітерацією латиницею імена, прізвища, по батькові (за наявності) та дати народження кінцевих бенефіціарних власників юридичних осіб - виробників товару, та його складових та/або його комплектуючих, які зазначені в таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації. Учасником не надано інформацію про кінцевого бенефіціарного власника виробників, зазначених в таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме: Siemens Healthcare GmbH, Німеччина та Siemens Healthineers AG, Німеччина, в розумінні Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року, підпунктом "іі" пункту "а" якої передбачено, що «бенефіціарний власник» означає будь-яку фізичну особу (осіб), яка є кінцевим власником або контролером клієнта та/або фізичної особи (осіб), від імені якої здійснюється операція або діяльність, і включає принаймні у випадку корпоративних юридичних осіб фізичну особу (осіб), яка обіймає вищу керівну посаду, якщо після вичерпання всіх можливих засобів і за умови відсутності підстав для підозри жодна особа відповідно до пункту (і) не ідентифікована, або якщо існує будь-який сумнів щодо того, що ідентифікована особа (особи) є бенефіціарним власником (власниками). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: пункт 16, підпункт 20.2. пункту 20 розділу I Додатку 2 та підпункт 3.1 пункту 3 додатку 5 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. надати гарантійний лист про те, що Учасник повинен мати сервісний центр (власний або залучений на договірних умовах) з обслуговування Товару/обладнання в Україні на весь період його гарантійного обслуговування та постгарантійного обслуговування. 2. Надати копії документів, що підтверджують правовідносини Учасника з залученим сервісним центром ТОВ «Сіменс Медицина». 3. Надати копії наказів про призначення на посаду відповідного технічного персоналу (якщо персонал штатний) або копії документів, що підтверджують правовідносини Учасника з такими особами (якщо технічний персонал залучений) (цивільно-правові договори, договори підряду, надання послуг тощо). 4. Надати документ, в якому мають бути зазначені українською мовою та транслітерацією латиницею імена, прізвища, по батькові (за наявності) та дати народження кінцевих бенефіціарних власників юридичних осіб - виробників товару, та його складових та/або його комплектуючих, які зазначені в таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме: Siemens Healthcare GmbH, Німеччина та Siemens Healthineers AG, Німеччина в розумінні підпункту "іі" пункту "а" Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року.
Створено
02.09.2025 18:07
Надати до
03.09.2025 18:07
Період вимог/скарг з 09.09.2025 17:29 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 15:14 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
09.09.2025 17:29
Повідомлення про рішення
09.09.2025 15:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
264 804 859.83 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
264 804 859.83 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності