Показати схожі тендери

Закупівля Відеокамери від Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-008655-a
Id Tender a4f2c6de3320431cb0ee2ebb8a2fa6cc
План UA-P-2025-08-07-011228-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.08.2025 15:21
Остання зміна 27.08.2025 11:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
177 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
885 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 15:17 до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 15:17
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 15:17
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 12:14
до 20.08.2025 08:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 10:37
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.08.2025 08:31
до 27.08.2025 11:26
Період уточнень
з 07.08.2025 15:17 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 15:17 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 12:14 до 20.08.2025 08:31
Період кваліфікації
з 15.08.2025 12:14 до 20.08.2025 08:31
Основні параметри
Відеокамери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
177 000 грн.
Відеокамери
Назва предмета закупівлі
Відеокамери
Очікувана вартість
177 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
885,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2025 11:51
Закінчення аукціону
15.08.2025 12:14
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 30 (штуки)
4 Мп мережева відеокамера з ІЧ підсвічуванням VIA SECURITY VS-B24AS або еквівалент
Опис предмета закупівлі
4 Мп мережева відеокамера з ІЧ підсвічуванням VIA SECURITY VS-B24AS або еквівалент
Код ДК 021:2015
32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. М. Хвильового, 2
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 30 (штуки)
4 Мп мережева відеокамера з ІЧ підсвічуванням VIA SECURITY VS-D24AS або еквівалент
Опис предмета закупівлі
4 Мп мережева відеокамера з ІЧ підсвічуванням VIA SECURITY VS-D24AS або еквівалент
Код ДК 021:2015
32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. М. Хвильового, 2
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем відповідно до вимог бюджетного законодавства на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Онищук Марина Леонтіївна"
Пропозиція:
133 005 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Храпко Іван Володимирович"
Пропозиція:
132 960 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2025 11:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 15:21
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віра Артемчук
Електронна пошта
Телефон
+380362679571
Замовник
ЄДРПОУ
40108761
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне
Адреса
ВУЛИЦЯ ХВИЛЬОВОГО, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Відеокамери
Період вимог/скарг з 18.08.2025 10:37 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 12:14 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
18.08.2025 10:37
Повідомлення про рішення
15.08.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 повідомити ФОП "Храпко Іван Володимирович" про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: а) на виконання вимог п 1.1 додатку 1 учасник мав підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Учасник мав надати таблицю відповідно до форми 1 додатку 1 до тендерної документації. В наданій Учасник таблиці невірно зазначено відомості стовпчика 5 таблиці та не вказані номери первинних документів що підтверджують виконання аналогічного договору. б) на виконання абзацу 1 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати лист (повідомлення, авторизаційний лист) виробника/дистриб'ютора обладнання запропонованого учасником, що відноситься до пропозиції Учасника закупівлі, щодо оригінальності товару та гарантійних зобов’язань на території України з наданням контактної інформації про сервісні центри в Україні. Таких документів Учасник не надав. 2. Учаснику торгів ФОП "Храпко Іван Володимирович", протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) « відеокамери або відповідні пристрої, тощо» учасник повинен надати довідку за формою 1; лист (повідомлення, авторизаційний лист) виробника/дистриб'ютора обладнання запропонованого учасником, що відноситься до пропозиції Учасника закупівлі, щодо оригінальності товару та гарантійних зобов’язань на території України з наданням контактної інформації про сервісні центри в Україні.
Створено
15.08.2025 19:32
Надати до
16.08.2025 19:32
Період вимог/скарг з 20.08.2025 08:31 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 10:37 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 08:31
Довідка НАЗК
20.08.2025 08:31
Повідомлення про рішення
18.08.2025 10:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 повідомити ФОП "Онищук Марина Леонтіївна" про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: а) на виконання вимог додатку 1.1 учасник для позицій запропонованих товарів мав надати інформацію щодо торгівельної марки товару, назви виробника товару, країни походження товару. Учасник надав найменування товарів що включають торгівельну марку товарів, країну походження товару. Разом з тим, в найменуванні товару зазначено виробника товаур та учасником окремо не подано інформації про виробника в таблиці додатку 1.1. Відповідно по пункту 43 ПКМУ 1178/2022 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2. Учаснику торгів ФОП "Онищук Марина Леонтіївна", протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати: в технічному описі товарів (додаток 1.1) надати інформацію із зазначенням торгівельної марки товару, назви виробника товару, країни походження товару для позицій запропонованих товарів. Інформація не має призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
18.08.2025 12:26
Надати до
19.08.2025 12:26
Договір
UA-2025-08-07-008655-a-c1
Підписаний і діє
Номер
734
133 005 грн.
133 005 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
27.08.2025
по
10.12.2025
Номенклатура
30 (штуки)
4 Мп мережева відеокамера з ІЧ підсвічуванням VIA SECURITY VS-B24AS або еквівалент
Номенклатура
4 Мп мережева відеокамера з ІЧ підсвічуванням VIA SECURITY VS-B24AS або еквівалент
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
4 Мп мережева відеокамера з ІЧ підсвічуванням VIA SECURITY VS-D24AS або еквівалент
Номенклатура
4 Мп мережева відеокамера з ІЧ підсвічуванням VIA SECURITY VS-D24AS або еквівалент
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108761

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Онищук Марина Леонтіївна"
Повна назва
ФОП "Онищук Марина Леонтіївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3226309400

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.08.2025 11:26
-
27.08.2025 11:25
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
177 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Контактний телефон:
+380362679571
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
177 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Контактний телефон:
+380362679571
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності