Показати схожі тендери

Закупівля 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат ультразвукової діагностики НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАРАНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-007133-a
Id Tender ad8c7b6d1821427bb7b15647ae6d1062
План UA-P-2025-08-07-007133-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.08.2025 14:31
Остання зміна 01.09.2025 10:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
740 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 700 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 14:24 до 15.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 14:24
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 14:24
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 09:00
до 21.08.2025 14:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 14:12
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 14:12
до 01.09.2025 10:48
Період уточнень
з 07.08.2025 14:24 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 14:24 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 09:00 до 21.08.2025 14:12
Період кваліфікації
з 15.08.2025 09:00 до 21.08.2025 14:12
Основні параметри
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат ультразвукової діагностики НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
740 000 грн.
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат ультразвукової діагностики НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Назва предмета закупівлі
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат ультразвукової діагностики НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Очікувана вартість
740 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3700,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Апарат ультразвукової діагностики
Код ДК 021:2015
33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Код НК 024:2023
40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
89425, Україна, Закарпатська область, село Баранинці, Ужгородський р-н, вул. Центральна, будинок 42
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів від дня отримання Товару Замовником. Післяоплата 100%. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Апарат ультразвукової діагностики - код ДК 021:2015: 33112000-8 - Візуалізаційне обладнання з використанням ехографії, ультразвуку чи доплерографії; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації); Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації; Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги застосовані критерії оцінки - ціна.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець КРЕГУЛ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
720 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Жаба
Електронна пошта
Телефон
+380996679942
Замовник
ЄДРПОУ
42019223
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАРАНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Поштовий індекс
89425
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгородський район село Баранинці
Адреса
ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА будинок 42
Кваліфікація
Лот № 1 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат ультразвукової діагностики НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 14:12 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 09:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 14:12
Довідка НАЗК
21.08.2025 14:12
Повідомлення про рішення
15.08.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей UA-2025-08-07-007133-a ФОП КРЕГУЛ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, код в ЄДРПОУ/ІПН – 3041824891 Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено наступні невідповідності: Під час розгляду пропозиції виявлені наступні невідповідності: ФОП КРЕГУЛ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, код в ЄДРПОУ/ІПН – 3041824891 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. У довідці учасника від 14.08.2025 року №4 «про наявність працівників» не зазначено досвід роботи за фахом відповідно до вимог тендерної документації, учасником зазначено стаж роботи; 1.2. Учасником надано документи «Certificate of confirmity_EDAN.PDF та Certificate of Trainning.pdf» переклади яких, а саме: авторизаційний лист та сертифікат про навчання, не завірені перекладачем відповідно до вимог тендерної документації; 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Підпункт 2.1. Пункту 2 Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації»; 2.2. Підпункт 7.1. Пункту 7 Розділу І. Загальні положення. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати довідку про наявність працівників із зазначенням інформації щодо досвіду роботи за фахом; 3.2. Надати документи завірені перекладачем відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
19.08.2025 18:04
Надати до
20.08.2025 18:04
Договір
UA-2025-08-07-007133-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2908/2025
720 000 грн.
720 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.08.2025
Строк дії договору з
29.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Апарат ультразвукової діагностики
Номенклатура
Апарат ультразвукової діагностики
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Код НК 024:2023
40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАРАНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАРАНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42019223

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець КРЕГУЛ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець КРЕГУЛ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3041824891

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.09.2025 10:48
-
01.09.2025 10:42
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
740 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАРАНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Контактний телефон:
+380996679942
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
740 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАРАНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Контактний телефон:
+380996679942
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності